ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BLUE946
ChristianMatch forum index » Berichten van BLUE946
Auteur Bericht
BLUE946 (58)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 september 2015, 18:22
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Let op de regels: Val elkaar niet persoonlijk aan en spreek geen waardeoordeel over de ander. Het onderwerp staat centraal, niet de persoon.


Is goed.
Excuus dat het persoonlijk is overgekomen. Was niet mijn bedoeling.
Ik zal er rekening mee houden in het vervolg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLUE946 (58)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 september 2015, 12:44
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
JOJO155 schreef:
Bijzonder dat jij het boek openbaring als "vrij waardeloos boek" omschrijft.
Ik ben echter van mening dat het boek openbaring wel in de bijbel thuishoort gezien de profetieën ten aanzien van de eindtijd.

Tevens ben ik zeer benieuwd hoe je deze tekst uit openbaring 13:16 interpreteert ten aanzien van het oog op de RIFD chip:
"Iedereen moest het merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben, wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen"


Ik ben het met je eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLUE946 (58)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 september 2015, 12:39
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
LAUWIES855 schreef:
Wat is er mis met een chip in je arm? Ik zou het wel handig vinden, geen gedoe meer met pasjes en lange wachtrijen voor de kassa. En wie zegt dat dit het 'teken van het beest' is? Ik maak me er niet druk om. De techniek verandert en als mens moet je maar mee veranderen of achterop raken. Dat is je eigen keuze. Maar te pas en on te pas roepen dat de duivel achter alles zit vind ik gewoon middeleeuwse bankmakerij. Angst voor technologische vooruitgang is gewoon nergens voor nodig.
Wanneer het teken van het beest wordt ingevoerd zal je zeker weten van wie dat afkomstig is. Dan bestaat daar geen twijfel meer over..

Ik kan niet voorstellen dat er iemand is die zo'n ding in zijn lijf wil. Dat heeft niets te maken of je bang bent voor technologie. Leuke technische hoogstandjes zijn: 3D printer, vliegende auto's, een transporter zoals bij Startrek en nu ook het onzichtbaarheidsmantel. Daar is ook niets mis mee.

Maar zo'n chip is net even anders.
Snap je dit niet. Zo'n chip wordt gepresenteerd als een logische volgende stap. Na pasjes, contactloos betalen, betalen met je vingerdruk is de RFID chip de volgende logische stap. Zo wordt het gepresenteerd. Mensen zoals jij die zijn daar bevattelijk voor. Die kunnen helaas niet verder denken dan "niet langer in een rij hoeven wachten aan de kassa, je hoeft geen portomonai meer bij je te hebben en meer van deze "korte termijn Ego argumenten" Blijkbaar ben je niet in staat het grotere geheel te overzien.
Vanuit het bedrijfsleven en overheden worden subtiele reclame boodschappen gepresenteerd om het volk warm te maken voor zo'n chip.
Mensen zoals jij die gaan dan zo'n chip nemen. Jij moet het zelf weten. Je hebt niet voor niets een vrije wil gekregen.

Bij mij komt zo'n chip niet in mijn lijf. Dat is niet omdat ik bang ben voor de duivel of voor weet ik wie, maar naar mijn mening is het alleen om te doen om totale controle te krijgen over de mensheid. Ik ben een mens van vlees en bloed en niet een of ander code die als slaaf onder een of ander systeem zijn leven mag leiden. Ik bedoel lijden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BLUE946
Pagina 1 van 1