| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zonder je vingers te gebruiken???  |
Nee, mn tenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:22
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Nee joh, 30 februaris a.s. |
Mario nee joh ....31 februari...
Maar een leuk idee Zeeland??? Alleen welke datum?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee, mn tenen.  |
kromme tenen van de engelse taal op cm?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zet er dan gewoon op : Ik heb helemaal niks , alleen een dikke spaarrekening. Misschien helpt dat. Of.....wie helpt deze griekse dame uit haar eenzaamheid.  |
T.klop van geen kanten Visser....ik heb 4 kids, ik heb geen dikke spaarrekening....ben ook niet grieks....wel een beetje griek-o-fiel.... Hoi Visser, aangenaam kennis te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Idd mensen zijn vrij om te bidden voor wie en wat dan ook. Maar dit is een dating/ontmoetingssite. Dus enige privacy word op prijsgesteld.
Ik zelf zou het een onprettige gedachte vinden dat alle aanwezigen in de gebedsroom al mijn mankementen zouden weten.
Ik kan ze dan mischien beter allemaal in mijn profiel neerzetten.
God hoort alle gebeden aan. En Hij weet wie we bedoelen, met zieken in het algemeen. Je hoeft er geen namen bij te noemen. En je hoeft de namen van de ziektes niet te noemen. God weet het allemaal. |
Mariska, Erika heeft haar hele verdriet over haarzelf en over haar familie op het forum gezet....dus van privacy geen sprake meer..ze wilde dat het bekend werd....en wij....wij hebben gebeden, zowel voor Erika als voor haar neefje...als je niet wilt dat er voor je gebeden wordt....dan zet je zoiets toch niet op het forum??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:40
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mariska, Erika heeft haar hele verdriet over haarzelf en over haar familie op het forum gezet....dus van privacy geen sprake meer..ze wilde dat het bekend werd....en wij....wij hebben gebeden, zowel voor Erika als voor haar neefje...als je niet wilt dat er voor je gebeden wordt....dan zet je zoiets toch niet op het forum??????  |
Als men zoiets op het forum neerzet, wil nog niet zeggen dat er voor die persoon gebeden moet worden in de gebedsroom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:48
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | T.klop van geen kanten Visser....ik heb 4 kids, ik heb geen dikke spaarrekening....ben ook niet grieks....wel een beetje griek-o-fiel.... Hoi Visser, aangenaam kennis te maken  |
Sjonge jonge..... gooi nu eerst die dwarsigheid eens van je. Je slaat ook elke goedbedoelde tip zo in de wind. Waarom niet grieks? Je schreef, volgens mij, deze week nog dat je morgen al aan het werk kan in Griekenland. Je eet alle dagen grieks , de taal ken je. Marry.......... doe er je voordeel mee is mijn advies.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:53
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Waarom doen jongere vrouwen dat nou nooit  |
Reken maar dat die er ook zijn hoor, dit is niet speciaal iets van (jonge) mannen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:56
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een heel eind verder...dus heel veel dorpjes...steden....veelweegsweg(ja ik weet het...het is geen nederlands woord) Eten ze frietjes....(het gaat nog even niet Erika!!!!)
Voor morgen staat er al een grote pan soep, want vanavond gaan we naar een verjaardag...(zuslief) |
Dat klopt, dat was hier in Zwolle.
Frietjes met een kroket!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:59
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Dat klopt, dat was hier in Zwolle.
Frietjes met een kroket! |
Het is ook overal hetzelfde lijkt wel .
middeltje mayo pinda en berehap pinda . Lekkerrrrrrrrrrrr belgs.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:03
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mariska, Erika heeft haar hele verdriet over haarzelf en over haar familie op het forum gezet....dus van privacy geen sprake meer..ze wilde dat het bekend werd....en wij....wij hebben gebeden, zowel voor Erika als voor haar neefje...als je niet wilt dat er voor je gebeden wordt....dan zet je zoiets toch niet op het forum??????  |
Het gaat mij erom Marry dat er gezegd wordt we vragen aan de persoon waar het over gaat of ze het op prijs stelt dat is heel wat anders dan dat je moet vernemen dat jou naam wordt genoemd in de gebedsroom!!
En als mensen thuis voor mij willen bidden prima fijn doe ik ook voor anderen maar dat is in mijn besloten huis en alleen! Dus als jij voor mij wilt bidden in de gebedsroom kan je mij daar eerst even over mailen of ik dat op prijs zou stellen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | euh...dank je wel voor je openhartigheid...
waarom moet het man zijn, ipv een vrouw, die zijn liefde aan mij verklaart? Zie je wel dat vrijdag de 13de een ongeluksdag is...  |
Lang gezocht ..... eindelijk gevonden. Wat een mop , frank.
