ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GABY536
ChristianMatch forum index » Berichten van GABY536
Auteur Bericht
GABY536 (38)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 maart 2014, 10:25
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
TRIJNIE671 schreef:
De meesten van ons zitten hier op cm voor een relatie . Willen we zelf niet te graag een relatie ? (wat vaak voor korte duur is ), en denken we het zelf in de hand te hebben . Maar wat is Gods plan met ons , krijgen we nog een relatie of is cm meer er voor om van elkaar te leren ?? En er voor elkaar zijn ?? Zelf denk ik dat God andere bedoelingen met mij heef.
Als ik zelf terug kijk en er over nadenk , wat ik voor veel mensen kan betekenen , wat ik met alle liefde doe . De liefde van God naar mij toe straal ik weer uit naar mensen , en zo werkt God met ons naar de jongste dag .

Hoe denken jullie hier over ?? of wat zij jullie ervaringen ??


Hoi Trijnie, Ik herken je vragen, zijn dingen die ook met enige regelmaat door mijn hoofd gaan. En ik weet HET antwoord ook niet. Moest hierbij aan het volgende denken. Afgelopen zondag was ik in een kerk waar de dominee een oproep deed om eens 1 week voor God te leven. 1 week echt gericht te zijn op God en met Hem te wandelen. Je een week nergens zorgen over maken ('God weet wat wij nodig hebben en geeft dat op het moment dat wij het nodig hebben') en continue in contact zijn met God en Jezus volgen waar Hij ook heen gaat.

Ik faalde al binnen een uur ;)

Maar die week zette me wel weer even stil bij hoeveel ik bezig ben met van alles behalve God. Met m'n werk, dingen die om me heen gebeuren, vrienden, familie, relaties enz enz. Het houd me bezig, vult mijn gedachten en houd me vaak weg van God. In die zin denk ik dat het belangrijkste moet zijn om in contact te blijven met God, eerst het koninkrijk van God te zoeken en al het andere komt wel. En qua relatie... ? Misschien wel, misschien niet. Denk wat je noemt 'de liefde van God naar mij toe straal ik weer uit naar andere mensen' heel belangrijk is en het beste wat je kan doen! Met of zonder relatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GABY536
Pagina 1 van 1