ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TRIJNIE671
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TRIJNIE671
Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:58
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
CARIEN982 schreef:
Daarom ben ik blij dat ik zo meteen weer weg ben van deze site!
Je mag niet eens je mening zeggen hier....ik vind dat wel erg!

je mag je mening hier ook niet meer zeggen alles wat hier weer binnen komt word de mond gesnoerd , zo komt het bij mij over , carien weet ook wel een paar jaar terug wat ze aan gaf was het gezellig , dat vind ik ook , had je het overal over , geen gezeur geen gehikke -hak , geen erg gemoedelijk met elkaar , we waren er voor elkaar , en dat vind ik nu effe niet , vind dat erg jammer wat dat is niet nodig , we hebben elkaar hard nodig hier , dat we alles samen delen . we zijn samen op weg naar de wederkomst van Jezus . we kunnen elke dag van elkaar leren hier op cm ook . wens jullie allemaal een gezegende zondag .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:15
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
CARIEN982 schreef:
Klagen is meestal.......om aandacht vragen!


ben het helemaal met je eens , we hebben niks te klagen , we hebben alles wat ons hartje begeert . net wat je zei tel je zegeningen . wees tevreden dat je gezond bent , en elke morgen weer gezond mag op staan. je leest hier vaak ik wil een man , ik wil zus ik wil zo we hebben niks te willen , het word je gegeven . en daar moet je tevreden mee zijn . ik vind het forum de laatste tijd een beetje iets hebben van kleuter niveau . het woord klagen ken ik niet net wat carien hier zei , ik ben een tevreden mens en denk positief .Geniet van het leven we zijn hier maar even .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 01:13
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
wist je dat ik op bed moet , maar forum lezen nu effe leuker vind , denk dat het weekend is maar moet morgen nog even werken , en dan is het weekend . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 01:03
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
SHANITA130 schreef:
Wist je dat het nóóit goed is? dan weer veel te warm, dan weer te koud? Dan weer te droog, dan weer te veel regen...

Wist ja, dat het me geen moer interesseert wat het weer doet...

Ik kijk enkelt op het weer, om te weten wat ik aan moet doen...

Wist je dat ik wel andere dingen aan me hoofd heb, dan zoiets triviaals als het weer? Knipoog smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Boze smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Wist je, dat ik morgen, alwéér, van plan ben mijn huis op te ruimen?

Wist je, dat het helemaal niet veel werk is, maar dat ik er gewoon te beroerd voor ben?

Wist je, dat als ik, nu gewoon, morgen eens ga doen wat ik van plan ben, nml me huis opruimen, ik me daarna veel beter voel?

Wist je dat ik ben gewoon veels te lui, het ontbreekt me aan alle zelfdiscipline, en wist je dat ik daar morgen wat aan ga doen?

Wist je dat ik ga vroeg opstaan, en me huis doen, zodat ik daarna met een voldaan gevoel naar mijn vriend kan gaan?

Tis maar dat je het weet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

alles gaat niet met zin ....... effe zin maken ..... zo klaar , dan kan je er weer van genieten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:26
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
CARIEN982 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Trijnie....een paar jaar geleden was het ZO gezellig....vooral in de chat! We waren gewoon 1 familie....er werd over van alles gesproken! Soms waren er ook weleens wat woordjes.....meestal waren dit de zelfde personen die altijd zeurde om niets!
Ik heb er een hele leuke tijd gehad!!

Tegenwoordig is het anders.....als je in de chat komt groeten ze niet eens!
Ik vind dat zo jammer......het kan zo gezellig zijn met zijn allen!

Hey Carien gezellig dat je weer bent . welkom terug Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:22
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
JANS221 schreef:
Wist je dat.......het vanaf zondag weer wat warmer wordt? Coole smiley met zonnebril

nou ik hoor steeds de hele week regen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 01:37
BerichtOnderwerp: word er te weing gedaan voor de jeugd ?
 
wat mij op valt dat er veel jongeren op cm zitten , heb er geen problemen mee hoor , maar toen ik jong was had je bij de kerk , weekenden dat je met een andere kerk samen een leuk weekend er van maakte , je had mensen thuis bij je slapen , we maakten er een leuk weekend van , geloof dat het uitwissellings weekend hete . of we hadden met andere kerken een dropping georganiseerd . vaak kwamen daar leuke relaties uit voort . ook gingen we meer op stap met vrienden effe de stad in zat dag avond , weet wel het leven word al duurder . toen ik jong was , was er nog geen computer , maar denk nu wel eens word er nog wel wat gedaan voor de jeugd ?? hoor nooit meer zulke dingen , of is de jeugd tevreden , hoe het nu gaat , of hebben ze er geen behoefte meer aan .

