ChristianMatch
 


Forum

Berichten van XABIA794
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:34
BerichtOnderwerp: bikerchurch
 
XABIA794 schreef:
We organiseren in "De Plek" onze eerste bikerchurch / op een clubhouse niveau.
Ieder die iets heeft met bikers Coole smiley met zonnebril is welkom op die avond.
om 18.00 hebben we samen diner en later op de avond hebben we dan getuigenissen, muziek en een Woord voor aanwezigen.
Verder lekker blijven hangen in gezelligheid

je kan contact opnemen zowel bij
Xabia794 als rob554

Er hebben zich zo'n 40 tal aangemeld... gaat weer leuke avond worden in De Plek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 15:43
BerichtOnderwerp: bikerchurch
 
We organiseren in "De Plek" onze eerste bikerchurch / op een clubhouse niveau.
Ieder die iets heeft met bikers Coole smiley met zonnebril is welkom op die avond.
om 18.00 hebben we samen diner en later op de avond hebben we dan getuigenissen, muziek en een Woord voor aanwezigen.
Verder lekker blijven hangen in gezelligheid

je kan contact opnemen zowel bij
Xabia794 als rob554
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: Kunst
 
een tip
Een paar jaartjes kunstgeschiedenis volgen geeft je diepgang in beleving en de tijdsgeest waarin bepaalde kunst ontstaat.

Het zijn toch wel vaak rare snuiters hé die kunstenaars Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 09:17
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
 
THOMAS968 schreef:
Nou als je me een beetje gevolgd hebt, is ma Flodder niet helemaal mijn smaak, maar een geurbeleving zoals ik die beschreef, motiveert inderdaad niet erg. Maarten 't Hart is bioloog en zei dat niets meer erotiserend is dan vers zweet. Dat zal hij wel weten maar dan wel vers zweet van een schoon lijf he.

Thomas, ik hou van een schone vrouw en dat vind ik voldoende bijdrage aan dit topic.

Helemaal in België want daar is schoon ook mooi, lol

Yep... schoon volk in België Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 10:02
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
QSJE546 schreef:
mannen....wat vinden jullie nou een woest aantrekkelijk bij een vrouw Lachende smiley

hahaha
benieuwd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 10:00
BerichtOnderwerp: Hij date niks!!!
 
Leuk geschreven anita...
geweldig om er ook eens de lol erin te vinden.
alleenstaand zijn is niet alleen maar zielig, helemaal mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 09:49
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
jammer dat ik het heb moeten afweten ... na 2 dagen buikgriep Kotsende smiley en kramp zag ik mezelf niet in staat de boel te trotseren Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
volgende keer hoop ik er weer bij te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: Willem J. Ouweneel
 
SHANITA130 schreef:
De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel

De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... Zieke smiley ".

Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.

F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.

Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein.
Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.

Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen.
En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.

Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.

Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...

De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....

NB: dit onderwerp heet Willem Ouweneel. Wat ik hierboven schreef betrof zijn broer Frank.
Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.

Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma

Ik begrijp eigelijk niet waarom je je ongenoegen over F. Ouweneel er wilt doordrammen. 't ging hier over zijn broer
Smiley die vol vragen zit Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:09
BerichtOnderwerp: Gods plan met je leven.
 
IESJE369 schreef:
Is het niet zo dat Gods plan met ons leven is gekoppeld aan Gods plan met deze wereld, ter voorbereiding van de komst van Zijn Koninkrijk?
Om wie draait het plan: om mij of om God? Ik denk dat God centraal moet staan.

Ik dacht net hetzelfde Lachende smiley
Zoek eerst het Koninkrijk en de rest ...
Ik probeer alles ook in het licht hiervan te zien. We behoren Hem toe, en ik mag deel uit maken van Zijn grote plan met Zijn gehele schepping Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 21:45
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
CORTAZAR588 schreef:
waarom is het voor mannen moeilijker ?
volgens mij is het in deze maatschappij sowieso een probleem als je gevoelig bent lijkt me.

maar het schijnt dat HSP verder gaat toch ?

ik probeer me altijd voor te stellen wat het is ......maar ik denk dat ik me het niet kan indenken.

ik ken iemand , die zich zelf helemaal dol maakt met allerlei gedachten en gevoelens.
en als het te veel wordt is diegene enkele dagen helemaal het spoor bijster.

eigenlijk is het een handicap .......of zie ik dat niet goed?
een overprikkelbaar zintuigsysteem of een te veel aantrekken van dingen.

