ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 14:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
JANS221 schreef:
Bach Cantate 147 koraal
http://www.youtube.com/watch?v=S6OgZCCoXWc&list=PL4Ymnu-3MyJ1w1qG9zBZZO3sdiMMCzbja

Jesu, joy of man's desiring,
Holy Wisdom, Love most bright;
Drawn by Thee, our souls, aspiring,
Soar to uncreated light.
Word of God, our flesh that fashion'd,
With the fire of life impassion'd,
Striving still to truth unknown,
Soaring, dying, round Thy throne.

Een mooie uitvoering, al gaat mijn voorkeur toch uit naar het in het Duits gezongen: Jesus , bleibet meine Freude. Hier moeten de buren maar even van meegenieten! Ik denk zelfs dat ze het al bijna mee kunnen zingen!

Ja, prachtig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 13:57
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ANNA415 schreef:
Ach het gaat hier om leuk, niet de knapste Knipoog smiley Clown smiley


Hoeft niet knap te zijn (ben ik ook niet) maar je kunt er ook leuk uitzien en dat kon ik dus niet zien, jammerrrrrr

En of hij leuk is?????? Tja dat weet je na een date Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 11:26
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
PETRA373 schreef:
nou als ik iemand kan vinden die leuk is, moeten jullie de moed niet opgeven, als het mij zelfs lukt... jullie ook

Mwa, kreeg gisteren zo`n knipoog. Hij heeft geen foto bij z`n profiel, jammer, je wil toch zien wie je dat stuurt Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 11:18
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
ANNA415 schreef:
ik snap er niks van.
ik heb maar 1x akkoord moeten geven. of zijn jullie zo ondeugend dat je het een paar keer moet lezen? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

Ja, ik ook maar 1 keer, verschil moet er zijn, maar toch een beetje vreemd Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:20
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
NATASCHA642 schreef:
Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....

Zucht Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, balen is dat en zeker onfatsoenlijk. Nou, uithuilen en maar weer nieuwe moed verzamelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:43
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
PETRA373 schreef:
ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus.
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lachende smiley Lachende smiley
en verder zeg ik niks Smiley met dichtgeplakte mond

petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol...
en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht....
van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date.....

Oh wat leuk voor je Clown smiley En als ik het zo lees ben je wel een beetje verliefd Kussende smiley misschien wel erg verliefd.

Ja, die zenuwe, wat spannend kan het zijn en dan gaat het koken niet zoals het anders gaat. Maar wat maakt het uit, je hebt het toch leuk gehad, nou hopelijk krijgt het een vervolg.

Pas op voor je hart, maar van de liefde krijg je geen hartaanval Lachende smiley

Wens je alle goeds met deze date, misschien de leukste van CM Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 15:34
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
PIETER619 schreef:
Mooi stront, of moet ik shit zeggen, hopeloos dat je elke keer opnieuw okkoord moet gaan met accepteren van de regels, wil je mee doen op het forum. Heb netjes melding gemaakt dat ik al akkoord was gegaan, maar dus niets aan gedaan dus voor de zoveelste keer maar opnieuw akkoord, je begint zo haast ballorig te worden zo en dat wekt juist het tegenovergestelde en de gedachte om eens flink van leer te trekken.

Echter houd ik me bij deze nog even in en wacht af of er verbeteringen komen, geduld is een schone zaak zegt men, gelukkig heb ik dat nog wel ergens liggen hoop ik.


Laatst aangepast door
JANE410
op zaterdag 22 juni 2013, 15:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 15:24
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
MARTIJN277 schreef:
Oh dames, je moest eens weten hoe gelukkig ik ben ! Mijn leven is een aaneenschakeling van eenvoudige beslismomenten en succes. Ik heb echt met jullie te doen hoor ! Daarom heb ik me op CM ingeschreven: als er leuke dames (wie weet zelfs de leukste van de site) verdriet hebben, dan wil ik ze vrijwillig trooosten hoor Clown smiley
Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk wel even een berichtje sturen naar me en vragen om wat hulp. Als ik jullie profielen lees, zou ik namelijk helemaal niet denken dat jullie het zo moeilijk hebben. Het lijkt soms wel 1 groot feest en succesverhaal. Nu de vraag: WAT IS WAAR ?

