ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TEAPARTY711
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van TEAPARTY711
Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 12:58
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat uiteindelijk of je wel of niet verliefd kan worden op de ander. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht tussen jullie zijn. En dat is niet te forceren, het is er of het is er niet. En dat klinkt hard, maar zo is het uiteindelijk wel.
Als je je niet aangetrokken voelt of je hebt een bepaalde afkeer van de ander, kun je het nog wel proberen, maar de kans dat het slaagt is buitengewoon klein.
En hoe langer je een echte ontmoeting uitstelt, hoe ingewikkelder het kan worden. Nu praat ik dus vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb een tijdje gechat met iemand en toen ik haar ontmoette bleek ze niet de vrouw te zijn van mn dromen. Dat geeft niks, kan gebeuren. Maar in de tijd ervoor had ik mij in pv chat heel kwetsbaar opgesteld en haar dingen verteld die ik aan niemand anders zou vertellen. Dus, ik had mn hart uitgestort, en het bleek toch niks te worden. Ik schaamde me dus letterlijk voor datgene wat ik verteld had en het ging zelfs zo ver, dat diegene ging dreigen dingen door te vertellen.
In het ontwikkelen van een relatie wordt altijd gezegd, dat je je kwetsbaar op moet stellen. Dan is de vraag in eerste instantie, aan wie stel je je kwetsbaar op? Voordat je het weet maak je dezelfde fout als ik en heb je een heleboel van jezelf laten zien aan iemand die je helemaal niet kent.

Chat, zegt het het best.
Want je geeft je je echt bloot. Niet in je nakie bloot, veel erger bloot, je geeft een deel van je zelf, van je hart, van je ziel.

En echt waar, je hebt freaks, natuurlijk gaat een freak niet zeggen dat die een freak is, meestal hebben ze het zelf niet eens door.
Maar je zult hem maar aan je klomp hebben hangen.

Ik geloof dat Petra terecht de vraag stelde,moet ik maar met iedereen daten?
Nee chat zei heel goed, alleen als je een klik voelt.

En wat is er mis met witte sokken in sandalen? Smiley die vol vragen zit

haha dat bedoel ik, ik zou maar voor je deur staan met witte sokken.

Gewoon als je een leuk contact heb, gewoon casual afspreken. Zo kom je er ook nog eens uit. :)

Zelfs in het "echt" kan je iemand niet kennen, iedereen gaat er maar van uit dat de ander normaal is.....
Online kan ik van alles vertellen, ik zit achter mijn pc, maar wie zegt niet dat ik net niet mijn kat heb verzopen? Of mijn hond heb geschopt?
Ik kan zo gek zijn als een deur en nogmaals in het echt kan je het voor een tijd ook redelijk verborgen houden.
Laat staan online.

Ok om het echt duidelijk te maken.
Ik ben ooit verliefd geworden online op iemand die zich voor deed als vrouw.
Maar het was dus een dude. Hij was slim, klonk normaal, had leuke foto's, maar hij plast staand. En was behoorlijk in de war op zijn best! lol
Duidelijk lieve mensen ? :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:14
BerichtOnderwerp: Nice song
 
aardig, ... aardig...


Maar wat dachten jullie van deze?
Gister ontdekt en het geeft me nu al een geweldig zomers gevoel..

http://youtu.be/BucjyOb8r64


Party paharty.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, al heb je 100 foto's gezien, gebeld, of zelfs gecammed . B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.


Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha


noob, ik probeerde te editten, sorry voor de dubbele post.


p.p.s. het is altijd wennen, altijd.
Je leert een persoon niet kennen online, grootste flauwekul. Gewoon lekker afspreken, geen dwang, lekker relax, gezellig een kop koffie drinken.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.


Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:45
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOL252 schreef:
Interessant (maar wel offtopic natuurlijk). Zou er naar jouw idee uit christelijk oogpunt dan bezwaar zijn als er wel sprake is van gemeenschap??

Ja, want ik heb mij het volgende laten vertellen.
De pil voorkomt geen zwangerschap, maar breekt het af. Het zorgt ervoor dat na de bevruchting iets niet meer verder kan groeien.
Ik wist dit eerst ook niet.

-kan iemand misschien hier iets meer over uitleggen? -

Denk dat andere middelen dan beter zijn.
Of een combinatie. Als het überhaupt al geoorloofd is om zwangerschap te voorkomen, ik denk dat de meningen daar over verschillen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:27
BerichtOnderwerp: Wie is God?
 
TEAPARTY711 schreef:
Beste Carmen, de vraag moet niet zijn wie is God volgens jou?
De vraag moet zijn, wie is God dat Hij zegt dat Hij is.

Als je vraagt wie is God volgens jou, dan dansen we dadelijk als wilden om een totempaal, om 'god' te vereren. Dan bestaat het gevaar van afgoderij en eigen gemaakte goden.

