| Auteur |
Bericht |
|
EVIE747
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:17
|
|
|
|
En toch houdt je wel van ze *lol*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Als ik hem zie zitten dan denk ik;sh*t,das het resultaat van mijn opvoeding (gelukkig heb ik genoeg rotsmoezen) Geldstroom heb ik gestopt,laptop staat in de kast,restant vuurwerk weggegooid...........en nu ...........is hij in slaap gevallen
|
Dankzij jouw opvoeding doet tie nu braaf zn middagslaapje En dankzij jou opvoeding, zat tie lekker thuis op de bank waar jij hem ziet achter zn laptop en zat hij niet op een bankje in het park het park onveilig te maken, viel hij geen bejaarden lastig, mishandelde hij geen dieren en heeft tie geen supermarkt of juwelier overvallen. Dus Leanne: ik hoop dat mijn kinderen net zo'n opvoeding mogen krijgen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVIE747
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:19
|
|
|
|
Prachtige quote!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVIE747
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:20
|
|
|
|
Mooi gezegd Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVIE747
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:22
|
|
|
|
|
Heel mooi gezegd, het raakt mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:25
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Misschien is het handiger om on-topic te blijven. De Nieuwjaarsborrel is ten slotte een leuk initiatief en als de kosten qua reizen de pan uit vliegen kun je ook met elkaar meerijden toch.  |
Helemaal mee eens.
Wie komt er nog meer?
Tot nu toe hebben zich ongeveer 10 mensen aangemeld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:32
|
|
|
|
Hij lag er weer...nog wel...die gewone maar o zo lekkere krop sla... In mijn goedkope groentewinkeltje... Gewoon aardappeltjes erbij...en in de koelkast ligt nog een gehaktrol.... Yoghurt toe...(haha met stoof peertjes)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:39
|
|
|
|
Jammer Leanne en Annette...dat jullie niet wat dichter bij wonen.... Je had wat overtollig kriebelwerk best hier mogen brengen.... Joh...ik ken dat zelf ook van vroeger....dan wordt het weer echt tijd dat ook voor de kinderen weer het normaler leven begint... En weet je...na een vakantie horen ze ook onze stemmen niet meer he... Zeker niet als de verveling toeslaat.... En juist een ander die dat niet meer heeft( ik dus) vind dat heerlijk... Want vaak zijn ze bij een ander niet zo hoor!!!! Mijn jongste zoon...was heeeeeeeeeeel moeilijk...en was hij bij een ander zeiden ze...Wat een lief ventje he!!!!!!!!!!
Ik geniet er nog erg van ...ben helaas nog geen oma, maar a.s vrijdag zie ik een heleboel klein ""spul"" waar ik erg van geniet!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:40
|
|
|
|
slechtste moment?
toen ik vanmiddag om half twee wakker schrok
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Leanne,hartelijk dank voor de grote glimlach die nu ff op mn gezicht schiet. Ik ben gelukkig niet de enige moeder die de schoolvakantie spuugzat is, het ging heel de vakantie extreem goed hier, t was eigenlijk erg gezellig zelfs, maar vandaag....grrr...t is dat het van die lelijke bobbels geeft maar anders zou je ze achter het behang plakken! |
Die bobbels hebben mij er ook altijd van weerhouden dat te doen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:44
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee een heropvoedingskamp Mo voor vrouwen, maar Siberië is te warm, dus blijven we in het koude Nederland, ga je ook gezelli mee???
enne stel je niet teveel voor van dat heropvoeden!!
lees voor de benaming de bijdrage van Josina, was de naam al weer kwijt, kun je nagaan  |
Lijkt me heel erg leuk en ik ga graag mee. Kan ik met jou meerijden? Heb klein tentje dus niet heel veel bagage.
ovb dat het haalbaar is op dat moment
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op donderdag 5 januari 2012, 20:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JACI886
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het verwarrende in dit geheel vind ik, dat behalve de discussie welke dag je ook neemt, er zulke grote verschillen zijn in invulling van die dag. En wat me nog meer verbaast, is dat men met de Bijbel in de hand probeert te bewijzen, dat hun eigen invulling de juiste is.