Laatst aangepast door
TRIJNIE671
op vrijdag 22 augustus 2014, 09:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 00:36
BerichtOnderwerp: Wat zijn jouw hobby's.......
 
[quo
te=ERIKA732]Trijnie ken nie stil zitten nie Knipoog smiley[/quote]




Klopt Verlegen lachende smiley moet mijn energie en liefde kwijt kunnen , het geeft me een heel tevreden gevoel .


Laatst aangepast door
TRIJNIE671
op donderdag 21 augustus 2014, 00:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 00:27
BerichtOnderwerp: Wat zijn jouw hobby's.......
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Kan jij wat over jou hobby vertellen en of plus foto erbij?

Ik ben wel eens benieuwd er naar.
Wie begint?

mijn hobby is dat ik mantelzorger ben van een paar mensen , vind dat erg leuk om te doen , was vanavond net thuis , effe eten en dan begin ik , ben vaak tot 24.00 u bezig . das mijn hobby Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 17 augustus 2014, 00:47
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ZWALUWTJE610 schreef:
naar de kapper geweest, de kapper knipt de kapsel moderner...en met een andere kleurtje erin......mooie meid ben ik weer....(was ik al hoor Knipoog smiley )

Leuk kapsel , staat je mooi . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 12:53
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
Lieve Erika ,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag , wens je een hele gezellige dag samen met fam , vrienden , buren . Gods zegen in je nieuwe levensjaar .



liefs uut Grunn Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 13 augustus 2014, 00:35
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
PETRA373 schreef:
late reactie, maar alsnog gefeliciteerd, een fijn jaar toe
gewenst Lachende smiley


dank je wel dames .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 augustus 2014, 00:35
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
PETRA373 schreef:
weetje me hart breekt bijna van alle beelden die soms voorbij komen van alle ellende wat er in de wereld gebeurt op het moment.

vooral van kinderen
kinderen als wees die je gewoon op de straat ziet
een kind gekruisigd door isis
een hoe oud zal het kindje zijn?? nog geen jaar, met drie geweren op het hoofdje gericht door isis
kinderen in gaza.
noem maar op wat er op het moment voorbij komt als je effe op Facebook komt.

Wat een ellende allemaal.

Mijn enigste troost is dat jezus er gelukkig echt is.
petra die er effe niet meer tegen kon, effe op Facebook inlogde en weer wat foto,s voorbij zag komen op de startpagina.

ben het helemaal met je eens , erg triest allemaal wat een ellende in deze wereld , kijk alleen maar naar het journaal , ik kon er vandaag ook niet zo best tegen , ik had er toevallig vandaag nog met een vriendin over , ook over al die echt scheidingen . we zeiden beide al vandaag de jongste dag zou zijn en Jezus terug komt zou ik blij zijn. ik kijk er verlangend naar uit .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 augustus 2014, 00:24
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
Iedereen bedankt voor de felicitaties , via forum ,mail , foon en post .heb een hele gezellige dag gehad , erg verwend . maar zit nog wel een week in het feest ze zijn nog niet allemaal geweest . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 16:22
BerichtOnderwerp: Recepten
 
Heb net 2 taarten gemaakt , dacht zet het maar even op het forum .


MonChou taart .

- 2 pakjes monchou
-100 gr witte basterd suiker
-1 theelepel rum
-15 stuks veelkoren koekjes ( aldi )
-150 gr roomboter
-2 pakjes slagroom
-1 pakje vanillesuiker
-1 pakje klopvast
-

bakpapier in het springvorm .
maak de koekjes fijn , boter smelten , alles door elkaar , en in de vorm doen , laten afkoelen in koelkast .
slagroom met vanillesuiker en kloppen , is de slagroom klaar dan nog even een zakje klopvast toevoegen .
zet dit even in de koelkast .
monchou+ witte basterd suiker + theelepel rum door elkaar mixen in een beslagkom .
dan de slagroom weer toevoegen , alles door elkaar mixen .
verdeel alles over springvorm doen .
en plastic zak over de vorm , zet hem in de koelkast .

snij je de taart aan dan nog even een blikje taartvulling er op doen .

