ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIA576
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIA576
Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
YELNIN491 schreef:
Zullen we de tijd vooruit zetten voor je Smiley die vol vragen zit

VEEL STERKTE!!!!

Yeah!!! zou't helpen Smiley die vol vragen zit zouden ze erin trappen? Maar ze zitten nu middenin de eerste horrorfilm ('k kan ze hier hoor gillen... Gefrustreerde smiley ) en die angstige meisjes kan ik natuurlijk niet in't donker op straat zetten! Smiley met dichtgeplakte mond
Ik stop wel watjes in m'n oren en hoop dat m'n jóngste dochter, die nu bij mij moet slapen, niet weer overdwars in bed gaat liggen zodat ik geen schop in m'n gezicht krijg...want dan is mijn nacht óók 'pure horror!' Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:19
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Genoeg hulp om af te drogen dan. Knipoog smiley

was dát maar waar visser! 'k Mocht het mooi alleen doen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:59
BerichtOnderwerp: operatie
 
Josina, wat een moeilijke tijd is dit voor jou! Ontzettend veel sterkte toegewenst en ja, ik zal voor je bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:29
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 


Erika, ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid en geluk toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNE589 schreef:
Oei Maria, ik wens je heel veel sterkte hahaha. Hoop voor je dat het snel morgenmiddag is. Knipoog smiley

Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Clown smiley Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'..... Slapende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:18
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Huilende smiley, smiley in tranen NU! Omdat mijn dochter van 14 (bijna 15...) haar feestje viert! Een hok vol meiden..en ze blijven óók nog slapen! 'Dat' gaat vannacht horrorfilms kijken met elkaar...dus ik verwacht nóg een slecht moment te krijgen...binnen een paar uur, wanneer ik rechtop zal zitten in bed, vanwege het gegil van een paar meiden! Boze smiley was het maar vast morgenmiddag....zucht.... Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIA576
op maandag 15 augustus 2011, 19:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 14 augustus 2011, 18:57
BerichtOnderwerp: Dieren en hun 'ziel'
 
Ik ben ook even op zoek gegaan naar antwoorden en dit is wat ik vond:

In genesis wordt gesproken over de dieren die geschapen zijn. "En het was alzo" staat er dan. De mens daarentegen wordt geformeerd uit het stof der aarde (genesis 2: 7) "en blies de levensadem in zijn neus; alzo werd de mens een levend wezen"
Ik zie hier dus al een groot verschil: de mens ontving zijn levensadem nádat hij gemaakt was. Pas tóén werd hij tot een levend wezen.
Is déze levensadem dan de ziel van de mens? Ik denk het wel.
'
Verder las ik ergens dat de mens een ziel heeft gekregen en de dieren ziel ZIJN. Of dat zo is weet ik niet, maar ik vind het een boeiende gedachte.
Dat dieren een ziel hébben, geloof ik wel. In Leviticus 17: 14 staat namelijk: "Want, wat de ziel van alle vlees betreft - het bloed ervan is zijn ziel; daarom het Ik tot de Israëlieten gezegd: Gij zult van generlei vlees bloed eten, want de ziel van alle vlees is in het bloed; ieder die het eet, zal uitgeroeid worden"

Ik denk ook inderdaad dat we onderscheid moeten maken tussen geest en ziel. Paulus maakt dat onderscheidt tenminste wél.
In 1 Thes. 2: 23 staat: "En Hij, de God des vredes, heilige u geheel en al, en geheel uw geest, ziel en lichaam moge bij de komst van onze Here Jezus Christus blijken in allen dele onberispelijk bewaard te zijn".
In Hebreeën 4:12 staat nog een tekst waarbij het verschil wordt gemaakt tussen geest en ziel. Ook in Lucas 1: 46,47 wordt onderscheidt gemaakt tussen die twee.

