Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Bakje azijn in huis zetten en kaarsjes aandoen  |
Die kaarsjes; dàt gaat wel lukken maar die azijn......???? ik ben al zuuuur genoeg vanmezelf.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:59
|
|
|
CHRISTIAN146 schreef: | God zal niet toestaan dat je boven vermogen wordt verzocht. Deze bijbelzin moet wel in de context worden gezien in wat christenen in China onder de culturele revolutie is overkomen, christenen in de Goelag archipel is overkomen, christenen in Moslimlanden overkomt, protestanten is overkomen tijdens de reformatie, en christenen in het Romeinse Rijk is overkomen.
Ik hoop niet dat je zaken vergeestelijkt omdat we nu eenmaal in het comfortabele westen wonen. |
Ik begrijp je intensie.... De tekst welke je noemt is naar mijn inziens deze:
1Co 10:13 "Ulieden heeft geen verzoeking bevangen dan menselijke; doch God is getrouw, Die u niet zal laten verzocht worden boven hetgeen gij vermoogt; maar Hij zal met de verzoeking ook de uitkomst geven, opdat gij ze kunt verdragen."
Wat het context betreft van deze tekst gaat het hierom:
1Co 10:14 Daarom, mijn geliefden, vliedt van den afgodendienst.
Waar de apostel over had ging om afgodendiensten welke zich toen afspeelde. In onze tijd kun je ook "religie" noemen. Men dacht toen dat wij als mensen verzocht worden door afgoden (demonen)of externe dingen. Verzoekingen komen daar niet van. De Heer leert dat het ergens anders van komt. Het komt vanuit ons eigen binnenste vleselijke gedachten goed (ikje).....Daar komen de verzoekingen vandaan.... Verzoeking is ook niet hetzelfde als verdrukking.
In de bijbel is het werkwoord "verzoeking" en "verdrukking" een neutraal woordt. Noch positief noch negatief.
Het antwoordt op mijn reactie is te vinden in deze tekst:
Jas_1:14 Maar een iegelijk wordt verzocht, als hij van zijn eigen begeerlijkheid afgetrokken en verlokt wordt. .
Hetgeen dat jij meent is net andersom. De westerse wereld wordt het meest verzocht door de begeerlijkheden van de welvaard, ook in de kerken (religie)....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:05
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Die kaarsjes; dàt gaat wel lukken maar die azijn......???? ik ben al zuuuur genoeg vanmezelf.....  |
Nou dan moet die lucht geen probleem zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:05
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting
Heb vervoer en rij kostenvrij, het gaat om een citroen c4, dan weet je hoe ruim die is. Dus als ik de kosten zo kan drukken voor een aantal mensen, dan doe ik dat van Harte
Mvg. Henk |
dat is een prachtig aanbod, henk!! gratis ritje je komt dus uit toppie nederland, en brengt mensen kosteloos in zeeland; welke route neem je ongeveer, zodat men weet of men enigzins aan kan sluiten?
(ik zou nie weten, hoe veel plaatsjes je in een citroen c4 hebt.....?? )
zelf rijd ik dus vanaf ede richting zeeland, en heb ook nog een aantal plaatsjes over in de auto. mocht je interesse hebben mee te rijden, laat dan even weten met wie je mee zou willen rijden en uit welke plaats ongeveer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp niet goed waarom je denkt dat ik daar smalend om doe. Als iemand geband wordt, is dat jammer voor die persoon. Maar om hier een heel betoog te gaan houden of ze aub terug mag komen vind ik echt te ver gaan.
Gisteren heb ik een betoog gehouden over hoe mensen altijd van het negatieve uit gaan. Dit is dus een duidelijk voorbeeld. De aanleiding van mijn reactie was jouw poging de schuld bij ons neer te leggen. En dat gaat me gewoon te ver. Zelf heb ik geen conflict met haar gehad en ik ben ook niet de kwade genius achter het geheel. |
De kwade genius achter het geheel zal deze discussie het liefst zo snel mogelijk stoppen of afsluiten. Marry had soms ook geen goede invloed op de sfeer. Wel jammer dat er roddelcircuits bestaan op CM. Het is met Roddel net als met Drank: het maakt meer kapot dan je lief is, zo niet alles. Maar ja, maak dat maar eens duidelijk aan mensen die roddelen of drinken.
