ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SIMONE719
ChristianMatch forum index » Berichten van SIMONE719
Auteur Bericht
SIMONE719 (37)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:56
BerichtOnderwerp: Zingen
 
MARRY942 schreef:
Misschien gekke vraag...ik moet binnenkort op een cm bruiloft zingen...solo.....zijn er hier kno dokters of zoiets in de zaal die weten hoe ik mijn stem kan trainen?...graag jullie reaktie!

ga youtuben, neem je zelf lekker vaak op. luister goed naar wat je plus en minpunten zijn. probeer de zanger/es van een liedje dat je zingt niet na te doen, maar blijf zo dicht mogelijk bij jezelf. als je een hoge noot niet haalt, ga m dan niet proberen, maar pak m iets lager.. zing vanuit je buik, niet vanuit je keel (heeft met je ademhaling te maken, staand zingen is dan ook aan te raden. als je zit hebben je longen een beperkte ruimte om uittezetten en heb je dus minder lucht. )

voor op de bruiloft zelf: niet te veel alchohol, 1 tegen de zenuwen misschien ;)
begin nooit meteen gelijk met zingen:
de meeste nummers hebben een intro, neem daarin een paar keer diep adem en concentreer je.

en als laatste tip: oefenen oefenen oefenen oefenen..


(ik heb ook een x gezongen op n bruiloft dus ik hoop dat je iets aan mn tips hebt ;P)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMONE719 (37)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:37
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
mijn mooiste moment van vandaag: de glimlach van oor tot oor en sprankelende ogen van mijn beste vriendin toen ik voor haar neus stond met een cupcake en kaarsje er in. ze was vandaag jarig..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SIMONE719
Pagina 1 van 1