ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA411
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA411
Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:11
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Door die vrouwen-topic ben ik helemaal van slag en daar lijdt mijn huishouden onder...heeft iemand tips...en neen, ik lees die vrouwentopic niet meer..dus liever andere tips...

misschien ben je besmet op dat vrouwentopic door vrouwelijke hormonen.
en dan word je huishouden mee ontregelt.
tip, neem een fles bier, laat een boer, ga op de bank zitten kijken naar een voetballen op de tv en laat ongeneerd een scheet,
Daarna voel je je weer helemaal een echte man. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:39
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
over tuinen, hoe krijg je het beste een naaktslak tussen uit de wielen van een skeeler? Dat is zomers hier een terugkerend probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:31
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
JOSINA022 schreef:
Haha, het is geen babytopic hoor, met je kiekeboe Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha,snap jij deze man nou? Komt zeer intelligent over,schrijft stukken,als je die leest denkje goh wat goed
Wat zegt hij tegen vrouwen op een vrouwen topic,kiekeboe.... ha ha ha
Dat is het misschien, misschien zijn ze net zo intelligent als ons ,maar slaat die intelligentie dicht in bij zijn van vrouwen Twijfelende smiley



eh yes Knipoog smiley meen het niet seriues he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:22
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
JOL252 schreef:
nee... Jij? Lachende smiley

Ik ook niet Verraste, verbaasde smiley ,ze zeggen dat ze van mars komen Verraste, verbaasde smiley
en oh sommigge zijn zo leuk Verliefde smiley ,maar sommigge kunnen we beter terug na mars sturen.Als ze nou allemaal gewoon een gebruiksaanwijzijng op hun rug hadden,zou makkelijker zijn.

En dan zeggen ze dat door eva een vrouw alle ellende is begonnen,maar god gaf adam de opdracht om over alle dingen te heersen. Dus de slang verleidde eva, en wat deed eva? die ging met de appel naar adam. Adam had moeten zeggen,leg terug eva,maar neeee hap Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:36
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
XABIA794 schreef:
heb je het ergens niet begrepen dat hier alleen vrouwen mogen praten Verraste, verbaasde smiley
jullie mogen alleen LEZEN
en dan nog maken mannen grapjes dat vrouwen moeiziek zijn Knipoog smiley

ha ha zoiets bedoel ik nou xabia,is hun inteligentie anders als bij vrouwen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:30
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
INGE721 schreef:
Tuurlijk zeuren mannnen veeeeeel meer. Ze hebben veeel langer last van hormonen Knipoog smiley

Wij laten ze lekkker in de waan dat ze het sterke geslacht zijn en kunnen op dit topic eindelijk eens onze mening kwijt over de mannen Verraste, verbaasde smiley

misschien kunnen we er ook tips voor elkaar bij zetten over hoe begrijpen we mannen beter?
want kunnen jullie mannen nou echt begrijpen? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:22
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
HEIDE115 schreef:
veel geluk hier! Knipoog smiley

gaan jullie nou prostraat topic openen, dan kunnen wij daar lekker stiekemis op lezen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:21
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
mischien kan ik nog wat goeie tips lezen over de overgang,waar ik vast binnen no time mee te maken krijg Smiley die vol vragen zit

ik dacht altijd, waar hebben die vrouwen het toch over, krijg je opvliegers?
wat houd dat in, dat je ineens heel boos word?
het bleek zweet aanvallen te zijn. gelukkig maar,dat klinkt al weer iets beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:15
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ha ha effe bijgelezen, de tranen stromen over me wangen van het lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:21
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
de boterhammen ga ik zo koken
en yeah goei tip,thanks
op het menu vandaag vissticks,bruine bonen,appelmoes,tomaat en yogert.
en nu ga ik echt beginnen, het is zelfs nog steeds mooi weer Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:11
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE115 schreef:
Knipoog smiley mooi verhaal Petra..en ja..wat zulle we ete..ken je dat nummer;)))