Wat is dan geest en wat is dan ziel?
'k Heb even gegoogled en vond dit: De ziel is het onbewuste, het onderbewustzijn, onze 'printplaat' die ons maakt tot onze persoonlijkheid.
Ook voelen, willen en denken behoort tot onze ziel. Zeg maar: 'de ware persoon die in het lichaam huist'.
de Geest kent de dingen als: intuïtie, geweten, Godbewustzijn

Wij mensen zijn geschapen naar God's beeld en hebben ons verstand meegekregen, dat is iets anders dan de intuïtie die dieren bezitten.

In prediker 3:19-21 staat nog een mooi stukje:
"Want het lot der mensenkinderen is gelijk het lot der dieren, ja, eenzelfde lot treft hen: gelijk dezen sterven, zo sterven genen, en allen hebben enerlei adem, waarbij de mens niets voor heeft boven de dieren; want alles is ijdelheid, alles gaat naar één plaats, alles is geworden uit stof, en alles keert weder tot stof. Wie bemerkt, dat de adem der mensenkinderen opstijgt naar boven en dat de adem der dieren neerdaalt naar beneden in de aarde?"

Prediker legt hier een vraag neer...m.a.w: wie wéét wérkelijk waar een dier of een mens heengaat na zijn sterven? Feit is dat we allen leven; dieren én mensen, en allen weer tot stof vergaan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Dit las ik afgelopen week in een boek van Corrie ten Boom:

"De bedoeling van het schuldig zijn, is dat dit ons bij Jezus brengt. Als we daar eenmaal zijn, is het doel bereikt. Als we doorgaan ons schuldig te maken - onszelf verwijten maken - dan is dat zonde".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 22:03
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 


Van hárte gefeliciteerd met je 50e verjaardag Trijnie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:46
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
lijstje van de personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038


Laatst aangepast door
MARIA576
op dinsdag 9 augustus 2011, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik vandaag weer thuis mocht komen uit het ziekenhuis en dat het ontlasten van het abces geslaagd is! Lachende smiley

Weliswaar heb ik de komende 1,5 week nog wel een extra drain erbij, maar ach...dat mag de pret niet drukken Knipoog smiley

Fijn Josina! Ik hoop dat de rest óók mee mag vallen. Veel sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:49
BerichtOnderwerp: Het weer
 
YELNIN491 schreef:
zon, regen wind en onweer op één dag.
Vind het teveel van alles Boze smiley

'k Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel moeite heb met het grillige weer van de afgelopen weken. Groot voordeel voor ons is...dat het nu uit te houden is in onze flat want als de zon schijnt, kunnen we niet meer in de huiskamer of keuken zijn, zó warm wordt het dan!! (ondanks de luifel)
En gisteren..toen ik met mijn jongst dochter de hond uitliet in de stromende regen? hebben we ontzettend veel plezier gehad! Net als vanmiddag trouwens, toen we samen in de auto zaten en de regen op ons neer plenste... 's Avonds steken we kaarsjes aan en maken het gezellig...
Ik hou van de wind, het maakt je hoofd zo lekker leeg...en regen kan dan best weleens teleurstellend zijn...toch geniet ik nog steeds van elk Hollands weertype. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 17:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
THOMAS968 schreef:
Dus U dacht u nog scherp zag?
Eeeh, ja toch?
Kunt u de blaadjes nog zien aan de bomen?
Eeh, ik zie echt wel dat het groen is als u dat bedoelt tenminste... Ik heb wel een leesbrilletje, ja ik lees redelijk veel wel, eigenlijk.
Zal ik uw ogen toch maar eens doormeten? Op uw leeftijd kijken weinig mensen meer echt scherp
Nouja, als u dat graag wilt. Ik zie alles hoor. U ook.
Ach meisje, de natuur is genadig: als vrouwen rimpels krijgen, hebben wij als mannen een leesbril nodig.
U heeft echt een bril of contactlenzen nodig...
Valt dat niet een beetje mee?
Nee, dat valt nogal tegen, vrees ik. Uw leesadditie is eeh...


