ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ARINA078
ChristianMatch forum index » Berichten van ARINA078
Auteur Bericht
ARINA078 (70)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:28
BerichtOnderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet
 
KLUSSER904 schreef:
mensen van cm
ik heb aan de ene kant wel genoten van de reakties die ik losmaakte
maar andere kant viel er ook wel het een en ander tegen
maar dat was mn eigen schuld door die topics te openenen
maar zo leer je wel de mensen een heel kleinbeetje kennen , hoe ze reageren , gespannen reakties , open reakties , verscholen reakties , stiekeme reakties ,
mensen ik bedoelde het niet zo als ik het allemaal uitlokte
sex hoort voor mij bij en man en vrouw die er voor kiezen samen door het leven te gaan . God heeft dat zo gewild . maar sex is wel iets heel moois , als je er samen van kunt genieten met je aanstaande of partner. en het is mooi als er zn site als cm bestaat zullen er vast wel meer zijn zo als ik hoor de maar het is niets voor mij
neemt veel tijd van je in beslag en werkt zelfs verslavend geloof ik
wat me wel tegen viel op cm dat mensen elkaar zo kunnen krenken, zo bot doen tegen elkaar , ze zeggen allemaal christen te zijn , gedraag je er dan ook naar . heb je naasten lief als u zelf . maar wil jullie allemaal veel geluk toe wensen , en hoop dat ook jullie gelukig mogen worden
maar niet alleen met cm , maar je mag of mischien wel moet er om bidden gaat jullie allemaal goed , de 23e loopt mn proef af en wil het bij een proef houden .

Mooi Klusser, dan zijn we het toch nog met elkaar eens.
We wensen je veel geluk, ook als je van CM afgaat en weet seks zonder huwelijksrelatie maakt meer kapot dan je lief is.

Gods zegen toegewenst Charles en Neshera (
Arina)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ARINA078
Pagina 1 van 1