ChristianMatch
 


Forum

Berichten van YES356
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van YES356
Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
ZEELAND736 schreef:
YES......ga nu geen appels schillen op die BBQ.....

Ga stukjes van beessies roosteren...en stop die IN je MOND....

Laat er verder toch niets UIT je mond gaan....


BEESSIES !! Geschokte, onthutste smiley

Ik bepaal zelf wel wat er uit mn mond gaat kijk maar > Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 27 juli 2012, 10:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 10:23
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
HEIDE115 schreef:
HEIDE RICHTING DE kUST..YES MAN;)
Wat was jou leukste les op school?

Lachende smiley



Topo!!!! Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 09:53
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
JANS221 schreef:
Hannah, ik geef weer iemand op (niet van CM), weer 10 bonuspunten! Lachende smiley met blinkend witte tanden En OV met een partytent van 6x3 m. (als hij compleet is).

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078
Johan 37 jaar, regio 0418

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
- Johan OV.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....




Goeie dag zeg wat een verwarring kan er komen op deze mannier van weg uitleggen!!!!

Richting heide (dat is dus richting de kust)……… schapen???mekkeren of blaten die???!!!!!.

Pfffffffffffffff ben helemaal de weg kwijt!!
Ik luister gewoon naar de tom tom denk ik!!!! (Die kan in instellen op mannen stem,vrouwen stem, Lachende smiley en talen)

Maar nog steeds ZB

(hoop trouwens dat die grijze man (die denk ik het forum als nier lid leest) met zn Boze smiley wel komt!!! Heb ik een appeltje mee te schillen!!! En die 2 appels neem ik wel mee!! 2 maar?? Ja 2 !!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 02:50
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Dit vroeg een kind zich af (onder de 10jaar) na het lezen van een stukje uit de bijbel,



“zouden Adam en Eva een navel hebben gehad”?


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 27 juli 2012, 02:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:35
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
FF Google!!!!!!
In Spreuken wordt regelmatig gewaarschuwd tegen de “vreemde vrouw” en vaak
heeft dat de betekenis van “prostituee, hoer”.
Dus wil ook wel weten of dit bewust of onbewust is geschreven!!


Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 25 juli 2012, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 19:02
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
YES356 schreef:
Ok !!


Oops heb ik daar woorden weggelaten of toegevoegd doe je niet schreef??

ik wil graag van je leren hoe ik moet Quoten !!!!

Geef me dat dan even duidelijk aan waar en wat ik iets te leren heb wil je dat voor mr doen??

Ik ga naar bed 1:53 uur !

ik lees het hier morgenvroeg wel okay?


Yes (nooit te oud om wat(van je) te leren)







Vreemd ik lees allemaal antwoorden en reacties op van alles en iedereen

Maar zie hier op bovenstaande geen enkele reactie best bijzonder.

En teleurstellend!!! Omdat je me wat wilde leren en ik het idee kreeg dat ik iets verkeerd had gedaan!


Maar de dag is nog niet om


Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 25 juli 2012, 19:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:54
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
TALLGUY817 schreef:
Leer kwoten!!


Trek je niets aan van die azijnp...., want die heb je overal.

Clown smiley


Ok !!


Oops heb ik daar woorden weggelaten of toegevoegd doe je niet schreef??

ik wil graag van je leren hoe ik moet Quoten !!!!

Geef me dat dan even duidelijk aan waar en wat ik iets te leren heb wil je dat voor mr doen??

Ik ga naar bed 1:53 uur !

ik lees het hier morgenvroeg wel okay?


Yes (nooit te oud om wat(van je) te leren)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:30
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
[quote=TALLGUY817]Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen,(nee!), je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. (Als ik dat wel zou weten zou ik het oersaai vinden, vrouwen!) Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn,(Ik denk dat ze dat inderdaad expres doen! Om de indruk te wekken dat ze slim zijn! En dat wij dan heel bewust door hen op het verkeerde been worden gezet worden, zodat wij denken dat we slimmer zijn dan hen! Best slim van ze!!) maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk(jammer dat “ruk” had ook bv steek kunnen staan maar das mijn persoonlijke menig) kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk..(Zeker niet!!! Vind dit zelfs te ver gaan ook al zou dit als grap bedoeld zijn door jou! Dan nog!!!!) want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden,,( Ik dacht uit je verhaal op te maken dat God de vrouw gemaakt had om ons te helpen met onze sokken ed!! wie onderhoud nou wie!!!????? maar ja alle “hobby’s kosten geld! En bij de meeste daarvan is het weggegooid geld, vrouwen zijn inderdaad denk ik erg duur(zaam)!! Er zitten er tussen die zijn onbetaalbaar!!!!!!) en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.(Ik ga er ff van uit dat je dit in en vlaag van verstandsverbijstering geschreven hebt!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat God wel van humor houd!! Als God geen humor zou hebben had hij oa mij niet bedacht en gemaakt!!! Maar Ik vind dit geen humor meer !!!! sterker nog………………………………..[/quote]


Yes (niet vrouwonvriendelijk)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:10
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
[quote]Alleen voor de MANNEN!!