Een handicap?
ik denk dat je je eerder eens zou moeten afvragen wat "normaal" zou moeten zijn in deze maatschappij waar alles snel en gevoelloos lijkt...
Ik vind het bijvoorbeeld juist een gebrek als men zintuiglijk aan alles voorbij gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 20:55
BerichtOnderwerp: BBQ in Belgie (aan de grens)
 
Een kleine informatie toevoegen
Als het weer niet zou meezitten is dat geen enkel probleem...
We hebben een grote ruimte waar we binnen ook het heel gezellig kunnen maken, en de bbq kunnen even goed opgestart worden in de overdekte ruimte.
Geen excuus om te te denken dat het weer niet mee zou zitten Knipoog smiley

Een extra vraagje
een vriend van Roosendaal (zonder vervoer) zou ook graag komen, als er iemand uit die richting komt? Wil je me dan even contacteren of hiervoor een oplossing zou kunnen geboden worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 20:51
BerichtOnderwerp: BBQ in Belgie (aan de grens)
 
MIEKE962 schreef:
Hoi Lien en Rob. Ik vond het zo ontzettend leuk de vorige keer. Ik ben zeker weer van de partij. Ik gooi een slaapzak en een luchtbed in de auto. Lachende smiley Lieve groeten Mieke

Keitof dat je er weer bij zal zijn. Heb vorige keer ook zo genoten van jou aanwezigheid Lachende smiley Blijven slapen is geen probleem, er hebben er zich al meer opgegeven om te blijven naar de zondag toe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:00
BerichtOnderwerp: BBQ in Belgie (aan de grens)
 
ik haal nog even de topic naar boven.
Men lidmaatschap is vandaag verlopen!!!
Heb vrijdag al betaald "nu via een nederlander"
Benieuwd hoelang het nu gaat duren. Twijfelende smiley In ieder geval kan je via rob554 ook regelen om aanwezig te zijn.
of op het topic zelf mag ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:25
BerichtOnderwerp: roken e.a. "verslavingen
 
MAMALOE463 schreef:
Het gaat in dit topic toch ook over andere verslavingen? Wie heeft een verslaving ergens aan, het hoeft niets ernstigs te zijn Knipoog smiley bv een chocola verslaving, koffie verslaving, voor vrouwen een schoenentice Verlegen lachende smiley

Om voor mezelf de spits af te bijten, uhm ik heb een schoenentic, oftewel verslaving tis maar hoe je het noemen wilt Verlegen lachende smiley

Coole smiley met zonnebril
Heb ik ook last van... maar ze kunnen toch ook zooo mooi zijn.
zie het niet als verslaving, gewoon oog voor creaties Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:14
BerichtOnderwerp: BBQ in Belgie (aan de grens)
 
Na het grote succes van de vorige bbq was er al gelijk een vraag om het snel weer over te doen...

we zijn van plan om op 1 september (vanaf zo'n 14.00) de zomervakantie af te sluiten met weer een BBQtje.
Het systeem is zoals de vorige keer dat ieder meebrengt wat hij zelf op z'n bord wil zien verschijnen. en ook in het glaasje!
Een slaatje en een sausje erbij maakt dan de zaak af.
Zelf voorzien we in de koffie en de thee
een zakje extra houtskool is altijd welkom.
Elke bbq hebben we weer wat uitbreiding van spullen...
Toch zijn er enkele zaken steeds nuttig om mee te brengen, zoals een extra stoel of zetel. borden zijn er weer extra bijgekomen en we hebben ook een extra bbq bij gekregen. De andere kon al de vorige bezoekers aan... zonder problemen.
Nu dus zeker plaats genoeg om alles gelijk te bakken Lachende smiley

de locatie is in Tielen (in Lien's huis met grote tuin) en dat is vlak onder de grens van Nederland in de regio onder Tilburg. Voor velen valt die afstand wel best mee.
Vorige keer waren er van vele regio's aanwezigen, misschien dus ook mogenlijk om samen te rijden.

Vorige keer is er zelfs een deel blijven logeren en de zondag mee naar onze dienst geweest. Lachende smiley keileuk was het.
Indien je denkt dat ook nog aan te durven is het ook altijd handig om een slaapzak en luchtbed of zo in de auto te hebben... Plaats heb ik genoeg

we hebben ook een e-mail adres speciaal hiervoor aangemaakt.
Als je graag meer informatie wenst en de mailing wilt ontvangen kan je contact met me opnemen.

xabia


Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 14 augustus 2012, 18:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 17:55
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
ROELANDE345 schreef:
iemand die hsp is (high sensetive person) diens zintuigen werken veel sterker. Ze horen alles, ik ken er een die zegt dat ie het gras hoort groeien, ze ruiken alles, dus al die luchtjes die mensen op hebben en die die je zo tegen komt, zien veel scherper en meer enz. Ze doen de hele tijd zoveel indrukken op daardoor en je afsluiten er voor is moeilijker als je zoveel indrukken te verwerken krijgt. Daarom moeten ze hun grenzen sterk bewaken en meer rust nemen dan anderen. Er zijn ook gradaties in hoor de ene is gevoeliger dan de ander

