| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:47
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Het is beste drukke dag vandaag, arme ik
De was opgehangen Enorme kerstinkopen gedaan stoffen en stofzuigen door het hele huis badkamer en wc`s boenen
Ben ik soms huisman  |
Stakker....als ik tijd heb zal ik medelijden met je hebben... (ik deed deze week twee huishoudens bij een ander....en ook nog die van mezelf....Sielig he....same huile?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:49
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Stakker....als ik tijd heb zal ik medelijden met je hebben... (ik deed deze week twee huishoudens bij een ander....en ook nog die van mezelf....Sielig he....same huile?  |
toch geen vrolijke kerst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 12:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | toch geen vrolijke kerst  |
t Is nog geen kerst Her....wie weet wat nog komt he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:30
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Even chrome installeren  |
Alweer ja En vind chome helemaal niet fijn Maar ja een mens mot was als tie wil mailen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:31
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Lees maar eens op de verpakking van de braadboter wat daar allemaal in zit, das pas smerig
Roomboter is tenminste puur natuur. |
JA en vet genoeg om nog meer in gewicht aan te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:32
|
|
|
|
Nog even ter verduidelijking;
De wijzen,..........lees; "de verstandigen",...........kwamen uit het oosten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:37
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | Nog even ter verduidelijking;
De wijzen,..........lees; "de verstandigen",...........kwamen uit het oosten. |
Dat is hetzelfde hoor, in de Bijbelse context. Toch denk ik wat je bedoelt. Enne ik kom niet uit het oosten. Nouja, misschien wel uit oosten van het zuiden ten westen van het noorden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Alweer ja En vind chome helemaal niet fijn Maar ja een mens mot was als tie wil mailen. |
Ik vind het wel raar. Zelf gebruik ik IE 8 en heb geen problemen. Ja, dat de site eruit valt heeft niets met Chrome of IE8 te maken. Met Chrome kan je bepaalde dingen niet. Wat me wel opvalt is dat wanneer ik www.google.nl intyp ze me steeds vragen of ik Chrome wil installeren. Mijn lappie staat zo ingesteld dat ik steeds op google.be terecht kom. Of het daarmee wat te maken heeft weet ik dus niet. Ik ben ook maar een domme Belg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das een harde leerschool meis, dus wat heb je geleerd Zorg dat je een afspraak zwart op wit hebt Balen meis en sterkte met werken! |
ja je hebt gelijk soms geloof ik nog in de mens... Maat t laatste woord is er nog niet over gezegd....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:46
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En die uithaal van Esteban?? Geweldig he?  |
Wie is esteban, Visser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:58
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ach cootje ween niet, dan ga je toch voor een keertje over links Zij heeft het eigenlijk in je schoot geworpen ze zei, er zijn wat collega,s ziek, nou dan ben je toch ook een van die collega,s Als de leugen regeert, goed voorbeeld, doet goed volgen  |
nou nee zo ben ik nou ook weer niet, al heb ik het stiekem wel overwogen.... Ach... het zijn niet per definitie leugens maar wel een teamleider die niet nadenkt en op deze manier haar fouten invult.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:06
|
|
|
|
Ik ging vanmorgen naar het kerstontbijt bij de oppasmoeder van mn jongste dochter, mn hulp was nog druk aan het poetsen in huis en haar auto stond voor de mijne, dus ik bedacht dat we er ook gewoon lopend heen konden.
Kom ik terug, hulp inmiddels vertrokken en aangezien ik mn autosleutel niet nodig had was ik vergeten mn sleutelbos in mn zak te stoppen  En na de verhuizing nog geen sleutels bij laten maken natuurlijk, dus ik moest Pieter gaan bellen voor de sleutel. Had ik nog geluk dat hij alweer op weg naar huis was en niet ergens aan de andere kant van Nederland zat, dus een half uur later kon ik gelukkig naar binnen!
Komende week eerst een paar sleutels bij laten maken en bij de buren afgeven dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vind het wel raar. Zelf gebruik ik IE 8 en heb geen problemen. Ja, dat de site eruit valt heeft niets met Chrome of IE8 te maken. Met Chrome kan je bepaalde dingen niet. Wat me wel opvalt is dat wanneer ik www.google.nl intyp ze me steeds vragen of ik Chrome wil installeren. Mijn lappie staat zo ingesteld dat ik steeds op google.be terecht kom. Of het daarmee wat te maken heeft weet ik dus niet. Ik ben ook maar een domme Belg...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Wie is esteban, Visser? |
Zeker de Belgische krant gemist??