LEUK !!!!! is mn eerte reactie!


Ik ga ff goed lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:46
BerichtOnderwerp: Het weer
 
HET WEER????

Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril


zonnebrilletjheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 00:48
BerichtOnderwerp: Wat heb je geluisterd naar de preek?
 
Mijn mooiste moment nou er waren er meerdere vandaag!!!

één daar van was de dienst die ik met mn kinderen meegemaakt heb
(ff kerkelijk wezen “shoppen”van af de camping.)


De dienst had als thema:
Gods majesteit wordt verkondigd in woordeloze taal.

1. Hemelhoog;
2. Altijddurend;
3. Wereldwijd;



Er was een hele mooie beamer presentatie tijdens de dienst die ontzettend mooi aansloot bij wat de predikant ons doorgaf.

Twee er van wil ik in elk geval delen. Dat waren de twee die( voor mij persoonlijk) ontzettend waardevol binnen kwamen nl:


Dia 1 : met de tekst er in: Vakantie=Kansen voor geloofsgroei!

Dia 15: met de tekst er in: Gebruik je tijd, ook je vakantietijd, om te luisteren naar Gods getuigenis!

De hele dienst is te zien en te beluisteren op.


http://www.gkvheemse.nl/#


Laatst aangepast door
YES356
op maandag 23 juli 2012, 00:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 09:34
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
JANS221 schreef:
Wat was ook al weer de reden dat ik naast jou wou zitten?? Smiley die vol vragen zit ik weet het niet eens meer, ik ga wel naast Frank zitten.

En trouwens...ik moet nog maar afwachten of er iemand naast mij wil zitten... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik wil achter mijn naam: BN of IL


Hoi Jans

Ik weet wie hier mensen naast elkaar heeft gezet en er zonder hun toestemming op de lijst heeft gezet Boze smiley (dat is nl duidelijk op diit forum te lezen!) hahaha

Dat die mensen evt zouden gaan doen wat diegene (die zulke ” bizarre “dingen bedenkt!), mogelijk ook gaan doen, zegt evt ook iets over die mensen!! Haha.


1 heeft dat al gedaan dat “volgen”van een daad van diegene die deze dingen bedacht. dat is duidelijk op dit forum op te maken!!

Trouwens er zijn 2 dingen in je 2 zinnen die je schrijft waarvan je er 1 zelf in de hand hebt!!
Die zit in zin 2!!!!

In je eerste zin ben jeovergeleverd aan het lef van diegene!! Of hij durft te komen na zijn uitspraken hier op dit topic .

Dus dat zal de 4e blijken! Op de PN. (wat betekend eigenlijk PN??? Ik dacht altijd picknick) maar dat kan dus ook iets heel anders betekenen. Maar ik snap je BN of IL helemaal!!!

Maar daar gng het me allemaa helemaal niet om!!! Ik wilde het VROUWENVIRUS STOPPEN DOOR DUIDELIJKHEID TE GEVEN DOOR MN OV (DIE ENKELE MALEN OP ONVEKLAARBARE WIJZE VERDWEEN ACHTER MN NAAM! )OM TE ZETTEN IN MN ZB!!!!!


Ik schreef al eerder : “Okay Ik zal heel duidelijk zijn waar onmogelijk onduidelijkheid over kan bestaan!!! En het hardnekkige vrouwelijke virus zeker zal stoppen!!!!!

Ik kom naar de PN ZB maar dan niet OV(=openbaar vervoer)
Nou duidelijker kan ik niet zijn.”


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 20 juli 2012, 09:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 00:07
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
FRANKT627 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar,regio 070

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55j, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, ovb
heide115 45jaar,regio 070 (ov)

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Shanita130 uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan. Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?




He!!! Fijn om te zien dat nu de juiste afkorting achter mijn naam is blijven staan ZB

Ik heb onderdak voor de kids op de camping kunnen regelen dus wat dat betreft mocht het OV (was: Onder Voorbehoud) wel weg. Maar ik kon me niet herinneren dat te hebben aangegeven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt haha

Maar even goed blijft het in principe een OV maar dat schreef al iemand> Je weet nooit wat er kan gebeuren of tussen kan komen.

Dus OV staat er nu niet meer achter dat is helemaal fijn! En Goed!!!


Maar het ZB moet er zeker achter blijven .staan!! dat is erg belangrijk voor mij!

Yes ( soms niet onbewust in raadselen sprekend)


Ps Hoe komt het nu dat nog steeds het gevoelheb dat er iemand smoesjes probeert te verzinnen om niet te gaan??

Ik heb de weersvoorspellingen voor volgende week ook nog even bekeken!


