ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PANTER225
ChristianMatch forum index » Berichten van PANTER225
Auteur Bericht
PANTER225 (60)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 2 december 2013, 21:36
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
of het waar is of niet maakt me weinig uit, hij heeft in elk geval een goed gevoel van eigenwaarde en dat is een prettige eigenschap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PANTER225 (60)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 21:12
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
[quote=LEANNE226]Pas als je eerlijk tegen jezelf en anderen bent kun je verder,zouden meer mensen op CM moeten doen want ik wordt persoonlijk onpasselijk van het idee dat (bijna)al die mensen vinden dat ze niks verkeerd gedaan hebben Zieke smiley
Trouwen doe je met zn tweetjes,scheiden ook........

Ter aanvulling:
ik ben nooit gescheiden maar je zult mij ook nooit horen zeggen dat ik een perfect huwelijk gehad heb,nooit fouten gemaakt heb en voor eventuele missers in mijn huwelijk alleen de schuld bij mijn partner gelegd heb....

Zo,ik heb gesproken Engeltje smiley Knipoog smiley[/quote
Ter aanvulling nog eventjes:
Je mag ook je eigen fouten vergeten (of liever een plaatsje geven(aan het kruis)), vergeten houdt in achter je laten zowel je eigen als die ander zijn fouten, je mag dus jezelf en die ander vergeven, uiteraard wel erkennen dat datgene wat fout was ook fout was zowel bij jezelf als die ander. Dat is een proces.
Maar als andere mensen met hun vinger veroordelend naar je wijzen van: die slechterik is gescheiden dan mag je zeggen: God ziet me volmaakt in Christus en niet als een slechterik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PANTER225 (60)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 20:00
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
vergeet wat achter je ligt (net als Paulus) zet er een punt achter, je identiteit ontleen je aan Christus en niet aan wat anderen over je zeggen, alles is nieuw geworden, verblijd je in Hem en laat je niet gek maken Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PANTER225 (60)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:19
BerichtOnderwerp: emoticons
 
Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PANTER225
Pagina 1 van 1