ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROOS489
ChristianMatch forum index » Berichten van ROOS489
Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 13:26
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
HERMAN968 schreef:
Beste Simsim en Roos,
Dat jullie jezelf te grabbel gooien op het forum, jullie zaak. Ikzelf heb het er wel moeilijk mee dat jullie de glans van dit weekend kapotmaken. Als jullie gedrag op het weekend hetzelfde is geweest als jullie houding hier op dit forum dan weet ik onmiddellijk voor wie ik respect kan betonen.
Zo hebben we vorige zaterdag –zie forum BBQ in Ede- mogen ervaren hoe samenzijn kan zijn als er maar wederzijds respect is, herinner U de veelkleurigheid die er in cm is. Houd het fijn voor iedereen !.

Knipoog smiley Lachende smiley Herman

Beste Herman..

Misschien wat meer humor ipv kritiek!!En verder kan jij onmogelijk over mij oordelen omdat je niet weet wie ik ben. Misschien door roddels door mensen die zelf geen duidelijk mening hebben en alle verhalen verdraaien. Ik ga jouw ook niet vertellen wie ik werkelijk wel ben want daar heb ik totaal geen behoefte aan. Een ding zal ik je meegeven. repsectvolheid eerlijkheid recht en duidelijk mensen face to face te spreken staan bij mij hoog in het vaandel...En voor al God en Liefde. onthou dat goed!!

fijne dag..
en vriendelijke groeten Roos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:33
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
SIMSIM368 schreef:
Lijkt me leuk, de keuken is voor mij, daar staat de voorraad..................een rondleiding van een kwartiertje kan misschien!

grt

hahahahahaha die sim..... Kussende smiley


Laatst aangepast door
ROOS489
op donderdag 3 mei 2012, 23:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 22:03
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
PIETER649 schreef:
Zet ons maar op de lijst Lachende smiley per slot van rekening is een verhaal meemaken beter dan er via via over horen waarbij de waarheid ook vaag is...
Onderzoekt alle dingen.... wij komen onderzoeken Sim, in november! Knipoog smiley

geweldig hahahahahah ik spreek jullie nog zeker!!!!


Laatst aangepast door
ROOS489
op donderdag 3 mei 2012, 23:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:44
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
FRANKT627 schreef:
Haal je nu jezelf naar beneden om ook naar andere te verwijzen??? Zo slecht ben je niet hoor, Maris. Je kan wel eens scherp zijn van tong (lees:vingers) maar dat betekent toch niet dat je slecht bent... Gefrustreerde smiley

Lieve Maris je bent een prima en heerlijk mens!! Onthou dat!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:41
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
BERT168 schreef:
tis allang duidelijk toch hoe het gegaan is?

vanaf het 1e moment is er gespeculeerd van eh..''het zou zou weleens kunnen zijn dat''of als ik dat zie, dan denk ik zus en zo''

als iedere persoon weer een beetje bij doet en ook gaat speculeren van...ik denk dat....of het laat zich raden dat... dan krijg je natuurlijk de spannenste verhalen!

voor zover ik het zie ,is er niemand die schuld heeft,maar een gebeurtenis die al uit de 10e hand is,klopt zelden met het origineel.
het is alleen jammer dat zoiets als dit,al snel een eigen leven gaat leiden.
daarbij is het natuurlijk zo dat een roddel er vaak in gaat als 'zoete koek'.

als iemand door een leuk nieuwtje of een roddel beschadigd kan raken,
kunnen we misschien onze lippen beter op elkaar houden!
maar laten we vooral wel onze mond opendoen als we iets positiefs te vertellen hebben over een ander,want dat bouwt op,maar een roddel breekt af.


Mooi geschreven Bert!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:12
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
MARISKA601 schreef:
hier gaat het over hoe iemand die van een veronderstelling een groot verhaal zit te maken en 2 mensen daarmee zwart zit te maken,
en zelf de grote onschuld zit te spelen.

helemaal mee eens maris!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 11:07
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat Willem oud en wijs genoeg is, dat zelf te beslissen. En ik heb geen enkele reden aan zijn ogen en aan zijn interpretatie te twijfelen. Dat jij iedere keer andere schuldigen zoekt, is in mijn ogen slechts een afleidingsmanoeuvre.

Dit vind ik niet reeel chat het is nog steeds een verhaal wat nooit met zekerheid verteld kan worden. En hier wordt heel veel schade mee berokkend. En nog steeds is het een verhaal dat mensen zelf intrepreteren.. Het is heel belangrijk dat mensen zich kenbaar maken in dit geheel. En voor jouw is het belangrijk dat je van blaam ben gezuiverd. En dat ben ik het met pieter eens...Maar dat kenbaar maken had veel eerder moeten gebeuren en dan face to face besproken moeten worden.
Hier worden twee mensen helemaal door de shit gedouwd zonder dat mensen werkelijk weten wat er is gebeurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:08
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
ANNETTE792 schreef:
Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
Jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander wel of niet heeft gedaan dat weekend, je bent wel verantwoordelijk over wat je anderen verteld.

Dit is echt ongelofelijk en dan te weten dat sim en ( momo ...die ik overgens niet ken) zo zwart zijn gemaakt door een aantal mensen hier, Helaas is het zo dat ook ik chat erop aansprak en dat het vervolgens heel anders is alweer!! Chat ik bied hier dan ook bij mij oprechte excuse aan en ik ben bij dat we er pv al over hebben gemaild!!! Ik vind het heel erg dat er op deze christelijke site mensen zijn die steeds weer praten over een ander en zich totaal anders voordoen dan ze zijn. Echt ik walg er echt van!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS489 (50)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zondag 26 februari 2012, 21:28
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
ERIKA129 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
Joëlle 246, 53 jaar, regio 015
trijnie671, regio 0549, 50 jaar
maria576, regio 038, 46 jaar zou graag meerijden
Erika129, regio 0318 37 jaar

markvos129, regio 0548, 32 jaar
bert364, regio 0321, 42 jaar

en roosie gaat ook mee!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROOS489
Pagina 1 van 1