Eet smakelijk .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 01:03
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik vraag me af wat we hier zitten te bakkeleien , had toevallig vandaag nog een vriendin op bezoek was op vakantie geweest , had veel regen gehad in het buitenland , (daar verwacht je mooi weer ) ze zei ik heb slecht weer gehad wat jammer was maar ben gelukkig en gezond weer thuis gekomen . ik heb niks te klagen kijk nu naar die vliegramp , die mensen wilden graag effe vakantie en genieten . wat helaas niet is gebeurd . wat een verdriet in veel families . dus hier ook op het forum wees tevreden , verdraag elkander , wees blij dat we in alle rust en vrede hier dingen kunnen bespreken . we hebben niks te klagen ! ook al worden we het niet eens, elk mens heeft een menig . wees blij dat we er nog zijn voor elkaar zijn en elkaar hard nodig hebben . denk zelf elke dag aan de vliegramp , mijn motto is ga nooit weg zonder te groeten .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:29
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
PETRA373 schreef:
Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.

Gefrustreerde smiley hou het aub gezellig , je hoeft niet overal op te reageren wat je leest .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 01:09
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
alle jarigen , gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst , en Gods zegen voor jullie nieuwe levensjaar .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 00:52
BerichtOnderwerp: Het weer
 
is buiten nog 19 graden en hier binnen 26 graden pfff zie er tegen op om op bed te gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 00:51
BerichtOnderwerp: Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemáál verloren?
 
FREEDOM687 schreef:
Zit hier de laatste tijd best vaak over te denken.
Zelf denk ik dat je dat als mens niet zo moet stellen, ik weet het wordt in alle kerken verkondigd, maar ik merk vaak dat mensen alle aandacht geven aan geloven in de opgestane Heer en (zoals het voorbeeld van de barmhartige samaritaan) vergeten dat er mensen zijn die in de goot liggen. Hoe rijm je dat dan met elkaar?

Ik denk dat we mogen getuigen, maar ik geloof persoonlijk dat het oordeel aan God is.
(En God is barmhartiger en liefdevoller dan wij denken)

juist wie zijn wij om daar over te oordelen , misschien is mijn buurvr die niet naar de kerk gaat en niet gelooft wel beter dan ik , ook mensen die niet naar de kerk gaan weten best veel over het geloof te vertellen , daar verbaas ik me weleens over
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 00:45
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
FREEDOM687 schreef:
Denk dat je dat goed ziet Trijnie.
Maar ik denk dat het lastig is dit te veranderen.

veranderen kunnen we het niet, word alleen maar erger , maar ben een persoon probeer daar niet aan mee te doen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 00:43
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
FREEDOM687 schreef:
Een vraag als "waarom zit je hier?" of "Wat kom je op C.M. doen?" wordt hier regelmatig gesteld, dat vind ik hard overkomen, niet zozeer bedoeld voor mijzelf maar ik weet inmiddels hoe hard het forum kan overkomen.
Dat ligt natuurlijk ook aan dat je elkaar niet kent, maar juist daarom denk ik dat mensen zich niet altijd even goed beseffen hoe hard geschreven tekst kan overkomen, die vragen kunnen klinken alsof een ander verantwoording zou moeten afleggen, kan je dat vatten hoe ik dat bedoel?
Dat lijkt mij dan niet uitnodigend om nog verder te reageren op het forum, ik zou dat zelf dan lezen alsof ik een ander zou moeten uitleggen waarom ik hier zit (voorbeeld, nogmaals ik heb er zelf geen last meer van want ik weet inmiddels hoe C.M. werkt Knipoog smiley ).

En als mensen zich niet aangesproken voelen door wat ik nu schrijf is dat alleen maar fijn.

