Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:22
|
|
|
T is echt weer voor stampot dus vanavond zuurkoolstampot. En aangezien het heel de week vriest volgt er ook nog chinese koolstampot en boerenkool stampot later deze week.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:26
|
|
|
Zo gaat dat vaak Visser..... Ook ik heb dat ervaren met de kinderen.... Maar blijf voor ze bidden... Ik heb er 1 die nergens meer in geloofd... Gisteren de ochtenddienst in de kerk... Die van de avond thuis geluisterd...(en kon dat met een andere luisteraar) Maar van allebei ging iets uit...Begrijpelijk...zo duidelijk... Maar als ik er niet om vraag gaat ook meer dan me lief is het Woord langs me heen.... Kortom...het was een goede en fijne zondag... Hoop dat het vandaag ook nog zondag mag zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:30
|
|
|
niemand die geboren word is in perfecte staat. ik niet, jij niet homo's niet, hetero's niet.
er is er maar 1 die in perfecte staat geboren werd en dat is Jezus.
je bent zoals je geboren wordt en daarna maak je keuzes in je leven.
je geaardheid is geen keuze
ook al denken veel mensen van wel
als je moeite hebt met wie je bent, heb je recht op hulp, dus van mij mag het er in blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:30
|
|
|
TINK100 schreef: | binnen zitten kijken naar de sneeuw.....brrrr |
O...Tink...stuur wat vlokkies naar hier!!! Er was sprake van hier ook....maar tot nu nog niet... Lijkt me nog zo mooi...hoeft geen meter hoog hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:37
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: Wees gerust: leden krijgen altijd eerst een duidelijke waarschuwing en bij herhaling wordt er pas actie ondernomen. Het kan zijn dat iemand dan een time-out krijgt van een aantal weken en soms is dat een definitieve ban. Daarnaast word je nooit zomaar verwijderd, ook niet op basis van andermans beschuldigingen. Dit wordt altijd eerst onderzocht.
Na verschillende waarschuwingen zijn leden zich bewust van het feit wat de gevolgen kunnen zijn van hun gedrag, dit is immers duidelijk gemaakt. Het zou inderdaad fijner zijn als we gewoon zouden kunnen wachten tot iemands lidmaatschap verloopt, maar helaas is direct ingrijpen af en toe echt nodig. Gelukkig staat dit allemaal omschreven in de voorwaarden. Zie het inderdaad maar als een kaartje kopen voor de film. Wanneer je uit de bioscoop gezet wordt omdat je je niet aan de regels houdt, krijg je ook je geld niet terug.
Dit heeft de redactie vorig jaar ergens op het forum nergezet over een ban van enkelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:45
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hier anderhalve cm...zal ik het opsturen....vieze zooi  |
Hou het Hoeksche Waard maar schoon en zonnig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:46
|
|
|
vanavond eten we bloemkooluuuuuuhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | CHRISTIANMATCH schreef: Wees gerust: leden krijgen altijd eerst een duidelijke waarschuwing en bij herhaling wordt er pas actie ondernomen. Het kan zijn dat iemand dan een time-out krijgt van een aantal weken en soms is dat een definitieve ban. Daarnaast word je nooit zomaar verwijderd, ook niet op basis van andermans beschuldigingen. Dit wordt altijd eerst onderzocht.
Na verschillende waarschuwingen zijn leden zich bewust van het feit wat de gevolgen kunnen zijn van hun gedrag, dit is immers duidelijk gemaakt. Het zou inderdaad fijner zijn als we gewoon zouden kunnen wachten tot iemands lidmaatschap verloopt, maar helaas is direct ingrijpen af en toe echt nodig. Gelukkig staat dit allemaal omschreven in de voorwaarden. Zie het inderdaad maar als een kaartje kopen voor de film. Wanneer je uit de bioscoop gezet wordt omdat je je niet aan de regels houdt, krijg je ook je geld niet terug.
Dit heeft de redactie vorig jaar ergens op het forum nergezet over een ban van enkelen. |
bij duidelijke waarschuwing en herhaling ... hmmm en verdiend ??? sorry hoor. Heb ook ooit een ban gehad, terecht of niet wil ik me zelfs niet over uit spreken. Het is maar hoe je't wilt interpreteren, en voor mij is dit voorbij. Ik ben wel van mening dat men de reden van toen op menig persoon hier kan toepassen. Waarom bij de ene wel en de ander niet? Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:48
|
|
|
mijn liefje komt zo ik kijk door het raam of ze komt alles is schoon van binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:58
|
|
|
Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door...
