| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ja, dat komt omdat men te snel denkt dat met een pilletje alles op te lossen is. Ook bij kinderen zie je dat terug, zijn ze moeilijk, geef ze dan maar een pilletje. Terwijl ik denk dat gedragsverandering veel beter te bereiken is door opvoeden en trainen. Maar dat is de moeilijkste oplossing, die we eigenlijk niet willen. We zijn daarin heel gemakkelijk geworden. |
Klopt, het is voor veel mensen moeilijk om naar zichzelf te kijken en ook de verantwoording voor zich zelf te nemen....Meestal ligt het aan de ander terwijl je nog altijd zelf verantwoordelijk bent voor je daden in ieder geval hoe je er mee omgaat.... Lees je hier op het forum ook regelmatig.... Maar soms geeft dat pilletje wel net de rust in je hoofd die je nodig hebt Chatuliem.....ik denk dat 'én én een goede combinatie is..... Dus jouw opmerking vind ik een beetje kort door de bocht.....
oeps, wel een beetje off topic......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 28 december 2011, 13:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:03
|
|
|
|
[quote=FRANKT627] hoe kom daar nu weer bij dat te denken??? Ik laat Erika vertellen om haar geheugen te trainen...het is dus pure bezorgdheid voor mijn medemens. 
Volgens mij, is er helemaal niets mis met Erika haar hersencellen, laat staan met haar geheugen. zorg jij nou maar dat je die vleeskruiden gaat vinden in de supermarkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:03
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Hoezo grapjes? Alweer iemand die de clou mist  |
ok en nu hetzelfde verhaal maar dan met als onderwerp sex
ik heb veel s**, ben ik dan verslaafd?, k denk t niet het is voor mij een manier om de wonden uit het verleden te laten genezen en m'n hoofd te ordenen.
daanaast is het een grens verleggende bezigheid en daar kick ik op. steeds even verder, en das het mooie erbij.
maar verslaafd.
Hoi MoMo,
Ik mis, volgens mij, geen clou...? Ik denk dat ik deze wel snap.
Ja, dat ik 'grapjes maken' zei, dat bedoelde ik eigenlijk meer in het algemeen....ook omdat ik 'm aan de ene kant héél erg grappig vind, en aan de andere kant wel een heel klein beetje grof...;), dus eigenlijk gebruikte ik dat woord ook om 'het' een beetje af te zwakken...
Mzzl!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 28 december 2011, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Voor mensen die mij een gebrek aan empatisch vermogen verwijten, zowel voor mens en dier: onderstaand artikel vond ik in een weekkrant:
Ik vraag me af, wie meer liefde voor dieren heeft. Iemand die zijn eigen angsten projecteert op het dier, of iemand die begrijpt wat er in het dier omgaat en daar adequaat naar handelt. Zelfs dierenartsen vinden een pilletje zielig voor het best. Ik vind het ronduit mishandeling. Laat een kat zelf een plekje opzoeken en ze komt er vanuit zichzelf uit. |
Nogmaals dus ik heb mijn katten niet aan pilletjes zitten ze zijn niet suf maar hollen lekker buiten! Ben het met het stuk eens dat dieren als je ze aanhaalt en gaat troosten het niett beter met ze gaat wat ik dus ook niet doe. Ze liggen waar ze willen liggen ik sluit mn luiken en voor de rest zoeken ze zelf een fijn plakje waar ze willen liggen.' Waar deze dierenartsen het over hebben is over drogeren en daar ben ik fel op tegen ook mijn dierenarts is daar fel op tegen, dus hier twee spinnende en spelende katten binnen en buiten en dat terwijl ze al twee weken een middeltje krijgen die hun angsten wat intomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:05
|
|
|
|
[quote=YELNIN491]
Yelnin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:07
|
|
|
|
En Chat,
Ik heb eventjes helemaal geen tijd om te reageren.
Ja, omdat ik dat meestal wel meteen doe.
Heb allemaal zaken die ik vóór de 31ste moet doen :(
Dusz ik reageer later.
Mzzl!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:08
|
|
|
|
oeps, wel een beetje off topic......[/quote]
nahja het is je dan weer vergeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:11
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
wat ??? Frank moet die vleeskruiden kopen, niet jij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | En Chat,
Ik heb eventjes helemaal geen tijd om te reageren.