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 20 juli 2012, 00:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:14
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Tjok, ik ga niet naar de pn. Het is te slecht weer dan. En Willemien heeft me eens bedreigd om me met de mattenklopper te bewerken...en ik ben nog zo lief en braaf Huilende smiley, smiley in tranen

En dan heb je enkele vrouwen die persé naast Yes willen zitten en ik had graag naast Yes gezeten...dus heb ik genoeg redenen om niet te gaan...



AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Verraste, verbaasde smiley sorry frank!!!

Ja wat die meiden willen is aan hen!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar als dat je reden is om niet naar de PN te komen. Kan ik je gerust stellen!!!

Stel dat "die" twee meiden naast me willen zitten!

Dan mag jij wel op mn knieën zitten hoor !!!!!! Geschokte, onthutste smiley Mag je uithuilen bij me!!!!

Yes ( nog steeds) geen homoseksueel het tegendeel!)
Dus voel je vrij Frank!!! Clown smiley (waarom krijg ik sterk het gevoel dat je smoesjes zit ye verzinnen? Smiley die vol vragen zit )

Ps: Er blijft hier een zeer hardnekkig vrouwelijk virus rondwaren op dit topic!!!!!! Twijfelende smiley

Het OV achter mn naam is weer zomaar weg in de lijst. !!!!!!!!!!!!!!!!!! Boze smiley

Okay Ik zal heel duidelijk zijn waar onmogelijk onduidelijkheid over kan bestaan!!! En het hardnekkige vrouwelijke virus zeker zal stoppen!!!!!

Ik kom naar de PN ZB maar dan niet OV(=openbaar vervoer)
Nou duidelijker kan ik niet zijn.


Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 19 juli 2012, 21:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 13:28
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Dit “lied” wilde ik ff delen hier.

Ik Dacht druk te zijn met van alles en nog wat…. Haalde ff snel een patatje!
Dacht ik heb ff geen tijd om dadelijk uit de bijbel te lezen!!


Misschien zijn er meer die dat nu ff denken, ff geen tijd voor de bijbel.


Ik klikte dit onder het eten aan!!!!







http://youtu.be/qYUv3JqxdII
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 02:56
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
YES356 schreef:
Sorry CHAT, Ik snap hier geen snars van deze reactie!!!???

Helemaal niet met betrekking tot het stukje dat ik schrijf of het verband er tussen.

De vragen lijken me zeer reëel en concreet toch?

Mogelijk komt dat doordat ik aannam dat je wel zou begrijpen dat de vragen die ik stel. Hoofdzakelijk direct aan jou gesteld waren / zijn.

Het gaat nl. over meningen en uitlatingen die jij doet over wat jij vind en denkt ,op basis van de bijbel, wat God er van denkt over dit onderwerp

Die citeer ik namelijk en daar rijzen mijn vragen

Dus moet ik misschien duidelijker zijn. Wat vind jij daarvan chat?

Nu snap je misschien mijn afsluitende woorden onder dat stuk ook beter nl : "yes (die best veel vragen heeft, lang overal geen antwoord op heeft.
Die ze wel graag zou willen hebben.") van jou dus!




Yes

(die niet in sprookjes geloofd en al een flink poosje persoonlijk in the real World van christenen met homoseksuele gevoelens/geaardheid mee hobbel . En de realiteit ziet,hoort en de worstelingen mee maak van die mens(en)



Deze heb ik en aantal dagen geleden geplaatst CHAT

En heb er geen reactie op gelezen hier!
Dat vind ik best jammer!!!

Niet alleen voor me zelf naar zeker voor de mensen die waar van ik weet die met deze gevoelens en vragen worstelen. En dit topic erg waardevol /leerzaam vinden om te lezen wat andere christenen denken en vinden.

Daar mee zodoende er hun voordeel mee te doen. Omdat dit in hun omgeving vaak niet of nauwelijks bespreekbaar is /kan zijn! .Of dat diegenen er niet over durven te beginnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 02:36
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
Wie?? waarom?? met welk doel is / heeft achter mijn naam ov verwijderd?????

Ik verdacht de man met de Boze smiley er van maar als ik goed terug lees is dat niet zo!!!

Er moeten nog even eenp aar dingen duidelijk uitgelgd en uitgesproken op de pn denk ik Knipoog smiley Knipoog smiley

Zo de toon is gezet haha


Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 19 juli 2012, 02:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 19:29
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene.



Sorry CHAT, Ik snap hier geen snars van deze reactie!!!???

Helemaal niet met betrekking tot het stukje dat ik schrijf of het verband er tussen.

De vragen lijken me zeer reëel en concreet toch?

Mogelijk komt dat doordat ik aannam dat je wel zou begrijpen dat de vragen die ik stel. Hoofdzakelijk direct aan jou gesteld waren / zijn.

