Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:28
|
|
|
mooi je reactie hannah,ik hoop dat meerderen reageren op hoe ze deze dingen ervaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:36
|
|
|
TINK100 schreef: | de besjes zijn giftig van taxus......een buxus haag ook....ligusters zijn ook goed te snoeien of de haagbeuk.......
ideeen genoeg voor een haag als heg.....maar ja, die coniferen hè...... |
als je alleen de mannelijke planten van de taxus plant, dan heb je geen besjes, tink!! en ja, eten van een taxus-haag is niet het meest voor de hand liggende denk ik?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 juli 2012, 15:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:46
|
|
|
ik probeer een zeepbel te maken die ik niet de lucht inblaas,maar maak een soort zeepbel van stenen op die stevige rots met jezus als fundament. Die rots die staat midden in de zee en als het dan stormt en soms grote golven over die rots slaan,blijft die zeepbel van stenen staan. soms valt er een steen af en die wordt weer gauw vastgezet. En soms kijk ik effe terug na alle mooie zeepbellen in mijn leven die uitelkaar gespat zijn, niet meer met bitterheid of verdriet,ik haal er lesmateriaal uit en ga verder met een prachtige stenen zeepbel te bouwen,met de kleuren van de regenboog , van gods verbond met ons,die me niet los laat en me mee helpt bouwen,zal ik hem alleen bouwen,zou hij niet zo stevig zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:48
|
|
|
CRISTIANMATCH schreef:
Herman en Beun zijn niet van CM af wegens klachten van andere leden. Wij constateren zelf ontoelaatbaar gedrag, geven waarschuwingen af en moeten stappen ondernemen wanneer hier niets mee gedaan wordt. Dat is jammer, maar onvermijdelijk.
Bedankt voor het geven van duidelijkheid! Suc 6 met je/jullie werk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten...  |
Geinig, die woordspeling...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Idd Zeeland hier zitten ze zelfs midden in de nacht op cm 
Verslaafd of geheel en al het spoor bijster  |
of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:11
|
|
|
YES356 schreef: | CRISTIANMATCH schreef:
Herman en Beun zijn niet van CM af wegens klachten van andere leden. Wij constateren zelf ontoelaatbaar gedrag, geven waarschuwingen af en moeten stappen ondernemen wanneer hier niets mee gedaan wordt. Dat is jammer, maar onvermijdelijk.
Bedankt voor het geven van duidelijkheid! Suc 6 met je/jullie werk |
Voor mij is dit echt niet zo duidelijk hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:17
|
|
|
DJES101 schreef: | Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte, maar het aanvaarden van het onvolmaakte |
Bemoedigend is deze 'spreuk' van jou, Djes !!
Bedankt!!
Je kan denk ik ook zeggen: Liefde is het bewonderen van het volmaakte, en het aanvaarden van het onvolmaakte...
Want je ziet ook veel volmaakte dingen in het leven, bijvoorbeeld een mooie bloem, een mooie foto, of een mooie film, boek, etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:28
|
|
|
WOW mooi ZEELAND !!!!!
Toen ik het lied nog ff luisterde dacht ik oops (dit onderstaande lied) Vergeet ik nog wel eens!! dus net maar even meegezongen!!
http://www.youtube.com/watch?v=t26bSyZx30s
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 11 juli 2012, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:30
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | ontoelaatbaar gedrag is wederzijds geweest, wat wordt dan daarmee gedaan? onrechtvaardig als er maar 1 aangepakt worden en niet allemaal. |
Hier ben ik het ook volledig mee eens. Er zou ook eens duidelijk naar de reacties van andere personen moeten worden gekeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:49
|
|
|
gedaan vandaag? - tandarts bezig gehouden - aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 11 juli 2012, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:56
|
|
|
[quote=FLOWERFUL304]
Flowerful,
We zijn met elkaar onderweg in een pelgrimstocht die diverse routes met één doel voor ogen kent. Ik weet dat je het niet gemakkelijk hebt gevonden en de discussie was inderdaad af en toe pittig over en weer.
Ik wil je alle goeds en zegen wensen want ik weet dat je één grote hartenwens hebt: de Vader dienen in geest en in waarheid.
Daarin zijn we één.
Groetje,
Jo
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 11 juli 2012, 16:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:02
|
|
|
Het begint te donderen hier...er is ook regen...echt zomerweer dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Bemoedigend is deze 'spreuk' van jou, Djes !!
Bedankt!!
Je kan denk ik ook zeggen: Liefde is het bewonderen van het volmaakte, en het aanvaarden van het onvolmaakte...
