ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARYLIEN613
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 27 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARYLIEN613
Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 25 mei 2011, 16:21
BerichtOnderwerp: Wat vind jij leuk ?
 
MARY052 schreef:
Ik vind het leuk dat ik even weer terug ben!


Mary

Tof wij ook Mary!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:26
BerichtOnderwerp: wat heb je gedaan vandaag?
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 20:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:24
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
Martin en Chat, ik kan dat best geloven,
maar het komt zo over alsof iemand zomaar, gekend of ongekend afgewimpeld wordt wanneer hulp gevraagd wordt wegens borderline,
ik weet zeker dat jullie zo niet zijn en zo niet reageren,
maar wanneer en hoe trek je de grens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 21:22
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 10:35
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
FRANKT627 schreef:
Is het deze Marylien? Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=sM8A7G5lfg8

yep, (Cross had hem al geplaatst ) maar ook bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 01:22
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=mD2PJ0xbAdY

Hé Cross dank voor de uitleg! Lachende smiley
(is nu wel een ander liedje maar vind ik ook heel mooi)


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 24 mei 2011, 01:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 00:10
BerichtOnderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 20:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 00:05
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 22:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 23:46
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik kijk terug naar hoe het was toen ik die leeftijd had.
Hoe keek ik tegen mijn ouders aan, wat vond ik van ze op die leeftijd ?
De vragen, "kun je niet beter dit of dat, zus of zo" ... laat me met rust ik dop mijn eigen boontjes wel hoor ... Zou er veel veranderd zijn?

Tuurlijk ben ik bezorgd om mijn dochter, en wil ik graag weten wat ze doet of gaat doen, waar ze is of met wie ze omgang heeft. En dan denk ik maar, ik liep zelf ook niet in 7 sloten tegelijk, het zal allemaal wel goed komen. Als ze wil praten of iets kwijt wil dan hoor ik het wel van haar, en door belangstellend te vragen bereik je meer dan met "eisende" vragen te stellen ...

En dan vraag ik me gelijk af, wat zou mijn dochter ervan vinden dat ik een vriendin heb, maak ik dit gelijk bespreekbaar of wacht ik nog even met vertellen. Kan zij mij loslaten nu ze me "moet delen" ...

Het is een wisselwerking tussen de ouder / ouders en hun kind(eren), als de basis in de opvoeding goed is geweest, dan is er, denk ik, (meestal dan) geen probleem. Het is een kwestie van vertrouwen wanneer je elkaar los kunt laten, ook al lijkt het op dit moment moeilijk.

misschien vind je dochter het ook wel fijn dat ze je "mag" delen nu...


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 23:43
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders
 
CHATULIEM619 schreef:
Eindelijk een topic waarvan ik van tevoren echt geen antwoorden klaar heb. Twee dingen houd ik mij voor ogen: hoewel het misschien nu zo lijkt, dat je rol uitgespeeld is, is dat niet het geval. Ze houden nog steeds van je, maar je rol wordt anders. Toch zit er een gevoel van angst. Angst of het kind het zal redden en angst of ze je helemaal los zullen laten. En zoals in alle gevallen is angst ook weer een slechte raadgever. Of ze het zullen redden, zo te zien wel. Volgens mij werkt het het beste als je ze gewoon loslaat...

Ook jij bedankt Chat voor je raad, ik apprecieer het!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 17:20
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ach Marylien,

Ik denk dat het handig is een omslag van denken te maken......Je zoon heeft de leeftijd om uit te vliegen, ruimschoots zelfs, en dan zijn dingen niet meer zoals ze vroeger waren.......koester die momenten maar kijk ook vooruit.......zijn vriendin is nu belangrijk voor hem en zo hoort het toch ook? Als jij een partner hebt komt die toch ook op de eerste plaats?
Mijn zoon heeft twee weken geleden een ongeluk gehad in het buitenland en zijn vriendin liet alles uit haar handen vallen om er maar heen te kunnen, stel je voor dat ik dat ook deed en aan de andere kant van het bed ging zitten? Dat zou niet gezond zijn en dat kan ook niet meer, haar plaats is nu naast hem.....en uiteraard, ik leef mee en blijf op de hoogte en steun ze waar ik kan......
Het zijn de loslatingsprocessen he? Het oude vertrouwde vervaagt maar er komt vast wel iets nieuws voor in de plaats........en volgens mij krijg jij dan ook een moment dat je denkt, het is ook wel lekker rustig........ Knipoog smiley
Maar ik begrijp het wel, je komt in een nieuwe fase van je leven, niet alleen hij maar jij ook.......en dat is soms even wennen.....