mooi,het is serieus,mijn huishouden heeft altijd wat.
chaotisch,snel vuil wordend, heel bedrijf opzich,omdat ik in echt wat meer dan 3 kids heb, maar zet het echte aantal er niet in,want dan krijg je vaak stomme reacties van mensen, maar er vliegen er op het moment veel uit,vrijdag vliegt er weer een dochter uit en wel vind dat effe moeilijk,het word stil, leeg,mis ze dan,maar misschien ooit dan een rustig normaal huishouden,meer tijd voor mezelf?
Geen grote pannen met spagettie en ladingen pannekoeken bakken, en het is goed dat kinderen verder gaan,maar het is effe wennen,na 7 jaar bijna alleen met me kids.en nu ineens vliegen er in korte tijd een paar uit.
ik zie het als een uitdaging,meer tijd voor mezelf,rust na jaren soms te hebben moeten overleven in me eentje met een lading kids, geen woning, geen geld ha ha. maar i did it! de meesten zijn nu groot, ontwikkeld de meeste tot al tot prachtigge persoonlijke mensen
sorry eigenlijk ontopic,je word ook nog emotioneel met je maandelijkse ongemak. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:52
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
hahaha die heb ik nog nooit gehoord geen gehakt als je ongesteld bent Lachende smiley Nou het smaakte er hier anders van de week niet minder om hoor Clown smiley

Nou geef mij mijn soep dan maar, vroeger heb ik ooit bij de edah gewertk,de baas van de slagerafdeling was een vrouw en je moest zeggen als je ongesteld bent, want dan mocht je dus niet aan het gehakt komen. die zei het ook al. dus voor mij gevoel smaken dan de gehaktballen tochminder,met zo,n opvoeding over gehakt in me achterhoofd.
Ha ha maar het dorp waar ik uit kwam,hadden de vrouwen wel meer stomme tips,
ben je over tijd, komtde baby maar niet? houd een dagje wonderolie dieet, een zus van me deed het, moet er nu nog omlachen,de baby kwam niet,maar haar darmen liepen echt heavy leeg.
tja ik ga me door me huishouden verder slepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:39
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden,
laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed.
dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder.
had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van
en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha
en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in,
stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen Geschokte, onthutste smiley
en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen...
die niet weglopen, net zoals de rommel,
en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken.
dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:22
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Nee Helaas houden ze wel van eurocenten ben ik achtergekomen Twijfelende smiley
Die beesten zijn meegegaan met hun tijd Clown smiley helaaas Boze smiley

ga je vandaag weer staken? is wel mooi weer om te staken ha ha Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:17
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
Ik heb een potje met nog jaja 1 centjes,van voor de euro tijd, daar zit een bepaald luchtje aan die centjes echt. dus waar veel mieren gaan lopen leg ik die centjes neer, daar houden ze niet van.

ha ha dankje yes, heb weer effe flink kunnen lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:41
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
ARENDINE325 schreef:
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe hij/zij op een ander reageert. Niemand dwingt mij om een kwetsende, denigrerende of schimpende opmerking te plaatsen of erop te reageren. Als ik ervoor kies ergens op te reageren, dan is het aan mijzelf te wijten als die reactie ongepast is. De inhoud van mijn reactie weerspiegelt mijn innerlijk, niet dat van degene op wie ik eventueel reageer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in de meeste gevallen voor heb gekozen om niet te reageren.

Deze volgende video is heel verhelderend als het gaat om de verantwoordelijkheid wat btreft je reacties (helaas in het Engels, maar ik denk dat de meesten het wel kunnen volgen). Het onderwerp is "my respons is my responsibility".
http://www.youtube.com/watch?v=McpFBasK1Ks

Verder hebben we (hopelijk) allemaal een Bijbel en dankzij internet kunnen we de complete tekst van alle vertalingen van de Bijbel terugvinden met een muisklik. Als er een topic is "wat zegt de Bijbel over..." of "hoe gaan we als christen om met..." Hoe fijn is het als je eerst met hulp van de concordantie of een van de vertalingen op internet zoektermen gebruikt die met het onderwerp te maken hebben? Je leest de teksten, leest daarna ook de context, denkt na over de duidelijkheden en onduidelijkheden en gaat met die bagage de discussie aan.

goed stuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
weet je ieder zit in zijn/haar eigen geloofsfase of misschien beter gezegd groei.
En we hebben allemaal verschillende meningen soms over bepaalde dingen.
En ik lees hier een oprechte cristen, ze bedoeld het goed,komt aanvallend over.
in mijn ogen maakt ze een fout, verwoord ze zich verkeerd, en haar bedoeling is goed.
en sommigge mensen voelen zich heel begrijpelijk gekwetst.

