ChristianMatch
 


Forum

Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEM591





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:40
 
gestopt

Laatst aangepast door
WILLEM591
op woensdag 2 februari 2011, 21:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:02
 
tja, willem, zonder lexus ben je nergus........ Clown smiley

ach, weet je maar gelijk waar je aan toe bent; en het scheelt je veel treinkaartjes om daar achter te komen moet je maar denken;

(liever een kerel dan een vierwieler)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:02
 
WILLEM591 schreef:
Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt.
Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken.
Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel.

Goh....Willem.....laat ik nou denken dat je een jaguar, saab of vette mercedes voor de deur had staan....jammer joh...maar onze date gaat niet door Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:06
 
WILLEM591 schreef:
Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt.
Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken.
Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel.


Dan word ik ff nieuwsgierig .....had de dame in kwestie zelf wel een auto?
Zo ja, zie ik het probleem niet, dan kan ze zelf naar jou komen (mocht het om afstand draaien), zo nee, wij vrouwen willen toch zo graag geemancipeerd zijn? Zorg dan ook voor je eigen auto en ga niet klagen als de ander er geen heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM591





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:25
 
ANGELIQUE327 schreef:
Goh....Willem.....laat ik nou denken dat je een jaguar, saab of vette mercedes voor de deur had staan....jammer joh...maar onze date gaat niet door Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Das wordt flink balen voor jou dan. Mijn kwaliteiten, zegeningen tel ik met regelmaat en dat zijn er nogal wat. Maar die auto .......ach zegt mij niks.
Maar we kunnen toch met jouw oude autootje gaan toeren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:37
 
WILLEM591 schreef:
Das wordt flink balen voor jou dan. Mijn kwaliteiten, zegeningen tel ik met regelmaat en dat zijn er nogal wat. Maar die auto .......ach zegt mij niks.
Maar we kunnen toch met jouw oude autootje gaan toeren

Nee Willem, geen denken aan he....das veulstemin voor mij...daten in zo'n oud barrel, ik moet toch minstens wel niveau Rolls of zo hoor! Trouwens, ik zag toch al nix in je.....je bent niet rijk genoeg, te oud voor mij en je woont in een stad waar ze geen strippenkaarten meer hebben....volledig afgekeurd dus.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:44
 
WILLEM591 schreef:
Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt.
Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken.
Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel.

In je verhaal klinkt ze vreselijk oppervlakkig maar........denkt ze er werkelijk zo over of is de afstand een probleem?Er zijn echt nog plaatsen waar geen of amper openbaar vervoer is(heb ik ook niet in mijn profiel staan:"nauwelijks bereikbaar met OV" Clown smiley) en dan wordt het opbouwen van een relatie wel erg moeilijk zonder auto Knipoog smiley
Vraag haar wat de werkelijke reden was.........


Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 19 januari 2011, 17:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIMPERNEL883





Berichten: 90

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:46
 
[quote=ANGELIQUE327]Nee Willem, geen denken aan he....das veulstemin voor mij...daten in zo'n oud barrel, ik moet toch minstens wel niveau Rolls of zo hoor! Trouwens, ik zag toch al nix in je.....je bent niet rijk genoeg, te oud voor mij en je woont in een stad waar ze geen strippenkaarten meer hebben....volledig afgekeurd dus.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley Kussende smiley[/q
uote]

is wel een leuke stad angel, lekker langs de maas banjeren even in de euromast, of even naar tropicana
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:47
 
LEANNE226 schreef:
In je verhaal klinkt ze vreselijk oppervlakkig maar........denkt ze er werkelijk zo over of is de afstand een probleem?Er zijn echt nog plaatsen waar geen of amper openbaar vervoer is(heb ik ook niet in mijn profiel staan:"nauwelijks bereikbaar met OV" Clown smiley) en dan wordt het opbouwen van een relatie wel erg moeilijk zonder auto Knipoog smiley
Vraag haar wat de werkelijke reden was.........

Toen ik nog aan het eind van de wereld woonde... was het openbaarvervoer ook niet echt helemaal joepie... Maar toch wel een relatie en zelf nu in de bewoonde wereld heeft deze stand gehouden...
Waar een wil is, is een weg toch? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:48
 
[quote=PIMPERNEL883]

Hoe moet ik nou in vredesnaam bij die Maas of Euromast komen zonder OV chipdinges....ik heb zo'n ding nog niet....en WEL een strippenkaart.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:50
 
ROBBEDOES873 schreef:
Toen ik nog aan het eind van de wereld woonde... was het openbaarvervoer ook niet echt helemaal joepie... Maar toch wel een relatie en zelf nu in de bewoonde wereld heeft deze stand gehouden...
Waar een wil is, is een weg toch? Knipoog smiley

Ja maar er zijn grenzen........ik heb ooit gedate met een meneer die geen geld had om te reizen maar wel 2 uur bij mij vandaan woonde.We hebben het wel geprobeerd maar het werd niks........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 18:13
 
[quote=ANGELIQUE327]


Ach, je komt gelukkig nog wel in Griekenland zonder auto toch? Verraste, verbaasde smiley
Dus wat mopper je nu toch? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 18:47
 