Het gaat nl. over meningen en uitlatingen die jij doet over wat jij vind en denkt ,op basis van de bijbel, wat God er van denkt over dit onderwerp

Die citeer ik namelijk en daar rijzen mijn vragen

Dus moet ik misschien duidelijker zijn. Wat vind jij daarvan chat?

Nu snap je misschien mijn afsluitende woorden onder dat stuk ook beter nl : "yes (die best veel vragen heeft, lang overal geen antwoord op heeft.
Die ze wel graag zou willen hebben.") van jou dus!




Yes

(die niet in sprookjes geloofd en al een flink poosje persoonlijk in the real World van christenen met homoseksuele gevoelens/geaardheid mee hobbel . En de realiteit ziet,hoort en de worstelingen mee maak van die mens(en)


Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 17 juli 2012, 19:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 01:37
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
l
CHATULIEM619 schreef:
Helaas word je er wel homo van Harald. De meeste homo's hebben dat nl. meegemaakt.

CHATULIEM schreef:
Stukje uit geplaatsts vrijdag 13 juli

……………Ik veroordeel homoseksueel gedrag. En dat doe ik ten stelligste, omdat de Bijbel dit gedrag veroordeelt. De Bijbel noemt het tegennatuurlijk gedrag, verwerpelijk en ontucht. Het wordt zelfs gezien als een teken van God afgedwaald te zijn. Dat zijn geen misselijke uitspraken, en het is absoluut niet alleen voor die tijd.
Ook in deze tijd merk ik nog steeds het antichristelijke karakter van de homobeweging.
In mijn ogen wordt niemand volmaakt geboren. En iedereen heeft zijn strijd en zijn problemen. En leg mij eens uit waarom ik meer aandacht aan homo's zou moeten besteden dan aan problemen van de ander.

Wat is erger homofilie of een kind opvoeden met autisme?
Wat is erger homofilie of moeten verwerken dat je een partner verloren hebt?
Wat is erger homofilie of slachtoffer zijn van incest?.........................

Einde stukje!



De vragen die bij bij mij rijzen zijn:

kinderen/mensen met homoseksuele gevoelens/geaardheid worden die zo geboren ?
kiezen ze daarvoor?
Zijn ze zo gemaakt/ geworden? …..gemaakt door het bij wonen of bekijken van bv de gay parade oid ?

kinderen/mensen met autime worden die zo geboren ?
kiezen ze daarvoor?
Zijn ze zo gemaakt? Door welke invloed van buiten af dan ook?

Mensen die pedofiele neigingen/geaardheid hebben worden die zo geboren?
Kiezen ze daar voor?
Zijn ze zo gemaakt?
Of worden ze dat allemaal ( of de meesten) door het kijken op seks sites met kinderporno oid ??
of zit dat al in hen? (Lees bv oa de verklaring die Robert M heeft afgelegd. (Hoe afschuwelijk, weerzinwekkend ook!!!) maar zijn strijd???



HARALD940 shreeff
Je impliceer eigenlijk dat alle homo's en lesbiennes een losbandig seksleven er op na houden, en dat dat bij hetero's niet zo is, terwijl Rom 1:26, 27, en ook Sodom en Gomorra er over gaan dat het hetero's zijn die er een losbandig seksleven en Goddeloos leven er op na houden.
En mensen die verleid worden door anderen met homoseks worden daardoor beschadigd, maar daar word je geen homo van.
Einde srukje HARALD


(wat ik vergelijk met Sodom en Gomorra is het uitleven ongeremd,losbandig… tentoonspreiden van……. )

Dat kan en wil ik absoluut niet met een christelijk persoon die worstelt met die gevoelens!!!! vergelijken op welke mannier dan ook. “het Sodom en Gomorra !!!???

Wordt je daar homo van? Als je daar naar kijkt bv??? Naar de gay parade oid ??
Ik geloof daar geen snars van er zouden mogelijk best nensen tussen kunnen zitten maar dan heb je het over 1 % oof zo?.



Die laatste 7 woorden in de laatste zin van HARALD ben ik het Helemaal mee eens!

Als ik dit zo allemaal lees.............................................................


Worden er nog al wat zaken beweerd/uigedragen als zijnde "de (enige) waarheid" , en de indruk bij mij wekken dat die zijn gebasserrd op degelijke onderzoeken. en de uitslagen daar van.

Maar is dat ook zo?



yes (die best veel vragen heeft, lang overal geen antwoord op heeft.
Die ze wel graag zou willen hebben.)


Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 17 juli 2012, 02:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:30
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=gAFXBHfp23A&feature=relmfu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:13
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
THOMAS968 schreef:
Chatuliem, de hele discussie was tot nu toe serieus met verschillen van mening - maar die werden veelal wel gerespecteerd. Wat jij schijft is niet ironisch, ook niet sarcastisch maar zelfs cynisch. Cynisme leidt tot niets, dat is nog nooit anders geweest. Mensen met andere standpunten dan jij hoor je niet zo in de hoek te zetten. Ik vind de slotzin werkelijk bij de beesten af, ook als ik rekening hou met jouw mij wel bekende stijl van schrijven. De Bijbel is ook heilig voor andere mensen dan jij. Hoe durf je zo misprijzend over andersdenkenden te spreken? Bespaar ons deze gevoelloze spot. Je hebt met serieuze christenen te maken die het Woord van God misschien anders lezen maar deze karikatuur niet verdienen. Indertijd nam je wel een standpunt in waat ik het vaak mee oneens was maar had je een fatsoenlijke onderbouwing. Dan gaat het ergens over. Dat ontbreekt hier totaal. Zeg je dit soort dingen ook werkelijk in de rol van voorganger?

Thomas, reageert doorgaans gematigd maar hier wordt wel een erg denigrerend beeld geschapen.

Ontzettend mooi geschreven!!!!!
waardevo!! om le lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 05:54
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
YES356
op zaterdag 14 juli 2012, 05:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:33
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat ik voldoende richting gegeven in mijn houding tegenover homoseksuelen. En hoe dat in de praktijk er uit zou zien, kun je je nu toch een goede voorstelling van maken?

Waar ik persoonlijk moeite mee heb is het plakken van etiketjes. Hierin vind ik dat Xabia een hele zinvolle aanvulling geeft. Je moet dus nooit een mens afrekenen op één van de karakteristieken. Een persoon is meer dan zn geaardheid, en het verengt de discussie op een vreselijke manier. Een homo kan net zo goed een rotzak zijn als een hetero. En in het benaderen van de mensen kijk ik altijd naar het geheel.


Okay Mooi duidelijk stuk!! helemaal mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:04
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
Hallo chat,

(wat die psalm betreft dat is wat mij betreft okay!! Ik weet nu waarom je ging steigeren zoals jij het noemde. En ik respecteer je daar in, dat je het zo ziet. en is het klaar en ok voor mij! Wil je nogmaals verzoeken als je daar alsnog onduidelijkheid over hebt dat na mij privé te doen en niet hier meer)



Mooi hoe je met je dochter daar mee omgaat!
En dat je haar daar niet mee afkeurt,veroordeeld ……….. als persoon maar de dingen die ze doet en laat die jij graag anders zou zien.

Van haar als persoon houden om wie ze is! .Erg mooi om dit van je te lezen!

Dat was ook de reden dat ik mijn vragen eerder stelde.
Die tot nu toe jammer genoeg onbeantwoord zijn gebleven.
Of naar mijn idee zo algemeen beantwoord zijn dat ik het verkeerd zou kunnen uitleggen.

Zou daar graag toch duidelijk,van jou als voorganger, daar antwoorden op willen zien hoe je daar mee omgaat.

Niet alleen voor me zelf maar ook voor anderen. die misschien als niet lid meelezen en misschien wel met deze gevoelens worstelen. en daar vaak nergens mee naar toe kunnen dan naar God.

Daar kunnen alle lezers misschien veel voordeel uithalen en dan misschien navolgen.


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 13 juli 2012, 17:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:55
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
Hallo chat,



Je uitleg en reactie over die psam zat helemaal niet in mijn hoofd en heb ik ook nooit zo in mijn hoofd gehad!


Hoe ik deze plalm atijd in mijn hoofd had en heb,en waarom ik hem plaatste was om de rust en onderlinge liefde op dat topic ff weer terug te krijgen.

Misschien maakt een citaat uit een stuk dat ik toen las het nog duidelijker hoe en waarom ik er over denk en de intentie om die daar te plaatsen

citaat: In Psalm 133 wordt ons op een ontroerende wijze de grote betekenis van de broederliefde aangeprezen. Deze psalm is – om zo te zeggen – de blikvanger van wat altijd wordt genoemd: de gemeenschap der heiligen. Ziet…Let er goed op. Zo begint dit lied. Het is geen kleine zaak: die broederliefde. Het is goed en liefelijk. Einde citaat


Ik plaatste die Psalm om de onderlinge rust te hervinden! Met als uiteindelijke Hoop en verwachting op misschien wel onderlinge “de gemeenschap der heiligen.” En wie weet war God er mee doet!?


Wat de reden was en dat had ik daar al uitgelegt aan je (nav van jou toen als actief niet lid aan een actief cmm r vroeg om voor jou een reactie te plaatsen op het nu inmiddels gesloten topic “Cristenlijke homo´s.)

Omdat jij deze plalm daar ongepast vond, ik lees een beetje uit je reactie dat jij er nog zo over denkt . Maar dat kan ik verkeerd inviullen omdat ik je antwoord niet concreet en duidelijk GENOEG ontvang.

Dus is het handig en constructief misschien om dat gedeelte wat ik daar geschreven heb even hier te herhalen.

Met de uitdrukkelijke wens en hoop van mijn kant dat het niet de uitwerking heeft. Dat het ruzie uitlokt of veroordaakt!!hier nu!!!!!

