| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nu ja, laat ik dan maar een zuurpruim zijn. Ik hou niet van dat geknal. Zoals Marry schreef kan ik een mooie pijl nog waarderen maar als ze met die bommetjes naar de mensen gaan smijten vind ik het toch wat te ver gaan.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er thuis niet zoveel last van heb omdat ik wat afgelegen woon. Gelukkig maar. |
Chinees vuurwerk vind ik ook wel leuk om naar te kijken... Laat liever een ander het afsteken en de rekening betalen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:46
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan. |
Bofkont!!... Geniet er maar lekker van!
Groetjes......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Frank, wat ben jij een zuurpruim zeg. Vanaf mn zesde steek ik vuurwerk af, heb van jongs af aan hele volksfeesten meegemaakt en na het gebruikelijke brandje nog ff genieten van vuurpijlen, dan is het jaar weer goed voor mij. Ik hou altijd in gedachten dat ik zelf ook jong geweest ben, dan heb ik meteen veel meer begrip voor de jongelui. Vorig jaar kwam ik bij het adres waar ik altijd mn oudejaar vier, en ze hadden nog geen vuur aan. Ik heb meteen de jongens aan het werk gezet om ff de zaak in de brand te steken...heerlijk die brandgeur, het hoort zo bij oudejaar. Ik hoop alleen maar niet dat het mist..Een paar jaar geleden was de mist zo sterk, dat we letterlijk maar vijf meter vooruit konden kijken. Autorijden was niet te doen. |
HoHoHo chat...we gaan niet schelden he!!!! In mijn ogen is niet Frank een zuurpruim maar jij een uit-de-kluiten-gewassen-eh....pietje bell of zo....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IKKE427
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:59
|
|
|
|
Erg hard gewerkt.....en ik ben de gelukkige, dat ik ook zaterdag, zondag en maandag mag werken. Niet zo'n probleem hoor, neem wat lekkers mee en maak het gezellig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IKKE427
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:59
|
|
|
|
Erg hard gewerkt.....en ik ben de gelukkige, dat ik ook zaterdag, zondag en maandag mag werken. Niet zo'n probleem hoor, neem wat lekkers mee en maak het gezellig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IKKE427
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:01
|
|
|
|
stamppot van spruitjes met kaas en als toetje vanilleyoghurt met verse frambozen...hmmm...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan. |
verschil moet er zijn..... niet teveel shoppen hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dat we het kerstweekend in moeten met mijn paps die flink ziek is door een longontsteking. |
Das niet leuk joh... Hoop dat het mee mag vallen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:22
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | verschil moet er zijn..... niet teveel shoppen hè?  |
Parijs is zoooooooooooooooooo goedkoop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:27
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Das niet leuk joh... Hoop dat het mee mag vallen... |
Dank je! Het is heel lang geleden dat ik hem zo ziek gezien heb en ik hoop dan ook dat de antibiotica snel z'n werk gaat doen! Hij is ook nog een zwaar hartpatiënt, dus het is ook nog wel spannend te bekijken hoe zijn hart het houdt.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 23 december 2011, 21:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, hoe waren wij, ik bedoel jullie, zelf toen je 15 was?  |
geloof het of niet; maar tóén was ik nog de volgzaamheid zelve.......
waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, hoe waren wij, ik bedoel jullie, zelf toen je 15 was?  |
Pappa en mamma649 weten hooguit 5% van wat ik toen uitvrat en ik geloof vast dat als dat verhoogd word naar 10% dat ik alsnog een pak slaag krijg en onterfd wor
nog best kans dat ze bij de pliesie gaan navragen hoe dat met verjaring zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dat we het kerstweekend in moeten met mijn paps die flink ziek is door een longontsteking. |
hopelijk gaat het snel weer beter! sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:55
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Parijs is zoooooooooooooooooo goedkoop  |
alles is daar volgens mij gratis....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 22:00
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | hopelijk gaat het snel weer beter! sterkte! |
Dank je, ik hoop het ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 22:04
|
|
|
|
| IKKE427 schreef: | stamppot van spruitjes met kaas en als toetje vanilleyoghurt met verse frambozen...hmmm... |
verse frambozen??? woon je in australie ikke?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:07
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Komt vast door je hondje  |
Hallo Gerrit.
Ja misschien wel maar ik moet echt zeggen dat ik eigelijk nooit een probleem heb met het internet dus dat wil ik graag zo houden ook als het door het hondje komt hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik gebruik al een jaar of vier Opera....nooit problemen mee. Ik vind het ook ongeloofwaardig dat de ene browser beter werkt met deze site dan een ander. |
Hallo Chat. Is het niet mogelijk dat het komt door je providers want dat denk ik zo. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:24
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | HoHoHo chat...we gaan niet schelden he!!!! In mijn ogen is niet Frank een zuurpruim maar jij een uit-de-kluiten-gewassen-eh....pietje bell of zo.... | Ja één keer per jaar weer gewoon eens jong zijn, dat is heerlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hij lag toch bij die eerste trap al op de grond. Moet je nog zo nodig blijven verder trappen?  | Die keeper stond stijf van de adrenaline. Het is onmogelijk om hem dat kwalijk te nemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:53
|
|
|
|
Morgen moet ik eerst een kerstboom optuigen, voordat de dienst begint. Daarna de hele zaal klaarzetten en zorgen voor een kopje koffie...om zes uur beginnen we met de maaltijd, daarna zingen en een lange, heel lange zeer lange overdenking, om uiteindelijk om half negen nog alles op te ruimen als iedereen weg is...
Gezegend kerstfeest u allen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:54
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | zullen wij maar in de kamer gaan dan???  |
Natuurlijk dat verworven recht hebben jullie al vanaf het oude testament kamer (Tent)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hij lag toch bij die eerste trap al op de grond. Moet je nog zo nodig blijven verder trappen?  |
Wat had hij dan moeten doen, slaan dan had hij echt rood verdiend, dan had het hens geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 00:03
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Gerrit.
Ja misschien wel maar ik moet echt zeggen dat ik eigelijk nooit een probleem heb met het internet dus dat wil ik graag zo houden ook als het door het hondje komt hahaha. Sjalom. Martin |
Als het echt zo zou zijn, moet ik eerst me kat leren blaffen, alvorens ook zo,n hondje te nemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 00:26
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: |  |
Chrome is van Google.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 24 december 2011, 00:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 01:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Die keeper stond stijf van de adrenaline. Het is onmogelijk om hem dat kwalijk te nemen. |
Vermoedelijk had ie ook nog een slechte jeugd gehad? Dan is het em helemaaal niet kwalijk te nemen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 01:51
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | verse frambozen??? woon je in australie ikke? | Vers uit de diepvries?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 01:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ja één keer per jaar weer gewoon eens jong zijn, dat is heerlijk... | kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder.... ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALIE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 03:55
|
|
|
|
Vandaag ben ik dankbaar voor een buur die in de storm van sommige dagen ter bemoediging een tasje met een chocolade hart aan mijn deur hing om mij een hart onder de riem te steken!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 04:22
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Frank...je moet eens ophouden door ze (de vrouwen) allemaal over 1 kam te scheren....er zitten net zo goed lieve vrouwen die WEL te vertrouwen zijn!!! |
Hij meent het niet zo kwaad als tie is....
|
|
| Naar boven |
|
|