ChristianMatch

Forum

Wist u datjes
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4154 4155 4156 4157 4158 4159 4160 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:27

ANNA415 schreef:
Wist u dat - ik zo naar het werrk ga Clown smiley

werk of vakantie...wat is het verschil eigenlijk... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:28

FRANKT627 schreef:
werk of vakantie...wat is het verschil eigenlijk... Knipoog smiley

voor mij niets Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:29

ANNA415 schreef:
voor mij niets Clown smiley

Dacht ik al...pffff, eendjes en hun kroost fotograferen...wie weet wat doe je daar nog voor leuke dingen...misschien wel een hele dag frikadellen eten...en daarna last in je darmpjes hebben met alle gevolgen vandien Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:30

FRANKT627 schreef:
Als je er goed over nadenkt eten we meestal zaken die al een tijd doet zijn. Dan zijn we eigenlijk lijkeneters. Behalve die oesters dan. Ook mosselen worden wel eens rauw, en dus ondood, gegeten. In Italië is er zelfs een kaas met levende wormpjes die toch oooh zo lekker schijnt te zijn... Kotsende smiley ...

Ik ga dadelijk maar radijsjes en een komkommer kopen bij de AH...en ondertussen wat proeven daar in de winkel Knipoog smiley

Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen Kotsende smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:32

FRANKT627 schreef:
Dacht ik al...pffff, eendjes en hun kroost fotograferen...wie weet wat doe je daar nog voor leuke dingen...misschien wel een hele dag frikadellen eten...en daarna last in je darmpjes hebben met alle gevolgen vandien Boze smiley

ik trek ook nog gekke bekken op m'n werk (zie meest recente foto)
Darmpjes krijgen alleen last van frikadel speciaal en dan volgen er inderdaad Zieke smiley (dat woord wat ik niet meer mag gebruiken Smiley met dichtgeplakte mond , ander wordt je Boze smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:33

ANNA415 schreef:
Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen Kotsende smiley Zieke smiley

Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:34

ANNA415 schreef:
Darmpjes krijgen alleen last van frikadel speciaal en dan volgen er inderdaad Zieke smiley (dat woord wat ik niet meer mag gebruiken Smiley met dichtgeplakte mond , ander wordt je Boze smiley )

Boze smiley ...dacht je te vragen om eens mee te gaan wokken maar ik wil je omgeving niet opzadelen met het verboden woord...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:38

ANNA415 schreef:

ships, je hebt nog gelijk ook wat die gekke bekken betreft. Ik zag ook dat je haar is uitgevallen. Waarschijnlijk door op CM te zitten...en die ene foto waar je in Namibië die neus had opgezet vind ik ook grappig...ze moesten je zelfs fotograferen van op 30 meter afstand om je op de foto te krijgen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:39

ships het regent hier enorm hard...ik zou naar de wagen moeten die 10 meter verder staat maar dan ben ik nat tot op mijn bloot lijf en ik heb hier geen droogblijver...die ligt in de wagen... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:37

FRANKT627 schreef:
ships het regent hier enorm hard...ik zou naar de wagen moeten die 10 meter verder staat maar dan ben ik nat tot op mijn bloot lijf en ik heb hier geen droogblijver...die ligt in de wagen... Gefrustreerde smiley

maar..... aan de andere kant, dan heb je gelijk gedouched mét nat water

Laatst aangepast door
TINK100
op donderdag 12 juli 2012, 08:37
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:45

ik denk dat het gaat om inleven, meeleven, invoelen, maar ook om jezelf niet hoger te achten dan een ander.
En dat is nu iets wat ver te zoeken is op het hele forum. Mensen worden aangevallen, rechtstreeks en stiekem.....
Heel jammer, het lerend effect van elkaar en door elkaar is op deze manier verdwenen.....
Men wil zijn gelijk, en zijn gram halen.
Iedereen heeft een eigen mening. of een beleving, laat elkaar in zijn/ haar waarde, respecteer dat de ander een andere mening heeft dan de jouwe. Dat kan en mag, God heeft ons zo gemaakt!
Als mooie mensen( want God zag dat het= wij goed was!)
Geloof, hoop en liefde......meer is niet nodig.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:46

QSJE546 schreef:
VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!!
dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS Lachende smiley

jOYLIFE,ONTZETTEND BEDANKT!!!!!

op dit tijdstip aan het behangen???
Meid, ik ben superblij voor je!! ga zo door
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:49

wakker worden en alweer regen horen.....
mijn nieuwe plantjes hoef ik zo geen water te geven.
Ik ga er nog wel druiven in planten......de grond is goed nat, dus geen water geven......
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:51

