ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
STEENTJE178 schreef:
Piept ZIJ jou dan op??Verraste, verbaasde smiley
spannend..... het spannende leven van vissers romance op zijn werk Lachende smiley zij piept hem op en visser vliegt na zijn werk, de bitterballen gewoon koud laten wordend. vertel ons maandag meer visser , we zijn helemaal niet nieuwsgierig Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:35
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
CARMEN073 schreef:
Duh... tis een ongelijke strijd. Als je es wist wat voor barmannen ze tegenwoordig inzetten! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:11
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
HANNAH810 schreef:
het is toch te gek voor woorden, dat je dat het mooiste moment vind van vandaag..........?




grinnik......

misschien is visser verliefd op een collega???? gaat hij nu met plezier na zijn werk Lachende smiley hij kon ook al niet slapen.... temperatuur in zijn ijskast was niet goed, lijkt toch op symptomen van een verliefde man en wij hebben weer een man minder in de toekomst op cm....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:02
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
VISSER278 schreef:
Nee , sinds jij op het forum schrijft over die witte sokken durf ik dat niet meer aan. Huilende smiley, smiley in tranen
Gebruik ze nu nog maar voor m'n werk , daar kijken ze niet zo nauw.


Visser , die nog gen last heeft van z'n buikje.

hmmmm echt ook niet klein beetje buik Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
JANS221 schreef:
Hang jij nu je vuile was buiten?
weet je d an nog niet dat visser een heel goed geheim wasmiddel heeft en op iedere maandag keurig netjes aan een lijntje in zijn tuin, 7 perfect witte onderbroeken, hemden en witte sokken heeft hangen? dus nee niks vuile was die buiten bij visser hangt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 21:59
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
INGE721 schreef:
Ik heb nu bijna een jaar ervaring met mijn lief(ahum) en volgens zijn profiel was hij een doenerig type en zocht ik niet iemand die samen op de bank wilde zitten. Heeeeeeele diepe zucht..........Het is domweg zo heerlijk om samen op de bank te zitten Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
En ja, hij heeft een buiktasje (alleen in de vakantie) maar het hoort bij hem.
Helaas ben ik zelf perfect Kotsende smiley Kotsende smiley maar echt hoor, liefde veranderd je.

ha ha jaa das het grappigge van liefde, je word vaak verliefd op iemand wat je totaal niet verwacht, de man met buiktasje, witte sokken in sandalen, korte broek Lachende smiley misschien ben ik het ook wel beetje vergeten hoe het is om op de bank te zitten met een man Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JANE410 schreef:
Zoals beloofd hier nog een verdere reaktie van mij. Ik vind het altijd mooi om andermans getuigenis te horen/lezen. Zie wel overèènkomsten dus ook daarom leuk om te reageren. Om te beginnen, ik heb voor jaren terug ook een tijd last gehad van hyperventilatie, durfde nog wel naar buiten maar ook een paar weken niet naar de supermarkt geweest, als ik in de rij stond werd ik zo beroerd. Gelukkig met gewoon dingen te doen waar ik angstig voor was is het na een tijdje wel overgegaan.

Ik heb een goede christelijke opvoeding gehad van mijn ouders (waar ik ze nu erg dankbaar voor ben) maar ik had toen zelf niet zoveel op met de kerk en het geloof. Begreep er niet veel van, geloofde wel in God maar daar bleef het bij. De wereld trekt ook enorm, je bent jong en het uitgaansleven is dan toch ook heel aantrekkelijk.

Na mijn trouwen ben ik nog zo`n 3 jaar naar de kerk gegaan en mijn toenmalige echtgenoot ook. En toen heb ik de kerk/God de rug toegekeerd, niet heel erg bewust maar het verwaterde en opeens ga je helemaal niet meer.

Een aantal jaren na mijn scheiding ging ik steeds meer naar christelijke programma`s kijken van de eo. Ik keek toen naar het programma de verandering en op een dag gebeurde er ook iets bij mij.
Een man die niet geloofde vertelde dat hij op zoek is gegaan, hij voelde dat er meer moest zijn en ging verschillende gemeentes af op zoek naar God. Toen hij bij een evangelische gemeente kwam en de oproep werd gedaan om naar voren te komen, ging hij naar voren. Hij vertelde dat er een bliksem door hem heen ging van z`n kruin tot zijn tenen voelde hij dat. Deze man werd op dat moment vervuld met de Heilige Geest. Dus net zo ongeveer als jij het hebt ervaren.

