Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:44
|
|
|
mediageil nest. (Wat een akelig woord!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:45
|
|
|
GENEUZEL????
Was dat nu dat woord???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hallo, lieve Cmertjes, waar waren we alweer gebleven. De noordelingen waren veilig aangekomen en ze werden begroet door de Wolf, die meteen op zijn accordeon wilde spelen. Mevrouw de Uil stak daar een stokje voor en ze gingen allemaal rustig op hun plaats zitten. Rustig, nee integendeel. Als snel was er een kakofonie aan geluiden te horen. Laten we een lezen naar wat ze allemaal tegen elkaar vertelden.
Er schijnen wurgslangen opgedoken in het grote CM bos. Sommige dieren hebben er zelfs foto's van gemaakt. Veel stelletjes in een wurggreep en ze schijnen zelfs tegen elkaar op te bieden. Lowieke schudde meewarig zijn hoofd, een relatie, leuk ja, maar een verwurging????? Hans de slang is ook zeer actief. Deze slang doet zich voor als heel aardig, maar is eigenlijk op zoek naar onschuldige vrouwtjes, om ze te vangen en vast te houden....
En Carla de kat mocht ook niet ontbreken. Een lief poesje dat zomaar onverwacht van zich afkrabt en anderen verwondt als ze niet doen wat ze zegt. Maar goed, wat kun je van katten verwachten?? Vooral De Mier was nogal boos op haar, ze werd er nog drukker van dan anders. tuut tut tut tuuuut, tutt tuut tut tuuuuutttttt! Ze werd er helemaal zenuwachtig van. Ik had haar eens meegenomen in mijn auto, kreeg ik later te horen dat ze het helemaal niet fijn vond en deed ze heel lelijk tegen mij. Nou, zei Zoef, ik rij er binnen een kwartier naar toe....niks is mij te ver. Mijn Chrysler komt er altijd wel. Wheee ik moet weer plassen, klonk het opeens vanachter de tafel.
Het eten werd opgediend, De Wolf pakte zn accordeon, omdat hij wilde gaan zingen. De ogen van Mevr. de Uil waren al voldoende. Langzaam legde hij zijn accordeon weer aan de kant. Opeens klonk er een vreselijk gekraak. De vloer leek te bewegen, wat was dat? Was er een aardbevind? Stond het huis op instorten? Verschrikt keken de dieren elkaar aan, wat was er aan de hand? En dat lieve Cm ertjes vertellen we de volgende keer... |
beste chatuliem(ook wel Hans genoemd) je bent een waar talent,je kan zo de echte fabeltjeskrant gaan schrijven denk ik. ik kijk alweer met spanning uit naar de volgende fabeltjeskrant...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:56
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar die is toch al voorzien, Hannah?? ............ |
tja, dat heb ik niet gecheckt............ stond er op het wensenlijstje dat ie single moest zijn dan?? marry zoekt een man, niet per defenitie een partner, toch?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 25 januari 2012, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:19
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Moeten we niet altijd met onze partner leven op die manier dat het ons niet in beslag neemt zodat er geen tijd meer over is voor God? Niemand weet wanneer Hij terug komt, het zou dus ieder moment kunnen zijn.
Maar dat wil toch niets meer zeggen dat God op nummer 1 moet staan, en daarna pas je partner komt....meer niet. Ik vraag me af wat dit te maken heeft met scheiden. Ik zie hier geen goede reden in om een scheiding goed te praten namelijk |
Dat is niet wat God zegt. God liefhebben boven alles, en je naaste (ook partner) als jezelf,....... Nu wordt het moeilijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ga niet mee want het zal toch wel regenen en hard waaien...  |
Ouwe mopperkont!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en vast ook de gezelligste, tjokkie!!
. |
Pas op... ik heb een ochtendhumeur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:32
|
|
|
[quote=TJOKLAT313]Pas op... ik heb een ochtendhumeur... [/quot
Oeiiiii niet zeuren vóór het vierde bakkie zwarte koffie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:34
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmmmm ik kan hier op het forum geen persoonlijke uitspraken doen, maar eh....... je wensenlijstje is redelijk van toepassing op een manspersoon hier op de site, marry!
man met karakter..................................check
in bezit van jacht....................................zou ik effe na moeten vragen.
dikke auto.............................................check
zwembad..............................................check
villa.......................................................check
bordeaux rode, dubbel grote keuken........check met kookeiland
dikke spaarrekening...............................ook effies naar informeren nog.
inkomen ruim 3 ton per jaar.................... is denk ik ook wel check...
klik nog maar eens flink in de rondte, dan kom je hem allicht tegen  |
Ach Hannah, als ik dat allemaal nu nog moet gaan checken.....dan ben ik 93 eer ik de juiste miljonair gevonden heb.....en dan hoeftie mij nie meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:36
|
|
|
BERT168 schreef: | beste chatuliem(ook wel Hans genoemd) je bent een waar talent,je kan zo de echte fabeltjeskrant gaan schrijven denk ik. ik kijk alweer met spanning uit naar de volgende fabeltjeskrant...
