ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4161 4162 4163 4164 4165 4166 4167 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:37

MARIANNE338 schreef:
Als ik dit allemaal lees, moet ik denken aan mijn vakantie met mijn vriendin
jaaaaaaaaren geleden.
We waren in Vlissingen op vakantie, en wilden gaan uit eten.
We zagen een leuk, gezellig restaurant, en gingen naar binnen.
Het was nog vrij rustig, en we kozen een leuk plekje bij het raam.
Het duurde maar even, en geleidelijk aan stroomde het vol.
Iedereen deed een bestelling, en wij uiteraard ook.
Tja....zei mn vriendin..het is hier een ruim aanbod van vis....
No way..zei ik.....ik neem een lekker biefstukje..
En als er mensen vis gaan slurpen, vertelde ik haar...wil ik een andere tafel.
Dat meen je niet, zei mn vriendin....ik zei o ja....
want anders krijg ik geen hap door mn keel.
Mijn angst werd waarheid..
Overal op tafels kwamen van die grote zwarte pannen , met OESTERS!!!!
En daar begon het geslurp.......
Mijn vriendin begon te lachen.....nou..daar zitten we dan.
Ik kreeg het benauwd....want zo kreeg ik echt geen hap door mn keel.
Toen er even later een ober aan kwam met ons eten, heb ik hem vriendelijk verzocht, of we asjeblieft!!!!!...aan een andere tafel mochten gaan zitten.......ik zag hem denken.......stomme muts!!!!
Maar ik kreeg mn zin....we zaten verrrr weg van het geslurp...en ik heb heerlijk gegeten!! Lachende smiley

Eigenlijk heb ik wel een vraag....
Als je bij iemand voor het eerst gaat eten en je krijgt slurp vis......
wat doe je dan he?
Zeggen dat ik echt geen honger heb? Zieke smiley
Ik lus dat egg nie........kokkeltjes....oestertjes...krabbetjes......
Als het oooooit voorkomt...dan hoop ik dat er een kat of hond onder tafel ligt Lachende smiley

HET MOSSELSEIZOEN IS WEER BEGONNEN........HOERA.......

Alleen éven wachten tot de prijs wat zakt. Ze zijn nog té duur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:37

[quote=FRANKT627]ik heb mijn reactie's verwijderd.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 22:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:53

ERIKA129 schreef:
Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Clown smiley
Want die ene man blijft hier maar praten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

1? 1?! als de ene op houdt begint de ander wel weer Geschokte, onthutste smiley
Pfff ik kan al die mannen niet aan hoor Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:53

Zelf heb ik 4 aug. vakantie . Mocht ik die dag niks ingepland hebben , komt er niks bijzonders op m'n pad die dag , als de A 59 niet gestremd is .....ja , dan hoopt vissertje die dag ook naar Ede te komen .

Dus ..... je mág me op de lijst zetten maar wél met een dikke OV er achter.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:56

ROELANDE345 schreef:
Als je de FDA uit America moet geloven wel. Er bestaat een lijst van 92 bijwerkingen van de E951die daar al zo'n 10 jaar erkent is.
Volgens sommigen is het het meest dodelijke additief ter wereld.
Zelf denk ik dat bij matig gebruik het zo'n vaart niet zal lopen. We kunnen natuurlijk heel lang welles nietus hier over doen. Maar als je het echt wilt weten: gebruik het eens 2 maanden niet en je zult denk ik verrast zijn over het resultaat

Tja alles in een te hoge dosis schadelijk, zelfs dodelijk. Zelfs de de gezonde dingen.
Naar boven

Auteur Bericht
LUDOVIS284

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:56

Het is toch geen visweer visser, als jij komt kom ik ook
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:57

ROELANDE345 schreef:
Vanmorgen 11.00u Hang ik mn was nu wel of niet buiten
wel-niet-wel niet-wel-niet
12.00u ; wel
13.00u NIET Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Boze smiley

nou al mn was toch lekker droog geworden buiten ligt alweer in de kast. heb ook nog lekker buiten gezeten.
dus prima weer toch?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:57

