ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3524 3525 3526 3527 3528 3529 3530 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:12

MARRY942 schreef:
Ik eet vandaag ressies gegrilled......mijn diepvries moet leeg want hij moet nodig schoongemaakt...gewoon restjes vlees dus, uitje dr bij gesneden, vers champignonnetje.....laat mij maar schuiven! eh...eten....

Verraste, verbaasde smiley alweer . je hebt hem net dinsdag schoongemaakt Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:16

Toch weer...frietjes.....met een lekker snackie erbij... yoghurt toe...

Niet alleen ik, maar ook mijn 2 tafelgenoten....vinden het zo heerlijk...""zaterdagavond""

En morgen spaghetti....(oef..het is heftig lijnen) Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:18

TRIJNIE671 schreef:
Verraste, verbaasde smiley alweer . je hebt hem net dinsdag schoongemaakt Smiley die vol vragen zit

Marry doet dat blijkbaar elke 5 dagen, das pas een superhuisvrouw!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:19

TRIJNIE671 schreef:

Zou die zo snel vies worden?
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:19

TRIJNIE671 schreef:

Je houdt de tel goed bij Trijn! dr kwam wat tussen dusseh....vandaar...tevreden met deze informatie? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:20

ANNETTE792 schreef:
Marry doet dat blijkbaar elke 5 dagen, das pas een superhuisvrouw!!

Ik doe de mijne 1x per maand... Knipoog smiley

Ben ik zeker geen super huisvrouw?
O nee ik lig de hele dagen in bed werd mij laatst verteld.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 21 januari 2012, 14:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:21

GRIFFIN748 schreef:
tsja...dat mot je ook niet doen, he...da's overtreden van een (ongeschreven?) privacy-regel.

en mannen raadsels? mwoah, niet groter dan de dames, hoor.

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

t ging echt super per ongeluk Grif, heb ook geprobeerd dat uit te leggen aan de naamdrager...maar kwam geloof ik nie helemaal over Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:22

VISSER278 schreef:
Uit geslapen? Gefeliciteerd , dan kan je je bed verkopen. Smiley met dichtgeplakte mond

Hmmmm wat bied je Visser??? ik slaap wel op de bank! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:24

FRANKT627 schreef:
Het waait hier maar het is droog...voila...

Hier is het nog steeds miezelregen....heb de verwarming hoger gezet, mooi boek erbij.....en kreeg gisteravond geurstokjes met whoooooo mijn favoriete geur: kaneel...ik zwijmel weg! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:27

MARISKA601 schreef:
Toen ik nog bij miin ouder woonde, was er iemand in de buurt ook bezig met wasbenzine in de badkamer.
Die badkamer had geen raam die je kon openzetten.
De wasbenzine dampen kwamen bij het brandend licht en toen was het BOEM.

Nee wasbenzine gebruik ik nooit, sinds ik weet dat dit kan gebeuren.

Je moet er ook geen sigaretje bij opsteken Maris...foute boel he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:35

BRIGIT826 schreef:
Ik ben geboren in Dordt, dan zeggen de mensen weleens tegen mij schapekop.
Nu woon ik in Rotterdam dan zeggen weer Rotjesknor.

Dus de ene helft ben ik als schaap en de andere helft varken Woedende smiley

Hoe dichter bij Dodt hoe rotter het wordt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:47

Heb dus echt getuigenissen gezien, in kerken etc. van mensen die waren genezen van allerlei dingen. Ziekte's, homofielie.

En een indrukwekkende getuigenissen.

Alleen die ziektes, ja, daar kwam ik achter dat dat een dubieuze bedoening was...
Ook bij de ex-homo's, ze vielen terug....ja, daar denk ik nu pas aan....

Zo'n ex homo, met zijn vrouwtje ernaast, ja, ik was toen ook erg jong, getuigen dat God hem had vrijgemaakt van de geest van homofielie etc.
En dan opzij, heel trots naar dat vrouwtje kijkende en zeggen van dat hij nu haar heeft...