Tja, Wat is waar? 90 % misschien. Je wilt toch een beetje goed overkomen Engeltje smiley

Ik zoek niet de leukste maar de liefste man!!! De leukste heb ik al gehad Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
JANE410
op zaterdag 22 juni 2013, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 12:05
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
KLUS667 schreef:
People ask her why she didn't choose to abort her boy. They stare at both of them. They talk behind their back. But none of that matters because this mother knows that her boy is beautiful just the way he is. What a great video.
A must watch...

https://www.facebook.com/photo.php?v=134300170101622

Ontroerend filmpje en wat een geweldig trotse moeder Lachende smiley

wow, wat een indrukwekkend filmpje. Liefdevolle en trotse moeder Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:45
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HANNS104 schreef:
Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg.

Gecondoleerd met dit verlies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
KLUS667 schreef:
Gelukkig zat de sleutel van de brievenbus er niet aan Smiley die vol vragen zit


Jawel, maar ik heb 2 sleutels voor de brievenbus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:12
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ook. Niet me eigen deurklinken of van bekenden, wel in de bus, en trein, lift, etc.
Als ik bijvoorbeeld dan op een knop druk doe ik dat met me sleutel, als ik zo'n ijzeren stang beet moet pakken oid in de tram, trein, doe ik dat het liefst als het even kan, met me jas, die ik dan even een stukje over me arm trek, dat soort dingen ja.

Ja, en als ik, onvermijdelijk wel dingen aan moet raken, ja, méteen me handen wassen thuis, wat ik sowieso al doe.

Geen smetvrees, dat niet, gewoon, ik weet het een en ander van bacteriën, en ja, gezond verstand denk ik.

Het was ook nooit vies in me huis, alleen erg rommelig, overal lag wat, kleding tussen boeken, en papieren, bijvoorbeeld. Wasrekjes die weken stonden met was eraan, omdat ik dat niet op me balkon wil doen. En geen zin had er het eraf te halen dat soort dingen.

Máár, zodra ik iets uitrek, meteen in de wasmand, dingen meteen in de prullenbak, ja dat wel natuurlijk, dus was heel erg rommelig, maar júist niet smerig.
Ja, want als ik alles opruim, ja ik laat alles achter me liggen, je ziet een heel spoor, daar me jas, daar me tas, daar me schoenen, etc.
En ja, niets terugleggen, dan ziet het er na een week weer uit alsof een bom is ontploft.

Was niet altijd zo hoor. en ben mezelf weer zo aan het conditioneren dat ik wel weer alles meteen opruim, en dat lukt aardig.

Want ja, als alles is opgeruimd en je weet precies waar alles ligt hoef je nooit te zoeken; is het halve werk;)

Ik was ook tijden heel erg netjes, maar ja dit en dat, en ja, dan val ik weer terug in alles laten liggen en ja als je dat een half jaar doet, ben je echt niet ff in een paar uur klaar. Knipoog smiley

ps: Ja, en ik kook alleen als een vriend komt en die wast af ;), en ja voor hem ruimde ik dan alles wel op(lees: flikkerde alles in de slaapkamer, en dan deur dicht), en dan sliepen we op matras in huiskamer ;)

Maar ja, nu ben ik dus al een tijdje bezig met project: het hele huis in zijn geheel opruimen en eventueel reinigen.
Wat ik nodig vind, ramen niet zo belangrijk, vitrage weer wel, etc.
In die volgorde, dit was een voorbeeld. Knipoog smiley

Oh gelukkig geen smetvrees, daar kan ik me niets bij voorstellen, die beginnen telkens opnieuw dezelfde dingen te poetsen. Een dagtaak hebben zij eraan en kapotte handen van al die zeep. Maar heel afschuwelijk voor deze mensen.

Ikzelf hou wel van een schoon huis, maar vindt het schoonmaken steeds minder leuk worden. Ik kan zelf niet tegen rommel, dus ik ben altijd aan het opruimen, dan kan je alles weer snel terugvinden.

Wel fijn dat je het schoon wilt hebben en rommel nou ja, dat is toch minder erg.

Maar die afwas die je in de slaapkamer flikkerde Geschokte, onthutste smiley en daarna lekker slapen op de matras, was dat vroeger? of nu nog.