Ja, omdat ik dat meestal wel meteen doe.
Heb allemaal zaken die ik vóór de 31ste moet doen :(
Dusz ik reageer later.
Mzzl! |
Ehmmmmm stuur dat dan prive denk ik zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:18
|
|
|
|
Je zou denken als je een uitkering hebt, dat je dan niet zoveel te doen hebt, nou dat is niet zo; Kijken waar je recht op hebt. kijken waar je kwijtschelding voor kan aanvragen. Kijken welke pgb's je dit jaar weer gaat nemen. Etc. En dan ook nog die dingen aanvragen. Dat wordt dit jaar iig een pgb, voor enkelt mijn administatie.
Heb jij een uitzonderingspositie soms Hoop dat je boodschappenkar in de gemeentewinkel niet uitpuilt straks van alle voordeeltjes.
Leve het belastingsstelsel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Tja wat zal ik zeggen... Ik wil niet klagen... Maar ziek wakker worden is niet fijn...
Afijn, ik overleef het wel...
(hopelijk ) |
BETERSCHAP!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:22
|
|
|
|
PFFFFFFFFFFFFFFF...
Ik geloof...dat ik heel sexverslavend bezig ben.... Of ben ik nu verslaafd aan sex.... Nog een paar dagen....dan is het 2012... Wou ik maar weer met een schone lei beginnen... En even ook alle verslavingen vaarwel zeggen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:29
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | PFFFFFFFFFFFFFFF...
Ik geloof...dat ik heel sexverslavend bezig ben.... Of ben ik nu verslaafd aan sex.... Nog een paar dagen....dan is het 2012... Wou ik maar weer met een schone lei beginnen... En even ook alle verslavingen vaarwel zeggen.... |
Zeeland......wat lees ik nu???? Wat zat er in je spaghetti vanmiddag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zeeland......wat lees ik nu???? Wat zat er in je spaghetti vanmiddag? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:30
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ehmmmmm stuur dat dan prive denk ik zo  |
Ja...daar kom je ook lekker laat mee....Heb het nou al op het forum gezet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:32
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja...daar kom je ook lekker laat mee....Heb het nou al op het forum gezet...  |
oww sorry hoor , wist niet dat ik je mails in de gaten moest houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  En bedankt maar weer FrankT. Het is droog maar somber weer  |
nah, vandaag is het niet veel beter hoor, donkere dagen voor nieuw jaar zekers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:39
|
|
|
|
|
;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:41
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zeeland......wat lees ik nu???? Wat zat er in je spaghetti vanmiddag? |
Wat er in die spaghetti zat??? Zou het niet weten...allemaal vrij normale ingrediënten.... En...wat zo leuk is...het kan niet van die spaghetti zijn, want die heb ik allemaal weggegeven!!!!!!!!!!! Zes huizen verderop komt een collega wonen...die verhuisd vandaag...ik kon er weinig doen(helpen) Dus vandaar dat ik heb gekookt.... Maar blijf ik toch met die verslaving zitten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het is droog maar somber weer  |
't is ook niet gauw goed, he...wees blij dat het droog maar somber is. voor 't zelfde geld had je -15 en een pak sneeuw en ijs gehad...
(wat dan wel weer lekker weer is, vind ik..)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Wat er in die spaghetti zat??? Zou het niet weten...allemaal vrij normale ingrediënten.... En...wat zo leuk is...het kan niet van die spaghetti zijn, want die heb ik allemaal weggegeven!!!!!!!!!!! Zes huizen verderop komt een collega wonen...die verhuisd vandaag...ik kon er weinig doen(helpen) Dus vandaar dat ik heb gekookt.... Maar blijf ik toch met die verslaving zitten... |
Noem je dat niet helpen? Spaghetti koken voor een verhuisploeg? Niet zo bescheiden over jezelf denken, bij een verhuizing is een goede maaltijd de basis...... Maar ik ben nog steeds benieuwd wat nu je verslaving is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:54
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | 't is ook niet gauw goed, he...wees blij dat het droog maar somber is. voor 't zelfde geld had je -15 en een pak sneeuw en ijs gehad...
