ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIJKE736
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJKE736
Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 11:19
BerichtOnderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
 
Jáá, nog een paar uurtjes en dan gaat het speeddaten beginnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 16:16
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vanavond heerlijk een restje stamppot boerenkool met boerenkool. En zelfgemaakte pudding als toetje Lachende smiley Lachende smiley (als het toetje de avondmaaltijd nog haalt en niet al daarvoor opgegeten is Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 16:13
BerichtOnderwerp: Donor week
 
@ Gerrit: Het lijkt er lichtelijk op dat je geen donor zou willen zijn Knipoog smiley De vraag van Renate is of je je mening ook hebt laten registeren. Ze pleit niet voor donorschap maar vooral voor registreren van mening.

Ik ben het met Renate eens dat het belangrijk is om zelf te laten weten wat je wilt en het niet over te laten aan je nabestaanden. Ik denk dat veel mensen het moeilijk vinden om hier een keuze in te maken en hun mening daarom niet laten registreren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 21:01
BerichtOnderwerp: Donor week
 
Ik heb denk ik te weinig gegeven om er echt aan te wennen, maar ik had er in ieder geval nooit last van. En de koffie met koek erna was altijd heerlijk Knipoog smiley M'n bloed mochten ze wel voor wetenschappelijk onderzoek gebruiken, maar m'n organen liever niet. Daar heb ik wat spookbeelden bij Knipoog smiley (al zal 't vast goed zijn voor de voortgang van onderzoeken etc)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 20:38
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Heb ook heerlijk hard kunnen stampen voor de roze stamppot (rode bieten). Kon me lekker uitleven! Goed voor je spieren. En 't smaakte heerlijk! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 20:33
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Wakker worden is het resetten van je dromen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 20:31
BerichtOnderwerp: Donor week
 
Ik meng me graag ook in deze boeiende discussie. Ik ben donor met uitzondering van gebruik voor wetenschappelijk onderzoek. De discussie over organen doneren aan oude mensen vind ik een moeilijk vraagstuk, maar ik denk dat dit maar een klein deel is van de vele (jongere) mensen die een orgaan ontvangen. En voor die jongere mensen ben ik sowieso gemotiveerd genoeg. Over de rest denk ik nog eens rustig wat na.

Tevens ben ik een tijd bloeddonor geweest. Helaas heb ik dit op doktersadvies moet stopzetten maar ik hoop het later nog een keer weer te kunnen oppakken. Ik vraag me af hoe jullie denken over bloeddonor zijn (of plasmadonor). Zijn er nog meer mensen bloed/plasmadonor en waarom wel/niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:32
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Heerlijk hè! Ik geniet er extra van als 't droog is als ik had verwacht dat ik zou natregenen. Doorgaans valt het met het natregenen nog wel mee gezien de voorspellingen en de praktijk. Is mijn ervaring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:38
BerichtOnderwerp: Het weer
 
'k Had vandaag even heel erg geluk: moest 'n eind fietsen en iemand die bij mij in de buurt woont ging ietsje later weg en had 'n enorme hoosbui. Ik kwam helemaal droog over Lachende smiley Lachende smiley #mooiweerindeherfst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:32
BerichtOnderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
 
Ik ga wel! Zijn we met z'n tweeën Knipoog smiley Misschien mogen we dan wel de hele avond praten ipv maar 6 minuten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJKE736 (36)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:29
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Samen met de buren afwassen: de twee kinderen helpen "afdrogen" (1 en 3 jaar) wat bestaat uit vegen met de theedoek en spetteren met water. Heerlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJKE736
Pagina 1 van 1