Ik was helemaal onder de indruk van hetgeen hij vertelde en ik kon er niet omheen, ik geloofde wat deze man vertelde.

De volgende dag stond ik in mijn woonkamer en keek naar buiten en opeens, het ging heel rustig, geen blikseminslag maar wel dat God er opeens was, m`n ogen werden geopend, opeens wist ik het zeker:GOD BESTAAT ECHT, Wow wat een mooi moment was dat, het mooiste cadeau in je leven om te krijgen.

Ik ben toen op m`n kniëen gegaan en heb vergeving gevraagd voor al mijn zonden die ik in het verleden gedaan had en heb Jezus aangenomen als mijn redder en verlosser. En we blijven wel zondigen maar als we die zonden oprecht belijden is er altijd vergeving voor.

Ik ben toen net als die man in dat programma op zoek gegaan naar een gemeente en heb belijdenis gedaan toen ik vijftig jaar was.

Het is zeker goed om alles wat er in de bijbel staat serieus te nemen, Hij weet wat wij nodig hebben en de geboden geven ons bescherming, uit onszelf kunnen we niks, we zijn zo zwak en we hebben christus zo hard nodig. De boze is er altijd op uit om ons te verleiden, daarom zo belangrijk om zijn woord te geloven.

Ook een hele geruststelling dat Jezus de boze al heeft overwonnen, dat wij in Hem meer dan overwinnaar zijn. Dat geeft wel veel rust want zijn(de boze) aanvallen gaan wel door. We hoeven gelukkig geen angst te hebben, je hoeft JEZUS maar aan te roepen en HIJ is er. Ik had laatst een hele angstige droom en ik riep Jezus ik probeerde steeds harder te roepen, ik had geen geuid/stem in mijn droom, toen werd ik gelukkig wakker en wist dat Jezus er was.

Bedankt voor de tip over biblianet, heel handig om teksten met uitleg zoeken.

Filia, Gods zegen
Altijd mooi om getuigenissen te lezen
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:01
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
CARMEN073 schreef:
Troost je; ben ook zo. Moet er niet aan denken zo'n afhankelijk type. Never again... zei ze stoer voordat ze verliefd werd op de meest zaaie man op de wereldbol Geschokte, onthutste smiley

Ga vanaaf uit en doe mn oogkleppen wel op Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

ha ha leuke avond toegewenst, beter doe je die oogkleppen niet op, voor ej eht weet zit ej op de bank en denkt eh Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:43
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
ROELANDE345 schreef:
Samen in de zelfde regenjas Verliefde smiley
Elke avond hand in hand op de bank(of nog beter in zijn armen) Verlegen lachende smiley
Geweldig Lachende smiley

roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 10:41
BerichtOnderwerp: Gods Kracht en Trouw voor mij..
 
JOSINA022 schreef:
Niet alles wat er in je leven gebeurt komt door de keuzes die je zelf maakt, er zijn ook dingen die je overkomen en waar je niets aan kunt doen.
Wel heb je dan de keuze in hoe je er mee omgaat...

ja dat is het antwoord Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 09:36
BerichtOnderwerp: Gods Kracht en Trouw voor mij..
 
prachtig, alleen vraag ik me 1 ding af, komt alles door mijn eigen keuzes? niet ook invloed van de keuzes van mensen om je heen? Meeste wel door me eigen keuzes. mooie woorden om de dag mee verder te gaan, om te plaatsen in je hart. want alles is zo waar, god die ons zocht, terwijl wij zondaren zijn, allemaal, zelfs nog na cristen te zijn geworden, zondiggen we nog vaak. En kijk hoe we hier op dit forum soms met elkaar omgaan....(ik ook hoor) laten we vandaag dankbaarheid aan god overheersen, niet vergeten dat we allemaal gods genade hebben gekregen, dat we die tenminste ik, niet verdiend hebben eigenlijk. en wie zijn wij dan om elkaar zo te behandelen op dit forum, zoals we soms doen Smiley die vol vragen zit petra die vandaag gaat denken, komt alles door me eigen keuzes?????