Een Jood zal op een sabbath nooit uit zichzelf het licht aan doen of de verwarming aan zetten.. Ik lees hier, dat men koken geen probleem vindt, douchen ook niet, Zoals ik jullie bijdragen interpreteer, vul je hem eigenlijk voor jezelf in. En dat varieert van alles doen op de zondag zonder dat je werkt tot absoluut niks doen en ook nergens naar toe gaan, behalve naar de kerk. En iedereen doet dat met de bijbel in de hand. Sorry, ik zie niet dat de Bijbel verbiedt om met de auto te rijden.... |
Maar omdat wij geen joden zijn hoeven wij ons niet aan de specifieke regels van de sjabbat te houden (zo vertelde een (orthodox) joodse mevrouw mij). En ik kom de laatste tijd meer en meer tot de conclusie dat wij sowieso de regels van de sjabbat niet zomaar kunnen overhevelen naar de zondag, dit staat immers nergens in de Bijbel. Ik snap ook niet helemaal dat veel christenen vinden dat je je aan de Tien Geboden moet houden, maar dan maar 'vergeten' dat daar toch duidelijk staat dat de zevende dag de rustdag is? Ik heb het voor mezelf ook nog niet helemaal helder hoe het nu zit met sjabbat en zondag. Ik denk dat het niet erg is om op zondag samen te komen, maar dan niet als vervanging voor het houden van de sjabbat maar om Jezus' opstanding te vieren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Je moest eens weten wat ik zonder man kan.....
ALLES!!!! |
Amen to that Sis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:01
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Jammer Leanne en Annette...dat jullie niet wat dichter bij wonen.... Je had wat overtollig kriebelwerk best hier mogen brengen.... Joh...ik ken dat zelf ook van vroeger....dan wordt het weer echt tijd dat ook voor de kinderen weer het normaler leven begint... En weet je...na een vakantie horen ze ook onze stemmen niet meer he... Zeker niet als de verveling toeslaat.... En juist een ander die dat niet meer heeft( ik dus) vind dat heerlijk... Want vaak zijn ze bij een ander niet zo hoor!!!! Mijn jongste zoon...was heeeeeeeeeeel moeilijk...en was hij bij een ander zeiden ze...Wat een lief ventje he!!!!!!!!!!
Ik geniet er nog erg van ...ben helaas nog geen oma, maar a.s vrijdag zie ik een heleboel klein ""spul"" waar ik erg van geniet!!! |
Mijn moeder zegt altijd dat ze er driedubbel van geniet: als ze komen, als ze er zijn en als ze weer lekker naar huis gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:09
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Mijn moeder zegt altijd dat ze er driedubbel van geniet: als ze komen, als ze er zijn en als ze weer lekker naar huis gaan  |
Dat is hoekschewaardse gewoonte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:15
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Amen to that Sis  |
Helaas geldt dat niet voor mij....mijn poortdeur is vannacht tijdens de storm gewoon uit de muur gewaaid. Hij hangt nu nog aan 1 scharnier en daardoor zo scheef, dat ik mijn tuintje niet meer uitkwam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Voorbereidingstijd??? Water koken en dan over die korrels gieten en wat groenten stoven of wat dan ook...neen, zoveel tijd kost het niet...tenzij je de groeitijd van de groenten erbij rekende...
Behalve die gratis hapjes kook ik ook wel eens...koken, en geen kant en klare zooi opwarmen bedoel ik dan... |
Eh...die groenten moet je eerst wel gaan kopen Frank...enneh....ik hoef niet die vijfdagen oude voorgesneden zakkies...ik snij zelf. En de rozijnen moeten eerst wellen, veul lekkerder....En wat dacht je van gehakt erdoor? Nee...zo makkelijk kom je niet van me af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:20
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Voorbereidingstijd?
Dat is toch onder andere bij de patatboer om de hoek op je bestelling wachten???  |
Hihi....onze patatboer (die trouwens 3 kilometer verder dan om de hoek zit) verkoopt geen couscous Harald....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hij lag er weer...nog wel...die gewone maar o zo lekkere krop sla... In mijn goedkope groentewinkeltje... Gewoon aardappeltjes erbij...en in de koelkast ligt nog een gehaktrol.... Yoghurt toe...(haha met stoof peertjes) |
Je zal nog eens veranderen in een stoofpeertje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:24
|
|
|
|
Vandaag gaan ik voor rauwkost met pijnboompitjes en een lekkere yoghurtdressing dr over......hopen dat mijn weegschaal het ook goedkeurt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:27
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Vandaag gaan ik voor rauwkost met pijnboompitjes en een lekkere yoghurtdressing dr over......hopen dat mijn weegschaal het ook goedkeurt  |
De dagen voordien was het een vette hap, vandaag rauwkost en de dagen erna weer een vette hap...ik ben er zeker van dat je weegschaal zal bewegen...of je met de cijfertjes op die schaal tevreden zal zijn betwijfel ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Tegenwoordig zie ik ook regelmatig een sticker achterop een auto met hierop een monster die 'het visje' opeet. De bedoeling hiervan is duidelijk... |
Oh Cootje, dan weet ik wie mijn vissie heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
|
|
|
|
on topic:
Sinterklaas en de kerstman zitten na de feestdagen nog wat na te praten in een café,gezellig aan de bar. zegt Sinterklaas tegen de kerstman:'' doe mij eens een biertje joh'' zegt de kerstman:''ja hallo,ik ben Sinterklaas niet!''
