ChristianMatch
 


Forum

Berichten van AMGELA759
ChristianMatch forum index » Berichten van AMGELA759
Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 08:23
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
MAUREEN217 schreef:
Het gaat hier geloof ik , over mensen, die toch een probleem hebben met hun uiterlijk, ik doe mij best mevrouw om deze mensen te bemoedigen, ik ben zelf ook door deze fase gegaan, het gaat nu niet direct over mooi of lelijk, het gaat over an jezelf houden, hernia voor niemand makkelijk, mooi of lelijk, het gaat over jezelf accepteren, wat de ander zegt mekt je niet kunnen schelen, maar wat vind je van jezelf, dat is an belang, als je in staat ent jezelf te accepteren, sta je al een stuk steviger.

Dit is zeker geheel waar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:40
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
MAUREEN217 schreef:
Ik ben van mening, dat schoonheid diep in ieder mens zit. Het begint bij jezelf. As je niet van jezelf houd, en altijd maar kritiek op jezelf hebt en altijd maar zegt wat ben ik lelijk, zal je dat ook uitstralen. En à je omgeving dat bemerkt en tegen je zegt dat je lelijk bent, zal dat zijn uitwerking ook hebben. Maar kijk iedere dag in de spiegel, en zeg tegen jezelf, ik en mooi, want ik en een schepping van God, Hij heeftmij gemaakt en wat Godgemaakt heeft, is goed en mooi. Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, moet je opletten wat er gast gebeuren, je gaat het uitstralen.
Al heb ik veel zorgen en veel dingen waar ik geen raad mee weet, toch hoor ik vaak Jensen tegen mij zeggen, goh meid, wat zie jij er goed uit, en dan denk ik , je moest eens weten, maar dat zeg ik niet, want ook al gaat het slecht gaat het nog goed. Dat straal je uit. En a, je ogen zijn de spiegel van je ziel. Daarom kijk ik de mensen ook graag aan in hun ogen, je Jan daar veel uit halen.


Maar ik ben van mening dat als je mooi bent het leven ook niet altijd gemakkelijk is......soms juist niet daardoor.

Amgela
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 21:23
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd begrijp ik hier niks van. Waarom moet iedereen zo'n waardeoordeel geven aan iets waar je niks aan kunt doen? Het uiterlijk hoort net zo goed bij jou als het innerlijk. Geef me een foto en ik kan je een heleboel over je innerlijk vertellen.

Je je kan er zeker niets aan doen hoe je eruit ziet, maar soms als je niet mooi bent kan je toch een mooie uitstraling hebben.
En soms zie je bij iemand het uiterlijk niet en is de persoonlijkheid veel belangrijker.
Maar het is jammer dat we in onze maatschappij veroordeeld worden aan de hand van ons uiterlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 15:22
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Ja dat is zeker jammer dat mensen beoordeeld worden op hun uiterlijk.

En de binnenkant van iemand is ook veel belangrijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 18:32
BerichtOnderwerp: Wokken in Dordrecht vrijdag 24 juni.
 
Wie gaat er mee wokken in Dordrecht op vrijdag 24 juni.
Graag meerdere mensen.
Graag opgeven ivm reserveren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 10:45
BerichtOnderwerp: Nieuwe club
 
Ik ga eerst proberen zo veel mogelijk mensen hiervoor te krijgen.
Zodra dat in orde is geef ik door wanneer we kunnen starten.

Amgela.




Hoorde dat er al zoiets wordt georganiseerd in barendrecht, maar dat gaat uit van twee mensen die niet op deze site staan Knipoog smiley

Leonard[/quote]


Laatst aangepast door
AMGELA759
op zaterdag 22 januari 2011, 10:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AMGELA759 (62)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:24
BerichtOnderwerp: Nieuwe club
 
Ik wil een club oprichten voor mensen die gezellige dingen willen ondernemen met andere singles.

Ik zou 1x per maand willen afspreken in een leuk zaaltje, en gezellig met elkaar praten, koffie drinken, etc, evt met goede muziek.

Van daaruit kunnen we evt uitjes plannen.

Hoe meer mensen hoe leuker.....

Omgeving 078.


Laatst aangepast door
AMGELA759
op dinsdag 14 juni 2011, 08:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van AMGELA759
Pagina 1 van 1