Ik mag me er niet te gemakkelijk van afmaken, maar het volgende is rock solid:http://www.wretchedradio.com/store/product_details.cfm?id=326
Systematische topische Theologie, wel in het Engels.

En als iemand nog wat knaken overheeft, dan is drive by church history ook zeer zeker aan te bevelen, als je toch bestelt.
Kijk voor de combi kortingspakket.

Zo gaaf om te leren hoe God door de kerkgeschiedenis heen werkt, vanuit een ongetraind oog, lijkt het een zooitje, maar met die dvd's zie je echt de hand van God erin.
Mega cool


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 13:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:24
BerichtOnderwerp: Wie is God?
 
CARMEN073 schreef:
Wie is God volgens jou? Welk beeld heb je van Hem en hoe heb je dat beeld ontwikkeld? Welke zaken beinvloeden jouw beeld van God?

Beste Carmen, de vraag moet niet zijn wie is God volgens jou?
De vraag moet zijn, wie is God dat Hij zegt dat Hij is.

Als je vraagt wie is God volgens jou, dan dansen we dadelijk als wilden om een totempaal, om 'god' te vereren. Dan bestaat het gevaar van afgoderij en eigen gemaakte goden.

Ik mag me er niet te gemakkelijk van afmaken, maar het volgende is rock solid:http://www.wretchedradio.com/store/product_details.cfm?id=326
Systematische topische Theologie, wel in het Engels.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 09:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:03
BerichtOnderwerp: Met elkaar de bijbel door
 
Binnen een jaar de bijbel door.

Op http://www.christianity.com/
Heb je een bijbellees rooster, waarbij je binnen een jaar de bijbel doorgaat.

Ongeveer een kwartiertje lezen, ligt eraan hoe snel je leest en hoe diep je er in wilt gaan.

Er zijn verschillende roosters, je hebt ook een rooster met 10 hoofdstukken uit tien boeken per dag, maar dat vind ik (nog) te veel.

Ik zou gaan voor de classic, dan heb je een stuk of 3 a 5 hoofdstukken. Oude en nieuwe testament, het fijne daaraan is dat je opeens links gaat zien na een tijdje tussen het n. en oude testament.

Soms sla ik wel eens dagen (weken) over, soms haal ik het in, soms laat ik het zo, ik hoef geen bijbel te lezen om mezelf te redden ;)
Het is alleen een gemiste kans.



Edit: kijk wel uit met de artikelen op christiaity.com ik weet niet of alles even goed is.
Edit 2: account aanmaak alert, maar totally worth it. er is een statenvertaling aanwezig op de site, maar ik pak altijd mijn eigen bijbel erbij en dan lekker in de stoel ofzo.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 09:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:44
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
SHANITA130 schreef:
Als je het voor mekaar krijgt om zo mooi te schilderen, moet je bijna wel gelukkig zijn...




Het liefst zou ik nu weer mijn bed in gaan, maar ik heb zoveel te doen, in mijn huis, buiten mijn huis...

Dus...verdriet of niet, want ja, die is altijd op zijn ergst 's ochtends bij mij als ik net wakker ben.

Maar gewoon beginnen nu, na weet ik hoelang de halve dag in mijn bed.

Haren opsteken, de spullen hier ordenen en opruimen, dan zorgen dat ik mijn werk haal voor énen.

En dan ben ik nog ongesteld ook. Pijn, en dan ben ik het ook nog eens om de 3 weken, 2 weken niet een week wel.

En misschien kan ik dan over enkele weken/maanden ook spreken van een wonder.

Is de pil niet toevallig een oplossing?
Op mijn werk gaven we vaak de pil, om ongesteldheid weg te houden.
Je kan er in ieder geval je periode mee reguleren dat het maar 1 keer per maand komt.

Zolang er geen gemeenschap is, is er volgens mij uit christelijk oogpunt geen bezwaar.

Maar,.. ik ben weer heel gauw weg, ik zit nu niet echt in mijn comfort zone.
Succes met je dag vandaag, je had veel te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:41
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
CARMEN073 schreef:
Pfffff.... who cares...


Er is geen hart dat zich een slag de tijd gunt om zich iets vammij aan te trekken. Nobody cares anywees

I care. Je kan me vinden op de chat. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:20
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CHATULIEM619 schreef:
Teaparty is ultraconservatief. Persoonlijk zou ik als christen me er niet mee willen associëren. De crisis waar we nu midden in zitten, is met name door de Republikeinen ontstaan. De wildgroei bij de banken is door hun toedoen ontstaan. En nog steeds klagen ze dat we weer terug moeten naar de tijd van voor 2008.

hmmm, beste chatuliem, het kan zijn dat ik er iets anders over denk.
Over een ding zijn we het eens het zijn een "bunch of extremists" moet je horen naar waar ze in geloven:
Het huwelijk is tussen een man en een vrouw, leven begint bij conceptie, de overheid is niet te vertrouwen en moet zo klein mogelijk zijn, het recht om wapens te dragen, het haat belastinggeld verspilling,
Ze zeggen ook wel eens dat TEA staat for: taxed enough already.