Vandaag dus opgehaald.

Best wel mooi eigenlijk, die losse blaadjes, die heldere letters, die scherpe randen. En die kleine rotlettertjes op de iPhone lees ik nu ook. Toch maar mooi dat de wetenschappers optiek en lenzen hebben uitgevonden. Daar hebben veel mensen plezier van. Heb vandaag van Leeuwarden en de Prinsentuin met losse blaadjes aan de bomen genoten, alsof ik in een andere stad liep.

En Thomas zag veel beter en geloofde.

Ik geniet met je mee Thomas want ik kan het me zó goed voorstellen! De wereld is mooi(er) mét bril of lenzen! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:05
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 


Van Harte Lisa! Ik wens je een hele fijne dag toe en veel plezier op vakantie!
Hopelijk zien we je na een poosje weer terug hier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 23:03
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
HANNAH810 schreef:
dat vergat je nog te vermelden, maria................ Clown smiley

Knipoog smiley Lachende smiley Thanks! dat vergat ik natuurlijk weer! Zakelijkheid is me dan ook vreemd...dus maar goed dat jij me erop wijst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Maria

Ja maar de wijnflessen hebben tegenwoordig allemaal schroefdoppen omdat het kurk een beetje opraakt alleen de dure flessen hebben nog een kurk dus betaal je niet voor ded wijn maar voor de kurk en ja van champagne krijg ik meestal wel pijn in mn pan van dus maar niet .
Sjalom.
Martin

Is dat zo? 'k Heb nog geen wijnfles met schroefdop gehad...! (koop ik dan altijd van die dure? Knipoog smiley en tja...pijn in je pan moet je niet hebben hè? Weet je wat? ik spaar de kurken wel op voor je! Heb ik het genot van de wijn of champagne...en jij de kurk! Proost! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" Huilende smiley, smiley in tranen -- Clown smiley

Lachende smiley Lachende smiley Dat is een aanname Cross! Als mijn dochter b.v 'jankt', jank ik niet per definitie mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt (meestal ren ik dan naar de verbanddoos...en deel ik kusjes uit.. Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
kon je wel boven dat andere "gejank" uitkomen dan .... Knipoog smiley

eens even zien: tranen van blijdschap, ánder 'gejank'? dan vermoed ik ....de geboorte van een baby! (leuk die puzzels!) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 12:56
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Thomas

Dat moet dan wel een grote zijn maar er zijn niet zoveel van die grote flessen waar die kurken op zitten want meestal heb je er ook nog een paar sleutels meer aan hangen.
Sjalom.
Martin

je kan ook een aantal kurken (ff flink doordrinken dan... Clown smiley ) aan elkaar binden hoor Martin! paar flessen rode wijn, wat champagne...mmm...daar heb je vast (g)een harde dobber aan! Knipoog smiley maar wél een héle grote....


Laatst aangepast door
MARIA576
op zondag 7 augustus 2011, 13:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:28
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
THOMAS968 schreef:
De verhouding tussen de hoogte van de boete en de overtreding is zoek.

Thomas

Helemaal mee eens! 'k Kreeg laatst een boete omdat mijn dochter de gordel niet om had (we reden vóór ons huis notabene) ruim honderd euro! ('t Was zondag...maar de 'beste' man had beslist géén zondagshumeur... Boze smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:51
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JASMYN704 schreef:
Wauw Maria! Wat een zegening! En wat fijn voor je!
Afgelopen winter heb ik bij de oogarts betreffende mijn 9-jarige zoon, die slechtziend is, te horen gekregen dat zijn zicht met ongeveer 10% verbeterd is! Wat waren wij blij en dankbaar! We hebben het als een wonder ervaren! In theorie kan het, in de praktijk komt verbetering bij zijn oogziekte niet voor.
Voor mijn zoontje kan dit betekenen dat hij nu misschien wel een normaal leven kan gaan leiden (rijbewijs halen, auto rijden etc.).