 |
Bert pas op! Prive-namen mogen niet op het forum is mij (niet zo zachtjes) verweten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een half dagje... jij rij je dan via Utrecht naar Dordt?  |
Parrrrrdon Franklin....ik woon nie in Utrecht....voor geen goud!-a
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:38
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Shoarma, met alles erop en eraan.  |
Oh lekker Steentje....(vanavond niet meer zoenen hoor!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:42
|
|
|
MARRY942 schreef: | Oeiiiii niet zeuren vóór het vierde bakkie zwarte koffie? |
ja, zo ongeveer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 25 januari 2012, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
MARRY942 schreef: | Oh lekker Steentje....(vanavond niet meer zoenen hoor!)  |
ohoh!!...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:43
|
|
|
Kliekjesavond.....kwam goed uit...ik hoef niets...het smaakt me niet en is ook niet erg.....ik kruip de bank op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 19:55
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Pas op... ik heb een ochtendhumeur...  |
o, dat lossen we zo effies op, hoor tjoklat........no problem!
hé, nathanya, zetten we een sjoelbak naast de ontbijttafel van tjoklat neer? leuk geluidje toch, 's morgens vroeg? wordt je goed wakker van............
of gaan we darten........ik mis alleen nogal ruimschoots het bord ben ik bang.......
drinken we daarna gezellig een bakkie met tjok............zwart wel te verstaan!!
wordt maar rustig even wakker, hoor tjok........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je had het geld beter kunnen besteden aan voedsel ipv bij de voedselbank te halen. |
Pardon ???
momo vraagt zich af waar sommige mensen het g*** lef vandaan halen
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op woensdag 25 januari 2012, 20:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kijk dat bedoel ik soms. Ieder mens stelt prioriteiten in zijn uitgaven. Geld kun je maar 1 maal uitgeven. (ik wel tenminste) Vanzelfsprekend kan armoede moeilijk zijn (zoals Momo zegt) maar soms ook goed zijn in de opvoeding (zoals Hannah zegt) Ik weet van een steenrijke directeur, zijn zoon moest met een krantenwijk zijn eigen fiets verdienen. Helemaal niks mis mee lijkt me....
Cootje ziet ook regelmatig mensen onder de armoede grens leven. Helaas is daarbij vaak de combinatie met werkeloos, alcohol of drugsproblemen en grote schulden. Vaak blijven kinderen als ze volwassen worden in hetzelfde spiraal. Ze zijn niet gewend om 'verantwoord' met geld om te gaan. |
vooroordelen te over
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op woensdag 25 januari 2012, 22:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:06
|
|
|
MOMO697 schreef: | hebben we met zn 3-en gedaan na er heel hard en in weer en wind voor gewerkt te hebben ...  |
3 jaar geleden ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:11
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op woensdag 25 januari 2012, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | o, dat lossen we zo effies op, hoor tjoklat........no problem!
hé, nathanya, zetten we een sjoelbak naast de ontbijttafel van tjoklat neer? leuk geluidje toch, 's morgens vroeg? wordt je goed wakker van............
of gaan we darten........ik mis alleen nogal ruimschoots het bord ben ik bang.......
drinken we daarna gezellig een bakkie met tjok............zwart wel te verstaan!!
wordt maar rustig even wakker, hoor tjok........  |
Nu weet ik zeker dat ik niet mee ga
Die meiden kunnen ook als dartbord dienen, hoor Tjok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nu weet ik zeker dat ik niet mee ga
[color=FFFFF]Die meiden kunnen ook als dartbord dienen, hoor Tjok[/color]  |
.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:15
|
|
|
MOMO697 schreef: | Blijkbaar is er ook volop gekletst over mijn flatscreen tv  |
of er zijn mensen die in de hulpverlening werken, momo; ook dat is nog een optie...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | .............  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:23
|
|
|
Iedereen is welkom om mee te bidden rond die vragen die op het hart liggen. We starten met lofprijzing en verzamelen daarna de gebedspunten. Vervolgens bidden we zodat iedereen gesterkt wordt in de Heer.
Vele christenen zeggen dat ze er niet toe komen om te bidden of te weinig tijd vrij maken. Vandaar is de gebedsroom een mooie gelegenheid om van het bidden een werkpunt te maken.
Bach cantate op de achtergrond, rustig. http://youtu.be/WsvszDQFiM8 Mooi toch !
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 25 januari 2012, 20:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:26
|
|
|
Denk je nou werkelijk dat jij zo interessant bent dat je ter sprake zou komen aan een gezellige tafel??? Sorry hoor, maar we wilden het graag leuk en gezellig houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:29
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ach Hannah, als ik dat allemaal nu nog moet gaan checken.....dan ben ik 93 eer ik de juiste miljonair gevonden heb.....en dan hoeftie mij nie meer  |
nu ook al niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|