ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LOUISE539
ChristianMatch forum index » Berichten van LOUISE539
Auteur Bericht
LOUISE539 (51)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 22 december 2014, 18:33
BerichtOnderwerp: Weet hoe je date-oproep
 
LOUISE539 schreef:


Ja idd! Ook zoiets, als het andersom is en je kijkt als vrouw naar jongere mannen, dan gaan gelijk de wenkbrauwen een kilometer omhoog Gefrustreerde smiley

Nou ben ik niet zo vd jongere mannen, maar je snapt vast wel wat ik bedoel Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOUISE539 (51)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 22 december 2014, 18:27
BerichtOnderwerp: Weet hoe je date-oproep
 
GLORIA980 schreef:
Zo vind ik het jammer dat mannen niet reageren op je als je ouder bent... Waarom zou de man perse ouder moeten zijn??
Gefrustreerde smiley Ik kreeg pas ergens -niet hier- een reactie van een man van in de 70! Hij zei doodleuk: ik zoek een jonge vrouw, want daar blijf ik jong bij!! Boze smiley Tssss, nou ik ben niet zo'n aparte vrouw die een man wil die meer dan 30 jaar ouder is hoor.... (er zijn er idd die dat niet erg vinden!!) Kotsende smiley
Verder: idd, niet hebben over vroegere relaties... Twijfelende smiley


Ja idd! Ook zoiets, als het andersom is en je kijkt als vrouw naar jongere mannen, dan gaan gelijk de wenkbrauwen een kilometer omhoog Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOUISE539 (51)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 22 december 2014, 15:27
BerichtOnderwerp: Weet hoe je date-oproep
 
Vind het jammer dat mannen zo spastisch reageren als je ze een berichtje of een knipoog stuurt, als je niet met elkaar 'praat' hoe kan je de ander dan leren kennen? En praten is nog geen daten, je merkt gauw genoeg of het iets is of niet...beetje relaxed Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LOUISE539
Pagina 1 van 1