ChristianMatch
 


Forum

Berichten van EMMANUEL145
ChristianMatch forum index » Berichten van EMMANUEL145
Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 02:56
BerichtOnderwerp: Donor week
 
RENATE619 schreef:
In het kader van de donorweek die afgelopen week is geweest, vraag ik me af hoe er hier op CM over gedacht wordt.
Zijn er bijvoorbeeld veel mensen die zich geregistreerd hebben? Of is het juist iets waar je je totaal niet mee bezig wilt houden?
Kijk je er als christen nog anders tegenaan?

Ik ben zelf Nefrologie verpleegkundige en werk dagelijks met mensen die nierdialyse afhankelijk zijn of een transplantatie nier hebben.
Ik ben een voorstander van registratie, al zet iemand er ook in dat deze geen organen beschikbaar wil stellen. Maar dat iemand een keuze maakt vind ik erg belangrijk.
IK ben donor,als ik dood ben mijn geest gaat naar mijn papa in de hemel,dat is de belangrijkste voor mij en daarom vecht ik hier op deze wereld mijn strijd Knipoog smiley

Waarom zal ik niet mijn lichaam geven aan iemand zo van die manier misschien mag iemand nog lange leven,misschien een papa of mama met kinderen,misschien iemand dat in de geloof groeidt en later voor God zal spreken. Ik zie geen kwat of probleem als iemand donor is of word,dan zie ik allen iemand met een goede hart en leifde voor anderen

Emmanuel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EMMANUEL145 (61)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 16:16
BerichtOnderwerp: JEZUS
 
MARY052 schreef:
Als JEZUS een filosoof was geweest,
dan hadden ze HEM klem kunnen zetten.

Als JEZUS een strijder was geweest,
dan hadden ze HEM kunnen bevechten.

Als JEZUS religieus was geweest,
dan hadden ze HEM als zonderling kunnen negeren.


Maar JEZUS CHRISTUS was liefde,
volmaakte liefde,
wat kun je daar tegen doen???