en het zet me tot denken,hoe voed ik mijn kinderen op? ik houd van ze,ze moeten veelleren,maken ook zo hun fouten
en hoe ga ik daarmee om? je corrigeert ze liefdevol,en soms wacht je even met corrigeren ,omdat het niet het juiste moment is, soms moet je ze ook de ruimte geven om zelf dingen te ontdekken,leren,loslaten, bv.naar die kroeg laten gaan waar het echt niet leuk is, en dan komen ze thuis en zeggen ze,eh zo leuk was die kroeg niet,volgende keer naar andere leukere kroeg.
ik zeg ze dan niet meteen dingen die overkomen als of ik dan niet meer van ze zou houden,ze niet meer helpen als ze niet luisteren naar advies en zelf willen ontdekken
En zo kom jij over flowerful,je bedoelt het goed,jij denkt dat ze fouten maken en komt soms over als of god dan niet meer van ze zou houden,

en ik denk dat god met zijn kinderen(wij allemaal) net zo als ikmetmijn kinderen ongeveer omgaat.
Hij gaat met ze mee, helpt ze,houd van ze,ook als ze fouten maken.
en ja er gaan ook mensen na de hel, maar dat oordeel kunnen we beter aan god overlaten. daar kunnen wij niet over oordelen,god wel,die weet het hele verhaal van een ander,de reden,de omstandigheden.

En soms lees ik mooie stukken van jou flowerful en soms denk ik,flowerful toch,je bedoelt het goed,maar het komt zo anders over.
mensen voelen zich gekwetst, kwetsen weerterug,en zo word de communicatie steeds moeilijker,hebben we niets geleerd van het topic sex voor het huwelijk wat inmiddels is gesloten?

ik vraag me af of ik het goed verwoord heb,wat ik probeer te zeggen, maar plaats het toch maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
[quote=FRANKT627]

ha ha, nou als ze zeuren om iets lekkers zeg ik altijd ,je eet maar een boterham met niks, niks geen snoepje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:48
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
[quote=FRANKT627]

ha ha ze waren er blij mee hoor. had ik uitgebreid gezond gekookt had de helft gezegd,eh bah. iedereen lust knakworsten of soep en weinig afwas. en is toch gezonder dan vette patat.

ja ja nog bedankt voor degene op deze site die me op het idee bracht, geen zin om te koken. soep eten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:13
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
[quote=ERIKA129]

join the club. ha ha.
ben ook inmiddels aan het staken, eten word soep met broodjes en kankworsten. en niet zeuren die ervan moeten eten, gewoon eten watde pot schaft. eh knakworsten bedoel ik haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:22
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
DJES101 schreef:
whahaha !

ja lach jij maar, maar koffiedik helpt niet alsme wc verstopt zit, iets wat hier stomgenoeg ook wel es gebeurt en dan krijg je een ramp senario, met een lachende kleuter op de achtergrond die dat alleaal heelleuk vind om te zien hoe mama het gene uit de wc haalt wat hij erin heeft gegooid.gromm
en die pubers zitten dan ook hard te lachen. het blijft hangen onder in waar het water weg loopt,inmiddels is iemand anders gegaan naar de wc en kan niet meer doortrekken, het water loopt omhoog,help mama...
Kan ik niet echt boos worden op me kleuter. hij is zolief en flikt hij dat grapje me nogmaals.
wat een problemen...ha ha,gelukkig zal dit ook wel een fase zijn die voorbij gaat. en nu ga ik beginnen met me huishouden, wat altijd perfect gaat Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:02
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
maarterug naar topic jullie...het is maandag, en ikmoet een hoop dingen doen in huishouden.... gets ha ha
warom word alles zosnel vuil,vies,moet ikiedere dag de wc schoon maken? dat doe ik trouwens zonder badmuts...
misschien beter met?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:59
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
[quote=WILLEMIJN232]