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 23 december 2011, 14:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Room boter Weet je hoe vet en vies Gewoon een goede braadboter nemen werkt Prima
Erika die gek is op een lekker biefstukkie |
ben het nu niet met je eens Erika Roomboter: gezond en veel lekkerder! Cootje braad er haar biefstukjes in hoor, helemaal op de door hannah beschreven wijze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Het is beste drukke dag vandaag, arme ik
De was opgehangen Enorme kerstinkopen gedaan stoffen en stofzuigen door het hele huis badkamer en wc`s boenen
Ben ik soms huisman  |
ach je moet toch wat doen?? vergeet niet je auto te wassen, vies geworden tgv de boeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 15:01
|
|
|
|
Zoals altijd...meestal...vaak...UITSMIJTERDAG!!! Wat kunnen we daar toch heerlijk van genieten...en toch zo simpel.
En straks ga ik peren schillen... Moet je komen ruiken(en proeven) Dat is pure nostalgie...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 15:17
|
|
|
|
Snertdag vandaag! (Met extra worst erin)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 15:55
|
|
|
|
|
Droevig, dat men niet eens weet wat er met die keeper van AZ gebeurd is..men kijkt dus geen journaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 15:57
|
|
|
|
|
Ik gebruik al een jaar of vier Opera....nooit problemen mee. Ik vind het ook ongeloofwaardig dat de ene browser beter werkt met deze site dan een ander.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 15:58
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ach je moet toch wat doen?? vergeet niet je auto te wassen, vies geworden tgv de boeren  |
haha de boeren zitten werkloos thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | Nog even ter verduidelijking;
De wijzen,..........lees; "de verstandigen",...........kwamen uit het oosten. | Die wijzen waren niet zo verstandig Inktvis, ze waren astrologen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Snertdag vandaag! (Met extra worst erin)  |
niet slurpen hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Die wijzen waren niet zo verstandig Inktvis, ze waren astrologen... |
Ow, dan klopt mn kostuum dus toch! Zondag bij de kerstviering van de kindernevendienst ben ik 1 van de wijzen, en toen ik gisteren mn wijze-outfit kreeg zag ik er opeens uit als een kruising van Jomanda en Perkamentus uit de Harry Potterfilms.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op vrijdag 23 december 2011, 16:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:05
|
|
|
|
|
Voor iedereen die alleen de Kerst moet doorbrengen, denk maar zo, volgend jaar kan het anders zijn. Een nieuw jaar nieuwe kansen. Een gezegend Kerstfeest, en gelukkig nieuwjaar alvast. Ten slotte nog een vaderlijk advies, wees voorzichtig met vuurwerk, draag een bril en denk aan de huisdieren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Voor iedereen die alleen de Kerst moet doorbrengen, denk maar zo, volgend jaar kan het anders zijn. Een nieuw jaar nieuwe kansen. Een gezegend Kerstfeest, en gelukkig nieuwjaar alvast. Ten slotte nog een vaderlijk advies, wees voorzichtig met vuurwerk, draag een bril en denk aan de huisdieren... |
Ik sluit me bij de vorige spreker aan, enneh....met name die huisdieren!!!! Binnenhouden alsjeblieft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:14
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ow, dan klopt mn kostuum dus toch! Zondag bij de kerstviering van de kindernevendienst ben ik 1 van de wijzen, en toen ik gisteren mn wijze-outfit kreeg zag ik er opeens uit als een kruising van Jomanda en Perkamentus uit de Harry Potterfilms.  |
Gaaaaaf Annette, kun je nie effe een foto plaatsen, dan kunnen wij meegenieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | niet slurpen hè  |
Jawel hoor Herman....ik ga lekker slobberen, geen mens die het hoort en mijn katten zijn er immuum voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | haha de boeren zitten werkloos thuis  |
Oh..motte die koeien nie gemolken dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Droevig, dat men niet eens weet wat er met die keeper van AZ gebeurd is..men kijkt dus geen journaal. |
Ik kijk eh...."selectief" journaal chat, alles wat met sport te maken heeft sla ik over....dan haal ik koffie of moet plassen....
|
|
| Naar boven |
|
|