Verder Hannah, ben ik een bas-bariton.
Thomas, herkent zich in de opvatting van Frank en is blij dat het brengen van zijn menselijke opvatting niet met een slot verhinderd wordt.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat is een prachtig aanbod, henk!! gratis ritje je komt dus uit toppie nederland, en brengt mensen kosteloos in zeeland; welke route neem je ongeveer, zodat men weet of men enigzins aan kan sluiten?
(ik zou nie weten, hoe veel plaatsjes je in een citroen c4 hebt.....?? )
zelf rijd ik dus vanaf ede richting zeeland, en heb ook nog een aantal plaatsjes over in de auto. mocht je interesse hebben mee te rijden, laat dan even weten met wie je mee zou willen rijden en uit welke plaats ongeveer? |
Het maakt niet uit als ik maar weet waar ik ze op moet pikken.... gewoon 5 inclusief de chauffeur Dus ik verneem het graag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:15
|
|
|
Dit is ook wat de Heer ons leert:
2Co_6:4 Maar wij, als dienaars van God, maken onszelven in alles aangenaam, in vele verdraagzaamheid, in verdrukkingen, in noden, in benauwdheden, .
Wat brengt het voor God?
2Co 3:5 Niet dat wij van onszelven bekwaam zijn iets te denken, als uit onszelven; maar onze bekwaamheid is uit God; 2Co 3:6 Die ons ook bekwaam gemaakt heeft, om te zijn dienaars des Nieuwen Testaments, niet der letter, maar des Geestes; want de letter doodt, maar de Geest maakt levend.
Hetgeen wat belangrijker is voor elk mens, heb ik een eeuwigleven, ben ik behouden??? Het ver van mijn bed show is niet voor ons. De wil van God is dat wij aangenaam en bekwaam zijn voor onze vijanden. (bv, boze buren) Breng het "leven" bij diegenen welke verloren gaan????
Het doel van God is deze:
Eph_4:12 Tot de volmaking der heiligen, tot het werk der bediening, tot opbouwing des lichaams van Christus;
Het gaat om het lichaam van de Here Jezus de beloofde Messias welke reeds is gekomen voor heel de mensheid.
De verdrukking waar jij het overhebt is zeker meer dan in de OT bij het volk van God t.o.v. voor ons als heidenen in deze tijd. Wij horen het heidendom lost te laten en dat zit in ons binnenste. Je ziet het op de forum hoe moeilijk dat is....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 1 februari 2012, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge jonge , Hannah.....heb je het me nu nog niet kunnen vergeven dat ik op de picknick al je bietensalade heb opgegeten?  |
nee, tuurlijk niet!! denk je dat ik dat ooit vergeet, dan?
als de diepvries van pien dan niet in het openbaar vervoer past, bezorg ik je wel op een andere manier de koude rillingen; watch me!!!
en nu zou ik zo heeeeeel graag weten of we asjeblieft, misschien, als het u uitkomt, en met uw welbevinden uw mobiele telefoonnummer zouden mogen gebruiken voor de dwalende endet dolende schapen, meneer visser??? pleaaaase???
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:22
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Het maakt niet uit als ik maar weet waar ik ze op moet pikken.... gewoon 5 inclusief de chauffeur Dus ik verneem het graag |
en je hebt er ook erg in, dat dames meestal één of meerdere GROTE logeertassen nodig hebben, voor een overnachting, henk??