Als die gene het maar snapt, ha ha snap het ook niet, wie wil er nu zo graag met een vrouw met badmuts op wokken?
Enfin, wil geen mensen kwetsen, ga effe minder op cm,vind het maar moeilijk mannen,laatst heb ikiemnad gekwetst omdat ik niet iedere keer met hem wil chatten, eh hij zette maar geen foto bij zijn pro... snaptzon man het dan niet?
Snappen mannen niet dat je zo wie so eerst rustig wil praten latermisschien es afspreken?
ikmeonderhand een mannenkwetser voel? hoeveel er schrijven,je lijkt me leuk wil je beter kennen( dat is ongeveer alle informatie die je van sommigge krijgt...) wil je daten? eh moet ik dan met alle daten?
eeeeeeeeh ik verzeil in ruzies
ik kwets mannen...
en ik ben effe wat minder hier maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:52
BerichtOnderwerp: Cm voor wie?....
 
FRANKT627 schreef:
Het is toch zo W-tje... Boze smiley

En wie weet worden er morgen wel 10 vrouwen lid hier die vlak bij jou wonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:48
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Was dat een huishoudelijke mededeling Petra?

Knipoog smiley

nee een reactie op iemand die me geblokkerd heeft en darom maarzo.
sorry voor het offtopic,laat het topic aan jullie verder over
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:46
BerichtOnderwerp: Cm voor wie?....
 
FRANKT627 schreef:
Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.

Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen.

Dat ligt er natuurlijk aan wie je ontmoet,je hebt vrouwen die afstand niet een probleem vinden en vrouwen die dat wel een probleem vinden.
dus niet zo ontmoedigd, die ene die echt bij jou past komje echt wel ooit tegen, hier of ergens anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:41
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...ik weet niet meer wat ik moet denken van de CM-vrouwen. Het is net alsof er iets met hen is gebeurd.

Ikweet niet wat ik van cm mannen moet denken, je communiceert hier met verschillende mensen en dan kom jel euke mannen tegen en terwijl je ze amper kent denken ze dat je metteen met ze wil wokken, wat lief bedoelt is , maar sommigge vrouwen doen dat niet zo snel,eh je kan toch niet met iedere man die waarje leuk mee praat meteen gaan daten.
Dus je moet snel een beslissing nemen,terwijl je hem amper kent,
vervolgens alsje dan denkt, erg lange afstand,dat geeft twijfels hoe dat te doen als het wat word? Dus ik zeg maar neeen ,het probeert uit tel eggen
willen ze na de noordpoolgaan.
ik trek mezelf maar es effe terug,wil geen mensen kwetsen hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
FLOWERFUL304 schreef:
we denken idd verschillend (nog wel dan) maar ik heb ook niet altijd zo naar dit soort dingen op deze manier gekeken. Mijn kijk is gaan veranderen toen ik de bijbel begon te lezen enzo en me af begon te vragen hoe God tegen dit soort dingen aankijkt. In het oude testament heb ik kunnen ontdekken waar hij wel en niet van houdt. En omdat ik met Hem een verbond heb hou ik rekening met waar Hij wel en niet van houdt. Ik wil Hem pleasen niet mezelf.

we denken inderdaad verschillend,maar hebben ook veel denken gemeen met elkaar,net zo als al die andere cristenen op dat sexvoorhuwelijk topic, het is jammer dat het communiceren zo moeilijk gaat met elkaar.
we horen niet tegenover elkaar te staan maar met elkaar.
ondanks we op verschillende punten van mening verschillen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:43
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
STEENTJE178 schreef:
ff aanvullinkje: is de deur héél warm..... maak hem dan NIET open! Kennelijk is het vuur al te groot, waardoor je als burger niet in staat bent om te blussen. Op de brandweer wachten dus!
Door de deur te openen, voeg je zuurstof aan de brand toe, wat hem nog heviger kan maken, en jou erbij in een steekvlam te verschroeien......

ja darom de tip hoe jemoet binnenkomenwant ga jij op de brandweer wachten alsje kind daar ligt ik niet hoor. zo komtde brandweer binnen laag voor de steekvlammen backdrafts enzo, normaal ga je er niet in,maar stelje kind is daar? ken je het effe beter weten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:35
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE115 schreef:
Wat voelt het veilig hiiiiieeeeerrrrrr

Lachende smiley

ha ha ha jaaa heavy he die backdrafts enzo,helpt wel goed tegen spinnen die op het plafond zitten.haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA411
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8