| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:26
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | in de regen??? mij te nat en te koud.... |
Het blijft zoals het nu lijkt wel droog met de kerst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja ja...en als het gesneeuwd heeft en glad is ga je weer over wat anders klagen... Alsof het dan niet nat en koud is
Laten we maar hopen dat die vervelende dagen vlug achter de rug zijn...pffff, een witte kerst...  |
kerst nostalgie???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:39
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Het blijft zoals het nu lijkt wel droog met de kerst |
das altijd beter.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:40
|
|
|
|
Lijkt wel een tweede klaagtopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | Als ik er morgen niet meer ben, vertel het aan de bomen, vertel het tegen de wind, maar vertel het niet tegen hen.
Als ik er morgen niet meer ben, vertel het aan de stromen, vertel het een klein kind, maar vertel het niet tegen hen.
Vertel het de stad, hoe lief ik je had, maar vertel het niet tegen hen, ze zouden het nooit geloven, dat een man, en een vrouw, elkaar zo lief hadden, als ik jou. |
Eh....wie is "hen"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | vertel je het deze x je geliefde zelf eerst wel??  |
Ik zal niet lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Lijkt wel een tweede klaagtopic  |
nee hoor, wat te wensen topic.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Romantisch en dan droog blijven???  |
Nou Frank, zo kandiewelweerhuh!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:49
|
|
|
|
Ik ga vandaag aan de oer-hollandse spruitjes, want die waren in de aanbieding. Ik laat ze zwemmen in een verrukkelijk groentesausje, vergezeld door wat heerlijk, in olijfolie gebakken aardappeltjes, en omdat we toch hollands bezig zijn: een lekker gehaktballetje dr bij, overgoten met een eigengebrouwen runderjusje..... Ik weet het....bijna geen enkele man lust spruitjes (aan de profieletjes te zien) dus ik verwacht vanavond geen eters. (kan ook nie want ik ben weg, mijn zoveelste kerstconcert)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:54
|
|
|
|
ik wens ik wens ik wens ik wens ik wens
jullie allemaal hele hele hele fijne feestdagen
k heb al zoveel fantastische gezegende gebaren ontvangen deze week dat ik voor mezelf niks meer te wensen heb
en je mag altijd langskomen als jezelf geen gezegende dagen hebt om met iemand te delen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:05
|
|
|
|
ik ga zaterdag biefstuk bakken/braden voor een speciaal iemand heb er echter geen ervaring mee iemand nog tips?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:13
|
|
|
|
| RIVIER124 schreef: | Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering. kleinvb, je hebt 50 per week omvan te eten, je kind verdient 800 euro, dus alles moet hetkind afstaan,want jewordgekort op je uitkering 800 euro, maar eerst kon jeje werkend kind haar eigen ziektekosten,zakgeld etc. laten betalen,numoetjij je kind watgeven,anders red je kind hetniet. wat blijft er nog over van die 200 per maand om te eten? dus beter gaat je kind op zichzelf,maar ruimte omdaarvoor te sparen voor je kind is erniet, dus dat word niet makkelijk. allemaal om mensen aan het werk te krijgen, maarmen vergeet de groep die inde bijstand zit enniet kan werken, diegroep is er ook en zitin debijstand,niet ineenziektewet.Of de mensen die geen baan kunnen vinden. dus kinderen gaan eerder uit huis bij sommigge, de overheid schiet daar financieel nietveelmee op, wel word het de bijstandsmensen effe nogmoeilijker gemaakt. enzo trappenwe sommigge gezinnen richting armoede heen. en de meeste nederlanders levenvrolijkverder, niet zo bewust dat ze zelfook in zon positie kunnen komen.denken er geen armoe isinnederland, richting armoe komter meer,nu bijminderheden, nog effe een kridietcrisses en misschiendan bij de middenstander,misschiendatmensen dan meer nadenken,warop te stemmen. het is nu een kleine groep die hiermee te maken krijgt, dus je zult die groep niet gauw horen, ze zallen het ookniet gauw durven, want vaaknog worden mensen in de bijstand gezien als profiteurs, misschien dat we af en toe verhalen lezen,van alleenstaande moeders diezichmoeten verantwoorden tegenover hun kinderen waromze die lekkere koek voor hun zelf hebben gekocht. voor mezelf red ikmewelmet mekids, maar maakmezorgen om sommigge gezinnen. gezinnen metmeoilijke pubers dienu hunouders moeten onderhoudentot ze op zich zelf kunnen. en danlees ik hetnieuws,over een lamp die gevallen is indekamer..... en denk ik goh wat erg ikhoop dat dekamer ledener geentrauma aan hebben over gehouden. en mocht het toch, dan gaanzetoch nade ggzvoor begeleiding,hun kunnen120 eigen bijdrage permaand wel ophoesten, of mensen die inde bijstand dat wel allemaalkunnenis een ander verhaal. maakt deze overheid zich niet druk om, dan moetenze ook maar gaan werken. zo dat lucht op om mijn mening in hetopenbaar neer te zetten. zijde vrouw die ooit bv in1 jaar 30.000 belasting betaalde en nu dooromstandigheden, wat belastingterug pakt omte overleven met nu nog 7 inwonende kids en binnen kortmaar 4. zoalsmeerder gezinnen inde bijstand uitelkaar verder gaan. |