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op donderdag 5 januari 2012, 16:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De dagen voordien was het een vette hap, vandaag rauwkost en de dagen erna weer een vette hap...ik ben er zeker van dat je weegschaal zal bewegen...of je met de cijfertjes op die schaal tevreden zal zijn betwijfel ik...  |
Parrrrdon meneer Frankie: couscous is totaal niet vet en supervitaminerijk!!! Gij kletst uit uwes ervaren koksnek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:31
|
|
|
|
Het was hier vannacht en vanmorgen ook nog noodweer! Mijn poortdeur van mijn achtertuin ligt uit zijn voegen, om de hoek is een boom omgewaaid, en ik heb nauwelijks geslapen vanwege rammelende dakpannen, raamkozijnen en weet ik veel wat voor herrie. Vanmorgen vroeg zelfs een paar onweer-flitsen....het moet nie gekker worden, ik verhuis naar Griekenland!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op donderdag 5 januari 2012, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:34
|
|
|
|
Ik had onverwacht een dagje vrij dusssss: kerstboom leeggehaald, sfeerlichies weer naar zolder gebracht en es flink gestofzuigd....ook kunstkerstbomen verliezen naalden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:40
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Helaas geldt dat niet voor mij....mijn poortdeur is vannacht tijdens de storm gewoon uit de muur gewaaid. Hij hangt nu nog aan 1 scharnier en daardoor zo scheef, dat ik mijn tuintje niet meer uitkwam.  |
Zeg Mar...vraag je de hulp van de stoere man(nen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dat was goed bedoelt van je hoor maris, maar ik denk dat het op menig mens overkwam als een tegenaanval op andere topics. Je bent ook geen moderator dus het is ook niet aan jou om te proberen de boel recht te trekken, als iedereen gewoon zn eigen bijdrages in de gaten houd zijn we al een heel eind verder.
Het gaat er ook niet om om meer serieuze topics te openen, het gaat erom dat men niet elk serieus topic binnen 2 bladzijden om zeep moet helpen met lollige opmerkingen. Het zou al een berg schelen als mensen niet perse bij elk topic een bijdragen achter moeten laten. Als een topic je niet interreseert, reageer dan gewoon niet, net als dat je als je niet hoeft te gaan melden dat je niet naar een bepaald uitje gaat bij het topic agenda, laat topics nou eens gaan over het onderwerp. Als je nu de actieve topics van de laatste 2 weken doorleest zie je de laatste pagina vrijwel enkel slow-chatberichten van een groep mensen. Ik ben ook niet zo van de diepgaande virtuele discussies, dus je zult weinig bijdrages van mij terugvinden in de topics Bijbel en bijbelstudie en Christelijk leven.
Iedereen doet het per ongeluk wel eens, dat is niet zo erg, let er enkel een beetje op dat je er geen gewoonte van gaat maken.
Annette, ook schuldig  |
Je kunt je dan medeschuldig voelen, maar het is begrijpelijk taal en zo denk ik er precies hetzelfde over.... Ook is er zoveel kinderlijk gedrag.....ben ik de enigste die zich daar aan ergert??? We zijn toch volwassen????
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 5 januari 2012, 16:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:44
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Het was hier vannacht en vanmorgen ook nog noodweer! Mijn poortdeur van mijn achtertuin ligt uit zijn voegen, om de hoek is een boom omgewaaid, en ik heb nauwelijks geslapen vanwege rammelende dakpannen, raamkozijnen en weet ik veel wat voor herrie. Vanmorgen vroeg zelfs een paar onweer-flitsen....het moet nie gekker worden, ik verhuis naar Griekenland!  |
Ach Mar... Dat is Hollands weertype, je hebt dit 51 jaar meegemaakt van allelei weeromstandigheden. Wat moet je bij de Grieken doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je zal nog eens veranderen in een stoofpeertje...  |
Ja klopt...1 voordeel....allebei blijven ze heerlijk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|