efeze 4:32 Wees goed en hartelijk voor elkaar en vergeef elkaar zoals God u heeft vergeven in Christus

God vergeeft. Wie weerloos zwicht
voor het opperste gericht,
die ontdekt met vrees en beven
dat de eiser voor hem pleit,
dat de rechter voor hem lijdt,
dat het vonnis luidt: het leven van dr lamouroux, stond op me kalander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 07:33
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
GERRIT603 schreef:
gewoon de eerste keer afspreken op een winteravond om een uur of 11 in een donkerbruin cafe, dan zie niet alle minpunten in 1x Knipoog smiley
ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 07:31
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb een buikje, als je dat bedoelt tenminste, ik heb borsthaar, ik heb 10 paar witte sokken, heb twee honden, twee katten, twee (drie) kinderen.
nou blijft het nog een geheim of je zo, n tasje om je buik draagt....denk het niet, omdat je denkt dat we een buikje bedoelen, dus vrouwen daten maar ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:59
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
VISSER278 schreef:
Jij zat dus stiekum een beetje over de schutting te gluren wat er bij de buren aan de waslijn hing? Foei. Boze smiley
geef nu maar toe dat jij als echte zeeuw dat ook doet .lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
STEENTJE178 schreef:
Ken jij dan niet het publieke geheim daarzo dat ze speciaal in de kast een stapeltje nieuw hadden liggen om buiten aan de lijn op te hangen?
Hun gedragen goed hingen ze natuurlijk op zolder.... Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond

ha ha dat zou best kunnen ik vroeg me echt altijd af, zo wit :-ha ha en dan met hele ouwe mensjes laten die nooit er eentje vliegen in die witte onderbroek ha ha Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
GERRIT603 schreef:
mag daar nog een enorme bierbuik bij?
is dat jouw ideale date Smiley die vol vragen zit

maar gerrit er zijn zeker ook vrowuen die daar wel van houden hoor, dus wees niet ontmoedigd. zo ik ag slapen dromen over date met leuke man. zwemel, als het maar geen nachtmerrie word Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:51
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
GERRIT603 schreef:
mag daar nog een enorme bierbuik bij?
is dat jouw ideale date Smiley die vol vragen zit

wel die buik zijn we op voorbereid, dat hebben bijna alle mannen van onze leeftijd.... wij hebben een excuus voor onze buik, kinderen... maar wat die van jullie is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit wij hebben trowuens geen buik maar een blub of wat liever uitgedrukt, blubje ha ha even corrigeren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:47
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
JANS221 schreef:
en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???
whaa haaa haaa, nu durf ik niet meer te date, want wat zeg je dan, hallo je bent aardig maar niet mij tipe Smiley die vol vragen zit moet me denken aan me ene date die ik gehad hebt, bespaar jullie de details..... hij was het inieder geval niet, wel leuke man hoor, maar niet mijn tipe en alles ging zo stom.....schaam schaam....ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
INGE721 schreef:
En als er een lekker buitje tussendoor komt gooi je het in de droogtrommel.....niet zo moeilijk doen visser, onze omaas wasten nog op de hand Zieke smiley
ach wat voor was heeft visser nu per week? 7 paar onderbroeken, 7 paar sokken iedere week. ha ha toen ik in zeeland woonde zag je altijd op de maandag bij die ouwe zeeuwen 7 paar perfect grote witte onderbroeken hangen en 7 paar sokken ha ha gaat dat bij ook zo visser Smiley die vol vragen zit oh en 7 perfect witte hemden, hoe ze die altijd zo mooi wit kregen????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
eigenlijk wou ik nog iets vragen aan chat, want heb er nog steeds geen antwoord op..... van het date draadje, chat heb je nu zo,n buiktasje of niet Smiley die vol vragen zit vind trouwens dat mannen dat effe bij hun profiel moeten zetten, of ze witte sokken in sandalen dragen, buiktasjes, scheelt dat je date en denkt ehhhh Twijfelende smiley of heb je buiktasje en witte sokken met sandalen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

hmmmm wie zwijgt stemt toe..... en plaag je maar he, lachen is gezond Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:16
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
eigenlijk wou ik nog iets vragen aan chat, want heb er nog steeds geen antwoord op..... van het date draadje, chat heb je nu zo,n buiktasje of niet Smiley die vol vragen zit vind trouwens dat mannen dat effe bij hun profiel moeten zetten, of ze witte sokken in sandalen dragen, buiktasjes, scheelt dat je date en denkt ehhhh Twijfelende smiley of heb je buiktasje en witte sokken met sandalen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:00
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
IJSJE204 schreef:
Lachende smiley

