Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook.  |
Wel het onweer en regen heeft hooguit een kwartier geduurd...het is nu weer stil en droog...ik woon dus echt in het goede plekje van Nederland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:43
|
|
|
PETRA944 schreef: | welke romeo? oh romeo romeo waar zijt gij volgens mij is de romeo die ik leuk vind met een julia opstap vandaag, want hij schreef dat hij een vrije dag had. wat hij ging doen ha ha hij leest toch nooit het forum zei hij. |
...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was bedoeld als een grapje vandaar die knipoog.. Maar sorry als ik iemand heb gekwetst dat is zeer zeker niet de bedoeling!!! |
Och Erika...wees niet bezorgd...ik kan nog wel wat aan hoor!!! Er zijn ergere dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:45
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Geinig, die woordspeling...  |
...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:50
|
|
|
TINK100 schreef: | nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje....... |
Mijn idee...ik gooi er wel eens in de koffie...JAMMIE!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen...  |
ha ha echt niet dat ik dat geheim prijs geef. en ach ik weet toch niet of ik in het echt ook op hem val, maar heb een zwak voor hem. maar me date die ik ooit hier gehad hebt was een topsucces... ha ha volgens mij was hij sowieso in het echt 10 jaar ouder en over de andere stomme details hoe het ging zwijg ik. en erica erop afsturen...nee neee, zo word hij verliefd op erica. ha ha het blijft een zwaar geheim.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook.  |
En hoe verklaar je dan dat het hier ook weer hoost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen...  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:56
|
|
|
PETRA944 schreef: | Als jij nou effe dat topic opent waar je net over schreef; verontschuldiging over gedrag ofzo. dan misschien ik nadenk,tot inkeer kom en me verontschuldiging aan bied Dat was trouwens wel een goed idee. soms kwetsen we elkaar onbewust in het openbaar, even verontschuldiging aanbieden is mooi dan.  |
oke Overigens weet ik heel goed wat het is om niet te kunnen slapen Alleen heb ik het gelukkig voor elkaar gekregen om weer te leren slapen en slaap ik bijna alle nachten prima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: |  |
ha ha dat brengt me op de gedachte.... wie weet ,aangezien we hier ook een beetje op mannenjacht zijn, wie weet vinden sommigge van dit forum wel allemaal dezelfde man leuk, terwijl we met elkaar communiceren, communiceren we misschien ook wel allemaal met die ene romeo. ha ha zou kunnen, erica,shanita,jol, enfin noem maar op, meer gemeen dan we denken,allemaal zwak voor dezelfde man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En hoe verklaar je dan dat het hier ook weer hoost  |
Dat was een bui waar de zeeuwen niks mee te maken hadden. Dus ja , 'k zou zeggen ...... bel Piet Paulusma maar even.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:14
|
|
|
en echt frank, hij vroeg me of ik met hem wou eten ergens in een andere stad en ik zie nee eh ha ha vond het toch wel beetje eng, dan sta je daar op het station... zie je hem in het echt, ha ha enfin zo blijf ik nog wel effe lid en kan jouw nog wat plagen de eerste 3 jaar tot ik naar 50 plus site ga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:17
|
|
|
PETRA944 schreef: | of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik  |
Zondagochtendtip als je wakker wordt op de normale doordeweekse tijd. .......Even een kwartiertje op cm onder het genot van een peuk en een boterham en dan terug naar bed. Succes verzekerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zondagochtendtip als je wakker wordt op de normale doordeweekse tijd. .......Even een kwartiertje op cm onder het genot van een peuk en een boterham en dan terug naar bed. Succes verzekerd.  |
whaaa haaa haaa haaaa zie je al helemaal voor je,in je piama,eerst die peuk,dan boterham en dan terug na bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | whaaa haaa haaa haaaa zie je al helemaal voor je,in je piama,eerst die peuk,dan boterham en dan terug na bed.  |
Die pyama werd niet vermeld!!!!!!!!!! Maar ik herken het beeld wel hoor Visser!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Die pyama werd niet vermeld!!!!!!!!!! Maar ik herken het beeld wel hoor Visser!!!!!!! |
hij zou toch niet met kleren aan na bed gaan, of zonder kleren achter pc ik zit hier toch niet te communiceren op de zondag ochtend met naakte mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:25
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dat brengt me op de gedachte.... wie weet ,aangezien we hier ook een beetje op mannenjacht zijn, wie weet vinden sommigge van dit forum wel allemaal dezelfde man leuk, terwijl we met elkaar communiceren, communiceren we misschien ook wel allemaal met die ene romeo. ha ha zou kunnen, erica,shanita,jol, enfin noem maar op, meer gemeen dan we denken,allemaal zwak voor dezelfde man  |
Ben bang dat Frank nú z'n lidmaatschap op gaat zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:25
|
|
|
PETRA944 schreef: | hij zou toch niet met kleren aan na bed gaan, of zonder kleren achter pc ik zit hier toch niet te communiceren op de zondag ochtend met naakte mannen  |
Wie had het over naakt??? Niemand hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:26
|
|
|
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ben de serie van de ""Doornvogels"" weer aan het bekijken...
Is geloof ik al de 3e keer... Ik blijf het mooi vinden!!!! |
was dat een christelijke serie? (Ik mocht hem vroeger niet kijken, dus ik ken hem niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
|
|
Al 2 dagen geen mannen op dit topic Maar ook geen vrouwen meer
Volgens mij... kunnen we toch niet zonder elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wie had het over naakt??? Niemand hoor!!!! |
nou dan moet hij toch een piama aan hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | Al 2 dagen geen mannen op dit topic Maar ook geen vrouwen meer
Volgens mij... kunnen we toch niet zonder elkaar  |
gewoon saai zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:28
|
|
|
PETRA944 schreef: | nou dan moet hij toch een piama aan hebben  |
huh wat naakt lees ik dat goed/ ff terugscrollen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | whaaa haaa haaa haaaa zie je al helemaal voor je,in je piama,eerst die peuk,dan boterham en dan terug na bed.  |
'k zal zondagochtend kijken of je rond dat tijdstip online bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als je alleen de mannelijke planten van de taxus plant, dan heb je geen besjes, tink!! en ja, eten van een taxus-haag is niet het meest voor de hand liggende denk ik? |
kleine kinderen kunnen er wel van eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:31
|
|
|
PETRA944 schreef: | nou dan moet hij toch een piama aan hebben  |
En wat als die in de was zit? Moeten we nog tips geven hoe je pyama's moet wassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | was dat een christelijke serie? (Ik mocht hem vroeger niet kijken, dus ik ken hem niet) |
Hahah...ik begrijp je wel... Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....
Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....
Google maar even....echt een aanrader...
“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip. Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 11 juli 2012, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat.. |
Jij bedoelde dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... , door te zeggen: ' ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten...
Dat vond ik geinig: Quote: | Geinig, die woordspeling... |
Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier
En daarna zei je weer: ' ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...
Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik
Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...
Jij zei dat je dácht dat ík bedoelde, dat ik bedoélde, dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...
Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier....
Mzzl!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 11 juli 2012, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|