ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HOPE590
ChristianMatch forum index » Berichten van HOPE590
Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 05:26
BerichtOnderwerp: gratis afhalen
 
ZEELAND736 schreef:
Ik leef niet op grote voet Visser!!!
Zou je een foto van de laarsjes kunnen plaatsen Zeeland736?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 01:17
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Is ingewikkeld het zo even te doen........waarschijnlijk iets met je mac adres(in je router moet aangegeven zijn dat het apparaat contact mag maken).......maar heb je al eens geprobeerd de router te resetten?(gewoon stekker er uit,10 seconden wachten,weer aanzetten)

HOPE590 schreef:
Hele domme vraag van deze digibeet maar waar vind ik mijn router?
Dacht dat dat in je modem zat. Die heb ik al wel meerdere keren gereset.
Als ik 192.168.1.1 in mijn adresbalk intyp krijg ik wel een pagina waar bovenaan staat DSL Router, kan ik daar misschien checken of dat mac adres waar jij t over hebt misschien t probleem is?

Leanne (of iemand anders mag natuurlijk ook) zou je misschien nog een keer willen reageren?


Laatst aangepast door
HOPE590
op maandag 10 september 2012, 01:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 05:06
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Is ingewikkeld het zo even te doen........waarschijnlijk iets met je mac adres(in je router moet aangegeven zijn dat het apparaat contact mag maken).......maar heb je al eens geprobeerd de router te resetten?(gewoon stekker er uit,10 seconden wachten,weer aanzetten)

Hele domme vraag van deze digibeet maar waar vind ik mijn router?
Dacht dat dat in je modem zat. Die heb ik al wel meerdere keren gereset.
Als ik 192.168.1.1 in mijn adresbalk intyp krijg ik wel een pagina waar bovenaan staat DSL Router, kan ik daar misschien checken of dat mac adres waar jij t over hebt misschien t probleem is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 18:43
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Het aanmelden op je draadloze netwerk lukt niet?Welke melding krijg je dan (zo precies mogelijk graag)

Hoi Leanne,
Dat is idd het probleem.
Op mijn smartphone ga ik naar wifinetwerken en kies ik mijn netwerk, voer mijn wachtwoord in en dan probeert hij verbinding te maken en staat er vervolgens "verbinding verbroken" waarna hij opnieuw gaat scannen, verbinding maken, verbinding verbreken etc.
En op mijn ipad hetzelfde, ik kies mijn netwerk, voer wachtwoord in en krijg vervolgens de melding "geen verbinding mogelijk met netwerk"
Heb mijn wachtwoord al na laten trekken door mijn provider maar die klopt en zowel bij de tele2 (mijn provider) helpdesk als die van apple, weten ze t probleem niet op te sporen.
Aan t modem kan t mijns inziens ook niet liggen want mijn moeder heeft exact dezelfde modem en bij haar thuis heb ik dus geen problemen.
Nou mocht je nog meer willen weten, just ask Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 12 augustus 2012, 21:42
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
RONNY104 schreef:
hoe jij de vraag stelde is zoiets als..mijn auto start niet weet iemand hoe dat kan....daar kan je niet zo veel mee...als je de vraag correct stelde via googel dan moet je de antwoord kunnen vinden..
je kan ook hier naar toe gaan...
apple.com/nl/support/
het zal waarschijnlek aan jouw adsl verbinding liggen...

Jammer dat voor jou mijn vraagstelling niet duidelijk is, misschien voor iemand anders wel, ik kan t in elk geval niet duidelijker verwoorden.
En zoals ik al zei, heb ik al met meerdere helpdesks gebeld ook die van apple maar die kwamen er ook niet uit.
Toch bedankt voor je reactie Ronny.
En mocht iemand anders wel een idee hebben dan hoor ik dat graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 12 augustus 2012, 16:46
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
RONNY104 schreef:
mijn tip aan jouw is om naar Google te gaan.

Dat heb ik al gedaan Ronny en ook al naar een aantal helpdesks gebeld maar tot nu toe helaas de oplossing nog niet gevonden, vandaar hier een poging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HOPE590 (42)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 22:36
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
Ik heb sinds kort een ipad en een smartphone.
Met beide kan ik bij mijn moeder thuis zo met wifi inloggen op haar adsl, bij mezelf thuis lukt dat echter niet.
Iemand toevallig een idee hoe dat komt? Moet ik misschien iets aan mijn instellingen op mijn laptop veranderen ofzo?
Ik hoor jullie tips graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HOPE590
Pagina 1 van 1