Lachende smiley bofkont

weet ik, is best leuk verhaal, weet dat ik hopeloos aan tafel zat met 7 kinder gezichtjes, mama hoe nu? want nergens konden we een huis krijgen, urgentie afgewezen, dus ik zei we gaan samen bidden tot god en opnieuw urgentie aanvragen....en omdat we allemaal zeeland misten zei ik, als we toch vragen laten we god om een huis bij het water vragen. met urgentie, mag je alleen reageren op huizen waar niet te veel mensen op reageren, laat er nu een huis staan met verkeerde foto, waar bijna niemand op reageerde vlak bij het water, en dat terwijl mensen me zeiden, bereid je voor dat je met urgentie een huis krijgt, in een dorpje erom heen, niet hier, gaat niet lukken. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:52
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, om de onderlinge eenheid hier te benadrukken, zullen we het dan maar een over doop hebben???
daar zitten ook verscillende meningen in he, in het christendom, zou dat wel goed gaan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:49
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
Waar is dat wonderschone eiland van jouw profielfoto?
is echt 1 minuutje lopen vanaf me huis, tja heb nu eenmaal ooit gebeden voor een huis bij het water Lachende smiley Lachende smiley en god voorzag, ondanks ik ook ooit aan yogha deed en eh over me zonden zou ik maar zwijgen. maar mooi he, ik woon op een heel fijn plekje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:34
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
gewijzigd, geen nut me woorden, iedereen gaat toch gewoon door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley kijken jullei wel uit met jullie schrijven, dat er achter letters mensen zitten met een hart, wat misschien gekwetst word, gebroken, overheen gewalst, vertrapt Geschokte, onthutste smiley

zo ,m isschien dringt het nu tot sommigge door Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:33
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
gewijzigd, geen nut me woorden, iedereen gaat toch gewoon door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley kijken jullei wel uit met jullie schrijven, dat er achter letters mensen zitten met een hart, wat misschien gekwetst word, gebroken, overheen gewalst, vertrapt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:33
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
gewijzigd, geen nut me woorden, iedereen gaat toch gewoon door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley kijken jullei wel uit met jullie schrijven, dat er achter letters mensen zitten met een hart, wat misschien gekwetst word, gebroken, overheen gewalst, vertrapt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:33
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
gewijzigd, geen nut me woorden, iedereen gaat toch gewoon door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley kijken jullei wel uit met jullie schrijven, dat er achter letters mensen zitten met een hart, wat misschien gekwetst word, gebroken, overheen gewalst, vertrapt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
gewijzigd, geen nut me woorden, iedereen gaat toch gewoon door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley kijken jullei wel uit met jullie schrijven, dat er achter letters mensen zitten met een hart, wat misschien gekwetst word, gebroken, overheen gewalst, vertrapt Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
PETRA944
op woensdag 29 augustus 2012, 21:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:35
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
CARMEN073 schreef:
Dat lijkt me nou juist wel spannund Clown smiley
nee joh veel leuker is zucht, wat mis ik het soms, zijn boxer jatten en hele dag mee lopen ha ha ,en hem zonder na huis sturen , nadat je gekeken hebt hoe hij heeft lopen zoeken waar dat ding toch is gebleven. en zijn leuke trui die je gewoon inpikt en de eerste tijd na zijn aftershave ruikt, die je van hem hebt gekregen omdat je het zo lief vroeg Engeltje smiley en vervolgens nooit meer terug geeft. ha ha maar ja probleem is, ik ben nu cristen, duh punt 1 moet ik wachten tot huwelijk en 2 gij zult niet stelen.....moeilijk soms cristen zijn Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 Volgende
Pagina 15 van 39