Maar zoals je zegt ben je nu bezig met project om het schoon en opgeruimd te hebben Knipoog smiley Veel succes en af en toe jezelf verwennen met een bos bloemen op tafel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:38
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
AXL455 schreef:
kijk eens in het deurslot Knipoog smiley

Ja, goede tip AXL. Ik had ze inderdaad aan de buitenkant van de deur laten zitten gisteren.

Iemand had ze eruit gehaald en in m`n brievenbus gedaan. Daar kwam ik dus vanmiddag achter Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:34
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
SHANITA130 schreef:
Boodschappen gedaan, gegeten, eventjes geslapen, geïnternet, en zo nog even een klein schoonheidsslaapje doen, en vanavond/vannacht weer mooie klassiekers kijken.

Ja, en ik moet de afwas nog doen/hebben gedaan vóór ik wegga, ja dat moet van mezelf. Ik ben zo iemand die elke keer een nieuw kopje/glas, bordje etc. pakt, zeggen ze, dus ja, dat loopt hier snel op in Huize S., de afwas.
De reden dat ik elke keer een nieuw kopje neem enzo; ben bang voor bacteriën, vandaar. Ik denk zelf dat ik een punt heb.
Knipoog smiley

Iig, eerst een dutje, dan afwassen dan even opknappen, en kijken of mijn ex al wakker is, ja, die ging om half 7 slapen, ja en dan nog alleen omdat ik toen naar beneden kwam, ik ging namelijk al/pas om 2 uur naar bed ofzo.

Ja, vakantie he? Vakantie in eigen dorp Knipoog smiley

Dus, tot later, fijne avond, met voor de filmliefhebbers, veel kijkplezier Coole smiley met zonnebril

NB: Wat staat dat gezellig he, zo wat plantjes met bloemetjes op je balkon?

Verlegen lachende smiley

Hoi Shanita,

Je zegt dat je telkens een schoon kopje pakt i.v.m. bacteriën, maar heb je dat alleen met kopjes? Want ik denk b.v. aan de deurklink, daar zitten vast ook veel bacteriën aan. Ook op het aanrecht en toilet enz.

Wens je een leuke vakantie in eigen dorp met fleurige bloemetjes op je balkon en niet te vergeten schone frisse vitrage Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 12:48
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
AXL455 schreef:
kijk eens in het deurslot Knipoog smiley

Ja, had ik ook al gedaan en wat Petra zegt: bidden tot Jezus, En wat Zeeland zegt, vaak vind je hem op een`zo`n domme plek terug.

Ga nu naar me vrijwilligers werk en hoop ze eind van de dag te vinden,
voila,

(voila)schreef Frank altijd hè, hoe zou het met hem zijn??? Vond hem altijd wel leuk schrijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 11:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Me huissleutels kwijt, ben er mee binnen gekomen en heb al 3 keer me hele huis doorzocht Boze smiley

Net zelfs de vuilniszak doorzocht, maar nee daar was `tie ook niet.

Iedereen zal dit wel herkennen, je blijft zoeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 17:25
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Wat kleding gekocht, was heerlijk koel bij de V&D. Verder binnenzitten, veel te warm op balkon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 17:21
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Gisteren wel iets kouds, was aardappelsalade van johma (zo lekker) met rauwkost. Maar vandaag maar weer warm, gekookte aardappels,erwtjes en ham-kaas soeffle (wel vegetarisch) Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 14:21
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Ze hebben bij ons op het werk de kledingvoorschriften aangescherpt(dankzij zo'n jonge muts die tijdens het bukken meer liet zien dan ons lief was Boze smiley )
Rokken/jurken tot over de knie of er net boven maar dan met 60denier panty of legging,geen topjes en geen open schoenen......

Hoe warm wordt het morgen ook alweer??? Huilende smiley, smiley in tranen

Oh wat erg. Ben wel benieuwd wat voor beroep dat is? En lange broek, mag dat ook niet? Nou sterkte morgen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 12:04
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
PIETER619 schreef:
Niet beweerd maar wel haast zo gesuggereerd met de volgende zin: "Dat jij een inkomen van de staat krijgt en hierdoor een zelfstandig bestaan kunt leiden, dat is niet zo zeer de staat die daar voor zorgt, daar zorgen de belastingbetalers voor".

Er zijn mensen die absoluut niets kunnen doen aan hun omstandigheden.