ANNA415 schreef:
Net een dieet mag je maar 3 fricadelellen ipv 5 op een dag Geschokte, onthutste smiley

mag je dan wel wat bij die 3 frikandellen....???
friet ofzo, zonder mayo, maar met knoflooksaus??
of kroketjes?? of vlammetejs met chilisaus?? Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:56

TINK100 schreef:
ik denk dat het gaat om inleven, meeleven, invoelen, maar ook om jezelf niet hoger te achten dan een ander.
En dat is nu iets wat ver te zoeken is op het hele forum. Mensen worden aangevallen, rechtstreeks en stiekem.....
Heel jammer, het lerend effect van elkaar en door elkaar is op deze manier verdwenen.....
Iedereen heeft een eigen mening. of een beleving, laat elkaar in zijn/ haar waarde, respecteer dat de ander een andere mening heeft dan de jouwe. Dat kan en mag, God heeft ons zo gemaakt!

ZO IS HET
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:02

TINK100 schreef:

''iedereen heeft een eigen mening''..

mijn mening is,dat ik niet meer mijn mening ga geven..en dat is naar mijn mening een mening,die voor ''mij'' belangrijk is. en,omdat dit geen mening is naar de mening van een ander die ook zijn eigen mening heeft.

Idd,waarom zo moeilijk..

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 09:51
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:18

QSJE546 schreef:
VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!!

Als je dichterbij woonde kwam ik je helpen...
Timmeren...boren...enz...kan ik niet maar behangen en verven...das superleuk...
Ook schoonmaken draai ik mijn hand niet voor om...
Je ziet zo je huisje ""groeien"" en is het straks JOUW plekje...

Door de scheiding van mij...heeft het wel wat langer geduurd, maar nu kan ik helemaal zeggen...IK VOEL ME HIER ZO OP MIJN PLEK!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:20

ANNA415 schreef:
Net een dieet mag je maar 3 fricadelellen ipv 5 op een dag Geschokte, onthutste smiley

He...das nou jammer... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:21

Het regent hier niet...zelfs een mager zonnetje, maar warm is anders...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:24

Het is nog steeds...

VAN DIE DAG EN URE....weet NIEMAND!!!

Wel dat het zal komen...als een dief in de nacht...
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:24

TINK100 schreef:
op dit tijdstip aan het behangen???
Meid, ik ben superblij voor je!! ga zo door

Clown smiley zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:34

Ik zou vooral denken,
behoud het goede en laat de rest.
het is met alles zo, voor je hopen dingen voor waarheid aanneemt doe je best wat onderzoek, maar dit geldt ook voor het omgekeerde.
Is het dan de bedoeling om alle artikelen die geschreven worden als waarheid aan te nemen?
er is ook al een hoop verschenen aan bijbelkritiek, waardoor vele mensen zich niet meer durven te verdiepen in Gods Woord.
Ik had geen moeite met de uiteenzetting van Fr. Ouweneel. Hij heeft vooral een oproep tot bekering in zijn boodschap. en uiteraard moet ieder zelf weten dat het boek openbaring vooral in "interpretatie" moet gelezen worden.
Want inderdaad weet niemand de voleinding van Gods Werk als de Vader...
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:43

HANNAH810 schreef:
ik vraag vaak of God de deuren wil openen die goed voor me zijn;
en de deuren wil sluiten die niet goed voor me zijn.

ik ben er van overtuigd, dat God je wijsheid geeft wanneer je daarom vraagt; en inderdaad, de ene mens heeft het idee een direct antwoord van God te ontvangen, bij de ander werkt God weer door de woorden van anderen mensen, door nuchtere beslissingen heen of je ziet een bepaalde lijn in je leven die je verder uit kunt en wilt bouwen.

persoonlijk heb ik vaak een aantal bevestigingen nodig voor ik er op durf vertrouwen dat dit daadwerkelijk Zijn weg in mijn leven is.
ik denk dat je snel "de wens de vader van de gedachte laat zijn" als mens.
daarmee bedoel ik; je wilt iets graag, leest iets in de bijbel, en denkt dan; jaaaaaaaa........een antwoord!! en vult zodoende zelf iets in dat niet per defenitie van God hoeft komen.
aan de andere kant is het ook zo, dat je soms de zegeningen van God over het hoofd ziet, en "just in a second" ziet dat dit is waar God je al een poosje op aan het voorbereiden is.

soms wil je zelf een deur sluiten, (iets uitsluiten/afsluiten) en het lukt op één of andere manier niet, en komt die situatie keer op keer toch weer opnieuw in beeld.
Zelf ervaar ik ook wel eens weerstand om die weg te gaan, omdat je tegen bepaalde aspecten van die weg enorm op kunt zien. Mijn persoonlijke ervaring is dat God voor mij niet altijd de gemakkelijkste wegen kiest, maar er gelukkig wel "bij" is, en ik Zijn nabijheid en leiding soms heel duidelijk mag ervaren.

al met al blijft het toch een zoeken naar wat wél en wat níét "de weg" is, en zo xabia al aangaf, hoe meer je antennetje voor Zijn stem ontwikkeld, en hoe beter je weet wie je in Zijn ogen bent, hoe beter je Zijn leiding op kunt pikken.

hannah.............weet het soms allemaal niet zo goed.........

