Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 11:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha.....nu weet ik het ineens.. Daarom neem ik natuurlijk oplaadbare batterijen.... Afstellen doe ik niet meer ...nadenken des te meer.... En het gaat redelijk met me de laatste tijd.... Dat komt door dat nadenken...(denk ik) |
Ach een hoop proto typen zijn niet meer af te stellen, omdat er in de kringloop geen onderdelen meer voor handen zijn. Nieuwe onderdelen passen niet, omdat die veel te flexiebel zijn ten opzichte van de oudere versies. Zolang ze het nog doen, gewoon laten mee hobbelen is het advies, je te lang er over buigen, werkt alleen hoofdpijn met zich mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 11:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach een hoop proto typen zijn niet meer af te stellen, omdat er in de kringloop geen onderdelen meer voor handen zijn. Nieuwe onderdelen passen niet, omdat die veel te flexiebel zijn ten opzichte van de oudere versies. Zolang ze het nog doen, gewoon laten mee hobbelen is het advies, je te lang er over buigen, werkt alleen hoofdpijn met zich mee. |
WAT VOEL IK ME VRESELIJK GELUKKIG!!!!!! (Zonder kringloopwinkel) Maar dat komt omdat God nog mensen op mijn weg brengt!!! En weet je...dan voel ik me... Een parel in Gods hand!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 12:02
|
|
|
we willen dus op zaterdag 28 april voor de tiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond negen uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810 heeft wel zin om te picknicken met het hele spul......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 12:03
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Nog ff een herhaalde oproep om meer info, ik kan nl. de 1ste picknick niet terugvinden op het forum, waar al die info in staat..... |
meestal plaats ik bovenstaand bericht op elke pagina van een picknick-topic, henkeman, maar deze pagina was al half vol eer ik er aan dacht; alsnog alle info op rij voor je; zo kom je er wel uit?
overigens is het inderdaad een groot verschil wat mensen meenemen; de één neemt knabbelworteltjes mee, de ander een tas vol onbekend gronings gebak. de volgende komt met drie schalen cake aan, of met een salade, schaal kaas, druiven, noten, bonbonnetjes uit het belgische vlaanderen, zeeuwse bolussen, tiramisú, je kunt het zo gek niet bedenken.
als je je broodje kaas bij je hebt, en wat te drinken, een kleedje om op te zitten, is het goed; heb je echter zin om eens flink uit te delen van je lekkernijen, dan kan dat uiteraard ook.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 5 maart 2012, 12:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 12:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | meestal plaats ik bovenstaand bericht op elke pagina van een picknick-topic, henkeman, maar deze pagina was al half vol eer ik er aan dacht; alsnog alle info op rij voor je; zo kom je er wel uit?
overigens is het inderdaad een groot verschil wat mensen meenemen; de één neemt knabbelworteltjes mee, de ander een tas vol onbekend gronings gebak. de volgende komt met drie schalen cake aan, of met een salade, schaal kaas, druiven, noten, bonbonnetjes uit het belgische vlaanderen, zeeuwse bolussen, tiramisú, je kunt het zo gek niet bedenken.
als je je broodje kaas bij je hebt, en wat te drinken, een kleedje om op te zitten, is het goed; heb je echter zin om eens flink uit te delen van je lekkernijen, dan kan dat uiteraard ook. |
Yep dit is wat ik bedoel....thx voor de uitleg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 12:58
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Yep dit is wat ik bedoel....thx voor de uitleg |
Sommige brengen ook een BBQ mee en de andere houtskool en eten, dat je dan gedwongen moet opeten waardoor je je mond verbrand , en je hebt er die alleen heel hun familie meebrengen en het eten van andere gratis naar binnenschrokken ... Het is me soms wel een gezelschap...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 13:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sommige brengen ook een BBQ mee en de andere houtskool en eten, dat je dan gedwongen moet opeten waardoor je je mond verbrand , en je hebt er die alleen heel hun familie meebrengen en het eten van andere gratis naar binnenschrokken ... Het is me soms wel een gezelschap... |
Je vergeet erbij te zetten dat je heel graag een kippeboutje wilt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 13:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je vergeet erbij te zetten dat je heel graag een kippeboutje wilt...  |
...ik kan de goedhartigheid van Tink toch niet negeren...Ze doet nog zo haar best om me van alles op te dringen en mijn veters te knoppen waardoor ik in accute ademnood kom, en om mijn fotostoestelletje te pikken om dan foto's van mij te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 15:47
