| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 15:41
|
|
|
|
Oscar Wilde: “I am so clever that sometimes i don't understand a single word of what i am saying.”
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 8 januari 2012, 16:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 15:49
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | Mij best. Als Exloërmond dat ook goed vind? |
't 1e of 't 2e?...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 15:55
|
|
|
|
Hebreeën 10
Mijn geliefde, door Mij bemind. Ik heb je gevechten gezien en je gevoel van onmacht heb Ik gevoeld. Weet dat Ik jouw gebeden heb gehoord, de verlangens van je hart heb gezien.
Vele beloften heb je gelezen, vele beloften gehoord, maar weet Mijn kind, dat Mijn beloften voor jou zijn opgetekend. Mijn beloften voor jou, zijn ja en amen. Ik ken je zwaktes, maar laat Mij je tranen drogen, laat Mij je helpen, Mijn beloften voor jouw leven te verwezenlijken.
Ik ben met je, Ik ben het, Die jou elke dag weer, tot Mij roept, om je te onderwijzen, jou te versterken en te genezen. Mijn kind, het enige wat Ik van jou verlang is jouw geloof in Mij. Vertrouw Mij, dat je al jouw zorgen in Mijn Hand mag leggen, want Ik ben jouw Ontfermer en jouw Helper.
Zie uit naar een ontmoeting met Mij. Zie op en zie uit naar Mijn Heiligdom, want dat is de Plaats waar je Mij zult ontmoeten, en Mijn Stem zult horen en Mijn plannen zult zien.
Ik wil jou over geen ding ontwetend laten, maar Ik zal jou Mijn hart bekend maken, om jou voor te bereiden op de toekomende dingen die spoedig komen zullen, om jou gerust te stellen en jouw geloof te bouwen.
Zo laat Mij vandaag je tranen drogen en je hart genezen en Ik zal aan jou Mijn hart openbaren, Wie Ik voor jou ben en wie jij voor Mij bent, want jij bent Mij zo kostbaar, werkelijk een kroonjuweel op Mijn schepping.
Onthoud, een ieder die Mij zoekt zal Mij vinden en Ik ben een Beloner voor jou en zal je rijkelijk zegenen, boven jou bidden, boven jou denken.
Zie uit naar Mij, want een nieuwe tijding voor jouw leven, is bijna aangebroken.
Jou Hemelse Vader, Amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 15:58
|
|
|
|
|
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 16:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dus als iemand antwoordt dat het niet goed gaat dan vraag je ook niet wat er aan de hand is? Is dat dan niet juist een gebrek aan belangstelling? Misschien wil die andere even haar verhaal kwijt. Nu lijkt het er op dat het eigenlijk alleen maar goed moet gaan en dan mag er eventueel ook over verteld worden. Het geeft me allemaal zo'n gevoel alsof we alleen maar de leuke des levens mogen vertellen. Iemand die gelukkig is mag dat honderuit bejubelen maar als er eens wat fout zit moet het maar verzwegen worden. En als goede christenen zijn we dan wel begaan met het leed van de arme mensen aan de andere kant van de wereld of we vinden het allemaal heel erg dat één of andere natuurramp een dorp heeft weggevaagd. Maar wat dan met de mens die we kennen en die heel dichtbij woont? Of is dat verdriet of leed dan toch weer té dichtbij? |
je hebt niet goed gelezen denk ik Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 16:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dus als iemand antwoordt dat het niet goed gaat dan vraag je ook niet wat er aan de hand is? Is dat dan niet juist een gebrek aan belangstelling? Misschien wil die andere even haar verhaal kwijt. Nu lijkt het er op dat het eigenlijk alleen maar goed moet gaan en dan mag er eventueel ook over verteld worden. Het geeft me allemaal zo'n gevoel alsof we alleen maar de leuke des levens mogen vertellen. Iemand die gelukkig is mag dat honderuit bejubelen maar als er eens wat fout zit moet het maar verzwegen worden. En als goede christenen zijn we dan wel begaan met het leed van de arme mensen aan de andere kant van de wereld of we vinden het allemaal heel erg dat één of andere natuurramp een dorp heeft weggevaagd. Maar wat dan met de mens die we kennen en die heel dichtbij woont? Of is dat verdriet of leed dan toch weer té dichtbij? |
ik schreef,'gaat het niet goed, vraag ik ook waarom niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 16:46