Het lastige is juist dat een ieder dat weer anders beleefd he? Wat jij een grappige opmerking vind kan bij een ander juist erg verkeerd vallen. En wat is dan fout of wat is goed?????? Jij vind dat er mensen zijn die oeverloos zeuren, en oordelen, dat vind ik ook maar je hebt grote kans dat we het over verschillende mensen hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:08
|
|
|
Gerrit, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag vandaag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:13
|
|
|
Doordat het inderdaad door iedereen anders wordt gezien....en we het vaak over verschillende mensen hebben ja...deed ik het volgende.... (Behoefd helemaal geen navolging...maar ik voelde me vrij van smet)
Naar aanleiding van (voor mijn gevoel) wat vervelende woorden en wat aantijgingen...Heb ik prive contakt gezocht met een viertal cm-leden.. Het waren er ook die hier al wat langer waren... Ik wilde weten( ik heb het daar namelijk heel moeilijk mee) of ik echt verkeerd overkwam....of ik dingen verkeerd heb gezegd ...of gedaan.... (Immers dat kan...)
Na afloop gaf het me een bevrijdend gevoel.... Niet te diep over door denken....en nee...ik kreeg niet het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan....DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!! En fijn om even mijn hart te hebben kunnen luchten...
En Peter...fijn dat je het zo hebt gedaan en dat even met ons wil delen....
By the way( ook alweer Engels!!!)
Ik gun een ieder een hele leuke avond in Oostkapelle...en OOK het stapavondje in maart!!!!
Heb geenszins van gedachten geweest DAAR ook 1 korrel roet in te gooien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:14
|
|
|
Ook namens mij de hartelijke felicitaties Gerrit, hoop dat je een fijne dag mag hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Doordat het inderdaad door iedereen anders wordt gezien....en we het vaak over verschillende mensen hebben ja...deed ik het volgende.... (Behoefd helemaal geen navolging...maar ik voelde me vrij van smet)
Naar aanleiding van (voor mijn gevoel) wat vervelende woorden en wat aantijgingen...Heb ik prive contakt gezocht met een viertal cm-leden.. Het waren er ook die hier al wat langer waren... Ik wilde weten( ik heb het daar namelijk heel moeilijk mee) of ik echt verkeerd overkwam....of ik dingen verkeerd heb gezegd ...of gedaan.... (Immers dat kan...)
Na afloop gaf het me een bevrijdend gevoel.... Niet te diep over door denken....en nee...ik kreeg niet het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan....DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!! En fijn om even mijn hart te hebben kunnen luchten...
En Peter...fijn dat je het zo hebt gedaan en dat even met ons wil delen....
By the way( ook alweer Engels!!!)
Ik gun een ieder een hele leuke avond in Oostkapelle...en OOK het stapavondje in maart!!!!
Heb geenszins van gedachten geweest DAAR ook 1 korrel roet in te gooien!!! |
Zeeland, ik lees jouw bijdrages ook zeer regelmatig enneh...dit wou ik effe aan je kwijt: we zijn blij met jou op CM en je mag er zijn!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:22
|
|
|
Gehuild!
Mijn lieve oppaskindje is vanmorgen met spoed naar de EHBO gebracht. Net een jaar oud en 42 graden koorts.....ik vind het zo erg! Kan die kraan maar niet dicht krijgen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:23
|
|
|
Ikga de restjes opeten van een oergezellig weekend met mijn dochter...kan ik nog even nagenieten! T was gaaaaaaaaaf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:24
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hou het Hoeksche Waard maar schoon en zonnig  |
Hier een paar vlokkies toen ik mijn dochter op de trein zette....inmiddels een as-grijze lucht hier...ik verwacht nog wel wat maar tot nogtoe droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:28
|
|
|
MARRY942 schreef: | Zeeland, ik lees jouw bijdrages ook zeer regelmatig enneh...dit wou ik effe aan je kwijt: we zijn blij met jou op CM en je mag er zijn!!!!!! |
Zou je voortaan voor jezelf willen spreken en niet voor iedereen. Ik ben geen we, en jij ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zou je voortaan voor jezelf willen spreken en niet voor iedereen. Ik ben geen we, en jij ook niet. |
Gaan WE weer....zucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:36
|
|
|
hier gaan we weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Special voor Frank: Ajam setan
1 hele kip in stukken of 7 ons kipfilet in grote stukken gesneden 1 theelepel zout 1 eetlepel scherpe mosterd 1 uim gesnipperd 4 grote teentjes knoflook,zeer fijn gesneden 2 theelepels sambal oelek 2 eetlepels ketjap manis sap van een halve citroen 60 ml zonnebloemolie
Wrijf de kipstukken in met het zout en de mosterd en laat het een uurtje marineren. Maal de uisnippers, de knoflook en de sambal in de vijzel tot een pasta (als je geen vijzel hebt lukt het ook goed met de staafmixer). Verhit de olie in een grote braadpan en bak de kipstukken bruin. Haal ze uit de pan en bak de uienpasta glazig. Schep de ketjap, 100 ml water en het citroensap erbij en breng het aan de kook. Doe de kipstukken erbij, zet het vuur laag en laat het rustig 30 minuten gaar sudderen. |
Whow....ik heb dit onmiddellijk gekopieeerd! Klinkt verrukkelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De liefde zou je eigenlijk niet meer moeten najagen maar wel al gevonden hebben voor dat je het 'vlees' vond. ... |
Ach Frank....dat vlees is immers niet meer belangrijk? Je kunt van de liefde leven....toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:40
|
|
|
Hier gaan we weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:43
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hier gaan we weer  |
Ik lach niet, heel klein beetje maar.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:56
|
|
|
Nog een stukje wat christianmatch ooit heeft gezegd:
Hoi,
Die mogelijkheid bestaat op zich wel. Wel ligt het eraan waarom diegene een ban heeft gekregen. Daarnaast geven we soms pas een definitieve ban, na een of meerdere tijdelijke bans. Dan merken we dat de tijdelijke bans geen zin hebben gehad, de kans is dan ook kleiner dat iemand terug kan komen. Verder is het natuurlijk lastig om via internet te beoordelen in hoeverre iemand berouw heeft van zijn/haar daden. Met andere woorden: dit zal per ban en persoon verschillen.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Ik hoop dat het voor een ieder duidelijk is hoe de redactie omgaat met personen die overschrijdend gedrag vertonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 12:59
|
|
|
Spreuken....