(wat dan wel weer lekker weer is, vind ik..) |
Ach, je zet lekker Sky radio op met de nummer 1 hits en wie doet je wat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ach, je zet lekker Sky radio op met de nummer 1 hits en wie doet je wat? |
als je èrgens wel van in slaap valt is het wel Sky Radio...14000x hetzelfde slaapverwekkende plaatje aanhoren...
dan liever Radio2, de Top2000
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 14:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja maar die beschuit en eitje zijn goed als je een bal of gehaktbrood maakt. Dus niet zo geschikt voor de Bolognese saus...ik ga dus alleen maar het zakje van Annette toevoegen.
Is hachee hetzelfde als stoofvlees? In België heb ik nog nooit van hachee gehoord. |
Hachee is suddervlees met uien, op het zelfde rek waar de gehaktkruiden hangen, hangen ook zakjes voor hachee, recept staat er achterop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 14:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja maar die beschuit en eitje zijn goed als je een bal of gehaktbrood maakt. Dus niet zo geschikt voor de Bolognese saus...ik ga dus alleen maar het zakje van Annette toevoegen.
Is hachee hetzelfde als stoofvlees? In België heb ik nog nooit van hachee gehoord. |
Hachee is hetzelfde als saté , ( je weet wel , dat spul van de BBQ) Alleen er zittten dan niet van die stokken in. Heel goed te combineren met warme pindakaas oftewel satésaus. 
Een echte aanrader dus , Frank
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 28 december 2011, 14:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 14:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hachee is hetzelfde als saté , ( je weet wel , dat spul van de BBQ) Alleen er zittten dan niet van die stokken in. Heel goed te combineren met warme pindakaas oftewel satésaus. 
Een echte aanrader dus , Frank  |
Is echt niet waar wat jij hier verteld.... Wat Anette verteld is WEL de juiste omschrijving!!! Kan echt niet aan stokjes!!!! Eet je echt geen pindasaus bij!!!
Dus Frank...denk eerder aan stoofvlees ja..daar heeft het meer van weg...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 28 december 2011, 14:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 14:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Is echt niet waar wat jij hier verteld.... Wat Anette verteld is WEL de juiste omschrijving!!! Kan echt niet aan stokjes!!!! Eet je echt geen pindasaus bij!!!
Dus Frank...denk eerder aan stoofvlees ja..daar heeft het meer van weg... |
Hachee is koeiekont. Frank hoeft het niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 15:03
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | http://users.telenet.be/deversmaldevraag/liefdeslied.htm
een liefdeslied Heer, ik kom tot U; Neem mijn hart, verander mij, als ik U ontmoet, vind ik rust bij U. Want Heer ik heb ontdekt, dat als ik aan uw voeten ben, trots en twijfel wijken voor de kracht van uw liefde
Houd mij vast, laat uw liefde stromen. Houd mij vast, heel dichtbij uw hart. Ik voel uw kracht en stijg op als een arend; dan zweef ik op de wind gedragen door uw Geest en de kracht van uw liefde.
Heer kom dichterbij dan kan ik uw schoonheid zien en uw liefde voelen, diep in mij En Heer, leer mij uw wil, zodat ik U steeds dienen kan en elke dag mag leven door de kracht van uw liefde. |
Mooi hè? Is Opwekking 488, mijn favoriet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 15:29
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | PFFFFFFFFFFFFFFF...
Ik geloof...dat ik heel sexverslavend bezig ben.... Of ben ik nu verslaafd aan sex.... Nog een paar dagen....dan is het 2012... Wou ik maar weer met een schone lei beginnen... En even ook alle verslavingen vaarwel zeggen.... |
Geeft niet, meid, doe maar lekker, geniet en trek je niets aan van wat de anderen zeggen. Het is niet onbijbels wat je doet. Soloseks kan je ook doen laten genieten. Net zoals lekker eten dat doet of muziek of oliebollen of gestoofde peertjes of wat dan ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 15:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Hachee is suddervlees met uien, op het zelfde rek waar de gehaktkruiden hangen, hangen ook zakjes voor hachee, recept staat er achterop  |
Ik heb inderdaad die zakjes gevonden. Ik het heb gehakt met (gewassen) handen met de kruiden gemengd en het is inderdaad goed. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat het beter smaakt dan het gekruide gehakt dat je in de Belgische winkels koopt.
Dank je wel, Annette...of moet ik dat op die andere topic zetten?
|
|
| Naar boven |
|
|