ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARTIJN277
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van MARTIJN277
Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:23
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
Nu, achteraf zie ik dat ik regel 5 "Plaats geen grote lappen tekst op het forum. Dit vergroot de leesbaarheid niet. Blijf to-the-point " misschien heb geschonden. Hopelijk is de redactie niet zo wettisch dat ze mijn bericht verwijderen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:18
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
- Reactie verwijderd (tekst op te vragen bij de redactie) -

Zoals gezegd: géén discussie meer over de term fundamentalisten. We blijven on-topic.


Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 20 juni 2013, 21:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Gefrustreerde smiley
Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie).........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:23
BerichtOnderwerp: Humor
 
Leuk en melig topic Clown smiley
Komt er nog ééntje: Een nederlander, duitser en een belg zijn op safari en klimmen uit de terreinauto om die prachtige wilde dieren van nog iets dichterbij te bekijken. Na een paar kilometer staan ze oog in oog met een hongerige leeuw. De nederlander en de duitser pakken stenen en gooien die ter afschrikking naar de leeuw. Daarna rennen ze naar de dichtstbijzijnde boom en klimmen er in. Ze schreeuwen naar de belg: kom op, klim ook in de boom ! Waarop de belg zegt: allee, waarom he ? Ik heb toch zeker niet met stenen gegooid ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:15
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
Ja Petra, de gewone 13 in een dozijn partner ! Zijn we daar inderdaad niet allemaal naar op zoek ? Maar dan moet die doorsnee persoon niet in z'n profiel zetten dat' ie maar heel gewoontjes is en 13 in een dozijn. Maar zeggen dat hij de minst leuke of juist leukste op CM is, werkt ook niet. Pff, eigenlijk moet je dus gewoon die ander maar laten beoordelen hoe leuk jezelf wel of niet bent.
Stiekem weten dat jij de leukste van de site hebt ontmoet, gaaf toch ? Ga anderen niet wijzer maken dan ze zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:49
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
Als je in je profiel zou schrijven dat je waarschijnlijk de minst leuke man van CM bent, dan ben ik benieuwd hoe de dames daar op reageren ? Ben je dan idd gelijk niet interessant meer, of gaan ze dan ook een topic op een forum openen om erachter te komen ?
Ik zou zelf niet gauw zeggen dat ik de leukste man hier op de site ben, maar als je als vrouw geprikkeld wordt door zo'n statement moet je die persoon misschien gewoon maar eens even een berichtje sturen ? Kijken of hij een fantastische reactie terugmailt ? Zelf zou ik niet reageren op een dame die zich de leukste van CM noemt. Maar er zijn ongetwijfeld heren die dan gelijk aan hun (touch)screen vastzitten...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARTIJN277
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2