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en je hebt er ook erg in, dat dames meestal één of meerdere GROTE logeertas nodig hebben, voor een overnachting, henk??  |
Ach ja meer tassen betekent minder mensen als het niet in de bagageruimte past....of ik neem zelf wat minder mee natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en nu zou ik zo heeeeeel graag weten of we asjeblieft, misschien, als het u uitkomt, en met uw welbevinden uw mobiele telefoonnummer zouden mogen gebruiken voor de dwalende endet dolende schapen, meneer visser??? pleaaaase??? S:> . |
Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch?????
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op woensdag 1 februari 2012, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:52
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Ach ja meer tassen betekent minder mensen als het niet in de bagageruimte past....of ik neem zelf wat minder mee natuurlijk  |
Je trekhaak is ook nog een optie??? (als je die tenminste bezit)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:53
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch?????  |
nou, denk je? t is een eerste klas dwarsligger, he?
ik durf er nog niet op hopen in elk geval, cootje!! ik ben bang dat mijn charmes ontoereikend blijken te zijn........
(kun jij het hem ook niet eens vragen, misschien?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:56
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De kwade genius achter het geheel zal deze discussie het liefst zo snel mogelijk stoppen of afsluiten. Marry had soms ook geen goede invloed op de sfeer. Wel jammer dat er roddelcircuits bestaan op CM. Het is met Roddel net als met Drank: het maakt meer kapot dan je lief is, zo niet alles. Maar ja, maak dat maar eens duidelijk.
Thomas, herkent zich in de opvatting van Frank en is blij dat het brengen van zijn menselijke opvatting niet met een slot verhinderd wordt. |
Thomas, voor de verandering ben ik het nu helemaal met je eens. Er moet me eigenlijk toch wel iets van het hart. Als Marry dit leest...het zei zo...als anderen zich gepikeerd voelen...het zei evengoed zo.
Voorop gesteld dat ik Marry niet persoonlijk ken viel het me op dat Marry zat te katten op het forum. Op mij terwijl ik me van geen kwaad bewust was. Ik heb haar daar op aan gesproken, en ze beschuldigde me ervan dat ik deelnam aan een groep roddelaars die in dat geval over haar aan de roddel waren. Toen ik haar duidelijk had gemaakt dat ik absoluut de pest heb aan roddelen was de lucht geklaard en het contact weer verbroken. Wederzijds hebben wij geen behoefte aan contact met elkaar, en dit hoeft ook helemaal niet.
Wat me hierdoor, en ook al enkele keren eerder duidelijk werd, is dat er werkelijk op een onbeschofte manier wordt geroddeld op CM, en dan met name via andere kanalen zoals MSN. Persoonlijk walg ik daarvan,
Marry heeft nu een ban, en ze zal het er vast wel naar gemaakt hebben want die krijg je niet zomaar. Maar hier op CM wil ik toch een beroep doen op die groep roddelaars om bijvoorbeeld MSN eens uit te laten als het gaat over anderen. Meerdere keren heb ik deze beschuldiging gekregen dat ik daar deel van uitmaakte, en omdat ik kots van dat geroddel, hangt ook dat me behoorlijk de keel uit. Ik hoop dat de roddelaars...wie het ook zijn mogen, eens beseffen dat ze ook anderen meetrekken in hun walgelijke gedrag.
Zo..ik heb gezegd, en dat lucht behoorlijk op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch?????  |
En jij hebt zeker niet gelezen wat ze daarboven schreef?
Visser wordt bedreigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:58
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De kwade genius achter het geheel zal deze discussie het liefst zo snel mogelijk stoppen of afsluiten. Marry had soms ook geen goede invloed op de sfeer. Wel jammer dat er roddelcircuits bestaan op CM. Het is met Roddel net als met Drank: het maakt meer kapot dan je lief is, zo niet alles. Maar ja, maak dat maar eens duidelijk aan mensen die roddelen of drinken.
Thomas, herkent zich in de opvatting van Frank en is blij dat het brengen van zijn menselijke opvatting niet met een slot verhinderd wordt. |
Is dat dan, ook geen vorm van roddelen? Je hebt nu eenmaal voor en tegenstanders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:04
|
|
|
Woensdag 1 Februari, Psalm 17: 8-12; Gods oogappel.