|
|
|
|
|
Lijkt me wel heel gezellig zeg! Moet nog ff kijken of ik kan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 16:48
|
|
|
|
mooi uitgelegd Frank alleen bedoelde Romy precies hetzelfde maar las jij het met je verkeerde bril. Maar er zijn er inderdaad die gelijk mond dood zijn als je zegt dat het niet goed gaat, men verwacht blijkbaar en wil dat dan denk dat je zegt ja hoor het gaat goed terwijl het dus niet zo is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 16:55
|
|
|
|
| ROMY721 schreef: | | je hebt niet goed gelezen denk ik Frank |
Sorry, ik had het inderdaad verkeerd begrepen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:07
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Pffffff erg zeg,zo jong en dan zoiets krijgen. Hoe voelt hij zich nu? |
Gelukkig mocht tie vanmorgen naar huis, heeft nog een wat zwaar hoofd en moet even een paar dagen rustig aan doen. Over 4 weken wordt er nog een EEG gemaakt maar alles wijst echt op migraine. NA de EEG heeft tie dan een afspraak bij de neuroloog. Mocht hij het weer krijgen dan weten we wat het is en moet tie naar bed met paracetamol zetpillen en rustig gaan slapen. Vanmorgen zijn we er even geweest en had tie weer babbels maar nu hoorden we ook wat tie deed waardoor mn zwager zich rotschrok. Ze waren net thuis en hij zou naar bed gaan, tikt tie zn vader op de rug en vroeg meneer wie bent u? mn zwager draaide zich om en schrok zich wilt, pffff mn zwager zegt ook dit blijft me nog wel even bij die vraag en dat beeld. Maar goed het gaat goed en iets heel ernstigs is het gelukkig niet daar zijn we zeer dankbaar voor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn Floshke komt regelmatig met een dier thuis ...moet ik dat na dat ik het gevangen heb op het bord prikken? Of mag die kater van mij zijn zin er mee doen? Of moet ik naar de dierenarts er mee? |
Das dankbaarheid van Floshke en dat mag je ook met een dankbaar hart aannemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:25
|
|
|
|
@ Erika
Wat heftig zeg voor dat gezin van je zus. Mijn zoon van 14 heeft ook af en toe migraine maar zo heftig niet. Dat je ervan in de war kan raken herken ik wel, had ik zelf ook tijdens zwangerschap van de eerste. Kon niet eens meer praten, woorden vinden. Heel eng en verwarrend.
Het speelt zich allemaal af in onze hersenen en dat is toch een raar goedje. Beterschap met je neefje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou dan denken, gaat iemand nog niets aan dat mijn omstandigheden zo beroerd zijn.........Dan zet je jezelf al in zo'n zielige positie......en wil je dat? Het gaat toch om jou? Niet om je omstandigheden? En eerlijk gezegd, ik hoef dat ook niet gelijk van een ander te weten......  |
Ik zet mezelf daarmee helemaal niet in een zielige positie. Soms is het gewoon zoals het is en dat is niet zielig. Waarom zou een beroerde situatie je zielig maken? Ik vind dat een conclusie die niet opgaat. Ik ben helemaal niet zielig en wil ook niet zielig gevonden worden. Maar ik ga ook niet net doen alsof alles koek en ei is in mijn leven als iemand vraagt hoe het met me gaat. En als je niet wilt weten hoe het met de ander gaat dan moet je het ook niet vragen. Zeg dan iets als, hey wat leuk om je te zien. Nog wat leuks gedaan vandaag? Bovendien vind ik het fijn als mensen gewoon zichzelf durven te zijn zonder zich beter voor te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA278
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:46
|
|
|
|
| ROMY721 schreef: | dus dan maar niet meer vragen??/ Ik vraag het meestal in de hoop dat het goed gaat, gaat het niet goed vraag ik ook waarom niet, gewoon belangstelling. is dat gek? |
Zoals jij het bedoelt Romy..is alleen maar mooi en een fijne oprechte belangstelling.Zeker blijven doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA278
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:57
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Hebreeën 10
Mijn geliefde, door Mij bemind. Ik heb je gevechten gezien en je gevoel van onmacht heb Ik gevoeld. Weet dat Ik jouw gebeden heb gehoord, de verlangens van je hart heb gezien.