hoop dat alles goed is met je zoon ondertussen?
wel tof dat hij zo'n vriendin heeft, zo moet het ook wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 17:20
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ach Marylien,

Ik denk dat het handig is een omslag van denken te maken......Je zoon heeft de leeftijd om uit te vliegen, ruimschoots zelfs, en dan zijn dingen niet meer zoals ze vroeger waren.......koester die momenten maar kijk ook vooruit.......zijn vriendin is nu belangrijk voor hem en zo hoort het toch ook? Als jij een partner hebt komt die toch ook op de eerste plaats?
Mijn zoon heeft twee weken geleden een ongeluk gehad in het buitenland en zijn vriendin liet alles uit haar handen vallen om er maar heen te kunnen, stel je voor dat ik dat ook deed en aan de andere kant van het bed ging zitten? Dat zou niet gezond zijn en dat kan ook niet meer, haar plaats is nu naast hem.....en uiteraard, ik leef mee en blijf op de hoogte en steun ze waar ik kan......
Het zijn de loslatingsprocessen he? Het oude vertrouwde vervaagt maar er komt vast wel iets nieuws voor in de plaats........en volgens mij krijg jij dan ook een moment dat je denkt, het is ook wel lekker rustig........ Knipoog smiley
Maar ik begrijp het wel, je komt in een nieuwe fase van je leven, niet alleen hij maar jij ook.......en dat is soms even wennen.....

thanks (of bedankt! Knipoog smiley ), voor de bemoediging!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 16:33
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 24 mei 2011, 18:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 15:46
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Opwekking 705 "Toon mijn liefde"

(hoe doen jullie het om zo'n link van you tube te plaatsen? lukt mij niet!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 15:36
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
ik vind het niet kunnen dat men zo tegenover zelfmoordenaars en hun familie omgaat,
niemand weet wat er dat allerlaatste moment tussen God en de mens gebeurd is......
het kan zijn dat op het moment dat de zelfmoordpoging niet meer kon ongedaan worden de mens zich toch nog tot God bekeerd heeft,
geen enkele kerk kan hiermee discrimineren om overledenen te weigeren op hun begraafplaats. Dit is mijn mening.

Sommigen vluchtten uit het leven omwille van misdaden,
anderen vluchtten uit het leven omdat ze het gewoon niet meer aankunnen,
nog anderen zouden dit doen door een psychisch ziek zijn,
wie zijn wij (of wie zijn priesters of een kerk) om te beoordelen of je een afscheid of begraving krijgt waarbij Gods Zegen gevraagd wordt, of om te beslissen dat geen gewijde grond goed is voor die overledene?

En hierbij maak ik mij ook de bedenking of stel mij de vraag wat de waarde is van iets wat door een mens gewijd zou zijn? Ook al zou hij dan een vertegenwoordiger van God zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:44
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
Ik hoorde deze morgen een schokkend verhaal, ik ben er althans door geschokt, vraag me af wat nog christelijk is in volgende houding:

Iemand heeft zelfmoord gepleegd.
Voor de familie een zware dobber, maar nu nog erger:
de priester weigerde de overledene een mis te geven en alhier op de gemeente te begraven omwille van de zelfmoord!

Ik vind zoiets verschrikkelijks, het gaat hier om een katholieke priester, maar denk dat dit toeval is, heb nooit zoiets gehoord voorheen.
Gevolg is dat de weduwe haar kinderen ook niet meer op cathechese wil sturen, ze heeft genoeg van de kerk. Begrijpelijk volgens mij!