Hoe bewaart iemand zijn oogappel? Het antwoord op die vraag lijkt me niet zo moeilijk. Door er zijn of haar ooglid overheen overheen te trekken! Je beschermt je pupil door je ogen dicht te doen. ‘Als een vogel, die zijn tere jongen met de vleugels dekt, zo houdt over mij de Here zijn beschuttende arm gestrekt.’ Daar heb je met een ander beeld dezelfde gedachte: God slaat zijn armen om je met een ander beeld dezelfde gedachte: God slaat zijn armen om je heen. Hij doet een oogje dicht om zijn oogappels te beschermen. Hij behoedt zijn pupillen door ze te verdonkermanen. Je zou bijna zeggen: in de strijd tegen boosdoeners en overige onverlaten, voert de Eeuwige zijn eigen, hoogstpersoonlijke, struisvogelpolitiek… Een wonderlijke gedachte! Je wordt in het donker gezet, omdat God je zo bewaren wil. Je ziet opeens geen hand voor ogen meer, omdat Hij zijn ooglid als een deken over je heengetrokken heeft. Je denkt dat je plotsklaps in het holst van de nacht bent terechtgekomen, omdat de Almachtige je zo voor zijn daglicht bewaart. Is dat werkelijk zo’n wonderlijke gedachte? Zit er niet een onvoorstelbaar grote zegen in? ‘In het duister van de tijden ben ik nooit alleen geweest’, zo zingt datzelfde gezang dat ik zojuist al citeerde. Ik denk soms wel dat ik alleen gelaten word. Ik denk soms wel dat ik geen hand voor ogen zie. Ik denk soms wel dat niemand zich nog om mij bekommert – maar door Gods ooglid. In feite behoedt Hij mij als zijn oogappel. Hij leert mij als een pupil door de les der eenzaamheid wat vaderlijke zorg betekent: duisternis die mij bewaart voor het licht.
Gij hulp van wie wordt overmand, hoe wonderbaar kunt Gij die U bevrijden! Hoe zegent Gij die U verbeiden, die schuilen bij uw rechterhand. Behoed mij dan, laat mij niet vrezen, behoed de appel van uw oog; breid uit uw vleugels van omhoog en laat mij zo geborgen wezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | En jij hebt zeker niet gelezen wat ze daarboven schreef?
Visser wordt bedreigd |
wordt bedreigd òf voelt zich bedreigd.....??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou dan moet die lucht geen probleem zijn  |
Nee voor mij niet.... maar voor de buurman misschien wel..... Gaat ie de reinigingsdienst misschien wel bellen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:10
|
|
|
Er is vast nog wat goed te maken...... Teamleider kwam vanmorgen naar me toe met het aanbod om een vervolgopleiding te doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Men wat een aangebrand bietje is iedereen hier zeg zit met verbazing te lezen! Storm op komst of wat! Kunnen we in lieve vrede samenleven mensen? Discussies over bannen of niet de redactie beslist en bekijkt en je kan niet eens een ban aanvragen het is geen vraag en aanbod spel! Ook al vind jij iets dan hoeft de redactie het nog niet zo te vinden! Ze gaan echt niet over 1 nacht ijs! Denk idd dat een slotje voor dit topic wel goed is  |
Heb ik dit allemaal veroorzaakt?
Het lijkt onderhand wel op de gewone chat hier, moet daar ook een slotje op?
Maar over dieren gesproken. Ik ben gewoon een lieveheersbeestje hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik  |
Het onderwijs heeft het type moeder als Leanne nodig.
Mogelijk had je zoon last van een ziekte waarvan ik helaas alleen de Latijnse naam ken: Lamlendichitis extrema. Er is helaas nog geen medicijn gevonden afgezien van een flinke schop onder de kont.
Weet je overigens wanneer de puberteit begint? Als je ouders gaan zeuren.
