|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 21:50
Onderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
|
|
|
Ja ik denk dat de stelling mogelijk is,zou je heel snel zeggen.... Het is ook niet onmogelijk maar de kans van slagen is zeer gering. Het gaat hiervoor allemaal over levensfases dat is met een beetje goede wil ook wel te overbruggen. Vooral de oudere persoon in kwestie moet daarin ff wat gas terug nemen en zijn doelen even naar beneden bij stellen.
Het probleem zit meer in de bagage die je mee neem kan dat meisje dat handelen! Het valt niet mee om daar mee om te gaan.
En dan het volgende probleem de familie van het meisje en de rest van vrienden en vage kennissen. Iedereen heeft daar ineens een mening over,dat het niet normaal is enz.....noem alle dingen maar op. Dat zijn moeilijke dingen om mee om te gaan zeker als dat constant ter sprake komt. De liefde tussen de personen word al heel snel vergeten......waar is hier in het christelijke gedachte goed gebleven.
Ik heb het dus ook hier over mijn eigen ervaringen...... Daarom zeg ik ook dat niet onmogelijk is maar er zijn wel heel wat punten om goed over na te denken voor je er aan begin...
|
|