| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:12
|
|
|
|
Vanavond lekker winterkost met dit winterweer Lekker Boerenkool met worst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:14
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ikke wel Veel mannen voorbij gereden met deuken in hun auto  |
Kijk ik wilde niet generaliseren doe jij dus maar effe voor mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:15
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Mijn ervaring is dat het seksleven een afspiegeling is van de relatie. Een gezapige relatie geeft een gezapig seksleven. Een intense relatie geeft een intens seksleven. Een liefdevolle relatie geeft een liefdevol seksleven.
Vreemdgaan is toegeven aan een verleiding. Verleidingen hebben we elke dag mee te maken. Wil niet zeggen dat je dr aan toe moet geven. |
Ja, roken is ook een verleiding. Snoepen ook. En ga zo maar door.
Daarom is het zo belangrijk dicht bij God te blijven. Echt geluk en vrede komt door het geloof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, ikke ook, nog nooit deuken in mij auto gehad door mijn eigen toedoen, wel door toedoen van...juist...een man  |
Weet je hoe dat komt?? Die willen stoer doen effe lekker optrekken en bumperkleven en dan boem is ho!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:16
|
|
|
|
Laten we effe aannemen dat de man niet impotent is en de vrouw niet frigide. Laten we ook aannemen dat niet elke man zomaar belust is op seks met gelijk welke vrouw. Wel, zoals je wel weet, moet er bij een man 'iets' gebeuren waardoor er geslachtsgemeenschap kan zijn. Als dat 'iets' gebeurt moet er ook voor gezorgd worden dat, 'dat iets' overeind blijft. Wel, als de vrouw gewoon op haar rug gaat liggen en zegt: 'doe je ding maar schat, laat me genieten zonder enige verdere 'medewerking' (lees: stimulans) dan is het maar een eenzijdige bedoenig waar de vrouw erg passief is maar wel veel eist. Misschien bedoelen de mannenbladen dat.
Gelukkig zijn we hier allemaal christenen en doet niemand aan enige vorm van seks voor het huwelijk. Het zijn dus problemen voor later...en aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Héééé, dat is toevallig...weet je dat ik enkele dagen geleden een droom had over een 'gesproken forum'...
nu begin ik zelfs al over CM te dromen... |
Das toch mooi een teken dat je slaapt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das toch mooi een teken dat je slaapt  |
en een bewijs dat je amper met 2 uren slaap per nacht ook kan dromen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:20
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Blijkbaar is er niets veranderlijker dan een mens.....  |
DAt dacht jij maar he maar het weer ken dr ook wat van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:21
|
|
|
|
ach een deuk in de auto doet niet zeer...
een gescheurde vingernagel is veel erger... en daarom doe ik vandaag geen kaarten op de post...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:23
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ach een deuk in de auto doet niet zeer...
een gescheurde vingernagel is veel erger... en daarom doe ik vandaag geen kaarten op de post...  |
Een deuk niet zeer he! Nee niet lijfelijk maar wel in je portemetnix Hier zijn de kaarten gepost
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
|
Frank: Gelukkig zijn we hier allemaal christenen en doet niemand aan enige vorm van seks voor het huwelijk. Het zijn dus problemen voor later...en aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden.
Helemaal mee eens! dit zijn voor ons, christenen 'problemen', die er pas toe doen als, sommigen van ons, ooit een keer getrouwd zullen zijn.
| Quote: | | Aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden. | Ook gevoelsmatig helemaal mee eens!
Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | en een bewijs dat je amper met 2 uren slaap per nacht ook kan dromen... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik versta geen sikkepit van heel dat kerstmaal... |
Belg zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je kunt wel stellen dat ze op dit moment het bekendste succesverhaal zijn. Maar er zijn echt veel meer mensen, die ook getrouwd zijn en een CM baby hebben... |
Klopt en weet ik maar die zitten niet meer op cm he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Belg zeker?  |
ja een Belg inderdaad, maar geen zwever...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja een Belg inderdaad, maar geen zwever...  |
Ik zal maar effe nie zeggen wat ik nu denk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:27
|
|
|
|
|
Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:27
|
|
|
|
|
Wat mij opvalt, dat de starter van het onderwerp, een keer een reactie plaatst, en dan niets meer van zich laar horen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:36
|
|
|
|
Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn.[/quote]
En toch hopen, of hoopte, we op dat ene beetje geluk. Op een stabiele partner en relatie. Daarom kwamen we ook hier, op een datesite, maar naargelang onze teleurstellingen zwakken we ons doel erg af. Zo erg zelfs dat we niet meer geloven in een partner, relatie of intimiteit. Het is ook niet zomaar dat sommige leden verdwenen zijn van de site. Sommige verdwenen omdat ze hun partner vonden (ja, ik weet wel dat er ook zijn die hun partner, huwelijk en misschien een CM-baby hebben, die toch bleven) maar er zijn er ook die verdwenen omdat ze hun grote liefde verkeerd hadden ingeschat en zodanig teleurgesteld zijn dat voor hen een relatie niet meer hoeft. Voor vele is de hoop aan splinters geslagen. Niet aan scherven dus. Een scherf kan men nog lijmen maar splinters lijmen is een onmogelijke taak.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik zal maar effe nie zeggen wat ik nu denk  |
Misschien kan je dat beter wel doen zodat er minder gefantaseerd hoeft te worden of om geen roddels in de hand te werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Misschien kan je dat beter wel doen zodat er minder gefantaseerd hoeft te worden of om geen roddels in de hand te werken. |
Oke wilde zeggen je kan niet zweven ben je te fors voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau. |
Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen. Of de Margriet, ook zoiets....
Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal
geschokte onhutste smiley's.....
Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:41
|
|
|
|
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt alsof we bij elk feest elkaar een schuldgevoel aan moeten praten. Ik ga lekker eten met de Kerst, ik ga mensen ontmoeten, bij de familie langs, en ik ben niet van plan om me met een moraliserend verhaaltje schuldig te laten voelen.
Ik ga lekker veel vlees eten, ondanks alle vegetariërs, ik ga lekker goedkoop vlees kopen, ondanks de dierenpartij, aangevoerd door een 7de dags adventiste die haar moraliteit nu op het hele NL volk wil douwen. Op de avond lekker wijn drinken, koffie met gebak...zal de diab. verpleegkundige leuk vinden.... Ik ga rijden in de auto om het peil van de luchtvervuiling op te houden. Zelfs op zondag ga ik nog ff tanken, om naar de familie te gaan.. Oudejaarsavond ga ik lekker rotjes afsteken, hopelijk een brandje stichten en de dag daarop ga ik een dienst voor. Verder zie ik uit naar de films die in deze periode er weer voor komen. Ik hoop op White Christmas en voor de vrouwen natuurlijk Sissi, alledrie delen en The Sound of Music.
Fijne feestdagen mensen, trek je niks aan van dit moralistische praatje en vier feest, want God wil immers dat we feest vieren...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 19 december 2011, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:43
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen. Of de Margriet, ook zoiets....
Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal
Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel.... | Sommige dingen moet je niet over schrijven hier, dat geeft een heel ongemakkelijk gevoel bij mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik weet niet wat het is, maar het lijkt alsof we bij elk feest elkaar een schuldgevoel aan moeten praten. Ik ga lekker eten met de Kerst, ik ga mensen ontmoeten, bij de familie langs, en ik ben niet van plan om me met een moraliserend verhaaltje schuldig te laten voelen.
Ik ga lekker veel vlees vreten, ondanks alle vegetariërs, ik ga lekker goedkoop vlees kopen, ondanks de dierenpartij, aangevoerd door een 7de dags adventiste die haar moraliteit nu op het hele NL volk wil douwen. Ik ga rijden in de auto om het peil van de luchtvervuiling op te houden. Ik ga rotjes afsteken, hopelijk een brandje stichten en de dag daarop ga ik een dienst voor.
Fijne feestdagen mensen, trek je niks aan van dit moralistische praatje en vier feest, want God wil immers dat we feest vieren... |
Groot gelijk heb je Chat. Je hebt de mogelijkheden. Benut ze dan maar. Je leeft maar één keer en waarom zou je het laten om eens volop uit je dak te gaan. Ik wou dat ik ook die mogelijkheden had.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
|
|
|
|
Het scheelt niet veel of we lezen hier 101 seksideeen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau. |
En wat bedoel je nu juist, Annette? En kan je het ook uitleggen zonder de algemene termen. Ik bedoel dus kan je specifiek aantonen wat het Libelle nivo is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Sommige dingen moet je niet over schrijven hier, dat geeft een heel ongemakkelijk gevoel bij mensen. |
ongemakkelijk gevoel niet, eerder een goeie lachbui. Ik heb wel eens uit een geintje gezegt dat ik verwachtte dat ik op cm ooit nog eens ging lezen dat zelfs sex binnen het huwelijk niet mocht. Maar ik geloof dat we nu toch echt hard die kant op gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen. Of de Margriet, ook zoiets....
Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel.... |
Ehh een keer je mening volgens mij geef je die wel vaker Maarre wat ik al eerder schreef vind het een sextopic worden en daar gaat het niet over maar over vreemd gaan en vreemd gaan is niet per defenitie meteen sex!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Wat mij opvalt, dat de starter van het onderwerp, een keer een reactie plaatst, en dan niets meer van zich laar horen..... |
Helaas is dat geen nieuwigheid...
|
|
| Naar boven |
|
|