Ok…. Ik las op DAT topic veel en vaak (hand in mijn eigen boezem) geen broederlijke sfeer juist het tegenovergestelde!!

Meer dat er ge@#$$%^&**^^%$# werd! Dat was voor mij de aanleiding om die psalm er neer te zetten!
Om als broeders /zusters samen op CM dingen delen!!!!!


DUS MET BROEDERS BOEDOELDE IK NIET 2 HOMOS DIE LEKKER SAMEN WONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toen plaatste ik dit stuk!
YES schreef:

Ik las de geschreven pagina’s vanmorgen door. En miste hier en daar de (onderlinge) LIEFDE.(inleving vermogen) naar onze homosexuele christenen (dat geeft misschien de link naar dit onderwerp en de psalm) als well hen die hier schrijven als voor hen die mee lezen . en misschien betrokken zijn als vader ,moeder,oma ,opa, broes ,zus, van de mensen die er mee worstelen,

Ik schreef al “ik weet niet waarom ik dit schrijf”
Misschien zijn er meer mensen die hem gekluisterd hebben> of aan alleen de tekst genoeg hadden en er voor kozen om niet te ontleden of analyseren zijn gegaan

maar er hun en het voordeel voor een ander en zelf in mogen hebben ervaren
Ik luisterde die psalm en Ik voelde weer DE LIEFDE wie in deze verzen beschreven en bezongen zijn door David en de grote beloning(en) die er op staat te wachten dast, niet meer zeker ook niet minder.
Alleen DE LIEFDE

Voor mij was het alles na dat ik meegezongen had/ )met in mn achterhoofd te teksten die hier te lezen zijn. Pag1 t/m 22

De LIEDE van God ergens ff missen weer in mn hart krijgen door deze psalm te zingen, en weer met frisse ogen naar de postings kijken



Dus gewoon ff zingen en voelen











Psalm 133
Vers 1
Ai ziet, hoe goed, hoe lief'lijk is 't, dat zonen
Van 't zelfde huis, als broeders, samen wonen,
Daar 't liefdevuur niet wordt verdoofd;
't Is als de zalf op 's Hogepriesters hoofd,
De zalf, waarmee hij is aan God gewijd,
Die door haar reuk het hart verblijdt.



Vers 3
Waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen:
Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen,
En 't leven tot in eeuwigheid.
Einde van wat ik toen plaatste!




De reacties die ik daar op kreeg waren oa
Oa reacties op het forum:

Blijft dit zo doorgeven bro..ik kon niet laten dit toch nog even te plaatsen..

Thanks!

hele mooie bijdrage

mooi……………..

Erg mooi!!!

Erg mooi

vond het ook al geweldig mooi geschreven,ha ha zal hem effe nog een keer queten

Ontroerend Yes! Prachtig! een mooi tegenwicht voor de veroordeling die niet uit God is!!!

de liefde bovenal.....gelijk heb je Yes!!!
Hoe waar is dit... we hebben al genoeg te doen als het gaat om God lief te hebben bovenal en je naaste -vul maar in-......


als jezelf...

( ik het ongepast hier stukjes pv mails te knippen plakken die ik kreeg, dus dat doe ik niet)


Ik plaats deze reacties ook niet om de indruk te wekken zo van klop klop op mijn eigenborst!!! Kijk eens ff jochie dat heb je goed gedaan!!!!!!
Maar om inzicht proberen te geven hoe andere cmm rs het gelezen hebben!!!!!!!


Misschien zijn er nog wel meer zulke reacties maar dat heb ik nu de zin en de tijd niet voor om dat ui te pluizen hoeft ook niet denk ik

ik hoop dat dit duidelijk genoeg is voor je? schiet me anders prive maar aan

Belangrijker vind ik het dat we op de inhoud hier door kunnen gaan


bv vragen die ik stelde in mijn reactie op jou!!!

Hoe een voorganger omgaat met die christenen (maar die vragen staan duidelijk even terrug opgeschreven

De morgen is nu om. Dat is jammer voor mij maar ik lees het wel een keer.


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 13 juli 2012, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 02:45
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het wel heel erg ver gaan om psalm 133 te gebruiken voor het goedkeuren van een homoseksuele relatie. Dat is dus pure inlegkunde, dat wil je er in zien. Het gaat in dit gedeelte nl. om echte broers. Als ze niet samen zouden wonen en ieder de helft van de erfenis zou opeisen, zou het land niet meer voldoende opbrengen voor beiden. Juist omdat ze in dezelfde boerderij blijven, is er voldoende voor iedereen....Dat wilde ik rechtzetten, verder niet.