Kan je de houding van die priester nu christen noemen? (ik niet en of het hier nu om een katholiek priester of om een predikant of om een voorganger gaat, het blijft mij gelijk dat kan je toch niet doen?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:36
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
SWEETLADY943 schreef:
Als ik t goed begrijp schrijf jij er dus iets neer, wat je van n voor ons onbekendeA hebt gekregen, en wat dan weer gaat over iets wat n andere onbekendeB aan/over die onbekendeA heeft/is geschreven¿¿¿

Heb je er toestemming voor gevraagd, aan beide?
want onbekendeA schrijft dat er lief en leed toevertrouwd is geweest!!! Het vertrouwen is bij deze diep beschaamd.


Eerlijk gezegd zie ik hier niets verkeerds in,
willemijn schreef duidelijk dat ze dit poste op vraag van iemand anders,
noch de vrager, noch de afzender van het geschrevene werden met naam vernoemd, kan je dan toch van geen roddelen spreken?
Of mogen we dan nooit meer zeggen of vertellen : ik hoorde van iemand dat..............hoeft geen roddel te zijn hé, kan ook uitwisselen van mening zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 12:34
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders
 
waar zit het verschil in loslaten, in eigen wensen, in jezelf wegcijferen, in egoïsme, in je kinderen hun geluk toelaten,

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 23 mei 2011, 18:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:25
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb wel een mooie dochter Marylien, dat klopt.......maar die gaat binnenkort voor een half jaar backpacken in Azie en Amerika......en ik weet niet of Frank dat ziet zitten natuurlijk......... Knipoog smiley Enne, zij is ook een klein stukje jonger dan Frank...... Coole smiley met zonnebril

en backpacken is???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:09
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
WILLEMIJN232 schreef:
En dan moet je nagaan dat er al veel ten goede gekeerd is........ikzelf zou het geen drama vinden als mijn kinderen een katholieke partner hadden en zo zijn er gelukkig meer mensen en dat moet je maar voor ogen houden Frank....... Engeltje smiley

alé Frank waar wacht je op ? Misschien heeft Willemijn een mooie dochter voor jou! Knipoog smiley

oesche als willemijn mij nu maar niet schiet! grapje Willemijn!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 01:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 00:35
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
HANNAH810 schreef:
t wordt body-check dan, ben ik bang.........
als majaro niet verteld wie ze in z'n hempie zet, en chatuliem er niet was..
tja.........ehhh.......

p.s. mario;
NOG breder????

wie houdt de mannen onder de knoet?

ik zie een blauwe plek op de linker bovenarm, lijkt erop alsof hij een flinke neep kreeg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:12
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb enkele leden onlangs een beleving opgestuurd en ik dacht die ook op deze topic te zetten. Ik kreeg echter niet de minste reactie hierop wat me doet besluiten om het maar niet te plaatsen.


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:00
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LISA610 schreef:
Het koppie van mijn oudste zoon toen zijn pols recht moest worden gezet. Hij heeft vandaag een lelijke val gemaakt tijdens een voetbalwedstrijd, met als gevolg dat zijn pols niet alleen gebroken was maar dat de breuk bovendien verkeerd stond. Ik heb hem nog nooit met zoveel pijn gezien Geschokte, onthutste smiley , had eerlijk gezegd liever zelf op de behandeltafel gelegen. Maar t is wel een bikkel, want hij heeft geen kik gegeven terwijl ze met zijn pols in de weer waren. Nu maar hopen dat het allemaal goed heelt. Eind deze week voor controle.... Twijfelende smiley

Oei Lisa.....da's veel minder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:59
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
FRANKT627 schreef:

Wat wil je hierbij schrijven Frank?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:38
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIAN519 schreef:
Wel Marylien, eerlijk gezegd heb ik dat gevoel ook weleens..of ik op het verkeerde feestje ben.. Smiley die vol vragen zit
Er zijn er natuurlijk die elkaar ontmoet hebben en chatten in de chatbox...
en toch...

