Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ga zelf pizza maken met erop wat ik lekker vind jummieeeeee  |
Heerlijk als je dat allemaal zelf kan uitzoeken he??? Ik zou het wel weten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het helemaal niet over jou????? Ik heb het over het algemeen.....Voel je niet gelijk zo aangevallen zeg....... En wat bedoel je met : Je zit er weer naast met de kwestie? Omdat ik wat anders dan jij dat doet naar dingen kijk zit ik er dan naast???  Ik plaats toch ook maar gewoon een opmerking, net als jij dat doet?  |
He nee...niet zo aangebrand reageren... We waren net bezig ons leven te beteren.... Effe langer volhouden....(dat aangevallen voelen dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:11
|
|
|
Men wat een aangebrand bietje is iedereen hier zeg zit met verbazing te lezen! Storm op komst of wat! Kunnen we in lieve vrede samenleven mensen? Discussies over bannen of niet de redactie beslist en bekijkt en je kan niet eens een ban aanvragen het is geen vraag en aanbod spel! Ook al vind jij iets dan hoeft de redactie het nog niet zo te vinden! Ze gaan echt niet over 1 nacht ijs! Denk idd dat een slotje voor dit topic wel goed is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:12
|
|
|
Enne de feestlocatie die is waar ook alweer Ow ja en Herman ze heeft een paarse jurk met rood afgezet
Nee joh, dat was niet rood, dat was oranje
Maar gefeliciteerd met de eerste stap nu maar kijken of ze de tweede ook met je aandurft
O Iesje dan is ze veranderd van kleur dat ken nog wat worden ze heeft nog ruim 4 maanden de tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ook anderen kunnen vragen om een slotje. en nu echt een slotje.
SLOT |
Okee. doe met je mee SLOTJE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mijn cv ketel lekt water... Er moet een heel nieuw onderdeel in.
Nu maar wachten op telefoon van de fabrikant.
Gelukkig kan het verder geen kwaad, en hoef ik niet in de kou te zitten. |
Gelukkig maar Mariska....Zou niet lekker zijn met dit weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:44
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Okee. doe met je mee SLOTJE  |
Stop verdere verzuring cm -zonder slotje- begint bij mezelf .
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 1 februari 2012, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Gelukkig maar Mariska....Zou niet lekker zijn met dit weer... |
Ik heb nog altijd miesje en aagje. Die laten mij nooit in de kou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb nog altijd miesje en aagje. Die laten mij nooit in de kou. | Aha.... nou zoiets kan je weer moed geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:04
|
|
|
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 2 februari 2012, 08:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Men wat een aangebrand bietje is iedereen hier zeg zit met verbazing te lezen! Storm op komst of wat! Kunnen we in lieve vrede samenleven mensen? Discussies over bannen of niet de redactie beslist en bekijkt en je kan niet eens een ban aanvragen het is geen vraag en aanbod spel! Ook al vind jij iets dan hoeft de redactie het nog niet zo te vinden! Ze gaan echt niet over 1 nacht ijs! Denk idd dat een slotje voor dit topic wel goed is  |
Wat nou slotje...niks slotje....een ieder doet gewoon normaal Het is een dierentopic, dus hoe noemen ze dat?
Op de beesten af ofzo? of op de knijnen af...of is dat weer dialect? De meesten zijn hier egels....met heeeel veeeel stekels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:13
|
|
|
Heee Lieke,
heb je zin om mee te gaan? Lijkt me ontzettend gezellig We laten ons toch niet intimideren door die jonkies?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA992
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:24
|
|
|
Mijn mooiste moment: Na een rondleiding in Hospice Houten,waar ik een sollicitatie gesprek had,en te horen kreeg dat ik aangenomen was.Wat een voorrecht dit te mogen doen [dit naast mijn huidige baan].
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:28
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | Mijn mooiste moment: Na een rondleiding in Hospice Houten,waar ik een sollicitatie gesprek had,en te horen kreeg dat ik aangenomen was.Wat een voorrecht dit te mogen doen [dit naast mijn huidige baan]. |
Mooi Johanna!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:29
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Wat nou slotje...niks slotje....een ieder doet gewoon normaal Het is een dierentopic, dus hoe noemen ze dat?