Want je ziet ook veel volmaakte dingen in het leven, bijvoorbeeld een mooie bloem, een mooie foto, of een mooie film, boek, etc.  |
ZEKER SHA NITA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Idd Zeeland hier zitten ze zelfs midden in de nacht op cm 
Verslaafd of geheel en al het spoor bijster  |
Geen van beiden Erika... Ik zou het je kunnen vertellen...je zou het mogen weten.... Maar pas toch op...wat je zegt....niet kunnen slapen is niet leuk... Je zal het zo niet bedoelen....maar toch... Ik had overigens (ook laat in de avond) nog wat fijne mailtjes...en DAT...was wel weer fijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:51
|
|
|
PETRA944 schreef: | of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik  |
Je hebt gelijk Petra...fijn dat je je dat in kan leven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:51
|
|
|
CREALIEF898 schreef: | Misschien is het een porseleinen kopje, dat is te licht en als het smal van onderen is staat het op zo'n geribbeld onderplaatje ook niet stabiel. De koppen van de Hema bijvoorbeeld (aardewerk, zwaarder) blijven goed staan... Succes |
van de Hema..oke:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik  |
Was bedoeld als een grapje vandaar die knipoog.. Maar sorry als ik iemand heb gekwetst dat is zeer zeker niet de bedoeling!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:56
|
|
|
XABIA794 schreef: | ff op visite geweest bij coole nederlanders for the weekend... yeah!!! nu de hele zooi die ik achterliet gaan opruimen, welkom thuis  |
Haha...eigen schuld!!! (Ik doe dat karwei...morgen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:58
|
|
|
Ook Ineke weet het soms niet hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was bedoeld als een grapje vandaar die knipoog.. Maar sorry als ik iemand heb gekwetst dat is zeer zeker niet de bedoeling!!! |
weet ik, ken je een beetje inmiddels prachtvrouw, wou er effe op ingaan voor andere leden het verkeerd begrepen en zich misschien gekwetst voelden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:06
|
|
|
Midden in de nacht inloggen mag best. Lezen en posten op het forum ook zolang je maar niet over dat sch...woord schrijft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Midden in de nacht inloggen mag best. Lezen en posten op het forum ook zolang je maar niet over dat sch...woord schrijft.  |
Als jij nou effe dat topic opent waar je net over schreef; verontschuldiging over gedrag ofzo. dan misschien ik nadenk,tot inkeer kom en me verontschuldiging aan bied Dat was trouwens wel een goed idee. soms kwetsen we elkaar onbewust in het openbaar, even verontschuldiging aanbieden is mooi dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:14
|
|
|
Quote: | JOL252 schreef:
Flowerful,
We zijn met elkaar onderweg in een pelgrimstocht die diverse routes met één doel voor ogen kent. Ik weet dat je het niet gemakkelijk hebt gevonden en de discussie was inderdaad af en toe pittig over en weer.
Ik wil je alle goeds en zegen wensen want ik weet dat je één grote hartenwens hebt: de Vader dienen in geest en in waarheid.
Daarin zijn we één.
Groetje,
Jo |
Quote: | Ik wil je alle goeds en zegen wensen want ik weet dat je één grote hartenwens hebt: de Vader dienen in geest en in waarheid.
Daarin zijn we één.
Groetje,
Jo |
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Groetjes,
Shaniet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 11 juli 2012, 18:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:30
|
|
|
DJES101 schreef: | Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte, maar het aanvaarden van het onvolmaakte |
en dan krijg je een onvoorwaardelijke liefde iemand die van je houd zoals je bent,met je goede en negatieve dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een dag zonder Petra, is een dag niet gelachen...
Waar zit ze eigenlijk? Ik heb ze nog niet gelezen vandaag  |
zeg ik lekker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | zeg ik lekker niet  |
...was je met een Romeo op stap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb de zaag maar sinds gisteren in de namiddag visser. En de heg is zo hoog en mijn ladder is iets te kort...ik zou euh iemand moeten hebben die nogal groot is. Ken jij zo iemand Visser...  |
Hoe zit dat nu...........Als die heg om moet dan zaag je hem toch van onderen bij de grond af. Visser snapt het niet meer, volgens mij ben je dus beter af met een tuinkabouter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het begint te donderen hier...er is ook regen...echt zomerweer dus  |
Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...was je met een Romeo op stap?  |
welke romeo? oh romeo romeo waar zijt gij volgens mij is de romeo die ik leuk vind met een julia opstap vandaag, want hij schreef dat hij een vrije dag had. wat hij ging doen ha ha hij leest toch nooit het forum zei hij.
|
|
Naar boven |
|
|