Het lijkt er haast op dat het verhaal van de rijke jongeling op jou van toepassing zou kunnen zijn zo te zien.

Ja Pieter 619, ik had het ook zo opgevat als een verwijt. Maar zegt andere Pieter het niet zo te bedoelen. Het blijft lastig hoe alles op te vatten op een forum.

En er zijn inderdaad veel mensen die door hun omstandigheden er niks aan kunnen doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:03
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
PIETER649 schreef:
zou kunnen, beetje arrogant kan ik zeker overkomen, en ben ik misschien ook wel... zo heeft een ieder zijn gebrek.
Maar goed, ik kom eerlijk voor uit voor mn gebreken en dat doet helaas niet iedereen.

Ik ben dan ook niet boos, wel verdrietig dat mij van alles verweten word door mensen die niet goed kunnen lezen.
Ik heb zelfs een beloning uitgeloofd voor degene die mij kon bewijzen dat ik bepaalde dingen zou hebben gezegd.
Dat bewijs is door niemand geleverd, dus wellicht heb ik het inderdaad nooit gezegd...
In plaats dat ze dan, als ware christenen, hun excuses aanbieden over hun laster, gaan ze lopen schelden dat ik sommigen dom heb genoemd.
beetje omgekeerde wereld he?

maar goed, ik wens jou en iedereen een leuke tijd op cm en net zoveel sucses als ik hier had ( leuke partner tegenkomen)

Oh, dat spijt me dat je nu verdrietig bent, was niet de bedoeling Huilende smiley, smiley in tranen . Ja die christenen hadden excuus kunnen aanbieden, een goede christen is nederig hè. Nou misschien gebeurd het nog. Ik zal je in ieder geval vergeven dat je me dom hebt genoemd.

En ik zal Roelande maar geloven dat je wel een hart van goud hebt. Nou tot over 3 maanden dan maar weer en veel geluk verder met Annette Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 16 juni 2013, 23:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:35
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
PIETER649 schreef:
ik heb nergens gezegd dat iedereen dom is hier, hoe kom je daar nou bij?
er zijn er zat hier die wel kunnen lezen en mij niet valselijk beschuldigen.
maar ja, als er een paar achter elkaar dom gaan blaten en mij uitspraken in de mond leggen die ik niet gedaan heb... tja... dan ga je die mensen wel als "dom volk" zien en benoemen.

Misschien niet aardig van mij, maar wel een feit Lachende smiley

Nou zeg, valselijk beschuldigen is wat overdreven, heb het misschien niet goed gelezen Smiley die vol vragen zit

Naast het niet zo aardig zijn ben je ook best arrogant. Maar even goeie vrienden hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:55
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
MAMALOE463 schreef:
Helemaal waar!
Vest op prinsen geen vertrouwen,
Waar men nimmer heil bij vind!

Gelukkig hebben we een Hemelse Vader bij wie we dagelijks mogen aankloppen, geef ons heden ons dagelijks brood........
Waarom staat er in het gebed niet Geef ons voor de komende 40 jaar ons dagelijks brood?
Omdat God wilt dat we Hem dagelijks nodig hebben en we dagelijks bij Hem aan mogen kloppen.

Zo is`t Knipoog smiley Je foto wordt steeds mooier, als je mailbox nu niet vol stroomt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:51
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ik snáp ook wel dat mensen bezorgt zijn. Natuurlijk.

Als iemand zijn hele leven heeft lopen sparen om een huis te kopen en nu het risico loopt dat ie dat kwijtraakt, of zoals ik 20 jaar lang intensieve zware therapie, en nu bén ik dan beter en zou ik naar de gaarkeukens moeten.

Maar, de schuld afschuiven op uitkeringstrekkers, ja, vind ik niet kunnen als je kijkt wat er zich aan fraude in het bedrijfsleven afspeelt.
En dat hoor je vaak, me buren, iedereen in deze flat denkt dat ik gewoon werk...(waarom denk je dat ik dat zeg: zelfbescherming)
Als ik weleens hoor wat men allemaal durft te zeggen over uitkeringstrekkers. Egoïstische uitvreters, die lui zijn, bijvoorbeeld.