Dat soort dingen. Tot Heil des Volks, mooi buurtje hoor, bij de Jordaan in de buurt. De naam al....:) Ik liep daar regelmatig langs.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:57

BERT168 schreef:
mm..das niet helemaal waar visser,drenthe heeft zeker wel een strand hoor...
ergens onder de rook van Emmen ligt nl. het Ermerstrand...(bij Erm)dus toch een strand in drenthe. Lachende smiley hehe

Zie je wel.... ik wist het.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:58

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik denk dat wij eerder een probleem hebben met die rare Zeeuwen erbij...misschien is het toch maar beter alles naar 010 over te hevelen...
Dàt noemen ze nog eens verstandige praat.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:05

LEANNE226 schreef:
Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

X10 werkt ook ideaal.... Sterkte ermee.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
COOTJE711
op zaterdag 21 januari 2012, 15:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:06

Ergens gelezen:

Ben jij ook wel eens nieuwsgierig hoe je leven er met een partner uitziet? Of omgekeerd: hoe je leven er had uitgezien als je in je eentje was gebleven? Hoe je het ook wendt of keert, iedereen is single geweest. Je kunt dat verfoeien of omhelzen, de keuze is aan jou! Lees hier een aantal redenen waarom het helemaal niet erg en juist heerlijk is om in je eentje te zijn. Of te blijven…!

Vrijheid, blijheid
Hoe cliché het ook klinkt: singles hebben meer vrijheden dan mensen met een relatie. Je zit immers niet vast aan een man of vrouw (of ook nog: kind), dus kun je gaan en staan waar je wilt. Weekendje Hannover? Just do it zonder met iemand te overleggen. En je kunt gemakkelijk een tijd naar het buitenland of verhuizen naar de andere kant van het land als jij daar zin in hebt. Soms lees je boeken waarin de hoofdpersoon gewoon verkast van de ene naar de andere plaats en soms zelfs naar het buitenland vertrekt en daar hele interessante mensen ontmoet. Begint het dan niet stiekem te kriebelen? Nee, je zou je relatie er misschien niet voor opzij zetten, maar ach ja, soms krijg je wel zo’n heimelijk gevoel, dat je de reiskriebels krijgt om de wereld te ontdekken. In je eentje, met een treinkaartje en een rugzak…

Flirten mag!
Oeps, keek je toch even in de ogen van die leuke man of dat meisje! Maar ja, thuis zit een kerel op de bank of: naast je loopt je vriendin. Dus flirten is aan jou niet meer besteed. Maar singles mogen naar hartenlust flirten en dromen van mannen dichtbij en ver weg. Van Griekse obers tot het kassameisje in de Praxis: en je hoeft je er nog niet eens schuldig over te voelen ook. En wat dacht je van dromen over onbereikbare mannen of zwijmelen over die postbode? Niets is te gek, want alles mag als je single bent. En singles mogen serieus naar Boer zoekt Vrouw kijken.

Solliciteer je naar boven
Het is natuurlijk niet waar dat alleen singles de top bereiken in de zakenwereld, maar het is voor hen wel een stukje makkelijker snel te klimmen op de maatschappelijke ladder. Als je ambitieus bent, ligt er namelijk niets in de weg! Geen partner die klaagt als je overwerkt, geen parttime werk omdat je kinderen op te voeden hebt. Als single kun je je carrièremogelijkheden optimaal benutten. En zie je een leuke baan aan de andere kant van het land? Waarom zou je niet solliciteren? En ga gerust naar die vrijdagmiddagborrel of knipoog naar die collega, singles hebben toestemming.

Je eigen huis
Singles bepalen alles zelf! Dus ook de inrichting van hun kamer of huis. Over het algemeen staan mannen niet te springen als je met een pot roze verf aan komt zetten, een brocant boekenkastje of het Pip-servies. En vrouwen hebben misschien niets met voetbalposters, een dartbord aan de muur en een koffiezetapparaat naast het bed. Maar een single heeft het rijk alleen, dus smeer naar hartenlust kleuren op de muur die jij mooi vindt. Geen tweedehands leren banken, donkerblauwe muren, ik-sta-op-instorten-bureautjes en andere rommel in jouw huis als jij dat niet wilt.

Just you
Het lijkt misschien heerlijk en het einde: een relatie, maar het brengt ook heel veel verantwoordelijkheid met zich mee. Je bent niet meer alleen, maar er is iemand anders met wie je rekening wilt en moet houden. Dat kan benauwend zijn, helemaal in het begin of als je dat niet gewend bent. Als je alleen bent, heb je alleen jezelf waarover je je druk hoeft te maken en dat kan heerlijk zijn als je (nog) niet toe bent aan een gedeeld leven.

