ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANITA504
ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA504
Auteur Bericht
ANITA504 (68)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 12:27
BerichtOnderwerp: kanker
 
ANITA504 schreef:
sorry,heb mijn stukje tussen die van jou geplaatst, is fout gegaan.
excuses
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA504 (68)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 12:25
BerichtOnderwerp: kanker
 
MAJARO438 schreef:
Hallo Piekie,
ja,je kan niet zeggen hoe alles gaat in het leven,maar is wel een shock als je hier mee wordt gefronteerd,mijn exman is een maand gelden overleden aan kanker en was heel zwaar.
maar ongelofelijk maar waar,ook een heel bijzondere tijd, wat een kracht kreeg hij om dit tedragen en wat een wijsheid om er goed mee om te kunnen gaan. hij was een echte levensgenieter ,maar werd niet opstandig,maar kon het overgeven...
ik ben er van overtuigd piekie,dat wat er ook gebeurd verder met je leven je ekracht krijgt om het te dragen,ik heb het met eigen ogen gezien.
heeel veel sterkte en een liefdevolle knuffel
ook ik leef met je mee, weet dat ik je niet kan troosten. Wat ik wel weet is dat zelfs op het allerlaatste moment je toch nog kan genezen. Dit is geen flut, zweverig verhaal maar het verhaal van mijn ex-man. Mocht je er meer over willen weten, dan mag je me altijd mailen, chatten of mijn telefoonnummer vragen. Echt, hij was ook opgegeven, had al 3 jaar hier niet meer op aarde moeten zijn en nu is er niks meer te vinden. Velen hebben voor hem gebeden en God was zo barmhartig om hem deze tijd te geven. Dus ja, ik wil je geen valse hoop geven, maar God doet nog steeds wonderen.

Heel veel sterkte en liefs,

Rita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA504 (68)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 12:17
BerichtOnderwerp: ingekakte cake
 
JOLAN931 schreef:
Hey allemaal,

ff een heel blond vraagje aan alle bakkers enzo.

Sta ik met liefde van die kleine caketjes te bakken, Kwijlende smiley en wat gebeurt..... Gefrustreerde smiley
na afloop zakken die dingen in mekaar. Huilende smiley, smiley in tranen

vriendjelief bedient met liefde de mixer Verliefde smiley dus daar kan het niet aan liggen.

hoe krijg ik cakejes die niet inzakken???

laat het even weten please, dit is super belangrijk Knipoog smiley

haha mischien koelen ze te snel af/
even laten bekomen in de oven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA504 (68)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 11:04
BerichtOnderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
 
QUELINE346 schreef:
Hoi allemaal. Ik ben alweer bijna 3 jaar zonder partner (april 2008) en ik vind het nog steeds moeilijk te accepteren dat ik een overtuigd Christen ben, maar toch gescheiden. Mijn (zo goed als-) ex-man, heeft ruim 21 jaar geleden een keus gemaakt voor de Heer, en was lange tijd heel blij.
Toch kwam er een moment in 1997, dat hij "vakantie" nam van God (maar nog wel geloofde). In 2008 ging hij, al dan niet tijdelijk, verderop wonen, en in 2009 had hij een nieuwe vriendin, met 3 kinderen. Ik schuif de scheiding echter niet alleen op hem af: ik ging in die tijd ook lauw om met God. Toch lees ik graag adviezen van andere Christenen die gescheiden zijn. Ik weet nl. zeker dat scheiding niet God's Wil is, maar toch doen wij het op grote schaal: hoe kan dat??! Smiley die vol vragen zit Wat doen we fout? Hoe kan het anders? Was het te vermijden?

ook ik ben gescheiden en we waren allebei gereformeerd,maar zoals ik al eerder las,waren wij ook louw in ons geloof. ik had op een gegeven moment behoeft aan meer invulling in mijn leven,maar dat kon hij niet geven. we zijn uit elkaar gegroeid en een scheiding was het gevolg.
toch denk ik dat een scheidng niet altijd de beste oplossing is,ik heb er altijd onder geleden dat mijn gezin niet meer compleet was,daar loop je ook steeds tegen aan in je leven.
mijn exman is nu net overleden,mijn kinderen en ik hebben hem verzorgd tijdens zijn ziekbed en overlijden,was heel heftig,voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA504
Pagina 1 van 1