ROELANDE345 schreef:
Een ding weet ik zeker Shanita Wat Frank Ouweneel drijft is echt niet geld. Hij komt als je hem uitnodigt om te spreken gewoon voor niks, onkosten vergoeding. Tenminste bij ons in de gemeente ik ken hem echt al jaren (40ong)heb een aantal keer met hem gesproken. Hoewel ik absoluut geen fan van hem ben heb ik toch sterk de indruk dat hij wil leven tot Gods eer. En dat hij zelf geloofd wat hij zegt. Volgens mij is het iemand die nogal gecompliceerd in elkaar zit. Van Willem weet ik zeker dat het een integer persoon is die probeert te leven naar Gods eer. En ook hij komt voor noppes!. Benny Hinn ken ik niet maar ook hij heeft boeken geschreven waar zeer waardevolle dingen instaan. Dus tis wat Xabia zei niet het kind met het badwater weggooien.

Hai Roelande,

Een aantal keren met hem gesproken. Wat kan zo'n man aardig overkomen he?
Iig er was een jaar of tien geleden al ge..over hem, voor mij heeft ie afgedaan.
Ik ken mannen, o, die komen zo aardig over, zó áárdig....
Maar iemand moest eens wéten.....(ik kan daar nu wel op ingaan, heeft te maken met dat ik niet werd gelooft(inzake kindermishandeling) oa.., door buren, pas toen mijn moeder zei dat ze 'm nooit meer wou zien toen ik 30 was, ja, toen zei die vrouw zo van ja, 'je moeder wou hem ook nooit meer zien..', dus maw, moet dan toch wel waarheid in zitten....Ja, hij was zo aaaaardig...

Niet alles is wat het lijkt, zou ik zeggen tegen mensen die pas geloven opdat ze niet dezelfde fouten maken als ik.

Kind met badwater, ach, misschien zij onze situaties zó anders. veel kinderen, geen kinderen....dat alleen al.
Als ik veel kinderen zou hebben (gehad) in mijn leven, (wat ik wel heel graag had gewild), dan zou ik mij daar ongetwijfeld minder mee bezig hebben gehouden. Aardig, en verder heb ik andere zaken aan mijn hoofd, ja, zo zou ik denken.

En dat voor niets naar die seminars, ene keer kost het iets andere keer gratis, ik doel op wat mensen die erin geloven in de collecte dumpen en ik was ook zo had een tijd veel geld en wat je er dan ingooid is best veel...

Roelande: ik heb mijn mening, en zoals je al vroeg ik ben behoorlijk g... daadoor.

En verder niet met jou persoonlijk natuurlijk niet. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:01

LUDOVIS284 schreef:
Het is toch geen visweer visser, als jij komt kom ik ook

ff kijken ...... ja hoor , het is anders wel een heel mooi tij om 's avonds naar het strand te gaan . O ja , heb vakantie , dus dat kan de dag ervoor ook. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:01

JOL252 schreef:
De heren zitten nu hevig te vertalen naar de Venus/Marscode....

Geen idee waar dit over gaat!!!!

ik weet wel de twixcode van diegene die ik net achter de kiezen heb!
dat is: <14111315> en een beste berg call.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:02

ANNA415 schreef:
Tja alles in een te hoge dosis schadelijk, zelfs dodelijk. Zelfs de de gezonde dingen.

Alles in hoge dosis dodelijk is misschien wat overdreven haha.
Maar alles waar te voor staat is niet goed zei mn vader vroeger al, behalve voor te-vreden
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:10

CHATULIEM619 schreef:
zo Shanita, en waar zijn je bewijzen dan dat hij dingen uit zijn duim zuigt? Heb je er zelf onderzoek naar gedaan en heb jij met duidelijke conclusies zijn theorieën weerlegd?
Of is dit gewoon weer je oude wantrouwen ten opzichte van mensen uit de evangelische wereld? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je per definitie naar die sites toe gaat waarvan je weet dat ze kotsen op de evangelische beweging.....Of is dit alleen voor bevestiging van je eigen wantrouwen?

Heeee, wat leuk dat je er weer bent Gefrustreerde smiley

Geintje, echt gezellig Knipoog smiley

Bewijzen voor Mij:
De artikelen, Nederlands Dagblad!!, GG, Missie GG, en CIP nota bene!!!

