| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Geeft niet, meid, doe maar lekker, geniet en trek je niets aan van wat de anderen zeggen. Het is niet onbijbels wat je doet. Soloseks kan je ook doen laten genieten. Net zoals lekker eten dat doet of muziek of oliebollen of gestoofde peertjes of wat dan ook... |
is dit niet een beetje heel erg prive om over een ander te schrijven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:57
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Hohoho....de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet: Wie verloor er met rummikub? En wie met triviant? Overmand door slaap Offe misschien toch oorzaak drank  |
Het lijkt wel of jullie elkaar goed kennen...is er iets dat wij niet weten? Enne, mogen we het weten???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het lijkt wel of jullie elkaar goed kennen...is er iets dat wij niet weten? Enne, mogen we het weten???  |
Frank, wat ben jij nieuwsgierig zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het lijkt wel of jullie elkaar goed kennen...is er iets dat wij niet weten? Enne, mogen we het weten???  |
Ja hoor Frank, je mag alles van me weten behalve mijn pincode... Her en ik kennen elkaar al weer heel wat CM-uitjes lang, we hebben gepicknicked, geboswandeld, gestrandwandeld en vorig jaar oudejaarsavond waren er wat CM-mertjes hier in Gouda om olie-flappen te komen eten en triviant en rummikub te spelen. Dusseh.....uw nieuwsgierigheid geblust Frankie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:17
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ja hoor Frank, je mag alles van me weten behalve mijn pincode... Her en ik kennen elkaar al weer heel wat CM-uitjes lang, we hebben gepicknicked, geboswandeld, gestrandwandeld en vorig jaar oudejaarsavond waren er wat CM-mertjes hier in Gouda om olie-flappen te komen eten en triviant en rummikub te spelen. Dusseh.....uw nieuwsgierigheid geblust Frankie?  |
Oké, dank je wel. En er was geen euh...romance?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:34
|
|
|
|
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:39
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | is dit niet een beetje heel erg prive om over een ander te schrijven? |
Dat was gewoon een reactie op haar openheid, momo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:40
|
|
|
|
| NATHANYA830 schreef: | En er heeft zich weer iemand aangesloten
Visser278 (44) regio 0113 denkt er nog over Leonard480 (44) regio 0180 Martin695 (66) regio 0251 Marsjg (43) regio 0346 is nog in overleg Herman388 (49) regio 078
Nathanya830 (34) regio 0251 ws met drie kids Steentje178 (31) regio 0512 houdt datum vrij Tink100 (43) regio 072 overlegt nog... Brigit826 (46) regio 010 Joke317 (60) regio 0228 onder voorbehoud, mss met introducé |
Helaas, heb mijn naam er af gehaald...moet werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v.) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oké, dank je wel. En er was geen euh...romance?  |
Je zou geen slecht figuur slaan als redakteur van de Story Frank, maar nee, er hing geen romantiek in de lucht....wel mooie vuurpijlen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:58
|
|
|
|
Ik zou het fijn vinden als jullie voor de zus van Jacob willen bidden. Ze moet eigenlijk geopereerd worden maar vanwege haar rheuma is dat niet mogelijk en zal ze waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen. Ook de vriend van Jacob is erg ziek, hij heeft op 3 plaatsen kanker, waarschijnlijk ongeneeslijk. En dan bovenal natuurlijk voor onze Jacob zelf, hij heeft het er erg moeilijk mee. Tot slot ook graag jullie gebed voor allen die met oud en nieuw alleen zijn, juist op zulke momenten valt dat niet mee.... Ik wens jullie een gezegend uurtje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:07
|
|
|
|
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Zal niet lang meer duren. |
En bedankt he om 12.30 uur begon het te hozen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:13
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Bijna al mijn reacties/berichtjes hierzo worden automatisch dubbel geplaatst. En dat was nou net niet mijn bedoeling. Maar waar het aan ligt? |
Geen idee misschien klik je onbewust twee keer? Viel mij ook al op dat je veel aandacht wilde hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:14
|
|
|
|
[quote=LISA610]
Kijk ik werdt vanmorgen door mn ma gebeld die een logetje had van kom je vanmiddag pannekoeken eten Mooi makkelijk lekker pannekoeken gegeten en zelf geen vieze keuken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:16
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! 
(zelfs zo gezegend, dat we er zo gewend aan zijn geraakt, dat we het niet eens meer als zegen zien ) |
Hier ga ik me volledig bij aansluiten mooi gezegt meid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oké, dank je wel. En er was geen euh...romance?  |
Heeee Frankie, ik ben toch geen rokkenjager Wil je nog meer over mij weten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:31
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Heeee Frankie, ik ben toch geen rokkenjager Wil je nog meer over mij weten? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:43
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Bijna al mijn reacties/berichtjes hierzo worden automatisch dubbel geplaatst. En dat was nou net niet mijn bedoeling. Maar waar het aan ligt? |
Gezellig toch????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:46
|
|
|
|
Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 29 december 2011, 17:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:47
|
|
|
|
Geen kinderen mee en toch gooit hier een kind roet in "mijn mogelijkheid om mee te gaan met het avondje stappen" ... 17 maart verjaardag
Jammer, misschien volgende stapavondje ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo,
Ik moet vanmiddag een goede en duidelijke brief schrijven(mailen) aan een instantie.
Nou wou ik gebed, dat ik die brief goed en duidelijk schrijf. zodat een fout alsnog wordt hersteld.
Alvast bedankt! |
En het gebed is dan voor een tipp-ex roller, tipp-ex pen of gewoon een potje tipp-ex ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:21
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom!  |
Wat fijn Jose....heerlijk als je je weer nuttig kan en mag voelen he??? Wel rustig aan doen he???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:29
|
|
|
|
Jij telt voor 2, Steentje... Hoewel 1 plaaggesteente meer dan genoeg is...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 29 december 2011, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:30
|
|
|
|
Ik weet dat ik veel van God kan en mag vragen....eigenlijk alles...
Maar hoe ik dit gebed zou moeten formuleren weet ik echt niet Shanita!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:32
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Heeee Frankie, ik ben toch geen rokkenjager
Je bent toch wel min of meer de CM-Casanova... het is zonder 'ie'...
Wil je nog meer over mij weten? |
Moet ik nog eens over nadenken...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 29 december 2011, 18:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:40
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mijn katten zijn geheelonthouders....zogezegd van de blauwe knoop  en de enige die hier bang voor rotjes is.....dat ben ik!  |
En dat voelen je katten dus aan, maar je bent niet de enige hoor, ik hou er ook niet van, zodra er vuurwerk verkocht mag worden vertoon ik me het liefst gewoon niet meer op straat. Sinds ik hier woon heb ik geluk, tot 31 december 22.00 uur hoor je hier echt geen klap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:42
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Je zou geen slecht figuur slaan als redakteur van de Story Frank, maar nee, er hing geen romantiek in de lucht....wel mooie vuurpijlen  |
het is pure interesse en medeleven hoor. Ik ben echt niet op sensatie belust...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:47
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Hohoho....de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet: Wie verloor er met rummikub? En wie met triviant? Overmand door slaap Offe misschien toch oorzaak drank  |
Ik denk dat die avonden bij Marry de moeite waard zijn om eens mee te maken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Wat fijn Jose....heerlijk als je je weer nuttig kan en mag voelen he??? Wel rustig aan doen he??? |
Dank je, Zeeland!
Ja, het is fijn dat dat weer kan. En ik doe het zeker nog rustig aan hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|