Op de beesten af ofzo? of op de knijnen af...of is dat weer dialect? De meesten zijn hier egels....met heeeel veeeel stekels
 |
Het is gewoon bij de beesten af ja.... Maar je kunt ook zeggen bij de konijnen af.... De betekenis daarvan is...WALGELIJK/ERG...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:29
|
|
|
Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting
Heb vervoer en rij kostenvrij, het gaat om een citroen c4, dan weet je hoe ruim die is. Dus als ik de kosten zo kan drukken voor een aantal mensen, dan doe ik dat van Harte
Mvg. Henk
Laatst aangepast door
|
HENKEMAN399
|
op woensdag 1 februari 2012, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:34
|
|
|
XABIA794 schreef: | je bedoeld dat je'r bij kan zijn??? yeaahhhh !!!! cool zeg, het gaat er alsmaar toffer worden...  |
Eerst even kijken wat bride Z te meldne heeft over mijn voorzichtige voorstel eea een dagje te verplaatsen...
En dan maar hopen dat de rest ook meewerkt.
Zeg Hannah, heb ff zitten meten, maar hij past niet het OV joh die vriezur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:35
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Heee Lieke,
heb je zin om mee te gaan? Lijkt me ontzettend gezellig We laten ons toch niet intimideren door die jonkies?  |
Weet je Tjoklat.... 'k Heb er zeker over nagedacht om mee te gaan, want ben wel in voor een feestje .... ....houdt wel van lekker gek doen... Maar die week erop ben ik ook al een lang weekend weg, skieen in Duitsland.
Ik heb ook maar t/m 8 of 9 februari een abonnement op CM.
Volgende keer ga ik zeker mee !!!
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op vrijdag 3 februari 2012, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:36
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: |
Ik ben al niet meer de oudste hoor... we hebben Nathan510 en Ineke155 nog... Dus ik kan gewoon gaan keten  |
No worries... Heb een eeuwenoude ziel.
Laatst aangepast door
|
PIEN621
|
op woensdag 1 februari 2012, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:41
|
|
|
PIEN621 schreef: | No worries... Heb een eeuwenoude ziel.  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:42
|
|
|
Mijn autootje startte niet vanmorgen... dus maar met de bus naar het werk gegaan.
Nu zit ik te wachten op de wegenwacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:48
|
|
|
PIEN621 schreef: | No worries... Heb een eeuwenoude ziel.  |
ik jong van geest in een ouw lijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........  |
Sjonge jonge , Hannah.....heb je het me nu nog niet kunnen vergeven dat ik op de picknick al je bietensalade heb opgegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:53
|
|
|
Kunnen aangebrande aardappelpannen ook gedeclareerd worden bij CM...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kunnen aangebrande aardappelpannen ook gedeclareerd worden bij CM...??  |
Kwestie van bij de les blijven , Cootje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kwestie van bij de les blijven , Cootje.  |
Ja ik zoek nog een schuldige...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:14
|
|
|
CHRISTIAN146 schreef: | God zal niet toestaan dat je boven vermogen wordt verzocht. Deze bijbelzin moet wel in de context worden gezien in wat christenen in China onder de culturele revolutie is overkomen, christenen in de Goelag archipel is overkomen, christenen in Moslimlanden overkomt, protestanten is overkomen tijdens de reformatie, en christenen in het Romeinse Rijk is overkomen.
Ik hoop niet dat je zaken vergeestelijkt omdat we nu eenmaal in het comfortabele westen wonen. |
boven je vermogen verzocht worden slaagt dan alleen op vervolging? ik dacht dat dit op elke christen kon worden toegepast... elk christen wordt verzocht, alleen de manier hoe is verschillend... rijkdom kan ook verzoeking zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:20
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kunnen aangebrande aardappelpannen ook gedeclareerd worden bij CM...??  |
Beetje biotex of soda, en .... foetsjie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:27
|
|
|
IESJE369 schreef: | Beetje biotex of soda, en .... foetsjie!! |
Weet et hor Maar de stank is niet zo snel foetsjie......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Weet et hor Maar de stank is niet zo snel foetsjie......  |
Bakje azijn in huis zetten en kaarsjes aandoen
|
|
Naar boven |
|
|