| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:11
|
|
|
|
Samen met mijn dochter hazelnootkoekjes gebakken.... Als je hier binnenkomt .....ruikt het erg lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Oei...Ik zal even reageren.
Kijk, ik las nu en dan es op het forum over pgb´s dat je die zomaar kan aanvragen, en handevol geld kost, zoiets, in die geest. als een soort van half grapje, half serieus.
Nou, ik hoop dat ik nu duidelijker ben. Ja, ik dacht een beetje grappig te zijn, maar ja, dan kan je misverstanden krijgen...
 |
tja dat is altijd het lastige van tekst hè? je lees alleen de woorden en je kent de persoon/ situatie erachter niet voldoende
Toch zijn de smily's wel handig......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:15
|
|
|
|
Sociale contacten maar weer es bijgehouden vandaag... Vanmorgen in het nieuwe huis van m'n grote zus gekeken en straks bij mn schoonzus op de koffie en de kids vermaken Vanavond gourmetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:18
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | bij gebrek aan beter, of als de ouzo op is... |
hihi....de ouzo is nog nie op...dr staat nog een half flessie....is een bietje veul voor mij alleen....misschien 31 december om 24.00 uur....dan slaap ik door de herrie heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:19
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Sociale contacten maar weer es bijgehouden vandaag... Vanmorgen in het nieuwe huis van m'n grote zus gekeken en straks bij mn schoonzus op de koffie en de kids vermaken Vanavond gourmetten  |
Dat klinkt allemaal wel erg gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:25
|
|
|
|
Witte bonen in tomatensaus, gebakken aardappeltjes en een tartaartje.... Wij hebben het goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:28
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | hihi....de ouzo is nog nie op...dr staat nog een half flessie....is een bietje veul voor mij alleen....misschien 31 december om 24.00 uur....dan slaap ik door de herrie heen  |
In dag geval kan je het beter aan de katten geven, slapen zij er misschien ook doorheen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:31
|
|
|
|
|
Grijs & bewolkt in de lucht, maar vooralsnog wel droog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:48
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Sociale contacten maar weer es bijgehouden vandaag... Vanmorgen in het nieuwe huis van m'n grote zus gekeken en straks bij mn schoonzus op de koffie en de kids vermaken Vanavond gourmetten  |
Lekker he, ik ben normaal blij als de schoolvakanties weer om zijn, maar deze vakantie heb ik dat nog niet. Dinsdag gezellig bij mn zus op de koffie geweest en daarna met mn dochter en een vriendin met haar dochters naar een paardenshow geweest, gisteren met het zelfde clubje een meidenmiddag gehouden, met zn 6en op de bank een dvd zitten kijken en mn zoontje vond dat zo irritant dat ik vanmiddag verplicht met hem een 'jongensfilm' moet kijken. Tussendoor doen we wat spelletjes, koken of bakken we met zn drietjes en zijn we vooral gewoon lekker lui.
Geloof dat ik nog eens leer om te genieten van schoolvakanties, het geheim is geloof ik jezelf voor te vakantie vast te beloven dat behalve de dagelijkse dingen zoals de was en stofzuigen er gewoon even geen huishoudelijke dingen gedaan hoeven te worden. Normaal was ik hele dagen aan het opruimen en soppen, en dat was totaal zinloos met 3 kinderen de hele dag thuis want voor ik klaar was lag er alweer rommel. Voortaan neem ik ook gewoon vakantie als ze thuis zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | In dag geval kan je het beter aan de katten geven, slapen zij er misschien ook doorheen  |
Of ze zijn zo door het dolle heen dat weer alle kerstballen sneuvelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:11
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Samen met mijn dochter hazelnootkoekjes gebakken.... Als je hier binnenkomt .....ruikt het erg lekker!  |
Gut... heb je ook al een eekhoorn als huisdier?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:23
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | de ene foon na de andere foon plegen....en na 10 foontjes nog nix zijn opgeschoten..... |
Heb je wel het juiste nummer gedraaid of getoetst?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:43
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! 
(zelfs zo gezegend, dat het bijna normaal gaan vinden dat we het krijgen ) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:44
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! 
(zelfs zo gezegend, dat het bijna normaal gaan vinden dat we het krijgen ) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:52
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | als ik me zo min mogelijk verplaats.....blijft het virus dan bij mij vandaan??? | Je zou het allicht es kunnen uitproberen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:53
|
|
|
|
Bijna al mijn reacties/berichtjes hierzo worden automatisch dubbel geplaatst. En dat was nou net niet mijn bedoeling. Maar waar het aan ligt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Of ze zijn zo door het dolle heen dat weer alle kerstballen sneuvelen.  |
Dan heeft Marry in elk geval iets te doen op oudjaarsavond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:05
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dan heeft Marry in elk geval iets te doen op oudjaarsavond  |
't is zonnnnnduhhhhh. Komt die fles ouzo noooooooit leeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je wel het juiste nummer gedraaid of getoetst?  |
Frank...... niet zo twijfelen aan de vrouwen he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Gut... heb je ook al een eekhoorn als huisdier?  |
Nee hoor Visser, ik heb mijn handjes wel vol aan mijn 6 katten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:27
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | hihi....de ouzo is nog nie op...dr staat nog een half flessie....is een bietje veul voor mij alleen....misschien 31 december om 24.00 uur....dan slaap ik door de herrie heen  |
Dat geloof ik niet, Mar..... Ik was vorig jaar bij jou, weet je nog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:27
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | In dag geval kan je het beter aan de katten geven, slapen zij er misschien ook doorheen  |
Mijn katten zijn geheelonthouders....zogezegd van de blauwe knoop  en de enige die hier bang voor rotjes is.....dat ben ik!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat geloof ik niet, Mar..... Ik was vorig jaar bij jou, weet je nog?  |
Nee weet ik nix van her Wat kammie doen dan? Had het met champagne te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:29
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nee hoor Visser, ik heb mijn handjes wel vol aan mijn 6 katten  |
Allemaal gesterilliseerd of heb je een fokhuis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:31
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nee weet ik nix van her Wat kammie doen dan? Had het met champagne te maken  |
haha, door te veel gedronken ben je nu vergeetachtig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:32
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Grijs & bewolkt in de lucht, maar vooralsnog wel droog! |
Grijs? van vuurwerkrook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Allemaal gesterilliseerd of heb je een fokhuis?  |
Eh...sinds wanneer fokken huizen En hier wordt niet meer gefokt, niet door het vrouwtje, en ook niet door haar je-weet-wel-katten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | haha, door te veel gedronken ben je nu vergeetachtig  |
Hohoho....de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet: Wie verloor er met rummikub? En wie met triviant? Overmand door slaap Offe misschien toch oorzaak drank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:43
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Hohoho....de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet: Wie verloor er met rummikub? En wie met triviant? Overmand door slaap Offe misschien toch oorzaak drank  |
Herman verliest ook hier van allerlei spelletjes, hij dronk hier alcoholvrij, helaas, hij is erg slaperig hoor. Wel drinkt hij veel te veel koffie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:45
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Grijs? van vuurwerkrook  | Nee, dat nog net niet. Gewoon grijs/grauw/bewolkt/dreigend, hoe zal ik het zeggen?
|
|
| Naar boven |
|
|