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Een heel verhaal over de vraag wanneer. Ik vind het moeilijk dat er in contact vrij snel een druk komt van iets te verwachten van een ander, terwijl juist het leren kennen in mijn denken de basis moet vormen voor een goed leven samen in de toekomst. Ik kan onmogelijk mijn liefde geven aan iemand die ik niet mag kennen. Maar voel mezelf ook niet echt serieus genomen als de ander mij niet wil kennen. Het mooie van Cm is dat je er mensen tegen komt, die mensen leert kennen. Soms in heel sereuze gesprekken via groepschat of prive gesprek. Maar ook in inhoudloze gesprekken, die alleen wat heen en weer kletsen mogelijk maakt, zonder daar nu diep over te hoven nadenken. En ga je met iemand persoonlijk om, dan kan er iets groeien, wat het mogelijk maakt je open te stellen voor die persoon, en als dat wederzijds gebeurd, dan kan geuit worden dat je met elkaar een dieper contact wil. Ik denk in dergelijke situatie dat je niet meer kan spreken van vrij te zijn, maar ook niet van een relatie. Voor mij is een relatie, wanneer ik mag en kan houden van de ander, en de ander van mij, op basis van elkaar te kennen, en dat er ook geen vrijheid meer is om iets met een ander te beginnen. En daarbij geld ook het gevoel van de ander. Ben het dan ook eens met het hierboven geschrevene van Jolan, die aangeeft dat je in elk geval open moet zijn naar elkaar toe. En dat geld over alles. claimen is geen liefde, is ook geen schijnbare eenzijdige relatie. Een relatie ga je samen aan, en denk ook dat je samen weet wanneer je niet meer vrij ben van elkaar. IS alleen wel goed dat ook naar elkaar uit te spreken. |
mooie uitleg willem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 16:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe leer je om zo snel mogelijk te wennen aan een bril? Sjonge , wat een drama zeg. Als ik zo op mn scherm kijk staat alles scheef. Dus af dat stomme ding dan maar. Of is het een kwestie van hoofd recht te laten zetten? Ik weet het ècht niet meer. Zeggen ze dat er een wereld voor je open gaat met zo'n ding... blijkt dat na een dag al een fabeltje te zijn.  |
Wat nu kippig geworden visser Maarre heb je varifocus?Kijken en lezen ineen?? dan moet je echt wennen ja met lezen moet je goed door het onderste gedeelte kijken en verder door het bovenste gedeelte tja lijkt me ook lastig maar ja het is nu eenmaal zo! Enne ik hoefde mijn bril enkel op met autorijden! Binnen twee weken had ik hem hele dagen op en wil niet ruilen met lenzen!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 5 maart 2012, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dames..... werken jullie soms in de zorg????  |
Ehhhhhhh valt het zo op?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:21
|
|
|
DJES101 schreef: | mooie uitleg willem |
Als je agenda's gaan samenlopen, is er sprake van duidelijkheid. Toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:23
|
|
|
Maandag 5 Maart, Psalm 30:1-6; Een schaduw die voorbijging.
Ik ben bang voor de dood. Meestal niet, soms wel. Als ik iets voel, iets in mijn lijf dat er niet hoort, als ik bespeur dat de ouderdom komt en gebreken zich stilletjes of luid schreeuwend aandienen, denk ik aan de dood. Dan zie ik complete taferelen voor me: een ziekbed, een ziekenhuis, slangen en infusen, artsen en verpleegkundigen. En, erger nog, een laatste groet, een afscheid voorgoed. En ook: een open graf, een kist erin, zand erover. En op die momenten ben ik bang voor wat beslist een keer komen gaat. Op die momenten ben ik bang voor de dood. Ben ik bang voor God? Ja en nee. Ja, omdat je nooit precies weet hoe het zijn zal: voor zijn aangezicht staan. Zal het ongeveer zijn zoals je altijd hebt gedacht? Of anders? Vast wel, maar hoe dan? Die twijfel kan je bang maken, onzeker. Toch ben ik niet bang voor God. Als Hij is zoals Hij heet, de Genadige, de Barmhartige, de God die volstrekt betrouwbaar is, dan zal zijn liefde ook gelden voor die arme ziel die in mij huist. Als zijn Zoon niet voor niets is gekomen, gestorven en uit de dood is opgestaan ( en dat is Hij, halleluja!) dan is er geen enkele reden om bang te zijn. Integendeel, dan kan ik bij tijd en wijle verlangen naar wat komen zal. In de psalm echter leeft de gedachte ‘bij de dood houdt alles op’. In het stille stof zingt niemand ’s Heren lof. Hoewel, in het slot van de psalm is er toch even sprake van eeuwigheid, de komende wereld. Maar verder zwijgt de psalm als het graf over leven na de dood. Gelukkig is de dood aan de dichter voorbijgegaan. Bijna had de vijand reden voor een feestje gehad. Maar God heeft hem op het nippertje omhoog getrokken uit het dodenrijk. Dát is een gedachte waaraan ik me kan vastklampen! Zodra ik wegzink, trek God me óp! Met zo’n psalm kan ik leven, letterlijk en figuurlijk. Met zo’n psalm is het vandaag al Pasen!