Het is dan ook niet gek, dat het gros van de media, ze zien als een bunch of racists, omdat het kwaad het licht haat.
Natuurlijk zijn de media wel voor een stelletje onnozele, Jood hatende, anarchistische, respectloze, beschaving afbrekende, onwetende, menend-recht-te-hebben-op-alles, hippies in het occupy kamp.
En verzwijgen ze de vele verkrachtingen, de moorden, het drugsgebruik, de anarchie, het defaceren op politie auto's, het slopen van spullen, het openlijk urineren op straat, het hebben van sex op straat, de vele vlooien in de occupy kampen, de waanzin, de Jodenhaat, de waanzin (2de keer) de ondraaglijke stank en nog meer van dat fraais.

Bij al die teaparty rally's is er nog geen enkele keer een bekeuring uitgeschreven. Het zijn keurige mensen.
Zoiets als op de eo jongerendag :)

Daarnaast het is de overheid verantwoordelijk voor deze crisis, beste chatuliem, de overheid dwong de banken om leningen te geven aan mensen die het zich niet konden veroorloven, eerst zeiden de banken, maar dat willen we helemaal niet, toen kregen ze rechtszaken aan de broek. Even later nam het een hele vlucht.
Ook de huidige crisis is gevolg van super overheidsfalen.
Maar mijn post word te lang.

haha, dank u wel voor de 'vraag' ik had veel plezier in het beantwoorden.


@ Anna, hahaha, hier is er dus nog een grote kop achteraan.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 08:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 16:56
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
nou nou, wat een pareltjes worden hier gegeven.
Dank!

Eentje van praktische aard, voor wanneer je geen zin hebt om je auto naar de garage te brengen, de fiets te smeren, of de schoenen te poetsen.

Take care of your equipment, and your equipment will take care of you.
-
Maar je kan je natuurlijk ook een handige vent zoeken ;)


Eentje, die je moet oefenen in de praktijk.
Watch what people are cynical about, and one can often discover what they lack.

En de mooiste van nu is van Luther:
Niet verhoord worden dient tot zaligheid, niet tot oordeel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 16:38
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
hahaha,

Teaparty verwijst naar onze conservatieve vrienden in Amerika.
Nooit gehoord van de Teaparty rally's ?
Ze willen terug naar de pure grondwet, naar wat de Founding fathers hebben opgesteld.
Wanneer men zich erin verdiept, is dit iets heel moois.
Officieel heet het de Boston Tea party, omdat men in Boston ergens in de 17de eeuw, protesteerde tegen de hoge belasting van King George op Thee,
dit dezen ze door naar de haven van Boston te gaan en de thee in het water te kieperen. Wat de verhoudingen tussen Amerika en Engeland verder op scherp deden zetten.
ooh wacht, ik zie het al, ik ben weer bezig, ze vallen in slaap. Slapende smiley

Sorry!


Het kan zijn dat ik een detail er naast zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 23:23
BerichtOnderwerp: Stand up
 
Ok, laten we wat stand up videos posten.

Er zijn echt hele goede bij.

Please, hou het clean. Heb geen zin om de hele tijd f woorden te horen omdat het zogenaamd grappig is.
(35 posts hoogstens en dan gaat het mis, ben ik bang)


Brian Regan, flying.

http://youtu.be/G9em-ZCddWk


Edit, framen werkt helaas niet.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op zondag 26 augustus 2012, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
CHATULIEM619 schreef:
Engeland doet het echt niet beter. Dit zijn echter landen die zich het kunnen veroorloven. Maar wij zijn zo afhankelijk van onze import en export dat het voor ons niet verstandig is.

het is idd vreemd dat ze een monetaire unie hebben gevormd zonder dat daar grote financiële voorwaarden aan verbonden zijn.

Je kunt de fouten die ze gemaakt hebben meteen oplossen. Dat vereist tijd en ruimte...

Engeland misschien niet, Zwitserland wel. Finland ook.
Daarbij is het zo dat als Nederland helemaal uit Europa zou gaan, je nog steeds maar 1 grens hebt met Europa. Dus 1 keer import belasting moet betalen. Ongeacht of je dat in de haven van Antwerpen, Rotterdam of aan de grens in Tolkamer doet.
Daarnaast ging het jaren goed, misschien wel beter als wij moesten rekenen van onze munt naar bijv. de Duitse munt, dat was voor de Duitsers goedkoper, voor onze export en overslag beter.