Sloot je Hyves, Facebook en MSN ook af?
Thomas, tige nei 't sin.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 1 februari 2012, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:53
|
|
|
PETER717 schreef: | Ezels balken en zoals je weet: die stoten zich meestal niet aan dezelfde steen. Vaak zijn wij dus dommer....
Maar ja een ezel is dan ook een koninklijk dier....
Hou van jullie allemaal! Oftewel: wees lief voor elkaar, steek een bloem in je haar! |
Tja, als je met een domme Ezel te maken hebt dan stoot deze zich vaker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:56
|
|
|
DE ENIGE TROOST
Ja, je moet dapper zijn om te vertrouwen, om te geloven op hoop tegen hoop, om DOOR te vechten en niet te verflauwen, Christen te zijn is niet licht of goedkoop. En je moet strijden om God vast te houden, ook als je niets van Zijn liefde mer ziet, ook als de mensen, op wie je vertrouwde eenzaam je laten in pijn en verdriet. Ja,je moet dapper zijn om te geloven, dat er geen haar van je hoofd vallen zal zonder de wil van je Vader daarboven, en dat er nooit iets gebeurd bij geval; en je moet weten, dat Jezus je zorgen dragen wil,-Hij is aan lasten gewend- dat je, in Zijn liefde beschut en geborgen, levend en stervend Zijn eigendom bent.
( uit gouddraad uit vlas van Nel Benschop )
Hoi allemaal,
We zitten weer in februari, ja, de tijd gaat snel, De tijd die vreugde, verdiet, moeilijkheden, maar ook blijdschap brengt.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, we dringen niemand iets op, je bent vrij om mee te doen We houden de bidstond elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 Je kan gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan racht naar beneden scrolt, en dan gebedsroom aaklikt.
We willen speciaal bidden voor situaties waar onvrede, roddel, en laster heerst, dat de Heer vrede brengt, en mensen samenvoegt, om 1 in Hem te zijn.
We dragen ook de daklozen op, en de dieren die lijden onder de kou.
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.
Voorbede voor;
San Cees familie in India Ad Clasien Cor en Dirk Marjo Tove
Gods rijke zegen en nabijheid, Warme groetjes,
Martha Herman Vandam Bettie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:02
|
|
|
[quote=LENYH959]
Hallo Lenyh Bedankt dat je het anders ziet gelukkig. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:26
|
|
|
Ik wil het drankgebruik niet stimuleren maar ik heb mezelf uit de kou gekomen een glas cognac ingeschonken en dat was in ieder geval een goed moment.
Thomas, nuchtere Fries, hm.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 1 februari 2012, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het onderwijs heeft het type moeder als Leanne nodig.
Mogelijk had je zoon last van een ziekte waarvan ik alleen de Latijnse naam ken: Lamlendichitis extrema. Er is helaas nog geen medicijn gevonden afgezien van een flinke schop onder de kont.
Weet je overigens wanneer de puberteit begint? Als je ouders gaan zeuren.
Sloot je Hyves, Facebook en MSN ook af?
Thomas, tige nei 't sin. |
is dat wel pedagogisch verantwoord, meester???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:32
|
|
|
Was van plan om naar de herdenking van de watersnood te gaan , ( nu 59 jaar geleden) maar visser vond het bij de kachel tòch beter .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:34
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, als je met een domme Ezel te maken hebt dan stoot deze zich vaker...  |
maar dat doen ze dan koninklijk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:40
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, als je met een domme Ezel te maken hebt dan stoot deze zich vaker...  | Volgens mij gaat er om dat wij dus dommer dan een ezel zijn en volgens mij is een ezel niett dom. Sterker nog: hij zag de engel... droeg Jezus... etcetera
Mogelijk zeggen de reacties iets over de intelligentie van de schrijver
Laatst aangepast door
|
PETER717
|
op woensdag 1 februari 2012, 22:41
|
|
Naar boven |
|
|
|