En nu ga je je lidmaatschap op die beruchte datingsite opzeggen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het is ook overal hetzelfde lijkt wel .
middeltje mayo pinda en berehap pinda . Lekkerrrrrrrrrrrr belgs.  |
Maken jullie mij eens niet zo lekkerrrrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:17
|
|
|
|
Dennis die vanmiddag even kwam melden wat ie na dit schooljaar voor vervolgopleiding van plan is te gaan doen.
Eeeeeeeeiiiiiiiiiinnnnnnndddddddeeeeellllllliiiiiiiijjjjjjjjkkkkkkkkk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dennis die vanmiddag even kwam melden wat ie na dit schooljaar voor vervolgopleiding van plan is te gaan doen.
Eeeeeeeeiiiiiiiiiinnnnnnndddddddeeeeellllllliiiiiiiijjjjjjjjkkkkkkkkk. |
Ehhhhhh je lijkt wel blij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:24
|
|
|
|
Ach ach weer een moppen topic en wie is er weer de klos Juist de belg uit het gezelschap Een die uit het klooster komt en non wil worden Ik zal echt niet lachen echttttttttt niettttttttttttttt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:27
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Maar je hoeft er zelf niet eentje te worden  |
Worden Was het allang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:28
|
|
|
|
Nee Frank das alleen met een T deze keer zit je ernaast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja, en dat stomme kalf van de overkant liep vanmorgen ook al buiten  |
Laat dat beest lekker lopen he Die had gewoon de kolder in de kop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Nee, maar deze eens uit de archieven gevist..... Vroeger was toch alles beter.....?? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:12
|
|
|
|
ANNETTE792 schreef: Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
hannah702 wil ook graag mee,mag ik even voor hannah doen,dus bij deze..
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Chatuliem 7. Bert 8. Willie 9. Jolan 10. Grace 11 hannah702
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:20
|
|
|
|
Hai Marry!
Ik heb wel veel zaken over mezelf op het forum gezet. zou het wel fijn vinden, het idee, dat er elke keer voor mij gebeden wordt.
:)
Waar ik dan zelf persoonlijk niet van hou is als mensen vragen of ze met me zullen bidden, of ik wil dat ze met me bidden. Dan durfde ik geen nee te zeggen. Maar dan wou ik dat niet. Dat hardop bidden in een groep is mijn ding niet.
Maar ja, nogmaals, het idee dat een groep of iemand voor me bidt, geeft mij wel kracht, want ik kom wel hele moeilijke momenten tegen. En ja, dingen kan je relativeren. Maar ja, soms, nu en dan is het leven gewoon heel erg moeilijk. vind ik. Vandaar.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 januari 2012, 12:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:41
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja, en dat stomme kalf van de overkant liep vanmorgen ook al buiten  | Zat het wèl snor met z'n oormerken??? vraag anders ff na aan ome frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | gooi je katten de deur uit, daar heeft bijna iedere man een bloedhekel aan.
Pieter, had veel date-sucses na aanschaf cocker spanielpuppie  |
Ben ik blij dat de 13-de mijn aankoop niet doorgegaan is....
Enne Pieter, koos ze jou of je puppie.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 00:17
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Zat het wèl snor met z'n oormerken??? vraag anders ff na aan ome frank  |
nu lees je niets meer van mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 00:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nu lees je niets meer van mij... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 01:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dennis die vanmiddag even kwam melden wat ie na dit schooljaar voor vervolgopleiding van plan is te gaan doen.
Eeeeeeeeiiiiiiiiiinnnnnnndddddddeeeeellllllliiiiiiiijjjjjjjjkkkkkkkkk. |
Ja, dat zal wel vreugdevol nieuws zijn maar wat gaat hij dan doen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 01:13
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Straks gezellig samen met mijn dochter eten, vervolgens een potje rummikub spelen en nog effe lekker bankhangen met een hapje en een drankje....ik kom deze avond wel door!  |
en dan ook nog op CM...was die avond wel lang genoeg???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 01:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het is ook overal hetzelfde lijkt wel .
middeltje mayo pinda en berehap pinda . Lekkerrrrrrrrrrrr belgs.  |
Als ik dat zo lees zie ik er niet veel Bels aan hoor...en wat in Nederland een middeltje is, is in Bels zelfs nog geen kleine friet...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 15 januari 2012, 10:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 05:50
|
|
|
|
|
overheerlijke groentetaart met frisse salade erbij...jammie.....
|
|
| Naar boven |
|
|