En alleen deze zin al: Wíj betalen jóu inkomen van óns belastinggeld(en dan heel beschuldigend uitgesproken, voor wie de gevoelswaarde van deze zinnen niet voelt). en dan de enorme haat die er vanuit gaat....

Ja, dan kan ik ook wel zeggen, ja die @#$%$# fraudeurs in het bedrijfsleven(wat dan ook nog duizendenkeren zo hoog is, die kostenpost), maar ja niet iedereen is zo, en vaak, lang niet iedereen.
Maar ja, dáár hoor ik nooit iets over...


Voel je vooral niet schuldig Shanita, jou verleden gelezen te hebben hier, tijdje geleden, dan vind ik dat je erg je best doet om je leven op te pakken, er iets goeds van te maken door vrijwilligers werk te doen en onder de mensen te komen via inloophuizen.
Heel belangrijk anders kom je in een isolement. Je bent goed bezig en de maatschappij kan niet eens meer zonder ons vrijwilligers.
Ik vind het best hard wat Pieter schrijft, maar misschien heeft hij wel een goede jeugd gehad en het geluk om altijd een baan te hebben.
Dan ben je een gezegend mens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:56
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
PIETER649 schreef:
Shanita, ik heb bewondering voor jouw redenatie Clown smiley

fantastisch, echt waar!!!

ik geniet zoooo van jouw uitspraken dat ik eigenlijk niets tegenin WIL brengen, dat iemand zo een mooie kijk op de wereld en de financiele structuur kan hebben Verliefde smiley

Toch even 1 klein dingetje:

Als een ondernemer nu 100.000 euro verdiend, betaald hij daarvan ongeveer de helft aan belastingen.
Met die 50.000 euro betaald de staat haar dingen, zoals haar ambtenaren, jouw salaris en de kosten van europa.

Maar oops... door de crisis en lastenverzwaring, verdiend die ondernemer nog maar 70.000 en betaald nog maar 35.000 aan de staat (belastingen)
Wat nu?
De overheid krijgt minder binnen maar moet nog steeds alles betalen, de ambtenaren, europa en jouw inkomen.....

Helaas zijn er heel veel mensen die nu minder inkomen hebben en dus minder aan de staat betalen.

De staat is eigenlijk gewoon een Shanita in het groot.
Als de portemonnee leeg is, istie leeg.
Dus als er minder binnenkomt, kan er ook minder uit.

En zo simpel ligt het, maar of jij het snapt... Smiley die vol vragen zit

We hebben gelukkig een Hemelse Vader die voor ons zorgt. Ik vraag me ook wel eens af hoe het allemaal verder zal gaan in deze crisis. Maar God zegt: wees in geen ding bezorgd Knipoog smiley
We mogen ons vertrouwen op de Here stellen en dat doe ik dan ook maar Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:05
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/NQCyroCWJE8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:01
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ZEELAND736 schreef:
Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen...
Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen...
Er is mogelijk een weg....
Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!


Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet...

Oh leuk Zeeland, ik zou het zeker een kans geven. Als je bij elkaar in de buurt woont is ook mooi meegenomen.

Gezellig eerst koffie en dan wandelen over de boulevard. Wens je veel plezier Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:21
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
SHANITA130 schreef:
Me hele leven aantutten en niets moeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Als jij eens zou weten wat ík nog allemaal moet doen... Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley

Ha ha, je hele leven aantutten en niets moeten. Ik kan je eerlijkheid wel waarderen Shanita Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 14 juni 2013, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:03
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
JOL252 schreef:
Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn.

Ja, dat zou kunnen Jol,ik reageer dan direct wat geiriteerd. Maar vond het ook wel mooi klinken, dat iemand een luisterend oor voor je wil zijn.

Misschien een dag later reageren, het blijft lastig communiceren via zo`n site. Dingen kunnen zo verkeerd overkomen.

Het had best wel een heel leuk contact kunnenn worden Huilende smiley, smiley in tranen Clown smileymisschien


Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 14 juni 2013, 12:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:36
BerichtOnderwerp: Kerkennacht 21/6 tot en met 23/6
 
THOMAS968 schreef:
http://www.kerkennacht.nl

Heel veel activiteiten in heel veel kerken! Wie weet ook bij jou in de buurt.

Thomas

Ja, in mijn plaats doen er vier kerken aan mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 Volgende
Pagina 16 van 19