Hoe zou mijn oude wantrouwen nu zijn gekomen als ik juist eerst vol van vertrouwen was?
Antwoord: zelf achter dingen gekomen, dingen klopten niet werkten niet, zie boek Otte de Bruine, Ooit evangelisch...bespaart mij een paar a4tjes volschrijven ;)
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:13

CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp je niet Frank. Waarom mogen gemeentes zelf niet bepalen wie lid mag worden en wie niet? We hebben toch vrijheid van vereniging hier in ons land? Als je een gemeente bent, wil je iets uitdragen wat bij jou past. En dat betekent automatisch ook dat je uitdraagt, wat niet bij jou past. Moet je dan meteen die grote woorden in de mond nemen als verdrukken en discrimineren?

Ik ben overigens blij, dat er geen wet gekomen is, die de pedopartij verbood. Niet dat ik voor die partij ben, maar het zou een rechtstreekse bedreiging betekend hebben voor de vrijheid van vereniging. Als de staat zou gaan bepalen welke vereniging wel mag en niet, zouden we als christen snel in het hoekje van vervolging terecht komen. En de rechter heeft bewezen dat de bestaande wetgeving voldoende was voor ontbinding van deze partij.

Woensdag 27 jun 2012 11:17
De kogel is door de kerk: pedofielenclub Martijn wordt verboden. Niemand die daar een traan om laat natuurlijk, maar toch zijn er twijfels of het wel zo'n goed idee is.

Volgens de rechtbank 'verheerlijkte Martijn seks met kinderen en zet het ook neer als normaal en acceptabel."

Eerder pogingen
Vorig jaar constateerde het Openbaar Ministerie nog dat het Martijn niet strafrechtelijk kon vervolgen. Nu heeft de civiele procedure van het OM wel succes gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:14

CHATULIEM619 schreef:
zo Shanita, en waar zijn je bewijzen dan dat hij dingen uit zijn duim zuigt? Heb je er zelf onderzoek naar gedaan en heb jij met duidelijke conclusies zijn theorieën weerlegd?
Of is dit gewoon weer je oude wantrouwen ten opzichte van mensen uit de evangelische wereld? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je per definitie naar die sites toe gaat waarvan je weet dat ze kotsen op de evangelische beweging.....Of is dit alleen voor bevestiging van je eigen wantrouwen?

hey Chatuliem,

poos niet gezien he?
ben blij dat er eindelijk weer eens iemand op het forem eens even flink tegengas geeft op dit soort berichten!

helaas zijn we het niet altijd eens over sommige dingen,maar over het algemeen genomen kan ik wel zeggen :

CHATULIEM ,WELKOM TERUG!

groet, Bert

Laatst aangepast door
BERT168
op donderdag 12 juli 2012, 22:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:21

TESSYBEAR731 schreef:
Dank je! Ik ben er nog tot morgenavond denk ik zo... Lachende smiley

Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik begrijp wel dat er genoeg mensen zijn die inderdaad ontvankelijk zijn voor dit soort boodschappen maar dat moet geen excuus zijn om niet te onderzoeken. Ervan uitgaan dat iemand de waarheid wel zal vertellen omdat hij zegt een dienaar Gods te zijn is zoiets als ontkennen dat de duivel invloed kan hebben op mensen en gebeurtenissen in mijn ogen.

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat de 'eindtijd' wel degelijk al plaats vind, maar probeer juist daarom wel onderscheid te maken in werkelijkheid en 'complottheorieën'. Zelfs Frank geeft tijdens zijn studies meermaals aan dat alleen God de tijd en het uur weet en deze niet te voorspellen is. Hij (Frank) spoort zelfs aan om zelf onderzoek te doen! Lijkt me goed dat we dat dus ook doen, bij alles!...

En het goede behouden...

Ha, Tess!

Hoe zou iemand als ik nou moeten onderzoeken. Mijn intuïtie zei jaren terug dat er dingen niet kloppen. En dat werd toen al, bevestigd door artikelen van Journalisten die wel onderzochten.