Inderdaad zeer bekende eigenschappen, en voordat je eigelijk weet dat je HSP hebt kan dat best irritant zijn. Ik kan bepaalde geluiden letterlijk niet verdragen en dan kreeg je vroeger wel vaak te horen dat je je aanstelt en maar moest doen dat je't niet hoorde...
Gelukkig heb je er ook de possitieve kanten van. Ikzelf ben kunstenaar en blijkbaar hebben vele muzikanten of kunstenaars HSP. Het scherp staan van je zintuigen maakt het dan juist makkelijk om bepaalde waarnemingen beter op te nemen (is mijn ervaring toch)
je kan zelfs banen hebben waar dat heel handig bij is.
ga aub het geluid in de dienst bedienen, want weinigen zijn het gegeven dat behoorlijk te kunnen Knipoog smiley en erger je je rot aan al die fluittonen en geshirp dat anderen niet horen Gefrustreerde smiley

tip voor een boek hierover (christelijk)
Hooggevoelige mensen / leven tussen gave en kwetsbaarheid
door Dr. Samuel Pfeifer
ISBN 90-5829-382-3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 17:40
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
kzal het alvast in mijne agenda zetten...
jajaja, heb vandaag me een echte agenda terug aangeschaft om nog beter te ordenen Knipoog smiley
geen dubbelboekingen hoop ik
zal er zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:32
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
TALLGUY817 schreef:
Je eerste zin begint met interpretatie.. het is niet de wijze door het Woord vanuit jezelf te gaan interpreteren, het is de Geest Gods Die ons in heel de Waarheid leidt - en daarop heb ik geantwoord.


Wie zegt zonder zonde is, is een leugenaar. Wie wedergeboren is, weet dat hij/zij een pleiter heeft, Die hem/haar de zonden niet zal aanrekenen.


Dat weet je wat je te doen staat.


Toen de Here Jezus werd verzocht in de woestijn, gaf Hij ons een voorbeeld: Er staat geschreven.. met die kennis van de Schrift kun je de duivel van je laten wegvlieden.



Die vraag heb ik in heel dit forum al meermalen beant woord. Die desnoods een Alpha-cursus, die zijn gratis en er zit vaak ook nog een gezamenlijke maaltijd bij, en dan leer je de melk, de grondbeginselen van het Woord, en waartoe de here Jezus is gekruisigd om de wet teniet te doen en te leven als een vrije.

Als je niet kunt leven als een vrije... als een volwassene in de Geest, dan begeer je het dus liever een kind, een onmondige te zijn, en dan heb je regels nodig om te weten wat wel of niet mag. Maar uit WET komt geen eeuwig leven voort, WET leidt tot de dood. Maar de vraag is of jij deze dingen kent of weet.. want uit mijn ervaring met religieuze mensen, heeft de dominee altijd gelijk want hij of ook zij heeft een theologische opleiding waarvan wordt aangenomen dat hij/zij het weet.. maar veelal zoals een paar jaar geleden een stuk of wat predikanten er voor uitkwamen NIET GELOVIG te zijn, en dan volg je dus een blind leidslid.. en waar kom je dan terecht?

Ik heb zelf alpha gegeven... waartoe redeneer je dat ik nog aan de melk moet?
Ik start een topic alleen om gezamelijk Gods Woord te overdenken.
Niemand kan beweren de waarheid als enige in pacht te hebben... interpretatie zal altijd aan de orde zijn. Perfectie is niet mogelijk hier op aarde.
Dan mag je me eens uitleggen waartoe jij dan gehoorzaamheid uitoefent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:58
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Ik ga vandaag lekker naar de zee!! Er loopt hier toch alleen maar iemand de boel dermate te beheersen dat de gezelligheid en serieusheid ver te zoeken valt!

ik ging dinsdag ook een dagje "DACHT" ik ...
4 uur file gehad Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:46
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
TALLGUY817 schreef:
Het valt me op dat discussies vaak ontstaan vanuit een verschil in het interpreteren..

Interpreteren?

Discussies ontstaan dus door ONGELOOF!

Staat er niet geschreven dat de Trooster, Christus in de verborgenheid, ons in heel de Waarheid, de Bijbel, zou leren?

Hoezo dan interpretatie?

Gaan wij de schrift beredeneren vanuit wat ons hart ingeeft, terwijl de Bijbel zegt dat al wat uit het hart voorkomt troep is. We zijn uit de aarde aards, en wij kunnen niet anders dan zondigen, de schepping in Genesis betrof immers niet over het doen ontstaan van de wereld, want die was er al. Het betreft een restitutie omdat alles wat onder de wateren werd bedolven vuil was.

