ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LITTLETHI925
ChristianMatch forum index » Berichten van LITTLETHI925
Auteur Bericht
LITTLETHI925 (32)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 18:59
BerichtOnderwerp: De bijzondere taak als moeder/vrouw!
 
Ik denk dat elke (jonge) vrouw over deze vraag zou na moeten denken voordat ze moeder worden. Ik ben geen moeder maar wel een dochter.
Ik ben altijd dankbaar geweest dat mijn moeder pas weer is gaan werken toen alle kinderen op de middelbare school zaten. Denk dat het zeker goed voor kinderen is, als zij uit school komen er iemand thuis zit te wachten met een kopje thee om het even zo te zeggen. En of dat nu een vader of moeder is, ik denk dat daar toch wel echt verschil in zit. Moeders zien meer dan vaders. Of dat bij alle ouders is weet ik niet maar bij mijn ouders is dat wel zo ;).

Aan de andere kant lijkt het mij ook niet de bedoeling is dat de 'hele' opvoeding de taak van de moeder is zoals dat wel gebeurd in sommige gezinnen. Dat de moeder voor de kinderen zorgt en als pa thuis komt, ma gelijk met de krant en pantoffels aan komt rennen :).
Toch zou ik, als ik een relatie zou krijgen en later eventueel kinderen, er waarschijnlijk wel bewust voor kiezen om (tijdelijk) te stoppen met werken/minder te gaan werken. Het lijkt mij wel lastig om de balans te vinden tussen vrouw en moeder.
Maar goed, daar zal ik tzt nog eens goed over nadenken ;).


Laatst aangepast door
LITTLETHI925
op zaterdag 1 februari 2014, 09:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LITTLETHI925
Pagina 1 van 1