Maar om zo'n mail naar iemand toe te sturen en hem eigenlijk daarmee het naar de picknick gaan bij voorbaat al onmogelijk te maken door hem het plezier te misgunnen? erg fraai van die persoon..

En het lijkt wel een déja vu..was er ook niet zo iets gaande met een etentje een tijdje terug?

Kunnen sommige personen zich wellicht een beetje volwassener en respectvoller gedragen? Gefrustreerde smiley

Marian, ik ben ook helemaal niet akkoord met zo'n mail ècht niet hoor!
Het was gewoon de aanzet voor mij om eens te uiten hoe ik me hier soms voel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:18
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik wil toch ff reageren op de zin die ik ff vetgedrukt heb... wat is er mis met mailen als iemand jarig is ?
Soms vermeld ik het niet op het forum, maar wens ik iemand pv een gezellige verjaardag, t'is maar net wat je voorkeur is.
Soms vind ik gewoon dat een privémail persoonlijker is, en bovendien vind ik het niet altijd wat om voor een verjaardag altijd maar een felicitatie op het forum te schrijven.
Ik snap niet zo goed waarom je hier een probleem inziet...

Verder denk ik dat het de bedoeling is dat C.M. niet voor een bepaalde groep is, maar dat iedereen (die aan een aantal basisregels voldoet, zoals de waarheid spreken) welkom is.
Er zijn wel een aantal die elkaar via LIVE kontakten kennen van bijv. een C.M. uitje, maar ook hier zijn nieuwe leden altijd welkom volgens mij...

Uiteraard mag dit via mail, heb me verkeerd uitgedrukt als dit negatief blijkt.

Verder denk ik wel aan de basisregels voldaan te hebben zoals eerlijk en oprecht zijn, doch kan mij niet ontdoen van het gevoel dat het forum "zijn" leden heeft en dat anderen weinig van tel zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 21:21
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
naar aanleiding wat Willemijn hierboven schreef stel ik mij meer en meer vragen omtrent dit forum.

Ik heb zo al de indruk dat dit forum door een paar enkelingen geregeerd wordt, en dat je zo maar niet in de groep toegelaten wordt als men je niet moet.
Dit is "mijn" persoonlijke ervaring,........heb inderdaad het gevoel genegeerd te worden...wou dit al langer eens aankaarten maar zonder directe aanleiding bleef ik maar in afwachtende houding,
er zijn leden op wie je soms negatief maar ook soms positief reageert maar die je geen letter gunnen als reactie, leden die je gewoon de zin om hier langer actief te blijven ontnemen.

is dit dan de typische nederlandse mentaliteit? of is het toeval?

sommige oprechte gelovigen doen zelfs bij mij vraagtekens rijzen........van naastenliefde (houdt ook soms wel aandacht, vriendelijkheid, begrip, tegemoetkoming enz in) is hier soms weinig te merken!

Laat mij uitdrukkelijk zeggen dat ik hierbij NIET doel op "Lisa, Hannah, Willemijn, Imke,"
sommigen mailen me om me een gelukkige verjaardag te wensen, vraag me af of dit misschien zelfs niet mag via forum?

mijn abonnement loopt tot in augustus, maar als mijn aanwezigheid hier maar zo geduld wordt, denk ik dat ik het hierbij ga laten.
Ik ben toch wat ontgoocheld in CM forum.

Over de roddels wist ik eigenlijk niets af, dit zal misschien het voordelige gevolg zijn van weinig contacten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613 (66)





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 19:04
BerichtOnderwerp: disco schijfjes van de plus...
 
ROBBEDOES873 schreef:
Heeft er dan niemand discoschijfjes van de plus???? Huilende smiley, smiley in tranen

hé Does terug van weggeweest? blij dat je er bent!

wat die discoschijfjes van de plus betreft............in belgië??? (nooit van gehoord)


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op vrijdag 20 mei 2011, 19:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARYLIEN613
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 27 Volgende
Pagina 2 van 27