ChristianMatch
 


Forum

Berichten van VRIJGEZEL390
ChristianMatch forum index » Berichten van VRIJGEZEL390
Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:47
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
weer ff een nieuwe update

Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.

Gr Ernst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:10
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
update

Vandaag bloed laten kontroleren en bij de arts geweest. Mijn bloedwaarde was goed alleen de waarde van het bezinksel was iets gestegen. Op zich geen probleem maar wel iets om in de gaten te houden. Mijn peneciline kuur is afgelopen en nu moet in de gaten gehouden worden of het zo blijft en de bacterie infectie onder controle is.
Wel moet ik steeds mijn temparatuur goed in de gaten houden en als die begint te stijgen me direkt bij het ziekenhuis melden. Over de aanhoudende pijn kunnen ze in dit stadium nog niets zeggen omdat mijn knie nog veel te dik is. Volgende week donderdag moet ik opnieuw mijn bloed laten testen en bij de arts komen. Het blijft dus nog even afwachten.

Gr Ernst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 18:05
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
Graag wil ik ook iedereen bedanken voor alle steun door gebed en berichtjes. Niet geheel onbelangrijk om dit te doen dacht ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:19
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
weer ff een update,

Ik ben dinsdag onverwacht uit het ziekenhuis gekomen. Had eigenlijk pas vrijdag naar huis gemogen maar mijn bloedwaardes waren zo mooi dat ik al naar huis mocht. Ik merk wel dat ik qua conditie een flinke jas heb uitgedaan. Ook is de pijn nog lang niet verdwenen. Moet nog erg veel medicijnen slikken maar ben in ieder geval weer thuis. Ik blijf er op vertrouwen en bidden dat mijn genezing goed zal verlopen. Verder blijft het afwachten en alles van dag tot dag bekijken.

Gr Ernst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:07
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
[b]
Weer even een update. Lig nog steeds "geduldig" in het ziekenhuis.
De pijn in mijn knie blijft helaas aanhouden. Met de bloedwaarden gaat het gelukkig langzaam de goede kant op. Maar er zijn nu foto's gemaakt omdat de pijn blijft. Er is gebleken dat de bacterie mijn kraakbeen opvreet. En aangezien dat door eerdere schades en operaties al in zeer slechte staat was, lijkt het er op dat deze infectie de genadeslag is voor mijn knie. Ik moet er dus ernstig rekening mee houden dat ik over een paar maanden een protese krijg. Maar eerst moet de besmetting geheel verdwenen zijn.

Gr Ernst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 08:37
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
Even een update.

Ik ben inmiddels geopereerd. Het was een forse ingreep. Heb het gelukkig in vertrouwen en met innerlijke rust mogen ondergaan. Voel me nog flink zwak maar er word hier geweldig voor me gezorgd. Ben God ook dankbaar voor de lieve mensen om me heen in dit ziekenhuis. Voor mijn hestel zal eer nog wel een aardige weg te gaan zijn maar ook daar in zal God voorzien in alles wat ik nodig heb. Nogmaals bedankt voor alle steun en gebed.

Gr Ernst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:56
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 19:14
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
Goei avond,

Bij deze ff een berichtje van de vrijgezel zelf.
Het levens gevaar is inmiddels weer geweken.
Vind de reacties en mailtjes die ik krijg hartverwarmend.
De infectie in mijn knie is wel degelijk serieus.
Morgen word ik rond de middag weer opnieuw geopereerd.
Dit om mijn knie weer schoon te maken en tegelijkertid
mijn kraakbeen te inventariseren.
De bacterie blijkt mijn kraakbeen aan te vreten.
Aangezien het door eerdere beschadigingen en operaties al in slechte staat was, baart dat toch wel enige zorg.
Gelukkig is onze grote arts er ook nog.
Bedankt voor alle gebed en bemoedeging.
Voel me rustig en ben vol vertrouwen.

Gr Ernst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VRIJGEZEL390 (55)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:05
BerichtOnderwerp: een hand vol..klachten
 
Je blijft me verbazen Djes Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van VRIJGEZEL390
Pagina 1 van 1