Ben jij single? Ben je op zoek naar Mr. Right of een prinses op een wit paard of vermijd je hem of haar nog even? Probeer eens in hoeverre jij aan bovenstaande punten kunt voldoen of al voldoet. Zorg dat je happy bent en sterk in je schoenen staat en van het leven geniet. Of de ware Jacob nou in de buurt is of niet!
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:16

MARRY942 schreef:
T was gisteravond een bietje laat geworre....wezen eten bij mijn vriendin, die ik al 35 jaar ken....daar kommie nie van weg he...
Dusseh...opeens was het op mijn wekker half 10.....
Maar wel lekker uitgeslapen! Clown smiley

Foei laat naar bed Boze smiley
Ongezond voor je gestel.... Knipoog smiley

Cootje heeft vanmorgen ruim 7 uur geslapen Engeltje smiley

Vandaag moed verzamelen voor de nachtdienst.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:17

MARRY942 schreef:
Ik heb ook een zandbak in me tuintje...en als het flink regent ook een zwembad.... Knipoog smiley

...of een modderbad...is goed voor je velletje...ook goed voor je (zwart spaar-) varkentje...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:18

COOTJE711 schreef:
Foei laat naar bed Boze smiley
Ongezond voor je gestel.... Knipoog smiley

Cootje heeft vanmorgen ruim 7 uur geslapen Engeltje smiley

Vandaag moed verzamelen voor de nachtdienst.... Twijfelende smiley

Dat waren tevens ook onze 7 rustige uren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:20

MARRY942 schreef:
Hier is het nog steeds miezelregen....heb de verwarming hoger gezet, mooi boek erbij.....en kreeg gisteravond geurstokjes met whoooooo mijn favoriete geur: kaneel...ik zwijmel weg! Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...een mooie boek en zwijmelen van de kaneel? En toch zit je steeds op het forum te kriebelen...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:20

MARRY942 schreef:
Nou dat kan ik uitleggen: ik kreeg laatst enorm op me kop omdat ik per ongeluk es een keertje op het forum Willem zei i.p.v. Crossroad.....dusseh...mannen??? raadselen (onopgeloste) Twijfelende smiley

Nou Marry, tis anders als je zelf je naam schrijft dan dat een ander je naam op het forum zet.... toch...? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:25

droog....beetje saai weer...
Bijna tijd voor een mooi boek, muziekje aan...kaarsjes aan....verwarming hoger en af en toe een laptop binnen handbereik.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:27

FRANKT627 schreef:
Dat waren tevens ook onze 7 rustige uren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Verraste, verbaasde smiley Boze smiley ik ben altijd de braafheid zelve....
Pas maar op als jullie ingelijfd zijn in ZH dan komt et met jullie ook goed..Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:28

MARRY942 schreef:
Nou Annette, als jouw Pietje aan het uitbuiken gaat na de maaltijd.....ik zou het op 2 stoelen minder houden Clown smiley Knipoog smiley

als jij mee zou gaan, hadden we al VOOR dat je ging uitdijen een extra stoel moeten regelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:29

COOTJE711 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Boze smiley ik ben altijd de braafheid zelve....
Pas maar op als jullie ingelijfd zijn in ZH dan komt et met jullie ook goed..Engeltje smiley

Boze smiley ...ik wil helemaal niet ingelijft worden bij ZH. Van de week zei een AH-madam al dat ik een ZH was omdat ik per ongeluk drie een koekje proefde
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:30

COOTJE711 schreef:
Nou Marry, tis anders als je zelf je naam schrijft dan dat een ander je naam op het forum zet.... toch...? Twijfelende smiley

ik vind het dan wel heel hypocriet om te gaan gillen als n ander je naam op forum zet.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:31

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik wil helemaal niet ingelijft worden bij ZH. Van de week zei een AH-madam al dat ik een ZH was omdat ik per ongeluk drie een koekje proefde
kwam zeker uit België?
Ik ga nooit naar de AH
Ik snoep nooit meer dan 3 koekjes... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:31

COOTJE711 schreef:
droog....beetje saai weer...
Bijna tijd voor een mooi boek, muziekje aan...kaarsjes aan....verwarming hoger en af en toe een laptop binnen handbereik.... Lachende smiley

je bedoelt bijna altijd een mooi boek in de buurt om eens naar het kaft te kijken en voor de rest altijd op die laptop tokkelen
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:32

PIETER649 schreef:
ik vind het dan wel heel hypocriet om te gaan gillen als n ander je naam op forum zet.
Gillen hoef inderdaad ook weer niet, maar heb dan ook niets gehoord... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:34

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...er zijn genoeg plaatsen vrijgekomen...misschien kan de moeder van Martin meegaan... Lachende smiley
Nee Boze smiley kinderen mogen òòk niet mee....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3524 3525 3526 3527 3528 3529 3530 ... 6194 Volgende
Pagina 3527 van 6194