ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARISKA051
ChristianMatch forum index » Berichten van MARISKA051
Auteur Bericht
MARISKA051 (47)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 20:10
BerichtOnderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
 
ZEELAND736 schreef:
Ik herken er veel in van mijn eigen situatie...
Na mijn scheiding (ex waarsch...licht autisme) is er nu bij de dochter van 20 PDD-NOS vastgesteld....
Moet enorm voor haar vechten...qua werk...uitkering...maatsch werk enz...enz...
Herinneringen komen erg boven uit de laatste periode dat we nog thuis waren..
Geduld...heel veel geduld...maar het is zo moeilijk!!

heel veel sterkte en wijsheid. ik denk dat alleen dat onze hoop is dat God altijd bij ons zal zijn.

gods zegen

mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA051 (47)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
 
ANITA695 schreef:
Sorry dat ik reageer van uit misschien wel emotie of verstand ???
Maar mijn zoon is autistisch pdd nos Ik moet er niet aan denken dat hij een relatie krijgt en zeker geen kinderen al zegt een broer van mij dat is Gods plan
Sorry wij mensen maken ook zelf plannen zoeken naar liefde
Ik zelf ben behebt met bordeline alle relaties of t nu vriendschap of anders is gaan de mist in Ik weet dat God nu vernadering heeft gebracht maar ben zeer op d ehoede voor relatie/partner
Er is veel te zeggen vriendschappen zouden mooi zijn maar hechting is zo moeilijk Ik zie dat bij mijn zoon en me zelf we willen zo graag Maar ik heb nu geleerd de echte liefde ja die krijg ik alleen bij mijn hemelse Vader die begrijpt me troost me in verdriet geeft kracht waneer ik t moeilijk heb en helpt me echt door alle woestijnen van t leven
En ja ik wil ook graag anders Ik ben ook mens ik heb ook lief maar bid en hoop toch dat mijn zoon gelukkig zal zijn en worden door geloof tot nu toe is dat ongrijpbaar voor hem
Maar dat is wat ik vraag bij God dat Hij op een dag t licht mag zien de wereld inmag gaan om mensen lief te hebben maar dat kan ook eenvoudig door wat ik vanochtend zag in de gemeente
iemand die met de collecte zak rond ging sorry ik denk dat God staat te big smilen dat mensen met autisme zeer betrokken worden in geloof en gemeenschap maar een relatie vind ik moeilijk
Ik ben mijn kids kwijt geraakt door wat ik niet kon geven door mijn wisselenede stemmingen
maar ik heb er zo veel voor terug gekregen de liefde van mijn Vader
Dat bid ik iedere autist of wat je ook mag hebben toe Gods genade is zo groot
Ik wens je ook Gods zegen toe in alle dingen en beslissingen die je neemt

veel liefs uit een hart Made by the Lord

Anita



Hoi ,

wat ik al eerder heb gelezen is dast er verschillende niveaus in het ass syndroom zijn. ik heb net een huwelijk van bijna 13 jaar achter de rug en mijn ex was klasiek autist. dit is een heel zwaar leven. maar ik moet zeggen dat we ook veel mooie momenten hebben gehad.
Mijn oudste zoon heeft asperger en de jongse ADHD maar hierin herken ik ook de autistische trekken die zijn vader had en zijn broer.
De oudste weet nu al dat als hij 21 is wil trouwen en graag kinderen wil omdat het zo 'hoort' ik hoop dat hij een lieve vriendin treft die hem begrijpt en ik zal haar bij staan daar waar mogelijk.
als mijn schoonouders hierin eerlijker waren zouden er veel problemen anders aangepakt kunnen worden.
Met de juiste begeleiding en geen geheimzinnig gedoe kom je denk ik ook een heel eind.
zelf weet je het beste wat je wel of niet kan en wees daar gewoon eerlijk in.
Iemand vertelde me laatst dat God juist nu zoveel mensen laten ontdekken dat de autisme hebben omdast hij hun juist wil gebruiken in zijn plan hou je daar maar aan vast het was geen foutje dat je zo ben maar een gave.

God's zegen

mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARISKA051
Pagina 1 van 1