Tjonge een heleboel vragen meteen. Ten eerste geloof ik niet in een aparte behandeling voor homoseksuelen. Ze hebben in mijn ogen evenveel nood, die ook aandacht nodig heeft. En het veroordelende, wat jij er graag in wil zien, is bij mij totaal niet aanwezig. Ik zie ze eerst als mens, en dat is het belangrijkste toch? Maar in mijn ogen zijn ze even zondig als ieder ander. En ik denk dat je niemand er een dienst mee doet om zonden te bedekken, in dit geval ook niet. En ben je er dan als ze strijd hebben? Natuurlijk, maar in mijn ogen is er geen wezenlijk verschil tussen homo's en andere mensen. , en dan ga ik daar tegen in. In mijn ogen ontdoe je ze namelijk van menselijke trekken, en schilder je ze af als een soort heiligen. In mijn ogen liegen ze net zoveel als hetero's, hebben ze dezelfde problemen als hetero's maken ze dezelfde fouten als hetero's. En dat is in mijn ogen het belangrijkste. Yes...



Hallo Chat,
Het zijn zeker veel vragen dat is ook zo, maar hoe ik je ken uit het verleden (2 jaar terrug denk ik) en dat je voorganger bent kan je dat wel aan lijkt me toch?

iI gan geen lang verhaal neer schrijven nu ik heb wel mijn menng en mijn gevoel bij je antwoorden en opmerkingen.

dus ik kan dat op een ander tjdstip Morgenvroeg bv graag doen!
wat ik wel moet en wil neerschrijven is: waaruit leid je dit wat je zegt: "Volgens mij zie je ze als een soort engelen,"???? en je woorden" En het veroordelenden" en "En ik vind dat ze in jullie ogen een uitzonderingspositie verdienen" daar zou ik graag oa voorbeelden van je hier krijgen waar ik of anderen op het forum mogelijk die indruk kan hebben gewekt. Mijn idee is dat het juist andersom kan zijn

Dat deze mensen weggezet worden als verkeerd niet goed en te genezen dat het een keuze van hen is, dus ik zou dat graag concreet willen hebben!, dan kan ik dat morgen meenemen in mn reaktie


Verder zou ik zo als ik in het begin al aangaf Jou mening uit de praktijk als voorganger. die deze zaken toch ongetwijfeld mee zal maken daar mee omgaat? willen weten

zowel in je preek als in je pastorale werk.

Die vragen zijn naar mijn idee duidelijk gelsteld en met opzet vet gemaakt.

Ik lees heel weinig je persoonlijke mening of delen van je ervaringen hoe een voorganger er mee omgaat, of ik moet tussen de regels door naar die antwoorden zoeken.

Dan kan ik het verkeerd invullen en vervolgens verkeerd antwoorden.

Lijkt mji heel waardevol om van een voorganger uit de praktijk daar concrete anwoorden op krijgen. zodat er ook concreet door mensen gereargeerd kan worden.

ik kijk uit naar je antwoorden

nogmaals Groet YES


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 13 juli 2012, 03:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:13
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp je niet Frank. Waarom mogen gemeentes zelf niet bepalen wie lid mag worden en wie niet? We hebben toch vrijheid van vereniging hier in ons land? Als je een gemeente bent, wil je iets uitdragen wat bij jou past. En dat betekent automatisch ook dat je uitdraagt, wat niet bij jou past. Moet je dan meteen die grote woorden in de mond nemen als verdrukken en discrimineren?

Ik ben overigens blij, dat er geen wet gekomen is, die de pedopartij verbood. Niet dat ik voor die partij ben, maar het zou een rechtstreekse bedreiging betekend hebben voor de vrijheid van vereniging. Als de staat zou gaan bepalen welke vereniging wel mag en niet, zouden we als christen snel in het hoekje van vervolging terecht komen. En de rechter heeft bewezen dat de bestaande wetgeving voldoende was voor ontbinding van deze partij.




Woensdag 27 jun 2012 11:17
De kogel is door de kerk: pedofielenclub Martijn wordt verboden. Niemand die daar een traan om laat natuurlijk, maar toch zijn er twijfels of het wel zo'n goed idee is.

Volgens de rechtbank 'verheerlijkte Martijn seks met kinderen en zet het ook neer als normaal en acceptabel."

Eerder pogingen
Vorig jaar constateerde het Openbaar Ministerie nog dat het Martijn niet strafrechtelijk kon vervolgen. Nu heeft de civiele procedure van het OM wel succes gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
JOL252 schreef:
De heren zitten nu hevig te vertalen naar de Venus/Marscode....


Geen idee waar dit over gaat!!!!

ik weet wel de twixcode van diegene die ik net achter de kiezen heb!
dat is: <14111315> en een beste berg call.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:36
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, ik ben er weer.....

