ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHARLY513
ChristianMatch forum index » Berichten van CHARLY513
Auteur Bericht
CHARLY513 (65)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 00:54
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
Clown smiley Hallo allemaal..... effe een berichtje van Charly.
Eer ik straks vertrokken ben van CM ( ja echt) wil ik even melden dat God toch weer twee mensen bijeen heeft gebracht.
Vorig jaar november ontmoet hier op CM, en alweer geruime tijd actief met elkaar op pad om te ontdekken dat het geweldig gaat en er echte liefde is ontstaan!
Gewoon te gek en bijna niet te bevatten maar toch gebeurd.
God is groot !!!
Een ieder veel plezier en succes hier op CM, en wie weet eens een trouwkaartje van ons..
Groetjes van Charly
God Bless..

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHARLY513 (65)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:23
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
Verlegen lachende smiley Tja en toch weer matheus 7:7 vraag en er zal je gegeven worden, zoek en je zult vinden.
Het getal 7 koester ik, juist op de 7 juli (7) moest ik dit lezen.
En werd wakker gemaakt (soezend in het zonnetje)door een goede vriendin gevonden op ?? CM !! Knipoog smiley
En zo zocht ik hier naar vrienden, en heb ze gekregen, en ook precies die naalden in die bekende hooiberg.
Niet forceren , maar breng het in gebed, óók wanneer je juist onzeker bent.
Ga er open in , heb geen verwachtingen, maar ontvang!!
God wil door alles heen , juist opbouwen en jou het geluk geven, vaak zo totaal anders dan je gewoon bent.
Alles loslaten , en vertrouwen op Hem, en zie wat er gebeurd.
Jij gaat veranderen, en daardoor ook de wereld om je heen, jouw ontvangen licht gaat ontdekt worden.
En ook voor een relatie geld, eerst vriendschap en leer elkaar respecteren en ontdekken, misschien een relatie, maar niets moeten.
Anders heb je misschien toch een maatje voor het leven ontmoet , is ook heel belangrijk.
Ben hier nog niet zo lang, maar wel al heel blij met de contacten hier ontdekt en gekregen , echt bijzonder!
Groetjes en succes voor iedereen hier op CM
Charly
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHARLY513
Pagina 1 van 1