Mocht je bovenstaande niet verstaan, lees dan:
1Co 3:1 En ik, broeders, kon tot u niet spreken als tot geestelijken, maar als tot vleselijken, als tot jonge kinderen in Christus.
1Co 3:2 Ik heb u met melk gevoed, en niet met vaste spijs; want gij vermocht toen nog niet; ja, gij vermoogt ook nu nog niet.
1Co 3:3 Want gij zijt nog vleselijk; want dewijl onder u nijd is, en twist, en tweedracht, zijt gij niet vleselijk, en wandelt gij niet naar den mens?
1Co 3:4 Want als de een zegt: Ik ben van Paulus; en een ander: Ik ben van Apollos; zijt gij niet vleselijk?

Ik vroeg alleen maar een antwoord op de vraag wat men verstaat onder gehoorzaamheid. Geen oordeel over verschil in denken.
Jou verzen duiden aan dat je van anderen vind dat ze nog in het vlees leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:42
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ...ik ben gisteren door een CM-lid, dat nu even niet op de site is maar binnenkort wel weer, goed ingelicht hoe het allemaal in zijn werk gaat wat het meebrengen van eten en zo betreft. Het lijkt me inderdaad leuk...Hopelijk is het goed weer in de mooie Belgische Kempen...en dat op onze Nationale feestdag.

ik zou je nog zeker een mailtje sturen met meer informatie hoor Knipoog smiley
Het zou leuk zijn dat je komt en voor het weer begint het er echt goed uit te zien... ik hoor al de grasmaaiers bij de buren (moet ik zelf ook nog doen) maar in ieder geval, zelfs met regen kunnen we binnen ook feesten Lachende smiley))

op naar Tielen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:40
BerichtOnderwerp: Het weer
 
gisteren verse graskaas gekocht in Nederland, zal wel naar regenwater smaken Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 17 juli 2012, 12:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:06
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
BART347 schreef:
als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???

...zucht...


had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?



mogelijk: amateurfiel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger.... Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Verlegen lachende smiley

zitten daar misschien niet op te wachten Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 11:42
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
Even een update

Als ik naar buiten kijk dan krijg ik wel een beetje een pruillip van het weer
MAAR

niet getreurd
zoals in het verleden, weten er velen dat ik ook veel ruimte en mogelijkheden heb om het feestje gewoon door te laten gaan. We maken er dan gewoon binnen een feestje van.
Even gezellig zoals sommigen onder de CMers nog weten (die hier al geweest zijn.

Wie er allemaal komen frank?
Er zijn zowel exleden van CM die terug van de partij zijn, als enkelen die hier lid zijn.
We zijn al een tijdje bezig om voor vrijgezellen allerlei te organiseren in deze regio, dus daarvan is het grootste deel aanwezig en ook nieuwe mensen die ik nog niet heb ontmoet (ook spannend)

In ieder geval zou ik zeggen
zet alle gedachten van twijfel opzij, en laat je uitdagen om er eens bij te zijn op Lien's place Knipoog smiley
verruim je grenzen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 11:36
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
MIEKE962 schreef:
Lijkt me heel erg gezellig. Ik kom ook.

heel leuk dat je komt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:16
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
XABIA794 schreef:
Als we evenveel energie zouden steken in possitieve dingen Knipoog smiley

was niet negatief bedoeld... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:00
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
Als we evenveel energie zouden steken in possitieve dingen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 09:18
BerichtOnderwerp: Autistische, hoe er mee om te gaan?
 
NICKY298 schreef:
Veel mannen en maar ook vrouwen en eigenlijk iedereen heeft wel autisme.

Eigenlijk weet ik er erg weinig van.

Maar ik las er over en las het stukje TOM en dat deze mensen wel zien wat de ander zegt en doet, maar niet hun eigen bijdrage.

Dit is mij overkomen met mijn zoon , ik dacht zo van snap hij niet wat hij doet?
Nee dus hij ziet zijn plaatje niet. Maar wel mijn plaatje!

Zijn er mensen die ook in dit pakket zitten en of jullie goede raad hebben?
want ik zelf heb nooit begrepen dat ze dat niet konden zien!

En ik dus jaren heb geprobeerd om het te laten zien , maar het is niet gelukt.

Ik begrijp niet helemaal welke antwoorden je zoekt? Hoe je ermee omgaat? of hoe de persoon het zelf ervaart?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:07
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
PETRA944 schreef:
ha ha shanita, oke hoe moet ik nee zeggen zonder iemand te kwetsen?

gewoon ik voel geen klik chat. je lijkt me wel een aardige man, alleen als ik geen klik voel date ik niet.

ik val ook niet op groene auto's, ik rijd ermee Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ow solly
Verlegen lachende smiley
was ook ff keiofftopic...

een kreetjeeeuuuhhh... moet ik ff over nadenken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 22 Volgende
Pagina 1 van 22