Om even een nieuwe draai aan de discussie te geven, hoe zien de mensen dat voor ogen eigenlijk? Stel je bent net zoals ik voorganger van een gemeente. Op het moment dat ik zal verkondigen dat homofilie net zo acceptabel is als heterofilie, houdt de verkondiging nl. op. En er zijn veel gemeentes, waar men het niet meer zo nauw neemt met het evangelie. Wat wil dan het begrip zonde zeggen, als ik een levensstijl goedkeur die volledig indruist tegen het evangelie?
En stel, dat ik deze levensstijl zou accepteren, zou ik met twee normen moeten gaan werken. Eentje voor homo's, en eentje voor hetero stellen. Bij homo's zou ik moeten goedkeuren dat ze sexualiteit bedrijven zonder huwelijkse vormgeving, bij hetero's zou ik deze eis wel moeten verkondigen.
Met deze dingen maak ik mezelf ongeloofwaardig, zet ik mijn bijbelse principes aan de kant en kan ik wel ophouden met verkondigen van het evangelie...


Hallo, Chatuliem welkom

We hebben elkaar al een keer via via via………….. 1 richtingsverkeer!! “gesproken”! namelijk toen je als niet lid een cmm r vroeg iets te posten voor jou op een topic. Omdat je een plaatsing van mij ergens niet passend vond.

Die gene heeft dit vervolgens niet gedaan , en dat vind ik netjes heel netjes! Toch gaf ik n.a.v. wat die cmm r me zei wat je er van vond wel uitleg op het forum.

Ik neem aan dat je dat ook offline als niet lid gelezen hebt?

Ik hoop dat die onduidelijkheid over die plaatsing van dat stuk weg is nu bij jou? na mijn stukje waar ik de uitleg gaf?

Ik zou het fijn vinden daar duidelijkheid over te krijgen van je, dat ons dat niet in de weg staat. Of mogelijk in de weg kan gaan staan.


fijn dat je de keus hebt gemaakt om van offline niet lid actief je bijdrage te willen leveren, naar actief lidmaatschap! Dus nogmaals welkom Chat

Ik Lees dat je voorganger bent van een gemeente.

Ik ben dan wel benieuwd hoe voorgangers en jij dus er mee omgaan en hoe hulp bieden aan die christenen met homosexuele gevoelens.

Hoe ga jij daar als voorganger mee om chat?

Als ik de cijfers zie van 1 op de hoeveel mensen( dus even veel christenen) dat heeft zit er misschien wel 1 of meer in jou gemeente? en weet je dat?

En stel dat je denkt of er stelleg zeker van bent dat die er niet zijn. Kunnen ze er dan misschien wel zijn maar durven ze niet “uit de kast”te komen dat kijkt me heel goed kunnen toch wat denk je daar van?

Hoe vul je dat in hoe ga jij daar me om?

Daar in dat stadium dat niemand het ziet ,hoort, of weet ligt de meeste pijn, verdriet. onbegrepen voelen, onmetelijke eenzaamheid, denk ik . onderken je dat, en hoe je daar rekening mee?


En hoe ga je daar dan als voorganger mee om?


Als bidden en bevrijden niet help hoe ga jij er dan mee om met die christen(nen)?





(ik weet niet of je een hele dienst preekt of even voorgaat in de dienst? maar lees dan mijn woord preek als voorgaan in het onderstaande)

Tja hoe jij preekt weet ik niet.

Maar preekt je dat er verschil is bij God in welke zonde je doet?

Dat het 1 erger is dan het ander voor God?


Voorbeeld. Iemand die voor de rechter moet verschijnen omdat hij bewust meerdere malen door het rode licht heeft gereden? Of iemand die op CM komt meteen vrouwen sexueele voorstellen doet? Iemand die getrouwd is en zijn vrouw mishandeld?iemand die ongetrouwd is en naar de prostituees gaat? Iemand die Illegaal vuurwerk afsteekt? Iemand die homosexuele gevoelens heeft ?iemand die zijn ouders besteelt? Iemand die vreemdgaat? Iemand die van CM een ban heeft en er de volgende dag weer onder een andere naam weer binnen zou komen? Iemand die zijn kinderen mishandeld of misbruikt?


Hoe denk jij daar over?


Zou God er echt onderscheid in maken tussen ZIJN of christene kinderen op bovenstaande dingen? Zou God er echt onderscheid in maken tussen ZIJN kinderen op bovenstaande dingen? Dit is best een kromme zin als ik hem nu lees!!!!

Wat ik bedoelde te zeggen is: Zou er voor God verschil in zitten in de vorm van dat vind ik erg of dat vind ik erger met het een mag die persoon wel aan het avondmaal ,kind laten dopen, zichzelf laten dopen, kerkewerk doen, enz enz………..! Of maken wij daar verschil in zodat dat ons misschien beter past?

Wat vind jij hier van als voorganger?


Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 12 juli 2012, 22:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:54
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ERIKA129 schreef:
Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Clown smiley
Want die ene man blijft hier maar praten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ow geef jij je over Verraste, verbaasde smiley ?? of ............................................





(yes het antwoord al denkend te weten)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van YES356
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
Pagina 1 van 16