En Jans, ik doel niet op het profiel maar hier op het forum.

sommige mensen komen hier ook hard over dat ben ik met je eens , daarom schreef ik nooit op het forum .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:33
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
FREEDOM687 schreef:
Ha die Trijnie,
Weet je, ik denk bij bonje met de buren dat mensen daar heel lang al zijn blootgesteld aan geluidsoverlast en ik kan je wel uit ervaring vertellen dat dat niet gemakkelijk is om mee te leven, zeker omdat het je thuis is.
De manier waarop is misschien wel een discussiepunt, maar vaak lopen mensen er al een hele tijd mee rond en zijn ze echt aan het eind van hun latijn voor ze aan de bel trekken.
Soms is het ook zo dat de buren geen gehoor geven en dat is heel lastig.

Maar in andere gevallen zoals iets voor elkaar over hebben dat dat niet zo gauw meer gebeurt.
Denk dat dat laatste te maken heeft met de tijd waarin we leven, individualisering, "ieder voor zich" is een houding die ik steeds meer zie en ook de tijdsbesteding is anders, er wordt meer verwacht en daarom is er denk ik ook minder vrije tijd waardoor er weer minder tijd is voor aandacht voor een ander.
Bedoel je dat?

dat van bonje met buren had ik er zo effe bij , maar gaat mij er meer om we kunnen elkaar niet meer verdragen , vallen of de kleinste dingen , gunnen elkaar niks meer . wat jij zegt bedoel ik ook . iemand het licht in de ogen niet gunnen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:10
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
FREEDOM687 schreef:
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?

ik zie het niet als datingsite , ik ben hier alleen voor de gezelligheid , heb veel uitjes al meegemaakt en leuke mensen ontmoet , ( jij dus ook ) heb hier wel meer bekenden zitten , zo kun je even lekker babbelen met elkaar .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 20:48
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FREEDOM687 schreef:
Ben lid geworden van C.M. ;)
En nou (voor de oud-leden) raden wie ik (behalve Freedom687) ben haha :p

je bent niks veranderd welkom terug Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 18:55
BerichtOnderwerp: Het weer
 
we hebben hier weer een zonnige warme dag gehad , het koelt ietsje af .nog geen regen hier en als ik buienradar bekijk gaat de regen ons voorbij . de boeren treffen het maar weer met het graan oogsten , toch zou een buitje hier niet verkeerd zijn want het is erg droog .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 17:28
BerichtOnderwerp: Handwerken
 
Alleen maar werken , daar gebruik ik mijn handen bij . en komt bij dat ik geen tijd heb om te handwerken .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 01:18
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
Laten we elkaar tot steun zijn hier ook voor Roelof . misschien is cm voor hem wel even goed dat hij zijn verhaal effe kwijt kan , hij is nog nooit zo open geweest om het te vertellen , vind het erg knap om te zeggen waar hij mee worstelt . misschien door gesprekken dat we wat voor hem kunnen betekenen .niet iedereen zit hier om een relatie te krijgen , ook is cm er voor bedoeld om er voor elkaar te zijn , je verhaal effe kwijt kunnen , ik zie het niet als aandacht trekken . zie het meer dat het iets is als verdriet te delen . laten we open staan voor zulke mensen . dat ze misschien weer anders gaan denken en positief in het leven mogen staan . laten we bidden dat alles weer goed komt voor het hele gezin . er is maar 1 Grote Heelmeester .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 00:43
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
heb soms het idee dat mensen elkaar niet zo goed meer kunnen verdragen , men valt overal over , hebben niks meer voorelkaar over . zie dat dagelijks om me heen . zag vanavond nog even het programma bonje met de buren , denk dan weleens , is het wel zo erg of kunnen we niks meer verdragen van een ander ?? hoe denken jullie hier over ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juli 2014, 00:41
BerichtOnderwerp: Waarom is samenzijn in de gemeente zo belangrijk?
 
ZWALUWTJE610 schreef:
weerzien in de gemeente, al weer paar keer zondagen geweest, het is fijn.
ik verheug mij weer erop, om heen te gaan.
de rust is in mij.
de mensen zijn niet veranderd.
ik ben veranderd, in de goede zin.
ik ga voor mijzelf.
Om God te ontmoeten...
samen met de kudde van de Here..

Prachtig !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TRIJNIE671
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
Pagina 1 van 8