[quote=WILLEMIJN232]

Hap hap Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 18:54
 
ROBBEDOES873 schreef:
Toen ik nog aan het eind van de wereld woonde... was het openbaarvervoer ook niet echt helemaal joepie... Maar toch wel een relatie en zelf nu in de bewoonde wereld heeft deze stand gehouden...
Waar een wil is, is een weg toch? Knipoog smiley


mee eens does; waar een wil is is een (spoor-)weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 18:56
 
[quote=ANGELIQUE327]Hoe moet ik nou in vredesnaam bij die Maas of Euromast komen zonder OV chipdinges....ik heb zo'n ding nog niet....en WEL een strippenkaart....


is goed te doen met de fiets, angelique
nog geen anderhalf uur fietsen.......


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 19 januari 2011, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 18:58
 
ANGELIQUE327 schreef:
...daten in zo'n oud barrel, ik moet toch minstens wel niveau Rolls of zo hoor!

nou, ik kan wel inpakken met mijn ouwe barrels...

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:00
 
[quote=ANGELIQUE327]Sjeel, je mag wel opschieten met je OV-chipkaart: in april gaan in de strippenkaarten er uit. in principe overal, ja.

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 19 januari 2011, 19:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:04
 
HANNAH810 schreef:
waar een wil is is een (spoor-)weg

bij ons in de familie klinkt-ie toch beter:

waar Wil is geweest, is een weg... Smiley met dichtgeplakte mond

laat mijn zus nou Wil heten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:11
 
WILLEM591 schreef:
Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt.
Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken.
Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel.

Op jouw profiel staan de verborgen wensen per definitie niet en dat geldt voor haar ook. De auto is een belangrijk statussymbool en geen auto is dus geen status bij veel mensen.

Als mensen geen geld uit zouden geven aan status, waarmee ze rijk lijken, maar arm moeten leven, zouden ze veel gelukkiger zijn.

Thomas, het leven is soms een paradox.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:13
 
GRIFFIN748 schreef:
nou, ik kan wel inpakken met mijn ouwe barrels...

Huilende smiley, smiley in tranen

Nou Griffy... als jij van binnen bent...zoals jouw saab van buiten....
.....................dan kom ik per ezel naar jou toe en gaan we samen daten...die saab mag thuisblijven....ik val nie op auto's...ik val op eh...
knappe manneeeeeee


Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op woensdag 19 januari 2011, 19:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:15
 
ANGELIQUE327 schreef:
...ik val op eh...
knappe manneeeeeee

dan nog kan ik inpakken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 19 januari 2011, 20:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:15
 
[quote=GRIFFIN748]

Ach Griffy....Angels hebben vleugeltjes he....ik kom er wel...of misschien wel niet... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:28
 
Ga liften en dan kun je je verhaal opleuken dat je met een Mercedes of iets anders stoers gekomen bent?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:32
 
INEZ910 schreef:
Ga liften en dan kun je je verhaal opleuken dat je met een Mercedes of iets anders stoers gekomen bent?? Coole smiley met zonnebril

ik liften inez???? dan weet ik zeker dat ik griekenland niet haal.... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:33
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op woensdag 1 juni 2011, 09:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:38
 
MARYLIEN613 schreef:
persoonlijk heb ik hier een wrang gevoel bij, zoiets als "dit is de echte reden niet".......
de vrouw in kwestie was misschien nog niet klaar voor een èchte date?
voelde het vuur aan haar hielen te heet worden?
het ging haar misschien te vlug?
of........status was voor haar ècht wel super belangrijker dan de mens, en in dit geval kon je het maar beter direct weten!

Heel wijze woorden Mary.....hoop dat Willem ze vat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:41
 
GRIFFIN748 schreef:
dan nog kan ik inpakken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

als je profiel foto een realistische weergave is van je uitstraling, moet ik je helaas ten volle gelijk geven griffin!!
het spijt me (niet) Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:44
 
HANNAH810 schreef:
als je profiel foto een realistische weergave is van je uitstraling, moet ik je helaas ten volle gelijk geven griffin!!
het spijt me (niet) Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

de mensch ziet aan wat voor ogen is...

eens kijken wat de plastisch chirug nog kan fabriceren...
Clown smiley



Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 19 januari 2011, 19:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:05
 
GRIFFIN748 schreef:
de mensch ziet aan wat voor ogen is...

eens kijken wat de plastisch chirug nog kan fabriceren...
Clown smiley


Nou van het jochie Griffin zelf wordt de plastisch chirurg nie rijk...maar die profielfoto van je......pffff ben je verzekerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:21
 
ANGELIQUE327 schreef:
Nou van het jochie Griffin zelf wordt de plastisch chirurg nie rijk...maar die profielfoto van je......pffff ben je verzekerd?

't is toch humor? (google maar eens: Walter, Grumpy old man. of Jeff Dunham. je gaat lachen)

'k zal eens kijken of ik nog ergens wat smoelfoto's heb...

en nu graag weer on-topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
Pagina 1 van 10