Op mijn bijbelstudiegroepje zijn we bezig met spreuken.....nooit geweten dat het me zoveel zou doen.....momenteel :houdt uw tong in toom...... En alles wat je kan veroorzaken als je kwaad van iemand spreekt....de gevolgen zijn vaak desastreus, kunnen zelfs tot zelfmoord leiden heb ik begrepen.....Ik zelf ben twee keer gescheiden....ook ik heb dit alles ervaren....mensen zijn vaak zo ondoordacht en hard Zelf betrap ik me er ook wel eens op dat ik negatieve informatie doorgeef over iemand...achteraf hebbie dr spijt van....maar dan is het kwaad al geschied... Wat was die Salomo een wijs man! Ik bid elke dag om zijn wijsheid! Zo...dat wou ik effe kwijt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BETUWE775
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:00
|
|
|
Leven
leven alleen al is een geluk kijk eens in de wereld mensen maken elkaar stuk
honger, oorlog en pijn in veel landen op deze aarde zal vrede en hulp niet beter zijn
kan het niet alleen steun elkaar in alles geef de mens hoop die plots verdween
soms is het bij jezelf ook geen feest dan zijn er ook problemen en handel je ook niet als een beest
je praat met elkaar ook al lukt dat niet altijd vlieg elkaar niet gelijk in het haar
los het op zonder ruzie geen geweld of pijn vriendschap is echt geen illusie
het is realiteit mensen van vlees en bloed maak geen stommiteit
respecteer elkaar in elke vorm kleur of afkomt maakt niet uit het geeft je leven kracht het is enorm
laat een ieder genieten hier op aard help zelf mee om de vrede te bewaren dan is het leven voor een ieder de moeite waard
Betuwe Boy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nog een stukje wat christianmatch ooit heeft gezegd:
Hoi,
Die mogelijkheid bestaat op zich wel. Wel ligt het eraan waarom diegene een ban heeft gekregen. Daarnaast geven we soms pas een definitieve ban, na een of meerdere tijdelijke bans. Dan merken we dat de tijdelijke bans geen zin hebben gehad, de kans is dan ook kleiner dat iemand terug kan komen. Verder is het natuurlijk lastig om via internet te beoordelen in hoeverre iemand berouw heeft van zijn/haar daden. Met andere woorden: dit zal per ban en persoon verschillen.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Ik hoop dat het voor een ieder duidelijk is hoe de redactie omgaat met personen die overschrijdend gedrag vertonen. |
Eh...wie is hier nou eigenlijk de "redaktie"?
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op maandag 30 januari 2012, 13:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:04
|
|
|
BETUWE775 schreef: | Leven
honger, oorlog en pijn in veel landen op deze aarde zal vrede en hulp niet beter zijn
soms is het bij jezelf ook geen feest dan zijn er ook problemen en handel je ook niet als een beest
je praat met elkaar ook al lukt dat niet altijd vlieg elkaar niet gelijk in het haar
respecteer elkaar in elke vorm kleur of afkomt maakt niet uit het geeft je leven kracht het is enorm
laat een ieder genieten hier op aard help zelf mee om de vrede te bewaren dan is het leven voor een ieder de moeite waard
Betuwe Boy  |
En zo is het Betuwe Boy....nix aan toe te voegen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 13:08
|
|
|
BETUWE775 schreef: | Leven
Betuwe Boy  |
thnks moet ik erg genoeg wel eens aan herinnerd worden
|
|
Naar boven |
|
|