Moet ik inflitreren met een verborgen camera, daar heb ik toch geen faciliteiten voor, voor dat soort dingen?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:24

THOMAS968 schreef:
Er zijn ook kerken met mensen die christen zijn maar om zich heen zien dat er nauwelijks stellen zijn die maagdelijk het huwelijk ingingen. En waar gescheiden mensen volledig meedoen en niet direct of indirect worden weggekeken of veroordeeld. voor hen is plaats in de herberg. Homofiele mensen vind je nauwelijks in de kerk - ook in de mijne maar weinig - en als ik de commentaren lees van een aantal mensen op het forum hier, dan begrijp ik dat wel. In een kerk waar alleen maar veroordeling voor je is terwijl ze met de mond nog durven te zeggen dat ze uit liefde voor jou handelen als ze je levenslang het onthouden van een partner die je liefhebt en het daaraan gekoppelde bedrijven van de liefde naar je eigen geaardheid verbieden - en nog naar de hel verwijzen ook: daar blijf je toch niet? En wie is dan verantwoordelijk als ze het geloof verliezen omdat de medechristenen het Evangelie niet praktizeren? De ene zonde is de andere niet kennelijk. In de middenstandskerk waar ik zit, wordt de veelgepleegde zonde van de hebzucht, waar in de Bijbel vaak over geschreven wordt, ook niet veroordeeld. Preek gewoon net zoals Jezus was: met ontferming bewogen. Daar krijg je echt geen gewetensnood van en daar hoef je je ook niet voor te schamen. Wie weet komen hebzuchtigen, slechte werkgevers, vrouwen die niet als maagd het huwelijk ingingen, belastingoplichters, homofielen, bijstandsdsfraudeurs, gescheiden mensen en eters van varkensvlees dan wel graag in je kerk en blijven ze zich openstellen voor het Evangelie. Dan mogen ze, als ze dat doen, evenzeer gered zijn als mensen met een ander juk.

Thomas, exegese van de Bijbel vereist inzicht, kennis en studie maar ook de werking van de Geest.

mooi geschreven thomas
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:25

YES356 schreef:
Woensdag 27 jun 2012 11:17
De kogel is door de kerk: pedofielenclub Martijn wordt verboden. Niemand die daar een traan om laat natuurlijk, maar toch zijn er twijfels of het wel zo'n goed idee is.

Volgens de rechtbank 'verheerlijkte Martijn seks met kinderen en zet het ook neer als normaal en acceptabel."

Eerder pogingen
Vorig jaar constateerde het Openbaar Ministerie nog dat het Martijn niet strafrechtelijk kon vervolgen. Nu heeft de civiele procedure van het OM wel succes gehad.

In dit geval wel een juiste beslissing lijkt mij, want de stichting Martijn is gespleten in hun beweegredenen.

Op hun website hebben ze het over om pedofilie in elk geval bespreekbaar te hebben, maar in hun statuten juist meer de acceptatie voor pedofilie, dat is toch net even een stap verder, en dan ook strafrechtelijk te vervolgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:33

SHANITA130 schreef:
Hai Roelande,

Een aantal keren met hem gesproken. Wat kan zo'n man aardig overkomen he?
Iig er was een jaar of tien geleden al ge..over hem, voor mij heeft ie afgedaan.
Ik ken mannen, o, die komen zo aardig over, zó áárdig....
Maar iemand moest eens wéten.....(ik kan daar nu wel op ingaan, heeft te maken met dat ik niet werd gelooft(inzake kindermishandeling) oa.., door buren, pas toen mijn moeder zei dat ze 'm nooit meer wou zien toen ik 30 was, ja, toen zei die vrouw zo van ja, 'je moeder wou hem ook nooit meer zien..', dus maw, moet dan toch wel waarheid in zitten....Ja, hij was zo aaaaardig...

Niet alles is wat het lijkt, zou ik zeggen tegen mensen die pas geloven opdat ze niet dezelfde fouten maken als ik.

Kind met badwater, ach, misschien zij onze situaties zó anders. veel kinderen, geen kinderen....dat alleen al.
Als ik veel kinderen zou hebben (gehad) in mijn leven, (wat ik wel heel graag had gewild), dan zou ik mij daar ongetwijfeld minder mee bezig hebben gehouden. Aardig, en verder heb ik andere zaken aan mijn hoofd, ja, zo zou ik denken.

