ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE814
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE814
Auteur Bericht
GRACE814 (43)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:06
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
MARIAN519 schreef:
3 korte vragen..

1 Waarom moetje vergeving vragen voor een tattoo?

2 Waarom haal je een verhaal over een zondares aan?

3 Waarom zou jij ze "lekker" showen?

Twijfelende smiley

Goede vragen ! Ik was ingestoken op het woord "spijt" . Dat impliceert ook iets van hoe zij het ziet. Dan is de beste remedie dingen uitspreken (naar God).

het verhaal van de zondares haal ik aan omdat zij spijt had. Zelfde overeenkomst dus. (Nogmaals we leven allen onder de genade. ik vond dit verhaal juist erg troostrijk en liefdevol (voor mij) Wellicht Lady ook

Zelf dacht ik na het verzenden van de mail ook : waar staat in de bijbel dat je geen tattoo mag?
Je lichaam is een tempel van de HG, dus je moet er zuinig op zijn.
maar een tattoo.....??? .
Wel denk ik dat het sterk afhangt van "het plaatje"sommige dingen zijn echt niet kosjher, andere zijn "gewoon" plaatjes zoals hartjes ofzo.

hopelijk heb ik het zo beter toegelicht. Mijn intenties zijn verder oprecht hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE814 (43)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:44
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Hey Lady,

even drie korte opmerkingen.

1) Je mag nuchter zijn over je tattoo: als je er vergeving voor gevraagd hebt, dan ben je vergeven door God ongeacht wat een ander er van zegt.
Onthoud altijd; we leven allemaal onder de genade

2) lees het verhaal in Lc 7 36-50 even. Jezus snoert de mond van een criticus. De vrouw had spijt en betoonde Jezus heel veel liefde. Jezus was onder de indruk en vergaf haar alles.

3) Ik zou ze lekker showen; goed aanknopingspunt voor een gesprek met een niet-christen. Kan je nu vertellen dat je nog iets mooiers hebt dan deze tattoo namelijk een beschrijving van je hart van binnen. (Paulus) nou dan heb je heel wat uit te leggen aan de ander. ..hihi

Dat wordt een tof gesprek hoor Knipoog smiley

succes ermee

GRACE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE814
Pagina 1 van 1