Geweldig! Ik kan me zó voorstellen dat jullie dit als wonder hebben ervaren want dat IS het ook. Ik hoop dat 't mannetje straks als jongeman lekker kan 'scheuren'... Knipoog smiley in z'n auto...eh, oeps... Knipoog smiley binnen de door de wet gestelde snelheidslimiet dan hè? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:35
BerichtOnderwerp: wie weet hoe het moet?
 
JOSINA022 schreef:
Bij mij lukte het via mediaplayer ook. Het zou dus ook aan je computer of je verbinding kunnen liggen.

Bij mij lukte het via mediaplayer niet, hetzelfde probleem als Martin...
Maar goed dat er meerdere mogelijkheden zijn! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:31
BerichtOnderwerp: wie weet hoe het moet?
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Mensen

Ik heb een probleempje ik luisterde altijd naar grootnieuwsradio via de comp maar sinds 2 dagen heb ik het probleem dat het niet meer lukt omdat zo gauw ik hem aanzet na 20 seconde geen geluid meer heb en dat hij het dan in de buffer zet en dan krijg ik later weer te zien dat hij zoekt naar de zender terwijlze wel via internet in de lucht zijn wie weet wat het kan zijn.
Vriendelijk dank alvast.
Sjalom.
Martin

Martin, ik heb het ook even geprobeerd. Als je 'via itunes' (op de site van grootnieuwsradio) aanklikt, lukt het wél. succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:11
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
[quote=MARTIN695]

Dank je Martin! Het is mooi...maar ook vreemd om na 35 jaar opeens weer beter te kunnen zien. Wat is er véél te zien zeg! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOSINA022 schreef:
Gaaf, meis, ik ben blij met en voor je!

Dank je wel Josina!

en Mariska? Ik begrijp hélemaal wat je bedoelt! 'k Moet hier nog erg aan wennen en vindt het (nog) knap vermoeiend! Maar mss. grijp ik nu eens niet meer náást het handvat van de keukenkastjes, zoals ik in het verleden en tot groot plezier van mijn kinderen, altijd deed. Mss.....hoef ik nu niet meer zoveel nwe. glazen te kopen..omdat ik ze OP de tafel kan zetten...i.p.v ernáást! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIA576
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:27
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog!
Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:13
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
"Uit alles wat ik gezien heb, heb ik geleerd de Schepper te vertrouwen voor alles wat ik niet gezien heb."
Ralph Waldo Emerson
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:13
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Maria

Volgens mij heb je dan heel zwart haar want ik heb dat al eens gezien bij iemand met heel zwart haar en die had al van die rijgdraden toen ze 28 jaar was.
Sjalom.
Martin

Lachende smiley nee Martin, van nature ben ik...(ssst! niet doorvertellen...!) BLOND! Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 21:07
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
LEONARD480 schreef:
Tjonge... heb een hoop gemist blijkbaar Smiley die vol vragen zit

Welkom terug Leonard en nee, je hebt écht niets gemist. Ik zou de afgelopen weken wel van het fourm áf willen gummen...zo vervelend vind ik het allemaal. Maar leuk dat je er weer bent! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576 (58)





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:16
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik net gebeld ben door het ziekenhuis dat ik maandag toch weer opgenomen wordt en dat dan via een operatie het abces in mijn buik verwijderd wordt Huilende smiley, smiley in tranen

En dat pas over een maand mijn urineleider gemaakt kan gaan worden, weer opname en operatie dus Huilende smiley, smiley in tranen

Dat ik dus nog die hele maand met een drain in mijn nier moet rondhobbelen Zieke smiley

Dat er geen eind aan lijkt te komen Gefrustreerde smiley

Wat een ontzettende tegenvaller Josina! Gisteren leek het er nog anders uit te zien, toch? Ik bid voor je.
Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIA576
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 Volgende
Pagina 5 van 12