En dat voor niets naar die seminars, ene keer kost het iets andere keer gratis, ik doel op wat mensen die erin geloven in de collecte dumpen en ik was ook zo had een tijd veel geld en wat je er dan ingooid is best veel...

Roelande: ik heb mijn mening, en zoals je al vroeg ik ben behoorlijk g... daadoor.

En verder niet met jou persoonlijk natuurlijk niet. Knipoog smiley

Ik ken de beiden mannen eter dan alleen even vluchtig spreken Shanita
we komen uit de zelfde gemeente de vergadering van gelovigen en dat was een vrij close groep. Dus weet wie ze zijn en hoe ze zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:38

THOMAS968 schreef:
Er zijn ook kerken met mensen die christen zijn maar om zich heen zien dat er nauwelijks stellen zijn die maagdelijk het huwelijk ingingen. En waar gescheiden mensen volledig meedoen en niet direct of indirect worden weggekeken of veroordeeld. voor hen is plaats in de herberg. Homofiele mensen vind je nauwelijks in de kerk - ook in de mijne maar weinig - en als ik de commentaren lees van een aantal mensen op het forum hier, dan begrijp ik dat wel. In een kerk waar alleen maar veroordeling voor je is terwijl ze met de mond nog durven te zeggen dat ze uit liefde voor jou handelen als ze je levenslang het onthouden van een partner die je liefhebt en het daaraan gekoppelde bedrijven van de liefde naar je eigen geaardheid verbieden - en nog naar de hel verwijzen ook: daar blijf je toch niet? En wie is dan verantwoordelijk als ze het geloof verliezen omdat de medechristenen het Evangelie niet praktizeren? De ene zonde is de andere niet kennelijk. In de middenstandskerk waar ik zit, wordt de veelgepleegde zonde van de hebzucht, waar in de Bijbel vaak over geschreven wordt, ook niet veroordeeld. Preek gewoon net zoals Jezus was: met ontferming bewogen. Daar krijg je echt geen gewetensnood van en daar hoef je je ook niet voor te schamen. Wie weet komen hebzuchtigen, slechte werkgevers, vrouwen die niet als maagd het huwelijk ingingen, belastingoplichters, homofielen, bijstandsdsfraudeurs, gescheiden mensen en eters van varkensvlees dan wel graag in je kerk en blijven ze zich openstellen voor het Evangelie. Dan mogen ze, als ze dat doen, evenzeer gered zijn als mensen met een ander juk.

Thomas, exegese van de Bijbel vereist inzicht, kennis en studie maar ook de werking van de Geest.

Goed doordacht
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:39

YES356 schreef:
Geen idee waar dit over gaat!!!!

ik weet wel de twixcode van diegene die ik net achter de kiezen heb!
dat is: <14111315> en een beste berg call.

Kun je wat winnen met die code , want dan ga ik hem gauw invullen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:41

VISSER278 schreef:
HET MOSSELSEIZOEN IS WEER BEGONNEN........HOERA.......Alleen éven wachten tot de prijs wat zakt. Ze zijn nog té duur.

Zieke smiley Duiveltje smiley Kotsende smiley
Hoe kun je het mosselseizoen overslaan Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

SHANITA130 schreef:
Heeee, wat leuk dat je er weer bent Gefrustreerde smiley

Geintje, echt gezellig Knipoog smiley

Bewijzen voor Mij:
De artikelen, Nederlands Dagblad!!, GG, Missie GG, en CIP nota bene!!!

Hoe zou mijn oude wantrouwen nu zijn gekomen als ik juist eerst vol van vertrouwen was?
Antwoord: zelf achter dingen gekomen, dingen klopten niet werkten niet, zie boek Otte de Bruine, Ooit evangelisch...bespaart mij een paar a4tjes volschrijven ;)

als je die bronnen noemt,kun je dan even wat duidelijk uitleggen wat dan precies niet klopt?
ik bedoel dus..ouweneel zegt dit..maar het blijkt dat...

ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG)het is toch logisch dat die site alles wat christelijk is of ook maar iets met het geloof te maken heeft,door het slijk wil halen?

verder is is het hier al meer gezegd,dat je het kind met het badwater weggooit.
je kunt zo te horen totaal niet het één van het ander onderscheiden,je hebt zelf wat meegemaakt in het verleden,dus gooi je alles maar op een hoop?

dat jij in het verleden in misleidende praatjes getrapt bent van mensen die je al noemde is toch zeker jouw eigen schuld?
er staat zelfs in de bijbel dat Jezus al waarschuwd dat er 'velen zullen komen in mijn naam,maar ik heb ze niet gekend!'

die misleiders zijn er altijd al geweest,zoals jij het uitlegt zijn er maar 2 mogelijkheden:ze zijn goed of ze zijn slecht,daarbij vergeet je dat er genoeg gezegt wordt door- wat jij noemt misleiders- wat gewoon wel waar is.
om te zeggen dat frank Ouweneel alles uit zijn dikke duim zuigt,is dus wel ERG kort door de bocht,of jij dat nou zegt of iemand anders.
hoeveel van wat hij heeft gezegd klopt dan niet?
helemaal niks,dus allemaal sprookjes?

je wilt toch niet zeggen dat je zelf alle teksten na heb zitten lezen in de bijbel,dat je hier dus kunt laten zien wat niet klopt?
vergeet niet dat ouweneel ook veel griekse woorden gebruikt,om dingen te weerleggen wat de bijbel bedoelt.

ik ben het met je eens dat Frank Ouweneel soms wat ver gaat,maar dat wil niet zeggen dat hij alles zit te fantaseren!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

MARIO216 schreef:
Ik pas eind september Gefrustreerde smiley

En ik gisteren Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:46

zelf gemaakte tomatensoep met een stokbroodje Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:47

oke, ik voeg jullie dus beiden toe?
enneh......visser;
iedereen komt onder voorbehoud, vandaar dat er boven t lijstje staat;
personen die HOPEN mee te gaan........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:49

ANNA415 schreef:
Zieke smiley Duiveltje smiley Kotsende smiley
Hoe kun je het mosselseizoen overslaan Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit

Dat slaan we gewoon niet over!!! BASTA!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:53

ZEELAND736 schreef:

Knipoog smiley

Echt wel dus Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:57

ROELANDE345 schreef:
Ik ken de beiden mannen eter dan alleen even vluchtig spreken Shanita
we komen uit de zelfde gemeente de vergadering van gelovigen en dat was een vrij close groep. Dus weet wie ze zijn en hoe ze zijn.

Ja, dat geloof ik.

Maar, weet je ook hoe hij prive is, als niemand kijkt....

Er zijn mensen met 2 gezichten, ben er mee opgegroed.

Als er visite was bijvoorbeedl, zat ik altijd met stomheid van verbazing te kijken hoe mijn ouders inene veranderden in hele lieve mensen...
Ik had dan niet door dat ik dat spelletje mee moest spelen.

Nou, dat had ik geweten als die visite weer weg was....

Waar rook is is vuur. en tuurlijk, als jij hem aardig wil blijven vinden prima toch. leven in een vrij land....Ik ga jou niet beoordelen omdat jij hem aardig vind.

Maar ja, ik voel me dus behoorlijk g... door die gasten en nu dus weer Ouweneel.

Ik had al desillusies in mij juegd als kind, kom ik tot geloof, blijken die gasten dus ook al niet te vertrouwen zijn, dus teleurstelling op teleurstelling.

Ja, nu na wat jaren heb ik wel geleerd om alleen op God te vertrouwen.
Maar ik geloofde hun...boodschappers van God, kom je erachter dat ze liegen...
Ik wil dat gevoel wat dat geeft besparen aan mensen die pas geloven.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:00

HANNAH810 schreef:
oke, ik voeg jullie dus beiden toe?
enneh......visser;
iedereen komt onder voorbehoud, vandaar dat er boven t lijstje staat;
personen die HOPEN mee te gaan........ Knipoog smiley

Gut...... Hannah ....... ik had een andere vraag van je verwacht. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:03

ZEELAND736 schreef:

Knipoog smiley

Laat maar doen Zeeland , ze weet niet eens het verschil tussen een oester en een mossel. Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4161 4162 4163 4164 4165 4166 4167 ... 6194 Volgende
Pagina 4164 van 6194