Het is triest, maar aan de andere kant ook wel een beetje terecht. Dat er mensen de dupe worden van deze regeling, is triest en dat heb je te danken aan die gene, die er ruimschoots van geprofiteerd hebben. Ik heb ze gekend vader in de bijstand, hij ging s,nachts klussen, ze hadden 6 kinderen en die werkten ook. 3x in het jaar op vakantie, naar een heel warm land, en het geld gingen zij maandelijks ophalen in een vette BMW. En dat waren geen allochtonen, maar gewoon eigen teelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik zal niet lachen  |
hou ik ook niet van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Lijkt wel een tweede klaagtopic  |
daar zijn we Hollanders voor Erika.....
(een enkele Belg ook natuurlijk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:36
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik ga zaterdag biefstuk bakken/braden voor een speciaal iemand heb er echter geen ervaring mee iemand nog tips? | tja.... ehh... minstens een half uur laten sudderen...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nog 14 keren slapen (zonder de middagdutjes meegerekend) en dan is al dat gedoe over kerst en nieuwjaar alweer voorbij...  |
ooww jij slaapt dus meestal overdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:38
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | daar zijn we Hollanders voor Erika.....
(een enkele Belg ook natuurlijk )  |
nu schrijf ik nooit meer wat... mijn vingers gaan ook in staking...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nu schrijf ik nooit meer wat... mijn vingers gaan ook in staking... |
is een spraak PC een optie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:41
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik ga zaterdag biefstuk bakken/braden voor een speciaal iemand heb er echter geen ervaring mee iemand nog tips? |
als je nu zegt wie die speciaal iemand is kunnen we je misschien tips geven...trouwens zo onervaren ben je toch niet, zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:43
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | is een spraak PC een optie? |
ik vertel je nooit meer wat...weer een les die ik geleerd heb...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:44
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Cootje. Maar is dat dan niet de Heilige Geest die in je woont als de Morgenster?? Sjalom. Martin |
Ha Martin, Ik denk dat God in dàt bijbel gedeelte afgespiegeld wordt als de Morgenster. Vandaar dat het ook met een hoofdletter staat. De morgenster is eigenlijk gewoon een natuurverschijnsel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:46
|
|
|
|
|
En Christus wordt hier zo genoemd, omdat Hij het licht van de wereld is; en door Zijn kennis alles tot zaligheid verlicht. Zie Joh. 1:9, en Joh. 8:12. Zelfs ook ten opzichte van het hemelse Jeruzalem, waar geen zon of maan zal zijn, maar als de nacht voorbij is, Christus (met den Vader en Heiligen Geest) het volkomen licht zal zijn van alle uitverkorenen, net als de morgenster is in den morgenstond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik vertel je nooit meer wat...weer een les die ik geleerd heb...  |
je ben nooit te oud om iets te leren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | als je nu zegt wie die speciaal iemand is kunnen we je misschien tips geven...trouwens zo onervaren ben je toch niet, zeker?  |
jij vertelde toch dat je zaterdag biefstuk ging eten Vandaar mijn tip
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 13:33
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | tja.... ehh... minstens een half uur laten sudderen...?  |
biefstuk laten sudderen ???????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 13:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | als je nu zegt wie die speciaal iemand is kunnen we je misschien tips geven...trouwens zo onervaren ben je toch niet, zeker?  |
ik dacht dat dit een draadje over lekker eten was ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 13:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nu schrijf ik nooit meer wat... mijn vingers gaan ook in staking... |
word het lekker rustig van ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 13:36
|
|
|
|
Ach Frank, daar heb je al vaker mee gedreigd...nu maar 's waarmaken dan hè?
|
|
| Naar boven |
|
|