Vele beloften heb je gelezen, vele beloften gehoord, maar weet Mijn kind, dat Mijn beloften voor jou zijn opgetekend. Mijn beloften voor jou, zijn ja en amen. Ik ken je zwaktes, maar laat Mij je tranen drogen, laat Mij je helpen, Mijn beloften voor jouw leven te verwezenlijken.
Ik ben met je, Ik ben het, Die jou elke dag weer, tot Mij roept, om je te onderwijzen, jou te versterken en te genezen. Mijn kind, het enige wat Ik van jou verlang is jouw geloof in Mij. Vertrouw Mij, dat je al jouw zorgen in Mijn Hand mag leggen, want Ik ben jouw Ontfermer en jouw Helper.
Zie uit naar een ontmoeting met Mij. Zie op en zie uit naar Mijn Heiligdom, want dat is de Plaats waar je Mij zult ontmoeten, en Mijn Stem zult horen en Mijn plannen zult zien.
Ik wil jou over geen ding ontwetend laten, maar Ik zal jou Mijn hart bekend maken, om jou voor te bereiden op de toekomende dingen die spoedig komen zullen, om jou gerust te stellen en jouw geloof te bouwen.
Zo laat Mij vandaag je tranen drogen en je hart genezen en Ik zal aan jou Mijn hart openbaren, Wie Ik voor jou ben en wie jij voor Mij bent, want jij bent Mij zo kostbaar, werkelijk een kroonjuweel op Mijn schepping.
Onthoud, een ieder die Mij zoekt zal Mij vinden en Ik ben een Beloner voor jou en zal je rijkelijk zegenen, boven jou bidden, boven jou denken.
Zie uit naar Mij, want een nieuwe tijding voor jouw leven, is bijna aangebroken.
Jou Hemelse Vader, Amen |
Heel bemoedigend Momo...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:01
|
|
|
|
| MARIA278 schreef: | | Heel bemoedigend Momo...!!! |
Niet van mezelf maar ik vond het zo prachtig, hartverwarmend en bemoedigend dat ik het wilde delen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:13
|
|
|
|
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Grace 7. Sjaak 8. Griffin o.v. 9. Chatuliem 10. Bert(168)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Sorry, ik had het inderdaad verkeerd begrepen... |
is oke hoor Frank...bennie boos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Gelukkig mocht tie vanmorgen naar huis, heeft nog een wat zwaar hoofd en moet even een paar dagen rustig aan doen. Over 4 weken wordt er nog een EEG gemaakt maar alles wijst echt op migraine. NA de EEG heeft tie dan een afspraak bij de neuroloog. Mocht hij het weer krijgen dan weten we wat het is en moet tie naar bed met paracetamol zetpillen en rustig gaan slapen. Vanmorgen zijn we er even geweest en had tie weer babbels maar nu hoorden we ook wat tie deed waardoor mn zwager zich rotschrok. Ze waren net thuis en hij zou naar bed gaan, tikt tie zn vader op de rug en vroeg meneer wie bent u? mn zwager draaide zich om en schrok zich wilt, pffff mn zwager zegt ook dit blijft me nog wel even bij die vraag en dat beeld. Maar goed het gaat goed en iets heel ernstigs is het gelukkig niet daar zijn we zeer dankbaar voor! |
gelukkig maar!.....weet wat het is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:26
|
|
|
|
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Grace 7. Sjaak 8. . 9. Chatuliem 10. Bert(168)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:46
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | God is altijd online op het wereldwijde web bij Hem is nooit een storing en Zijn server is nooit bezet. Met God chatten is altijd mogelijk het contact is levensecht de verbinding is gelukkig draadloos ook zonder computer kun je bij Hem terecht. Hackers kunnen niet storen Gods firewall werkt altijd correct je zult hem wel zelf moeten installeren dan is jouw verbinding perfect. Gods computer zoekt heel het net af om te verbinden met jou en mij we mogen gratis downloaden en virussen zijn er niet bij.
