ChristianMatch
 


Forum

150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:56
 
FRANKT627 schreef:
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent

visser278 schreef;
Zo, mn vader was vergeten uit te loggen en nu lees ik dit net haha.
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?
Sterkte pa Smiley met dichtgeplakte mond

Dennis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



hannah schrijft;
we regelen wel even een nieuw topic, dennis...........
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen.........

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide? Knipoog smiley
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril


ps 2 juli zou een leuke datum kunnen zijn........ Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 14:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:09
 
HANNAH810 schreef:
FRANKT627 schreef:
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent

visser278 schreef;
Zo, mn vader was vergeten uit te loggen en nu lees ik dit net haha.
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?
Sterkte pa Smiley met dichtgeplakte mond

Dennis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



hannah schrijft;
we regelen wel even een nieuw topic, dennis...........
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen.........

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide? Knipoog smiley
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril


ps 2 juli zou een leuke datum kunnen zijn........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nee ....2 juli kan niet Hannah, dan hebben we al familiedag , doe dan maar 9 juli. Kan ie die bolussen veranderen in slagroomgebak . Hij is dan nl. net jarig geweest.
Dennis Lachende smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op zondag 22 mei 2011, 15:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 16:27
 
dan ben ik niet van de partij; dan ga ik nl op vacantie
maar t kan evenwel een goede datum zijn, natuurlijk......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 16:56
 
VISSER278 schreef:
Nee ....2 juli kan niet Hannah, dan hebben we al familiedag , doe dan maar 9 juli. Kan ie die bolussen veranderen in slagroomgebak . Hij is dan nl. net jarig geweest.
Dennis Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley is dat gebak dan nog te eten? Ik ben niet van plan om de presentatie vanop de wc te volgen hoor.

Wat hij wel kan doen is ons uitnodigen op zijn verjaardag zodat we vers gebak kunnen eten... Kwijlende smiley .

Wat is slagroom nu ook alweer... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:33
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley is dat gebak dan nog te eten? Ik ben niet van plan om de presentatie vanop de wc te volgen hoor.

Wat hij wel kan doen is ons uitnodigen op zijn verjaardag zodat we vers gebak kunnen eten... Kwijlende smiley .

Wat is slagroom nu ook alweer... Smiley die vol vragen zit

Zeker Belg Boze smiley Moet je maar naar een bakker gaan en een appelpunt met slagroom bestellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:38
 
MARIO216 schreef:
Zeker Belg Boze smiley Moet je maar naar een bakker gaan en een appelpunt met slagroom bestellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

een niet-geïntergreerde Brabander wonende vlakbij den Bosch. En niet wetend wat de inhoud is van een Bossche bol. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:19
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slagroom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 22:08
 
VISSER278 schreef:
een niet-geïntergreerde Brabander wonende vlakbij den Bosch. En niet wetend wat de inhoud is van een Bossche bol. Huilende smiley, smiley in tranen

Ik weet niet zoveel van Nederland maar Den Bosch is hier nog een heel eind vandaan hoor Boze smiley

En Nederland zou moeten blij zijn dat ik hier woon. Het zorgt voor veel aanzien... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 22:23
 
Ja maar al met al zitten we nog niet op de 150 en dat moet toch wel gebeuren want anders blijft hij met al dat gebak zitten toch??????

Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 22:41
 
MARTIN695 schreef:
Ja maar al met al zitten we nog niet op de 150 en dat moet toch wel gebeuren want anders blijft hij met al dat gebak zitten toch??????

Sjalom.
Martin

Boze smiley en we kunnen ook dat gebak niet opeten wanneer we niet weten waar we moeten zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 22:48
 
FRANKT627 schreef:
Ik weet niet zoveel van Nederland maar Den Bosch is hier nog een heel eind vandaan hoor Boze smiley

En Nederland zou moeten blij zijn dat ik hier woon. Het zorgt voor veel aanzien... Engeltje smiley


nou......toen ik zaterdag naar ede ging , ben ik langs dat gat gekomen waar jij woont en even later zag ik een afslag naar den Bosch ( waar mn tomtom me zelfs nog naar toe stuurde, maar daar ben ik niet in getrapt) .
Ik dacht toen ....nou Frankie, jij zit goed, iedere zaterdag even om een bossche bol .

maar denk jij dat Nederland niet blij is met jou overkomst ? Nouuuu......W-tje in ieder geval wel hoor. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 00:10
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 20:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 08:12
 
nou, dennis; kom op joh;
gelijk een datum en locatie kiezen en er een beetje werk van maken; anders komt er helemaal niks van terecht!

je krijgt het natuurlijk niet helemáál voorniks, he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:00
 
HANNAH810 schreef:
nou, dennis; kom op joh;
gelijk een datum en locatie kiezen en er een beetje werk van maken; anders komt er helemaal niks van terecht!

je krijgt het natuurlijk niet helemáál voorniks, he?

Ja wij wachten af waar en wanneer .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:52
 
En jullie denken dat Dennis hier nog een keer op mijn account terechtkomt? Deeeeenk het niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar ik zal het er met hem over hebben. 2 juli moeten we in Veenendaal zijn , vlakbij Ede , misschien kunnen we wat combineren. Maar beloven doe ik nog niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:34
 
Ik moest van Dennis doorgeven dat de Bengalen van 3- 15 okt. naar Zeeland hopen te komen. 15 leerlingen en 4 begeleiders hopen dan het één en ander van Nederland te bekijken. De deltawerken staan op het programma, de 2e kamer , en Amsterdam.
Tevens zal er een rondleiding worden gegeven op mijn werk Clown smiley


Visser, die benieuwd is of ze wel weten wat het verschil is tussen een appel en een peer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1