ChristianMatch
 


Forum

Berichten van EMMANUEL145
ChristianMatch forum index » Berichten van EMMANUEL145
Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 02:56
BerichtOnderwerp: Donor week
 
RENATE619 schreef:
In het kader van de donorweek die afgelopen week is geweest, vraag ik me af hoe er hier op CM over gedacht wordt.
Zijn er bijvoorbeeld veel mensen die zich geregistreerd hebben? Of is het juist iets waar je je totaal niet mee bezig wilt houden?
Kijk je er als christen nog anders tegenaan?

Ik ben zelf Nefrologie verpleegkundige en werk dagelijks met mensen die nierdialyse afhankelijk zijn of een transplantatie nier hebben.
Ik ben een voorstander van registratie, al zet iemand er ook in dat deze geen organen beschikbaar wil stellen. Maar dat iemand een keuze maakt vind ik erg belangrijk.
IK ben donor,als ik dood ben mijn geest gaat naar mijn papa in de hemel,dat is de belangrijkste voor mij en daarom vecht ik hier op deze wereld mijn strijd Knipoog smiley

Waarom zal ik niet mijn lichaam geven aan iemand zo van die manier misschien mag iemand nog lange leven,misschien een papa of mama met kinderen,misschien iemand dat in de geloof groeidt en later voor God zal spreken. Ik zie geen kwat of probleem als iemand donor is of word,dan zie ik allen iemand met een goede hart en leifde voor anderen

Emmanuel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 16:16
BerichtOnderwerp: JEZUS
 
MARY052 schreef:
Als JEZUS een filosoof was geweest,
dan hadden ze HEM klem kunnen zetten.

Als JEZUS een strijder was geweest,
dan hadden ze HEM kunnen bevechten.

Als JEZUS religieus was geweest,
dan hadden ze HEM als zonderling kunnen negeren.


Maar JEZUS CHRISTUS was liefde,
volmaakte liefde,
wat kun je daar tegen doen???
Was Jezus liefde of is Jezus leifde? Mensen,Jezus is geen was ,Jezus is IS,want Jezus leeft...!! Als we in onze hoofd dat kunnen ziten ,dan kunnen we beter weten wie Jezus IS

(www.bevrijdingspastoraat.nl)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:00
BerichtOnderwerp: Vergeven
 
SIMON253 schreef:
Als je iemand wil vergeven, moet je dan perse eerst met die persoon praten?
In mijn oog hoeft dat niet hoor, nou ben ik iemand die vergevend gezint is.
Ik heb persoonlijk ook iemand die ik allang heb vergeven en het is nog niet goed.
Dat vind ik dus heel jammer, er is al zoveel leed op deze aarde.
We worden steeds maar ouder, en je blijft er aldoor maar mee lopen.
Laten we toch wat verstandelijker worden en zijn.
Iedereen succes er mee.
Simon

Maar,meneer Simon.Als iemand hebt iets tegen u gedaan en doordat voelt u pijn en verdrietig .Wil u tegen deze persoon niet vragen de rede waroon hebt hij/zij zo tegen u gedaan?
Maar iederen is anders,en hoe u denkt krijgt u mijn respect.

Groeten
Emmanuel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 november 2011, 09:31
BerichtOnderwerp: Vergeven
 
Vergeven is niet zo moeilijk,vergeten is moeilijk. Als je iemand wil je vergeven ,moet je het doen uit je hart en niet allen omdat in de bijbel staat.
Als ik iemand zal vergeven ,zal ik eerst met die persoon praten en alles wat in mijn hart zit ,zal ik tegen die persoon zeggen,vind ze/hij leuk of niet.
Als iemand moet iemand anders vergeven,is dan een reden waroom moet we vergeven,en we hebben misschien pijn of verdrietig doordat gekregen dus,vergeven is niet altijd makelijk.
Als je iemand vergeven ,doet je het altijd uit jouw hart anders word niks.. Als je vergeeft allen door jouw mond,is ook niks want God zie wat in jouw hart zit,Dus...

Emmanuel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 11:57
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
SAVANTI576 schreef:
op christenmatch is maar heel kleine kans dat je een relatie vind denk ik .

Dat is niet waar,ikzelf ken een partner hier op CM hebben ze ontmoeten,en nu ik kan zien hoe God hebt hun met een leuke zoonje gezegen,dat is mooi toch.

Ik heb tot nu niet zo veel geluk gehad,maar dat is niet de schuld van CM of zo,mensen kunnen hier alkaar ontmoeten en daarna leren kennen en keuzen maken,en zeker 100% voor de relatie kunnen gaan,in de goede momente en ook als moeilijk is,allen aan God vertrouwen en samen voor de relatie vechten.

Maar tja,niet iederen denk hezelf,en dat is ook goed,we zijn vrij om te kunnen beslissing toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:42
BerichtOnderwerp: De man vervult niet zijn rol
 
Dat moet zo zijn,ik ben hier met jou eens.Wie van een andere manier met een vrouw doet,is geen man(vrouwen of kinderen slaan)dat doet niet een echte man.Maar nu zeg ik,vrouwen de mannen hebben ook een hart(gevoelen)gebruikt je niet de gevoelen van een man,als hij wil goed voor jou doen.Dat wou ik hier zeggen omdat ik het,ook heel belangrijk vind.Dank u wel.
KROEGELTJ066 schreef:
Ik ben benieuwd naar de reacties op onderstaande passage uit Efeziƫrs 5:

Mannen, heb uw vrouw lief, zoals Christus de kerk heeft liefgehad en zich voor haar heeft prijsgegeven om haar te heiligen, haar te reinigen met water en woorden en om haar in al haar luister bij zich te nemen, zodat ze zonder vlek of rimpel of iets dergelijks zal zijn, heilig en zuiver. Zo moeten mannen hun vrouw liefhebben, als hun eigen lichaam. Wie zijn vrouw liefheeft, heeft zichzelf lief.

Ik ben namelijk van mening dat veel mannen niet in staat zijn om dit waar te maken doordat ze innerlijk verwond zijn. Na het lezen van het boek "De ongetemde man" zijn mijn ogen open gegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van EMMANUEL145
Pagina 1 van 1