Mijn God, om hulp riep ik U aan, en Gij schonk mij dit nieuw bestaan! Het donker doodsrijk met zijn dreiging werd tot een schaduw die voorbijging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:59
|
|
|
Vanmiddag bijna gesloopt worden door me neven en nicht..... offe.... is dat eigenlijk een slecht moment..... Gelukkig is m'n batterij weer vervangen door m'n nichtje zodat ik weer verder kan...
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 5 maart 2012, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat nu kippig geworden visser Maarre heb je varifocus?Kijken en lezen ineen?? dan moet je echt wennen ja met lezen moet je goed door het onderste gedeelte kijken en verder door het bovenste gedeelte tja lijkt me ook lastig maar ja het is nu eenmaal zo! Enne ik hoefde mijn bril enkel op met autorijden! Binnen twee weken had ik hem hele dagen op en wil niet ruilen met lenzen! |
Kijk , daar heb ik meer aan dan dat ze me uitmaken voor ouwe ...
En inderdaad , het is echt zo'n variatieapparaat of hoe je het ook wilt noemen. Maar deze ouwe ...zal het ermee moeten doen. Heb het vandaag al 1,5 minuut volgehouden om op te houden , maar dat was meer om te showen. Hoop niet dat ......dit leest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk , daar heb ik meer aan dan dat ze me uitmaken voor ouwe ...
En inderdaad , het is echt zo'n variatieapparaat of hoe je het ook wilt noemen. Maar deze ouwe ...zal het ermee moeten doen. Heb het vandaag al 1,5 minuut volgehouden om op te houden , maar dat was meer om te showen. Hoop niet dat ......dit leest. |
die hep geen bril
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op maandag 5 maart 2012, 18:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanmiddag bijna gesloopt worden door me neven en nicht..... offe.... is dat eigenlijk een slecht moment..... Gelukkig is m'n batterij weer vervangen door m'n nichtje zodat ik weer verder kan...  |
Huh ... is je batterij vervangen door je nichtje of is je batterij vervangen door je nichtje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huh ... is je batterij vervangen door je nichtje of is je batterij vervangen door je nichtje?  |
...ik zat aan totaal aan iets anders te denken maar dat post ik maar liever niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je vergeet erbij te zetten dat je heel graag een kippeboutje wilt...  |
Valt me nog mee dat Frank , die stiekum de smaak van kroketten te pakken heeft , nog niet een oproepje heeft geplaatst of er iemand een frietpan mee kan nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zat aan totaal aan iets anders te denken maar dat post ik maar liever niet...  |
Nee Frank, heel verstandig, want anders loop je vast een ban op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huh ... is je batterij vervangen door je nichtje of is je batterij vervangen door je nichtje?  |
Ik zei dat me accu leeg was; dus dàn is het simpel hè? Ouwe batterijen uit je oren halen en nieuwe erin doen.... Die fantasie heeft ze NIET van d'r tante hoorrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Valt me nog mee dat Frank , die stiekum de smaak van kroketten te pakken heeft , nog niet een oproepje heeft geplaatst of er iemand een frietpan mee kan nemen. |
met een hèèèèl lang verlengsnoer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:29
|
|
|
Vandaag vraag ik me af.... wat voor weer was het eigenlijk???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:30
|
|
|
Ik heb aan een wedstrijd deelgenomen voor een dagje dolfijnentrainer worden in het Dolfinarium in Harderwijk. Ik zit bij de laatste 100 en mag 7 maart een dagje meelopen. Heel erg leuk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 20:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vandaag vraag ik me af.... wat voor weer was het eigenlijk???  |
Storm in een glas water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Om ff offtopic te zijn....... zag vlak erna een mooie aanbieding bij micro-electro.  | Hallo Visser Ik denk dat je hem voor die prijs op je rug moet mee nemen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb aan een wedstrijd deelgenomen voor een dagje dolfijnentrainer worden in het Dolfinarium in Harderwijk. Ik zit bij de laatste 100 en mag 7 maart een dagje meelopen. Heel erg leuk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!! |
Ben ik even heel nieuwsgierig hoe je tot zoiets komt.... Vind je zulke wedstrijden gewoon achterop het pak hagelslag??? Ik heb een dochter die droomt van zulke dingen... Ze geniet ook erg van die acties waarin kinderen in een bassin mogen zwemmen met dolfijnen... Dus...erg leuk...en succes 7 maart...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:29
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb aan een wedstrijd deelgenomen voor een dagje dolfijnentrainer worden in het Dolfinarium in Harderwijk. Ik zit bij de laatste 100 en mag 7 maart een dagje meelopen. Heel erg leuk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!! |
Wat leuk! Geniet er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:40
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Ik denk dat je hem voor die prijs op je rug moet mee nemen. Sjalom. Martin |
Als hun dan de ouwe meenemen , en we kunnen dat met gesloten beurs afhandelen, vind ik dat een geweldig idee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:42
|
|
|
Regel je wel even vrijkaartjes voor W-tje?
|
|
Naar boven |
|
|