Beste chutilem, laat u niet schrik aanjagen door de eurofielen Knipoog smiley

Er waren voorwaarden, maar onze lijders (Syc!) die hebben geen ruggengraat, en schuiven steeds maar op, verzwakken de eisen. Alles om hun kindje maar te redden. Maar het valt niet te redden. Hoe langer we doormodderen, hoe meer pijn het doet.


Wat stelt u dan voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:21
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
hoe kunnen mensen nu niet op de SGP stemmen?

Hoe kunnen mensen op de sp stemmen?

Gloeiende kolenkachel nog aan toe.


(ik bedoel dit met een knipoog)


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op zondag 26 augustus 2012, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:18
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
CHATULIEM619 schreef:
je ziet wat je wilt zien he. Denk eens na, wij zijn het importland van Europa. Onze economie is voor een groot deel gebaseerd de haven van Rotterdam en het vliegveld Schiphol. Men heeft berekend dat als we uit de euro stappen we maar liefst 20 % van onze totale opbrengst kwijt zijn. Want dan gaat alles via andere havens, waar ze geen importrechten hoeven te betalen.
Bovendien zit er nog iets ethisch aan. Wil je alleen maar blijven navelstaren en met je eigen landje bezig zijn of wil je nog een rol van betekenis blijven spelen in de wereld om je heen. Op dit moment zijn we de 16e economie van de wereld. Mede door onze internationale contacten kunnen we veel orders binnenslepen, omdat ze weten dat NL betrouwbaar is en zn schulden terugbetaalt. Op het moment dat we denken een eilandje te zijn in deze wereld gaat de economie nog meer naar beneden.

Je klaagt over de zorgkosten en terecht. Als we uit de euro stappen, kost het zoveel, dat er nog meer zorgkosten zullen komen. Als je je echt zorgen maakt over die kosten, moet je niet met die vreemde voorstellen komen die ons nog meer kosten.

Wel grappig chatuliem, want de landen die niet in de Euro zitten,daar gaat het beter mee dan met de landen die er in zitten.

Daarnaast is de huidige situatie puur het wegstromen van onze rijkdom naar armere landen.
Die er een (noordelijke) verzorginsstaat op na houden wat ze zich helemaal niet kunnen permitteren.
Een munt kan gewoon niet werken met zulke enorme verschillen.

-nu meer in het algemeen
De economie word juist verpest door overheidsingrijpen, moet u nagaan, sinds 2006 hebben we een crisis, we zijn nu potdorie 6 jaar verder.
Het probleem is alleen maar groter geworden.

Het moet nog beginnen, als u het mij vraagt.
Want de situatie is onhoudbaar. Overheden leven op veel te grote voet ze verzaken hun echte taken, om maar sinterklaas te kunnen spelen met uw en mijn centen.

We hebben de meest incompetente leiders, op de meest ongunstigste posities in de meest ongunstigste tijd.
En het enigste wat er in hun hoofd omhoog komt is het verzinnen van meer regels, mee beperkingen,meer belastingen. Meer onnozelheden in de vorm van co2 belastingen.

Het heeft nooit gewerkt, maar dat gaat hun niet tegenhouden...

Ok ik stop maar even.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen
 
MAMALOE463 schreef:
Hmmmm, heb zelf de test gedaan op stemwijzer en kwam uit op de SP, raar want persoonlijk heb ik niets met de SP, klopt dat wel die testen?

nee zeker klopt dat niet, je ziet er veel slimmer uit dan iemand die op de sp stemt.

Edit, een grappig bedoeld compliment.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op zondag 26 augustus 2012, 23:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MAMALOE463 schreef:
Voor de kinderen tagliatelle met spinazie, ham en kaas, en ik mag weer aan de shake, butterscotch voor de verandering Knipoog smiley

klinkt goed, ... beter dan wat ik had.

Helaas staat de spaghetti al te borrelen, anders had ik mezelf even uitgenodigd. ..
Zo ben ik wel ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711 (46)





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 16:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOS689 schreef:
Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ?

Op de bank in slaap gevallen tot 2 uur, daarna slapeloosheid van half 4 tot 6:30 en troost kunnen vinden in faithless insomnia. Die ik een stuk of 10 keer gedraaid heb. De 8 minuten versie :) Warme melk gedronken en als een baby geslapen tot 12:30.
http://youtu.be/LuqEbRzy_t8


oh boy het is al 16:00

Edit:
Dit is geweldig aan het vrijgezel zijn, met een partner zou je haar alleen maar wakker maken, die zou terecht chagrijnig worden. En je subiet naar bed sommeren! Waar je door de energie die door je lijft stroomt, alleen maar gaat woelen, wat weer een ramp is voor je partner.
Dus nee ik zou dit voorval niet willen delen.


Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op zondag 26 augustus 2012, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TEAPARTY711
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2