De beste programma's kun je bij Hem krijgen dan loopt je computer als een trein en mocht je harde schijf toch crashen dan is God voor jou altijd online. Hij heeft geen wachttijd en geeft goede adviezen Hij heeft zelfs een Handleiding gemaakt als je die gebruikt als leidraad voor je leven dan wordt jouw (levens)computer nooit meer gekraakt. |
Supermooie CM-taal Mario!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en dat vind ik nu juist soms het moeilijke; hoe weet je wat nu precies Gods weg in je leven is; hoe weet je welke weg te kiezen wanneer je de keus hebt uit meerdere routes? hoe kun je Gods leiding verstaan?
en als je niet zeker bent wat God wil in je leven, is het dan wellicht de bedoeling om maar een beetje te doen wat je zelf denkt dat goed zou kunnen zijn? |
Weetje Han, en misschien klinkt het een tikkie zweverig....sorry dan....Maar als God echt met je bezig is....dan voel je dat, dan merk je dat, en dan kan je je ook overgeven, je leven in Zijn hand leggen....zelfs eenmens als ik, uit de goot opgeraapt....Hij is bezig met mij! Hoe? Waarheen? Ik weet het niet Han...maar ik voel zijn aanwezigheid. Hij laat niet varen wattie ooit eens begon!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | valt deze conversatie niet onder het gebekritiseerde slowchatten??? |
oh gaan we weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:56
|
|
|
|
Thanks Herman en Frank, Kijk ...ook voor jullie lied en gedicht/gebed ben ik op CM. Dit soort topics bemoedigen mij enorm...
HEERE GOD WAT ZOUDEN WE ZONDER U DOEN. De liefde >> rust die deze VADER geeft, is niet te beschrijven. ZOOOO ONGELOOFLIJK als je dat niet ervaren hebt.
Denk vaak ...was U maar hier, op deze wereld !! Ik bid daar regelmatig voor..Zijn wederkomst ... Niemand weet wanneer dat zal zijn. 'k Weet ook niet of ik dat nog ga meemaken!!!!!!( als een dief in de nacht).
Als heel veel mensen HEM aanbidden, bidden voor zijn komst. Zou dat helpen ? Of (misschien) zijn we daar nog niet klaar voor... toch nog zoveel te doen !!
Iedereen wil WELKOM geheten/genoemd worden !!
VADER WAT KUNNEN/WILLEN WE NOG VOOR U DOEN...Kom spoedig !!
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op zondag 8 januari 2012, 19:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 19:21
|
|
|
|
Thanks Momo,
Wat er ook met ons verdere leven gebeuren gaat ??.....
Deze woorden
..................NOOIT VERGETEN....!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op zondag 8 januari 2012, 19:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA278
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 19:41
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | Niet van mezelf maar ik vond het zo prachtig, hartverwarmend en bemoedigend dat ik het wilde delen. |
Fijn dat je dat hebt gedaan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 19:53
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ik zet mezelf daarmee helemaal niet in een zielige positie. Soms is het gewoon zoals het is en dat is niet zielig. Waarom zou een beroerde situatie je zielig maken? Ik vind dat een conclusie die niet opgaat. Ik ben helemaal niet zielig en wil ook niet zielig gevonden worden. Maar ik ga ook niet net doen alsof alles koek en ei is in mijn leven als iemand vraagt hoe het met me gaat. En als je niet wilt weten hoe het met de ander gaat dan moet je het ook niet vragen. Zeg dan iets als, hey wat leuk om je te zien. Nog wat leuks gedaan vandaag? Bovendien vind ik het fijn als mensen gewoon zichzelf durven te zijn zonder zich beter voor te doen. |
Als je zegt : je omstandigheden zijn beroerd, wat is dat op dat moment voor meerwaarde? Iemand vraagt hoe het met jou-dus als mens- gaat.....dat is toch heel wat anders? Dat heeft niets te maken met zich beter voordoen......het kan met jou als mens wel goed gaan ondanks dat je in beroerde omstandigheden zit....... Tja, en wat zijn beroerde omstandigheden? Iedereen heeft zijn leed he?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 8 januari 2012, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 20:38
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Supermooie CM-taal Mario!  |
De bijbel in straat taal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 21:08
|
|
|
|
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. 7. 8. 9. Chatuliem 10. Bert(168) 11. 12.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 21:15
|
|
|
|
Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Chatuliem 7. Bert
|
|
| Naar boven |
|
|