Herkenbare stukjes... het spanningsveld wanneer we uit onszelf bezig zijn of vanuit Zijn hand.
Heb ook vaak gemerkt dat God niet alles als vanzelf even in mijn schoot gooit, gelukkig maar.
je merkt dat ook bij de opvoeding van je eigen kinderen.
Soms is de makkelijkste weg als ouder toegevingen te doen om van het gezeur af te zijn, maar uiteindelijk op langer termijn niet te handhaven.
Ik probeer mijn relatie met God ook vaak te zien hoe ik zelf in relatie met men kinderen sta. Het is net in liefde naar hen dat je hen wilt sturen en zelf vaak laat ontdekken.
Daarbij inderdaad er wel bij zijn en als het nodig is bijsturen en helpen oplossen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:53

XABIA794 schreef:
Clown smiley zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!!

Je weet toch hoe dat gaat joh....
Het behangen loopt lekker..je gaat nog even door...
Je zit nog even...bekijkt langdurig het resultaat...opruimen...
Dan naar huis...daar drink je nog wat...DAAR nog wat opruimen...
Je laatste sigaretje....toch nog even op de pc...en zie..HET IS SCHANDALIG LAAT!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:02

als ik de eerste link aanklik shanita dan kom ik op goedgelovig en dan denk ik ,ach goedgelovig weer met een artikel met kritiek Boze smiley
ik ken die frank niet,nooit wat van gelezen,wel dingen van ouweneel, alles wat ik vind van ouweneel zelf is tot nu toe bijbels verantwoord vind ik dan he.
en ergens word ik verdrietig met de woorden trinprofessor.duidelijk woorden waar goedgelovig mee is gekomen op een negatieve manier.
ik woon vlak bij trin, ga er naar toe, ben zelf heel kritisch, dus heb alle kritiek van trin op goedgelovig gelezen.
Toch ben ik na trin blijven gaan,omdat ik de indruk had dat de kritiek onterecht was. heb zelf alles goed kritisch onderzocht. Alles wat goedgelovig schrijft over trin bv, spoel dat maar door de wc. alle kritiek die volgens hun professor ouweneel is geschreven daar,spoel die ook maar door de wc.
En wil hier geen discusssie starten waarin ik trin moet verdediggen tegenover alle kritiek die ze ooit over zich heen hebben gehad, maar zeggen,geloof niet alles wat kranten zelfs schrijven,onderzoek het zelf,

vroeger werkte me exman in de muziekwereld, soms na een optreden schreef de ene krant de band helemaal in de hemel en een andere krant schreef over het zelfde optreden heftigge kritiek.
Een vb dat je artikelen in een krant niet zo echt sereius moet nemen,zelf ook moet oordelen.

dus de andere 2 linken heb ik nog geneens niet aangeklikt, liever onderzoek ik zelf de dingen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:08

Hoe denk je bv dat een schrijver van een krant een samenkomst beschrijft als de schrijver zelf bv niet gelooft in genezingen vandaag de dag, maar nog gelooft dat dat alleen gebeurde in de tijd van de bijbel?
Zijn eigen bril komt door het artikel heen. Is het dan waarheid wat de krant schrijft? onderzoek het zelf.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:18

HEIDE115 schreef:
''iedereen heeft een eigen mening''..

mijn mening is,dat ik niet meer mijn mening ga geven..en dat is naar mijn mening een mening,die voor ''mij'' belangrijk is. en,omdat dit geen mening is naar de mening van een ander die ook zijn eigen mening heeft.

Idd,waarom zo moeilijk..

Mijn mening is dat ik het heel jammer vind als jij je mening niet meer geeft. Vond ze vaak heel mooi omte lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:30

PETRA944 schreef:
Mijn mening is dat ik het heel jammer vind als jij je mening niet meer geeft. Vond ze vaak heel mooi omte lezen.

Ach Petra...dat heeft heide al meer gezegd hoor!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:32

QSJE546 schreef:

Super voor je Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:34

ANNA415 schreef:
hier regent het ook ... dus er zitten er meer in de regen ... dan kan je toch niet eenzaam zijn Knipoog smiley

Hier ook herfst ipv zomer Twijfelende smiley
Ik wil de zonnnnnnnnnnnnnnn Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4154 4155 4156 4157 4158 4159 4160 ... 6194 Volgende
Pagina 4157 van 6194